Omdat Santanaquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is Santana dan wel bekend en Vai niet? Net zo virtuoos.
Broes
Omdat hij gewoon steengoed is?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Springsteen hier zo gewaardeerd word.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Blij dat het niet aan mij ligt...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Keyos het volgende:
Ben (zoals iedereen wel kan zien) groot fan van The Boss, maar dit is echt de grootste ooraids die hij ooit geproduceerd heeft.
Tsja, dan moet je eens de live versies van Jungleland of Racing in the Streets draaien.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ja joop werkte aan een droom en inmiddels weten we hoequote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch een tijdje het nummer van FC Twente geweest? Ik vind het niets.
De vaste jaarprogrammering is grotendeels hetzelfde bij de Top dus nee.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij doet het prima ja. Volgend jaar op de plek van Gijs aub
Twente is anders ook niet veel meer.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pff, nou je zoekt maar een andere verjaardag.
Kloptquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twente is anders ook niet veel meer.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat is met mijn 35+ zo'n beetje vaste prik na 10+ bier
DE WIJKEN INquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja joop werkte aan een droom en inmiddels weten we hoe
Ik ben 25 en begin al te merken dat ik oud word als het om drank gaat.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.
Dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je eens de live versies van Jungleland of Racing in the Streets draaien horen.
Trustequote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben een oude man aan het worden en ik trek het allemaal niet meer zo goed.
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
Ik ookquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Tegen beter weten in heb ik maar weer een biertje gepakt
Racing In The Streetgenotquote:Op woensdag 26 december 2018 23:26 schreef FlyingEagle het volgende:
Zijn echt goede nummers staan niet eens in de top2000
welterusten oude manquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
En de voetbalploeg ook nietquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Twente is anders ook niet veel meer.
Ach op zondag mag dat tochquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Gijs moet dan ook weg de rest van het jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De vaste jaarprogrammering is grotendeels hetzelfde bij de Top dus nee.
Doe ik tijdens Bastille ff.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef MTheBassman het volgende:
Dat geldt voor de meeste artiesten in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik waardeer hem best, maar niet met zo veel nummers in de lijst.
Kinderen maken meer kapot dan je lief is. Maar het komt ooit weer goedquote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
Sweet dreams (underrated van Queen B, hoort er in)quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef PippenScottie het volgende:
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
De moeite van het proberen waardquote:Op woensdag 26 december 2018 23:26 schreef JaneDoe het volgende:
kunnen we niet gelijk doorspoelen naar fischer z?
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
Ik duik het bed in.
Fijne avond allen!!
Woensdag is meestal de wekelijkse borrelavond van mijn studentenvereniging, dus misschien is dat hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |