Op jouw leeftijd is dat helemaal nog nicht im frage.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.
Bekendheid, leeftijd van stemmers. etc. etc.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef Bugno2 het volgende:
Waarom staat Santana wel in de lijst en Steve Vai niet?
Ik ken wel mensen bij wie dit niet helemaal uitwerktequote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Nee ben even wat water gaan pakken. Stelregel; drink net zoveel glazen water als bier en het komt allemaal goed.
En dan kapot gaan aan watervergiftegingquote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Tijdens zijn laatste concert hier heb ik 'm welgeteld 1 song zelf horen zingen...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat heeft hij toen wel gedaan op dat moderne album (Smooth etc.). Was geen succes.
Eensquote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind Santana best aardig spelen anders.
stond die er niet voor het eerst in? of vergis ik me?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef Bugno2 het volgende:
Waarom staat Santana wel in de lijst en Steve Vai niet?
Teveel water is niet goed voor je hequote:Op woensdag 26 december 2018 23:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar waarom is Santana dan wel bekend en Vai niet? Net zo virtuoos.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bekendheid, leeftijd van stemmers. etc. etc.
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd is dat helemaal nog nicht im frage.
Pff, nou je zoekt maar een andere verjaardag.quote:
Bril-Jantje...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Shout out to Paul, zegt niet te veel en niet te weinig. Geweldige aanvoeging op de DJ garde
hitsquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom is Santana dan wel bekend en Vai niet? Net zo virtuoos.
Broes
Hij doet het prima ja. Volgend jaar op de plek van Gijs aubquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
Shout out to Paul, zegt niet te veel en niet te weinig. Geweldige aanvoeging op de DJ garde
Een hele dag? Wacht maarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.
Dat is met mijn 35+ zo'n beetje vaste prik na 10+ bierquote:Op woensdag 26 december 2018 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, ik heb vorig jaar een keer een hele dag doodziek op bed gelegen en dat is inmiddels mijn angstbeeld.
Ik waardeer hem best, maar niet met zo veel nummers in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Springsteen hier zo gewaardeerd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |