Francis is mijn topper.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Altijd een brok in de keel als ik Place de la Républiquebeluister met de videoclip erbij
[embed][/embed]
Dit stond op een gegeven moment op 2001. Toen heb ik (en blijkbaar veel anderen) er op de laatste stemdag nog maar een stem aan gewaagd.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch gek dat dit zo dan nog zoveel hoger staat dan Song of the Marching Children?
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....quote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als je een lapo maakt kun je beter al een TT onder je CRTL+V hebben zitten
Is dit de eerste keer dat er iemand positief is over het verhaal erbij?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Nog meer Earth and Fire genotHeerlijk verhaal er ook bij
Helaas komt er nog maar eentje van hun langsquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef PzKpfw het volgende:
Nog meer Earth and Fire genotHeerlijk verhaal er ook bij
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....
Kaagman met wind ertussen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Keyos het volgende:
Ik hoor altijd liever die Earth & Fire met de wind ertussen.
GAYYYYYquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
oke mijn lief is weer boven water. Ga even aandacht aan haar besteden![]()
![]()
Was ze in de wc-pot gedonderd?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
oke mijn lief is weer boven water. Ga even aandacht aan haar besteden![]()
![]()
Ook schitterend! Een genot om Francis 2x live te horen in Brussel en te horen dat het nummer door 90% van de Walen wordt meegezongenquote:
Nee, sorry, André van Duin staat er niet in.quote:
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als je een lapo maakt kun je beter al een TT onder je CRTL+V hebben zitten
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....
Of ze wilde terug naar het vaste land.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ze in de wc-pot gedonderd?
Er zijn mooie plekken. Maar heel veel heb ik er niet van gezien. Beetje van het centrum en rond de baai. Dat was wel mooi.quote:
Volgens mij heeft de halve Top 2000 op 2001 gestaan als ik dat over verschillende nummers hoor de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit stond op een gegeven moment op 2001. Toen heb ik (en blijkbaar veel anderen) er op de laatste stemdag nog maar een stem aan gewaagd.
(Is dit Jerney?)quote:
Jij moet gewoon niet zo flauw doen en dan ook nog zonder TT.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, sorry, André van Duin staat er niet in.
Ja.quote:
Was alleen echt noodzaak toen er nog geen 'reeks' bestond en alles handmatig moest.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.
Eventjes wachten dan hè?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan de vaste popjes best even een paar tellen geven.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Scheelde niet veel volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ze in de wc-pot gedonderd?
De sluiter heeft vaak niet eens door dat ie de laatste zet en zowel kan hij net zo goed op de lapo jagen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnen
tenzij de sluiter iets post als 'vol' of 'lapo'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |