Nee, sorry, André van Duin staat er niet in.quote:
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar als je een lapo maakt kun je beter al een TT onder je CRTL+V hebben zitten
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lukt niet echt met het tempo hier. Er moet gewoon even gewacht worden.....
Of ze wilde terug naar het vaste land.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ze in de wc-pot gedonderd?
Er zijn mooie plekken. Maar heel veel heb ik er niet van gezien. Beetje van het centrum en rond de baai. Dat was wel mooi.quote:
Volgens mij heeft de halve Top 2000 op 2001 gestaan als ik dat over verschillende nummers hoor de laatste 2 dagenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit stond op een gegeven moment op 2001. Toen heb ik (en blijkbaar veel anderen) er op de laatste stemdag nog maar een stem aan gewaagd.
(Is dit Jerney?)quote:
Jij moet gewoon niet zo flauw doen en dan ook nog zonder TT.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, sorry, André van Duin staat er niet in.
Ja.quote:
Was alleen echt noodzaak toen er nog geen 'reeks' bestond en alles handmatig moest.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als iedereen nou wacht schiet het natuurlijk ook niet op.
Eventjes wachten dan hč?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je kan de vaste popjes best even een paar tellen geven.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Scheelde niet veel volgens mijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was ze in de wc-pot gedonderd?
De sluiter heeft vaak niet eens door dat ie de laatste zet en zowel kan hij net zo goed op de lapo jagen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnen
tenzij de sluiter iets post als 'vol' of 'lapo'
Trockener Kecks was gisteren om 21:00 te horen terwijl die ook nog eerst op 2001 stond.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de halve Top 2000 op 2001 gestaan als ik dat over verschillende nummers hoor de laatste 2 dagen
Fijn tussen de olie opslag...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef Bugno2 het volgende:
Mijn ouders waren latente hippies. Ze durfden niet all in te gaan. Jammer. Voor hetzelfde geld was ik opgegroeid op Ruigoord ()
Ik doe niet mee met topichunten hoor, het was gewoon een mededelingquote:Op woensdag 26 december 2018 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Moet het een wedstrijdje zijn? Gewoon de sluiter even tijd gunnen
tenzij de sluiter iets post als 'vol' of 'lapo'
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheelde niet veel volgens mij![]()
Ik heb haar vaak zien kotsen maar dit was wel extreem
Yush, Paul Rabberingquote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef Dwersdriever het volgende:
Fijne dj dit trouwens. Is dit die van de slimste mens?
Goedendagquote:
Je vriendin vaak hebben zien kotsen...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheelde niet veel volgens mij![]()
Ik heb haar vaak zien kotsen maar dit was wel extreem
Jaaaa, feest compleet, de deur kan dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |