Bastille ken ik niet van nummers maar ik word er niet heel enthousiast van als ik het allemaal hoor zoquote:
Dat in de wereld (lees:Nederland) mensen zo gek zijn geworden dat ze hierop gewoon stemmen.quote:
Dacht altijd dat ze dat soort dingen op donderdag dedenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Woensdag is meestal de wekelijkse borrelavond van mijn studentenvereniging, dus misschien is dat het
De eerste keer dat ie in z'n noten werd getrapt.quote:
Anarchy in the UKquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef djenneke het volgende:
You don't wanna fuck with us
British to the very last
Klinkt als een kleuter.
De leeftijd he?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben het over 2 minuten weer vergeten.
In Groningen telt zowat elke dag behalve zondag als borreldag als je je ertoe kan zettenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dacht altijd dat ze dat soort dingen op donderdag deden
*proest*quote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie in z'n noten werd getrapt.
Ik kan dat niet helemaal uit de tekst opmakenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De eerste keer dat ie in z'n noten werd getrapt.
Heb je de eerste helft ook gepakt? Zat best wat genot bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een matig uur is dit zeg.
Kans best, wiskey per uur vanaf vanmorgen 8 uurquote:
Volgens mij voelen wij elkaar qua muziek wel goed aan haha.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Blij dat het niet aan mij ligt...
5 glazen whisky in een flesquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er zitten maar 5 glazen in een fles, en meer dan een fles per dag vind ik not done
Doe dan die zondag ook meepakkenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Groningen telt zowat elke dag behalve zondag als borreldag als je je ertoe kan zetten
Zal wel een klein whiskeyflesje zijn danquote:
Goed genot van het eerste half uurquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een matig uur is dit zeg.
Mwah.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Heb je de eerste helft ook gepakt? Zat best wat genot bij.
Toen liep ik in IKEAquote:Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Weten jullie nog dat uur tussen 16 en 17u vanmiddag? Wat een genot.
Mijn referentie was juist Groningen om het de dichtstbijzijnde studentenstad is bij mijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Groningen telt zowat elke dag behalve zondag als borreldag als je je ertoe kan zetten
Altijd mooiquote:Op woensdag 26 december 2018 23:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij voelen wij elkaar qua muziek wel goed aan haha.
Stond op het Malieveld zowat vooraan, dan is het wel genieten hoor, bwoh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |