Ik kan denk ik slecht tegen die nasale geluiden. Een vloeiende taal als Spaans en Italiaans, of een scherpe, duidelijke taal als Duits kan ik meer waarderen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het Frans juist erg mooi. Qua vreemde talen (muv Engels) ook prima te beluisteren in liedjes.
Alle jezus, wat een wansmaak dan, heb het met je te doen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn zusje, die niks met de Top 2000 heeft, vindt dit zo ongeveer het enige leuke nummer van voor 2017. Ik juich.
Vooral La Chanson Des Vieux Amants erin. Noir Désir van Viva La Fête. En iets van ZAZquote:Op woensdag 26 december 2018 23:07 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Classic
Zou tevens mooi zijn als het aantal Franstalige noteringen de komende jaren weer wat gaan groeien.
Proostquote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Bugno2 het volgende:
Schijtlol dit. Ik proef Carnaval en bezopen Brabo's.
Je moet sowieso nooit de polonaise lopen.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:07 schreef houdjemond het volgende:
Hier loop je geen polonaise opNederland is een..
Ik vind Spaans of Italiaans altijd zo opgefokt klinken.... Duits vind ik sws vreselijk.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan denk ik slecht tegen die nasale geluiden. Een vloeiende taal als Spaans en Italiaans, of een scherpe, duidelijke taal als Duits kan ik meer waarderen.
Maar goed, ik ben ook maar een taalkundige in opleiding
Guiltyquote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Bugno2 het volgende:
Schijtlol dit. Ik proef Carnaval en bezopen Brabo's.
Kom maar door met de Amazing Stroopwafels.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is zo een nummer die er instaat omdat het tijdens de tour de france wel eens gedraait word.
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mijn zusje, die niks met de Top 2000 heeft, vindt dit zo ongeveer het enige leuke nummer van voor 2017. Ik juich.
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Meer Franse muziek volgend jaar graag
Après-ski nummerquote:Op woensdag 26 december 2018 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dit is zo een nummer die er instaat omdat het tijdens de tour de france wel eens gedraait word.
Coeur de Pirate als protip.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Jaaaaaaaaaaquote:
Hoorde laatst op Radio 2 wel een mooi nummer van een Franse zanger die z'n eigen vriendin had vermoord. Dat was wel top (niet dat laatste natuurlijk, maar dat nummer had wel een lading). Zal eens opzoeken.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb dit een paar jaar geleden te veel gehoord in de kroeg, in de vorm van een remixquote:Op woensdag 26 december 2018 23:09 schreef PippenScottie het volgende:
Dit hoor je ook echt maar 1 keer per jaar. Als je geluk hebt!
Jumpstyle is wel het failliet van de muziek.quote:
Jij kunt DJ worden.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hoorde laatst op Radio 2 wel een mooi nummer van een Franse zanger die z'n eigen vriendin had vermoord. Dat was wel top (niet dat laatste natuurlijk, maar dat nummer had wel een lading). Zal eens opzoeken.
Geen jumpstyle in de lijst trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |