* datismijnmening is jaloers ik wil haar echt nog een keer live zien. Maar ze heeft niet zo vaak een concert tourquote:Op woensdag 26 december 2018 23:04 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ojos asi!
Heb haar paar maanden geleden nog gezien, concert in Santiago
Hoho, jij had al gefaptquote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho, wacht even, wat gaan we doen?
de mensen die de pfaffs volgden wetenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho, wacht even, wat gaan we doen?
Ken ik niet, van welke zender is die top?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef Fred_B het volgende:
Dit hoort natuurlijk gewoon in de Top 500
Ik vind het Frans juist erg mooi. Qua vreemde talen (muv Engels) ook prima te beluisteren in liedjes.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:05 schreef MTheBassman het volgende:
Heb Frans altijd een vreemde taal gevonden
Shit, toch iets gemist kennelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 23:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
de mensen die de pfaffs volgden weten
quote:Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VREEEEEEEHEEEEEEEEEDE OP AAHAARDE IN DE MENSEN EEN WELBEHAGEN IN DE MENSEN IN DE MENSEN EEN WELBEHAGENAmen, amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |