Ik sta hier volgens mij niet zo bekend als lapo hunter.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De sluiter heeft vaak niet eens door dat ie de laatste zet en zowel kan hij net zo goed op de lapo jagen.
ik ben geen vast popje, maar mijn lapo werd ook gekaapt omdat ik met een TT bezig was, no hard feelings, topics gaan snel als er veel mensen reageren.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kan de vaste popjes best even een paar tellen geven.
Ieder zijn fetisj hm?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je vriendin vaak hebben zien kotsen...
Prima, erg gezellig en zelfs top2000 op de achtergrond aanquote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goedendag
Hoe was uw 2e kerstdag?
Das het betere werkquote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Prima, erg gezellig en zelfs top2000 op de achtergrond aan
Goede stem,af en toe een feitje en weinig gedoe. Prima. Heeft ook een fijn uurtje nu.quote:
Nee, kotsen nuquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
gaat het nou nog steeds over die topickaap?
Nou das teveel eer hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaaa, feest compleet, de deur kan dicht
Bedoelde ook in het algemeen, maar vind t altijd een beetje zuur.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben geen vast popje, maar mijn lapo werd ook gekaapt omdat ik met een TT bezig was, no hard feelings, topics gaan snel als er veel mensen reageren.
Nee over de tekst van deze plaat....quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
Dit topic is al halfvol inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
Zijn zang?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Bugno2 het volgende:
Santana werkt nooit echt bij mij. Virtuoos gitarist, maar mist wat.
Goddank niet.quote:
We kunnen het toch niet hebben over een nummer met de titel Europa, ligt veel te gevoelig...quote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef JaneDoe het volgende:
Is inderdaad niks op aan te merken, ja gisteren was hij een tikje zenuwachtig maar dat trok ook snel bijquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Goede stem,af en toe een feitje en weinig gedoe. Prima. Heeft ook een fijn uurtje nu.
Ik merk het, zin in. Biertje erbij en top2000 aan. Genieten dusquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Das het betere werk![]()
Tis weer lekker druk dus kom er bij
of half leegquote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit topic is al halfvol inderdaad.
Sorry. Sterktequote:Op woensdag 26 december 2018 23:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goddank niet.
Nee mijn vriendin vecht al jaren met bulimia, dus ik ben het een en ander gewend
Stem je mee volgend jaar?quote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
Godver wat kan die Santana spelen zeg
Zou ie iets mee moeten doenquote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
jajaja die kan wel een potje pingelen op de gitaarquote:Op woensdag 26 december 2018 23:21 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |