abonnement Unibet Coolblue
pi_182815420
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>>Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2018 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin maandag 29 oktober 2018 @ 14:59:31 #2
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_182815515
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:57 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profi[quote]1s.gif [b]Op maandag 29 oktober 2018 13:57 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok ik heb een doeletje.

Ik ga de vestingloop doen. Ik neem me nu voor om de 5k te gaan lopen.

Mijn doeltijd ga ik later pas bepalen.

Mijn belangrijkste doel is uitlopen.

Wel wil ik nieuwe schoenen gaan kopen en zat te denken aan ASICS. Maar ik hoor jullie allemaal over andere merken spreken.

Maar ik ben niet van plan marathons of zo te gaan lopen of off road te gaan.

Is ASICS dan een goed merk? Dat verkopen ze bij ons bij de wit, ze hebben erg veel keuze in dat merk.
Wat isdatzo zei. Maar ook binnen het asics assortiment kan je schoenen kopen die niet goed bij je loopstyle passen en welke wel. Gewoon je goed laten adviseren.

[ Bericht 18% gewijzigd door Pharkus op 29-10-2018 16:13:04 ]
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 15:25:54 #3
155227 crew  Guppy
dus
pi_182816024
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef YUR het volgende:
Ik mag straks ook weer in kort/kort! Weliswaar naar de Crossfit Box, maar toch :P

Echt hardlopen zit er al ruim een half jaar niet in, fijne overbelastingsblessure aan een achillespees. Mag gelukkig heel binnenkort gaan re-integreren bij de blessureherstelgroep van mijn club. Hoop volgend jaar gewoon weer lekker door de duinen, Ardennen en bergen te struinen O+
Dat is ook niet fijn, van die overbelasting... Boeoeoe!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:32:06 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182816109
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:25 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is ook niet fijn, van die overbelasting... Boeoeoe!!
Dat is zeker niet fijn, en zeker wel frustrerend.

Oh, en zeker ook mijn eigen schuld, maarja....ik die had reis naar de TranGranCanaria nu eenmaal al geboekt he. Dus moest ik er ook nog maar ff snel heel hard voor trainen nadat ik in november tijdens marathontraining ook al tegen een blessure aan was gelopen :')

Lessons learned! denk ik
F means you're fucked
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 15:34:25 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_182816145
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:32 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is zeker niet fijn, en zeker wel frustrerend.

Oh, en zeker ook mijn eigen schuld, maarja....ik die had reis naar de TranGranCanaria nu eenmaal al geboekt he. Dus moest ik er ook nog maar ff snel heel hard voor trainen nadat ik in november tijdens marathontraining ook al tegen een blessure aan was gelopen :')

Lessons learned! denk ik
Ik snap dat ook wel. Ik heb ook eigenlijk nooit een DNS gehad om die reden, en ik denk dat ik dan eerder nog wel gewoon ga lopen, in plaats van niet starten. Al loop ik wel nog steeds 'gewoon' normale afstanden :P ik ben er alleen wat onderdelen vóór gaan doen :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:43:28 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182816327
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:34 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik snap dat ook wel. Ik heb ook eigenlijk nooit een DNS gehad om die reden, en ik denk dat ik dan eerder nog wel gewoon ga lopen, in plaats van niet starten. Al loop ik wel nog steeds 'gewoon' normale afstanden :P ik ben er alleen wat onderdelen vóór gaan doen :+
Ook leuk! Maar ik heb daar helemaal geen tijd voor, voor nog 2 onderdelen die ik onder de knie moet krijgen :{w
F means you're fucked
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 15:44:34 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_182816356
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Ook leuk! Maar ik heb daar helemaal geen tijd voor, voor nog 2 onderdelen die ik onder de knie moet krijgen :{w
Het scheelt dat ik kan kon zwemmen, ik moet alleen nog (goed!) leren fietsen :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:45:28 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182816382
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het scheelt dat ik kan kon zwemmen, ik moet alleen nog (goed!) leren fietsen :+
Dat zou bij mij dan andersom zijn, dat dan weer wel...

Maar nee, ik hou het wel lekker bij hobbelen door de natuur :Y
F means you're fucked
  Moderator maandag 29 oktober 2018 @ 15:46:44 #9
155227 crew  Guppy
dus
pi_182816415
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:45 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat zou bij mij dan andersom zijn, dat dan weer wel...

Maar nee, ik hou het wel lekker bij hobbelen door de natuur :Y
Is ook leuk! En crossfitten dus!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182816427
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 09:21 schreef YUR het volgende:
Ik mag straks ook weer in kort/kort! Weliswaar naar de Crossfit Box, maar toch :P

Echt hardlopen zit er al ruim een half jaar niet in, fijne overbelastingsblessure aan een achillespees. Mag gelukkig heel binnenkort gaan re-integreren bij de blessureherstelgroep van mijn club. Hoop volgend jaar gewoon weer lekker door de duinen, Ardennen en bergen te struinen O+
Welkom terug man.
Ik loop zondag a.s. de LVML, waar de LVM dit jaar niet in zit, maar wel 5 km strand tijdens hoog water.

@Hats: dank je. Het klokje moet nog bezorgd worden en dat zal morgen zijn (als ik niet thuis ben).
pi_182816468
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef Zwabberhark het volgende:

Ik loop zondag a.s. de LVML, waar de LVM dit jaar niet in zit, maar wel 5 km strand tijdens hoog water.
Zo veel strand? Dat is toch niet normaal meer. Ik ben blij dat ik 'm niet hoef te lopen dit jaar. (Ik ga dit weekend naar Terschilling voor de Berenloop HM :) )
  maandag 29 oktober 2018 @ 15:49:52 #12
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182816494
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:46 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is ook leuk! En crossfitten dus!
Ja, een beetje ter ondersteuning. Zo'n half jaar niet lopen en overal schijt aan hebben heeft mijn lichaam weinig goeds gedaan. Brede Harrie zal ik nooit worden. Althans, not for the right reasons....

quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:47 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Welkom terug man.
Ik loop zondag a.s. de LVML, waar de LVM dit jaar niet in zit, maar wel 5 km strand tijdens hoog water.

@Hats: dank je. Het klokje moet nog bezorgd worden en dat zal morgen zijn (als ik niet thuis ben).
Ah cool, mooi herinneringen aan! Klinkt als een makkelijke editie dit jaar dus :s)
F means you're fucked
pi_182818301
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, een beetje ter ondersteuning. Zo'n half jaar niet lopen en overal schijt aan hebben heeft mijn lichaam weinig goeds gedaan. Brede Harrie zal ik nooit worden. Althans, not for the right reasons....

Fijn dat je toch nog iets kan doen. Hopelijk snel weer hollen.
Goed dat je CrossFit doet. Doe ik ook, twee keer per week, en ik merk echt wel verbetering. En nee, ik word ook nooit een Brede Harrie.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_182819463
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Zo veel strand? Dat is toch niet normaal meer. Ik ben blij dat ik 'm niet hoef te lopen dit jaar. (Ik ga dit weekend naar Terschilling voor de Berenloop HM :) )
3,5 km van Z-N (vanaf de start), dan nog 5 km duinen + Haag Atletiekbaan en 1,5 strand terug van N-Z.

Er zijn zoveel werkzaamheden dat het niet anders kan. Kijkduin moet immers verkracht worden.
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:09:24 #15
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182820628
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:59 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Wat isdatzo zei. Maar ook binnen het asics assortiment kan je schoenen kopen die niet goed bij je loopstyle passen en welke wel. Gewoon je goed laten adviseren.
ze hebben daar een 'testtrack' dus ik denk dat dat daar wel goed komt. Ik ga er eens langs
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_182821383
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ze hebben daar een 'testtrack' dus ik denk dat dat daar wel goed komt. Ik ga er eens langs
Schijndel de gekste! Of bedoel je niet die kampeer/sportwinkel?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 29 oktober 2018 @ 19:52:24 #17
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182821706
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 19:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Schijndel de gekste! Of bedoel je niet die kampeer/sportwinkel?
ja zeker bedoel ik die!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_182825559
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 15:48 schreef pijll het volgende:

[..]

Zo veel strand? Dat is toch niet normaal meer. Ik ben blij dat ik 'm niet hoef te lopen dit jaar. (Ik ga dit weekend naar Terschilling voor de Berenloop HM :) )
Wat een leuk idee zeg! Hebben ze ook een hele marathon? ;)

Keihard taperen hier, nog 2 korte loopjes deze week.
De weersvooruitzichten zijn redelijk goed, alleen lijkt sinds vandaag de wind zondag vrij stevig te worden.

Ik begin er wel zin in te krijgen!
pi_182825679
Hier ook weer lang-lang gelopen afgelopen zaterdagavond. Bij een duurloop in deze temperatuur geen overbodige luxe, wat mij betreft.
Zaterdag aanstaande een aanval op mn 10km PR doen, dus maak alleen woensdag nog even een klein rondje.
pi_182825813
Vandaag via werk nog kunnen inschrijven voor de Zevenheuvelenloop. Gaat mijn eerste 15 km afstand worden. Is het verstandig om voor ~1,5 uur lopen een reepje mee te nemen?
pi_182826647
Voor 15km in anderhalf uur zou dat niet nodig hoeven zijn. Voor mij tenminste. Ik denk dat je normaal gesproken aan de sportdranken onderweg en wat je vooraf eet voldoende zou moeten hebben.

Maar je kunt natuurlijk altijd een reep (of een gel) meenemen. Mocht je het gevoel hebben dat je energie tekort gaat komen, dan kun je deze alsnog eten.
Wat is je langste afstand tot nu toe?
pi_182826665
En YUR, leuk om jou hier weer te zien. Vroeg me al af wat er aan de hand was.
Hopen dat je gauw weer op je oude niveau komt.
pi_182828750
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 23:44 schreef indepoeier het volgende:
Voor 15km in anderhalf uur zou dat niet nodig hoeven zijn. Voor mij tenminste. Ik denk dat je normaal gesproken aan de sportdranken onderweg en wat je vooraf eet voldoende zou moeten hebben.

Maar je kunt natuurlijk altijd een reep (of een gel) meenemen. Mocht je het gevoel hebben dat je energie tekort gaat komen, dan kun je deze alsnog eten.
Wat is je langste afstand tot nu toe?
Met fietsen heb ik de regel voor mezelf dat ik iets meeneem als ik langer dan een uur fiets. Dat vreet soms heel veel energie. Bij hardlopen weet ik het niet na een uur.

Jouw verhaal was ook mijn idee, gewoon even iets achter de hand hebben als het nodig is. Ik loop normaal 5-8 km, maar het is nu 60-70 minuten in het weekend (laatste 3-4 weken). Dan is het ongeveer 8-11 km. Zondag was het 10,5 km en ik wil dit weekend 12 km doen en weekend erop 10 km.
pi_182829292
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:49 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Met fietsen heb ik de regel voor mezelf dat ik iets meeneem als ik langer dan een uur fiets. Dat vreet soms heel veel energie. Bij hardlopen weet ik het niet na een uur.

Jouw verhaal was ook mijn idee, gewoon even iets achter de hand hebben als het nodig is. Ik loop normaal 5-8 km, maar het is nu 60-70 minuten in het weekend (laatste 3-4 weken). Dan is het ongeveer 8-11 km. Zondag was het 10,5 km en ik wil dit weekend 12 km doen en weekend erop 10 km.
Waarschijnlijk loop je bij een 15km wedstrijd op een te hoog tempo om een reep goed te kunnen verteren. Bij fietsen zit je toch wel op een lagere hartslag. Met fietsen neem ik vaak ook wel wat mee als ik langer ga, maar dat is natuurlijk ook omdat je altijd langer weg kunt zijn door pech of verdwalen of zo, dat heb je bij een loopwedstrijd natuurlijk niet. Ze bieden wel sportdrank aan onderweg, dat kun je wel makkelijk opnemen tijdens het drinken en zou in principe genoeg moeten zijn als je van tevoren goed eet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 09:08:21 #25
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182830043
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:51 schreef RunnerAdd het volgende:
Zaterdag aanstaande een aanval op mn 10km PR doen, dus maak alleen woensdag nog even een klein rondje.
Was een goed idee, die Erasmusronde ^O^ . Komt voor mij qua datum en tijd goed uit, dus die ga ik ook lopen, alleen wel dan de 5km. Eens kijken of ik mijn PR daar kan verbeteren :)
!!! Go 49-ers !!!
pi_182832796
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb je de music variant? Anders kun je hem aan mij verkopen en koop je een nieuwe :P maar welke functionaliteiten mis je verder?
Nee, de gewone. Ook nog de witte.
Maar het verschil tussen tweedehandswaarde en een 645 is me te groot, dus ik houd 'm gewoon nog even :+
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 12:05:12 #27
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182833164
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 06:49 schreef Barbewire het volgende:

[..]

Met fietsen heb ik de regel voor mezelf dat ik iets meeneem als ik langer dan een uur fiets. Dat vreet soms heel veel energie. Bij hardlopen weet ik het niet na een uur.
In principe zou je bij alles onder de 2 uur geen eten mee hoeven te nemen, wanneer je een beetje geoefend bent in wat langere trainingen.

Afhankelijk van het soort training op de fiets neem ik eten mee als ik langer dan 3 uur onderweg ben (eet dan een reepje na 2u). Maar bij een lange duurtraining op van bv 4 uur op lage hartslag neem ik alleen iets mee voor de zekerheid, meestal heb ik het niet nodig. Na een tijdje leer je vanzelf aanvoelen of je wel of niet iets naar binnen moet gaan werken.

Hardlopen heb ik nooit langer dan 2 uur gedaan en nooit iets bij hoeven eten. Dat houdt 't makkelijk :+ .
Huilen dan.
pi_182834888
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 22:42 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Wat een leuk idee zeg! Hebben ze ook een hele marathon? ;)

Keihard taperen hier, nog 2 korte loopjes deze week.
De weersvooruitzichten zijn redelijk goed, alleen lijkt sinds vandaag de wind zondag vrij stevig te worden.

Ik begin er wel zin in te krijgen!
Heb je een eindtijd in gedachten?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_182838542
Diepe Hel was weer erg mooi. Dat herfstoranje vind ik zo mooi!
Het eerste stukje ergerde ik me eraan dat ik mijn zonnebril vergeten was, had wel last van de zon en hitte. Ging verder wel lekker de eerste helft. Ik dacht eerst nog net onder 2 uur te lopen, niet al te gek, vooral omdat ik al heel lang niet meer op tempo heb gelopen.
Maar het ging best lekker, dus toch maar iets harder gelopen. Alleen na het keerpunt werd het wat pittiger, want tegenwind en die steile heuvel. Ik ging bijna over mijn nek. :o
Laatste paar kilometers werden erg zwaar, mijn hamstrings en kuiten protesteerden een beetje, maar ik wilde toch gewoon hard doorlopen en heb dat redelijk kunnen volhouden, alhoewel geen negatieve split, want daar was het parcours te zwaar voor.
De laatste kilometer is een heel eind een rechte weg, in de verte zie je een boog. En achter me hoorde ik wat dames roepen dat het nog 2 rondes op de baan is en dat ze ervoor gaan. Ik dacht nog dat het te vroeg is om nu al te versnellen, en dat bleek ook. Ik heb ze uiteindelijk ingehaald. Alleen maakte ik de fout te denken dat de finish bij de boog was. Dat was niet zo. Ook niet bij de volgende boog. Of die ena. :')
Op de laatste 150 meter kwam er nog een dame langs, maar die heb ik met een eindsprintje (waar die vandaan kwam weet ik niet, ik liep al een tijdje in het rood) net voor de finish weer ingehaald.

Verder: voor het eerst sinds lange tijd spierpijn na een HM. Als ik dat al überhaupt ooit heb gehad. En gelopen in kort-kort (had best in singlet gekund).
Gisteravond weer een hele ommezwaai, want uitlooptraining in themoshirt, handschoenen en korte broek. Dat laatste had misschien anders gekund, heel veel tintelingen aan mijn benen. Maar ook dat went.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:17:00 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182838608
Puntje van kritiek vandaag: eigenlijk íets te lang doorgelopen misschien, nergens last van, maar wellicht dat het iets te lang was. Het positieve is wel dat ik niet meer 12,5km, maar nu 15km als langste afstand heb *O*

Ik ben echter vooral blij met hoe ik gelopen heb, dit keer is het me namelijk wél gelukt om mijn hartslag onder controle te houden en me niet gek te laten maken door de snelheid die behoorlijk laag was (tijdje terug 10km in iets minder dan 54 minuten gelopen, nu zat ik na 10km op 1:08), vooral door steeds te denken aan de tips hier over dat het ook goed is om lange afstanden op een relatief lage hartslag te lopen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week dan weer voor 5 of 7.5km ofzo :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182838770
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:17 schreef heywoodu het volgende:
Puntje van kritiek vandaag: eigenlijk íets te lang doorgelopen misschien, nergens last van, maar wellicht dat het iets te lang was. Het positieve is wel dat ik niet meer 12,5km, maar nu 15km als langste afstand heb *O*

Ik ben echter vooral blij met hoe ik gelopen heb, dit keer is het me namelijk wél gelukt om mijn hartslag onder controle te houden en me niet gek te laten maken door de snelheid die behoorlijk laag was (tijdje terug 10km in iets minder dan 54 minuten gelopen, nu zat ik na 10km op 1:08), vooral door steeds te denken aan de tips hier over dat het ook goed is om lange afstanden op een relatief lage hartslag te lopen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week dan weer voor 5 of 7.5km ofzo :)
Goed gedaan! En hoe voelde het? Had je het gevoel dat je makkelijk nog een stuk verder had kunnen lopen?

In ieder geval zit er zo te zien geen verval in de snelheid, terwijl de hartslag niet omhoog gaat; dan is het een goede rustige duurloop geweest :)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:31:31 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182838940
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:24 schreef pijll het volgende:

[..]

Goed gedaan! En hoe voelde het? Had je het gevoel dat je makkelijk nog een stuk verder had kunnen lopen?

In ieder geval zit er zo te zien geen verval in de snelheid, terwijl de hartslag niet omhoog gaat; dan is het een goede rustige duurloop geweest :)
Ik had misschien nog wel wat verder kunnen lopen als ik niet in de laatste kilometer wat had versneld (ik wist dat dat toch de laatste kilometer zou zijn en wilde mijn 14km onder controle houden van de hartslag even 'belonen' door aan het einde nog iets harder te mogen :+ ). Het verbaasde me vooral dat ik m'n hartslag juist verder in de loop steeds vaker en ruimer onder de 150 zag komen, terwijl de snelheid grofweg gelijk bleef.

Ik heb nu in elk geval zeker niet het gevoel dat ik uitgeput ben ofzo, alleen zijn m'n benen behoorlijk klaar voor vandaag, maar dat zal vooral komen door de tijd/afstand :P

Het zwaarste was denk ik de 1-1.5km na het hardlopen, want ik was nog een stukje van huis verwijderd en heb dat stuk grotendeels gewandeld, maar toen kreeg ik het ineens wel echt heel koud :') terwijl ik de temperatuur tijdens het hardlopen eigenlijk wel lekker vond
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182839386
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 12:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

In principe zou je bij alles onder de 2 uur geen eten mee hoeven te nemen, wanneer je een beetje geoefend bent in wat langere trainingen.

Afhankelijk van het soort training op de fiets neem ik eten mee als ik langer dan 3 uur onderweg ben (eet dan een reepje na 2u). Maar bij een lange duurtraining op van bv 4 uur op lage hartslag neem ik alleen iets mee voor de zekerheid, meestal heb ik het niet nodig. Na een tijdje leer je vanzelf aanvoelen of je wel of niet iets naar binnen moet gaan werken.

Hardlopen heb ik nooit langer dan 2 uur gedaan en nooit iets bij hoeven eten. Dat houdt 't makkelijk :+ .
Dit vind ik wel erg kort door de bocht. Als ik een hm op pr tempo loop. Wat voor mij ruim binnen de 2 uur is, kunnen gelletjes bij mij wel een nuttige aanvulling zijn. Bij een duurloopje van 2 uur is het niet echt nodig.
pi_182840510
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik had misschien nog wel wat verder kunnen lopen als ik niet in de laatste kilometer wat had versneld (ik wist dat dat toch de laatste kilometer zou zijn en wilde mijn 14km onder controle houden van de hartslag even 'belonen' door aan het einde nog iets harder te mogen :+ ). Het verbaasde me vooral dat ik m'n hartslag juist verder in de loop steeds vaker en ruimer onder de 150 zag komen, terwijl de snelheid grofweg gelijk bleef.

Ik heb nu in elk geval zeker niet het gevoel dat ik uitgeput ben ofzo, alleen zijn m'n benen behoorlijk klaar voor vandaag, maar dat zal vooral komen door de tijd/afstand :P

Het zwaarste was denk ik de 1-1.5km na het hardlopen, want ik was nog een stukje van huis verwijderd en heb dat stuk grotendeels gewandeld, maar toen kreeg ik het ineens wel echt heel koud :') terwijl ik de temperatuur tijdens het hardlopen eigenlijk wel lekker vond
Knap gedaan!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:06:31 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182840959
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 11:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, de gewone. Ook nog de witte.
Maar het verschil tussen tweedehandswaarde en een 645 is me te groot, dus ik houd 'm gewoon nog even :+
Maar welke functies mis je nu echt? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182842124
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 13:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Heb je een eindtijd in gedachten?
Niet echt.

Ik ben/heb iets minder goed getraind dan voor Düsseldorf. Een tijd tussen de 3:30 en 3:45 zou er wel in moeten zitten, maar de eindtijd is echt afhankelijk van de vorm van de dag en natuurlijk de omstandigheden. Windkracht 4-5 op een waddeneiland heeft zo zijn effect op een eindtijd, denk ik.

Misschien verras ik mezelf ook wel in positieve zin, wie weet.
pi_182845682
Nou dat was qua weer alvast de meest bitse training van het jaar haha.. ik hou dr wel van! Al blijf ik het nu na een douche koud hebben, dat is minder.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_182846728
Het was hier wel bijna droog, maar ik heb toch maar voor het eerst in lang-lang gelopen. De dunste die ik heb weliswaar, maar toch...
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 22:09:34 #39
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182846834
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 16:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dit vind ik wel erg kort door de bocht. Als ik een hm op pr tempo loop. Wat voor mij ruim binnen de 2 uur is, kunnen gelletjes bij mij wel een nuttige aanvulling zijn. Bij een duurloopje van 2 uur is het niet echt nodig.
Als ik onder de 2 uur op PR tempo loop / een wedstrijd fiets dan is mijn tempo te hoog om iets fatsoenlijk te kunnen verwerken. Of ja, misschien lukt het wel maar ik heb het niet nodig in elk geval.

Maar goed, zo zie je maar weer dat iedereen verschillend is.
Huilen dan.
pi_182850947
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 22:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Als ik op PR tempo loop is mijn tempo te hoog om iets fatsoenlijk te kunnen verwerken.
Of jij loopt dikke wereldrecords of je kan het gewoon niet en zou het moeten leren om nog efficiënter met je energie om te kunnen gaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:32:08 #41
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182852441
quote:
99s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:14 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Of jij loopt dikke wereldrecords of je kan het gewoon niet en zou het moeten leren om nog efficiënter met je energie om te kunnen gaan.
Ha, ik loop zeer zeker geen wereldrecords (was 't maar zo'n feest, op dit moment loop ik vooral met een blessure ;( ). Mijn (relatief) beste prestatie is net onder 39 minuten op de 10 km.

Ik denk juist dat m'n energiehuishouding 1 van m'n sterke punten is, maar het kan natuurlijk altijd beter. Alleen denk ik niet dat die verbetering (op dit, en op eerdere momenten) te halen valt uit extra energie binnenkrijgen. Isotone sportdrankjes zijn genoeg voor mij, tot een uur of 2. Misschien dat wanneer ik veel harder ga dat ik het wel nodig heb hoor, wie weet.
Huilen dan.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 11:10:40 #42
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182853071
Ik heb nu wat langzamer gelopen. Ik merk dat ik dat moeilijk vind en dat me veel energie kost, maar niet op een negatieve manier. Het vergt veel hersencapaciteit zeg maar.

Ik loop volgens mijn activity tracker nog steeds in de anaerobe zone
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop nu wel constanter en zak niet echt in tegen het einde van de loopminuten.

Ik weet ook niet hoe precies mijn hartslag gemeten wordt door de Miband 2.

Wil iemand zijn licht hier even over schijnen ten opzichte van mijn vorige post
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar ik toen tips over kreeg.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_182853119
Wat is nu je precieze vraag dan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_182853143
Ik neem alleen tijdens een 30 kilometer en marathon onderweg voedsel, want de andere afstanden zijn te intensief en te kort om het te verwerken (halve onder de 1.30 en 30 kilometer rond de 2.10). De marathon is de enige afstand die relatief ontspannen aanvoelt (op de laatste 7 kilometer na).
pi_182853269
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar welke functies mis je nu echt? :o
Een knopje waarmee ik handmatig kan zeggen dat een interval voorbij is ipv dubbeltappen op het scherm. Voor de enkele keer dat ik een intervaltraining op m'n horloge instel een knopje waarmee ik handmatig kan zeggen dat een interval voorbij is ipv dubbeltappen op het scherm :P En bij mij werkt de optische HRM slecht, maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat dat aan mijn huid oid ligt en minder aan het horloge.

Verder geef ik eigenlijk vrij weinig om al die functies. Ik wil weten hoe hard ik liep en hoe het voelde, en voor dat eerste volstaat een trainer met een stopwatch aan de kant ook.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 12:03:38 #46
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182854013
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:15 schreef Devv het volgende:
Ik neem alleen tijdens een 30 kilometer en marathon onderweg voedsel, want de andere afstanden zijn te intensief en te kort om het te verwerken (halve onder de 1.30 en 30 kilometer rond de 2.10). De marathon is de enige afstand die relatief ontspannen aanvoelt (op de laatste 7 kilometer na).
Maar neem je dan wel gelletjes of iets anders vloeibaars met calorieën?
!!! Go 49-ers !!!
pi_182856318
quote:
2s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 12:03 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maar neem je dan wel gelletjes of iets anders vloeibaars met calorieën?
Ik neem bij alle afstanden onderweg drinken aan (behalve bij de 5 kilometer maar daar heb ik nog nooit een drankpost gezien). En bij de halve marathon mix ik dat een beetje met isotone drank wat je onderweg krijgt, maar niet altijd. En bij langere afstanden neem ik alleen water aan, want dan heb ik zelf drank of gels mee.
pi_182857802
Voeding/gels is erg persoonlijk en je kan dat het beste eens proberen in de training om te kijken hoe het valt. Ook ligt het aan je tempo/afstand en getraindheid wat en hoeveel je nodig (denkt) te hebben.
Voordeel van gel t.o.v. isotone drank is dat je meer koolhydraten binnen krijgt per gram/ml. Nadeel is dat je maag ertegen moet kunnen maar dat is kwestie van testen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_182857857
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:23 schreef hatsaflats het volgende:

En bij mij werkt de optische HRM slecht, maar ik begin steeds meer het idee te krijgen dat dat aan mijn huid oid ligt en minder aan het horloge.
Als je serieus op HS wilt trainen is oHSM ongeschikt. Echt.
Ik doe vanavond mijn HS-band ook gewoon om, ondanks dat mijn nieuwe klokje een optische HS-meter heeft.
pi_182859781
Heeft iemand hier verstand van draadloze oortelefoontjes?

Ik zoek die dus, liefst met zo'n stuk dat je achter je oor kunt klemmen. Maar belangrijker nog: de master channel MOET links zijn (en de child dus rechts), omdat ik mijn horloge ook links wil dragen. Het is alleen verrot moeilijk te vinden en het staat zelden in de specificaties.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 18:20:07 #51
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182861166
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als je serieus op HS wilt trainen is oHSM ongeschikt. Echt.
Ik doe vanavond mijn HS-band ook gewoon om, ondanks dat mijn nieuwe klokje een optische HS-meter heeft.
Zolang je hartslag redelijk constant is (bv rustige duurloop) dan werkt het (bij mij, met een FR935) over het algemeen vrij redelijk, maar als je intervallen gaat lopen dan is het drama.

Gebruik eigenlijk altijd de band, maar ook vanwege de grappige running dynamics statistiekjes :') .
Huilen dan.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 18:52:12 #52
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_182861818
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat is nu je precieze vraag dan?
als deze vraag aan mij gericht was:

Hoe ziet het verloop er nu uit, hoe kan ik nu zorgen dat tempo nog omhoog gaat.
Moet hartslag nog lager?
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_182862799
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

als deze vraag aan mij gericht was:

Hoe ziet het verloop er nu uit, hoe kan ik nu zorgen dat tempo nog omhoog gaat.
Moet hartslag nog lager?
Zoals eerder ook al iemand zei; in dit stadium van beginnen met hardlopen maakt de hartslag echt nog niet zoveel uit. Zorg dat het laatste blokje je nog redelijk afgaat, dat je gedurende de hele training redelijk rustig kan praten en dat het tempo niet teveel inzakt. Dan ben je op een goede manier je conditie aan het trainen en word je vanzelf sneller. Op hartslag trainen heeft pas zin als je een uur aan één stuk kunt lopen en een beetje weet wat je maximale snelheden en hartslag zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 31 oktober 2018 @ 19:46:04 #54
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182863061
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand hier verstand van draadloze oortelefoontjes?

Ik zoek die dus, liefst met zo'n stuk dat je achter je oor kunt klemmen. Maar belangrijker nog: de master channel MOET links zijn (en de child dus rechts), omdat ik mijn horloge ook links wil dragen. Het is alleen verrot moeilijk te vinden en het staat zelden in de specificaties.
Zal wel een n00b zijn, maar waarom moeten ze allebei perse links?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182863554
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zal wel een n00b zijn, maar waarom moeten ze allebei perse links?
Anders stoort die plaat in zijn hoofd. :P
pi_182868000
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 19:46 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zal wel een n00b zijn, maar waarom moeten ze allebei perse links?
Omdat ik een horloge gewend ben links te dragen. Als de master channel rechts zit, zal de ontvangst tussen horloge en oortelefoon vaak wegvallen omdat je lichaam het signaal blokkeert.

quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 20:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Anders stoort die plaat in zijn hoofd. :P
Die zit niet in mijn hoofd, maar ervoor.
  donderdag 1 november 2018 @ 00:25:47 #57
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182868577
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand hier verstand van draadloze oortelefoontjes?

Ik zoek die dus, liefst met zo'n stuk dat je achter je oor kunt klemmen. Maar belangrijker nog: de master channel MOET links zijn (en de child dus rechts), omdat ik mijn horloge ook links wil dragen. Het is alleen verrot moeilijk te vinden en het staat zelden in de specificaties.
Ik heb deze: https://www.centralpoint.(...)LfD_BwE&gclsrc=aw.ds

Ik weet ff niet wat de masterchannel is en waar het zit. Maar als ik het zo zie op het plaatje, zit het belangrijkste deel aan de linkerkant.. Ik draag iig mijn horloge links en de ontvangst is goed.
!!! Go 49-ers !!!
pi_182869271
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Als je serieus op HS wilt trainen is oHSM ongeschikt. Echt.
Ik doe vanavond mijn HS-band ook gewoon om, ondanks dat mijn nieuwe klokje een optische HS-meter heeft.
Dat wil ik niet. Maar meestal lijkt mijn hartslag-grafiekje echt helemaal nergens op. Gelukkig interesseert het me allemaal niet zo heel veel.
pi_182869486
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 04:44 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dat wil ik niet. Maar meestal lijkt mijn hartslag-grafiekje echt helemaal nergens op. Gelukkig interesseert het me allemaal niet zo heel veel.
Mij interesseert het me ook niet zo veel, en dat is maar goed ook. Ik en hartslagmeting is geen gelukkige combinatie. Of het nu optisch of met band is, er komen rare resultaten uit.
En in plaats van me daar druk over te gaan maken tijdens en na het lopen loop ik lekker zonder hartslagmeting :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Admin donderdag 1 november 2018 @ 08:27:18 #60
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_182870350
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 23:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Omdat ik een horloge gewend ben links te dragen. Als de master channel rechts zit, zal de ontvangst tussen horloge en oortelefoon vaak wegvallen omdat je lichaam het signaal blokkeert.
Dat zal anno 2018 toch inmiddels wel meevallen? Nieuwere oordopjes zijn daar al veel beter in qua bluetooth-ontvangst dan die van een paar jaar terug.

Ik ken het verschijnsel namelijk (ik had oordopjes met vermoedelijk de ontvanger links en mijn telefoon zat rechts in mijn broekzak en dat stoorde soms), maar het was voorbij toen ik nieuwere oordopjes kocht.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_182870504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 08:27 schreef Breuls het volgende:

[..]

Dat zal anno 2018 toch inmiddels wel meevallen? Nieuwere oordopjes zijn daar al veel beter in qua bluetooth-ontvangst dan die van een paar jaar terug.

Ik ken het verschijnsel namelijk (ik had oordopjes met vermoedelijk de ontvanger links en mijn telefoon zat rechts in mijn broekzak en dat stoorde soms), maar het was voorbij toen ik nieuwere oordopjes kocht.
Zwabberhark heeft staalkabels als spieren, vandaar.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_182870712
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zwabberhark heeft staalkabels als spieren, vandaar.
Is wel zo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 1 november 2018 @ 09:04:20 #63
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182870744
En die stalen zenuwen zijn ook niet te onderschatten. Maar die bizarre frequentie die in zijn hoofd zit kan nog wel eens roet in het eten gooien
F means you're fucked
pi_182871634
Haha, bedankt allen ^O^
Aangezien ik morgenavond mogelijk iets op de Balijbrug ga lopen is het nog maar de vraag of ik ze nog nodig zal hebben.
  donderdag 1 november 2018 @ 10:15:27 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182871927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Haha, bedankt allen ^O^
Aangezien ik morgenavond mogelijk iets op de Balijbrug ga lopen is het nog maar de vraag of ik ze nog nodig zal hebben.
Heb je alvast een andere hobby uitgezocht?
F means you're fucked
pi_182872007
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb je alvast een andere hobby uitgezocht?
Op de bank liggend tv kijken, paprikachips eten en heel dik worden.
  donderdag 1 november 2018 @ 10:26:50 #67
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182872221
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Op de bank liggend tv kijken, paprikachips eten en heel dik worden.
Dat heb ik een paar maanden geprobeerd, maar echt voldoening geeft dat toch ook niet
F means you're fucked
pi_182872575
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat heb ik een paar maanden geprobeerd, maar echt voldoening geeft dat toch ook niet
Misschien nog een keer proberen, maar dan met Pringles Sour Cream & Onion? Daar zit een verslavend stofje in, kan niet anders.
  donderdag 1 november 2018 @ 15:37:10 #69
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182879082
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Misschien nog een keer proberen, maar dan met Pringles Sour Cream & Onion? Daar zit een verslavend stofje in, kan niet anders.
Tempting
F means you're fucked
pi_182881427
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 15:37 schreef YUR het volgende:

[..]

Tempting
Neenee, van die bank af en de trails op :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_182883496
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 17:19 schreef Guard het volgende:

[..]

Neenee, van die bank af en de trails op :D
Precies daar hebben ze ook chips en soms bier achteraf
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  donderdag 1 november 2018 @ 19:45:49 #72
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182884566
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 18:57 schreef ser het volgende:

[..]

Precies daar hebben ze ook chips en soms bier achteraf
In dat geval... O+
F means you're fucked
pi_182884780
Gogo stuurde me vanmiddag een berichtje: 'Ik ga lopen vanavond'. Ik keek naar buiten en zag dat het goed was. Ik hoef niet vanavond :D
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Forum Admin donderdag 1 november 2018 @ 19:55:20 #74
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_182884794
quote:
99s.gif Op donderdag 1 november 2018 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Gogo stuurde me vanmiddag een berichtje: 'Ik ga lopen vanavond'. Ik keek naar buiten en zag dat het goed was. Ik hoef niet vanavond :D
Ik ga denk ik ook maar wat sleutelen aan een fiets en wat hometraineren. #watje
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_182886967
Hier was het juist heerlijk loopweer! En ik had een hele gekke training met veel coordinatie oefeningen en daarna 5x50m, 5x60m sprint en 2x150m voluit. De eerste sprint al een spier verrekt maar dat mocht de pret niet deren :P Ik snap alleen nog steeds niet hoe je een 150m zo voluit kunt lopen dat je 5 minuten rust nodig hebt, dat lukt mij gewoon niet.. ik ben na 30sec weer hersteld. Maar wel een grappig gevoel na zo'n training, heel energiek ipv moe.

En een 150m in 25 sec, is totaal niet hard maar voor mij wel :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 1 november 2018 @ 22:05:00 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182887568
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier was het juist heerlijk loopweer! En ik had een hele gekke training met veel coordinatie oefeningen en daarna 5x50m, 5x60m sprint en 2x150m voluit. De eerste sprint al een spier verrekt maar dat mocht de pret niet deren :P Ik snap alleen nog steeds niet hoe je een 150m zo voluit kunt lopen dat je 5 minuten rust nodig hebt, dat lukt mij gewoon niet.. ik ben na 30sec weer hersteld. Maar wel een grappig gevoel na zo'n training, heel energiek ipv moe.

En een 150m in 25 sec, is totaal niet hard maar voor mij wel :P
Blijkt maar weer dat sprinten écht een vak apart is :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182887982
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:05 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Blijkt maar weer dat sprinten écht een vak apart is :P
Ja, en na 5 marathons zijn de weinige sprintvezels die ik had zeker weg :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_182888264
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Hier was het juist heerlijk loopweer!
Precies!

Net droog en helemaal niet koud.
Lekker relaxt gelopen, al vond mijn hartslagmeter van niet. Eerste stuk knetterhoog, daarna jojoënd ruim onder de 100.
pi_182892029
quote:
1s.gif Op donderdag 1 november 2018 22:39 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Precies!

Net droog en helemaal niet koud.
Lekker relaxt gelopen, al vond mijn hartslagmeter van niet. Eerste stuk knetterhoog, daarna jojoënd ruim onder de 100.
Dat laatste deel lag je paprikachips etend op de bank? ;)
pi_182897056
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 08:00 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat laatste deel lag je paprikachips etend op de bank? ;)
Dat was daarna. Nee, ik blijf ruzie hebben met met die band. Na dit weekend kijken of ik hem naar Polar kan opsturen om te zien wat er mee aan de hand is.
  vrijdag 2 november 2018 @ 13:35:00 #81
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182897391
Is iemand hier bekend met de forerunner 645 (music)? Lijkt me een mooi sporthorloge, maar zowel Coolblue, bol.com en Futurumshop verkopen hem niet. Alleen wat gare webshops en decathlon. Dus vraag me af of er niet iets mis mee is :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 2 november 2018 @ 13:37:30 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182897435
Lijkt me niet dat er iets mis mee is.
Huilen dan.
pi_182900986
Amazon.de?

Op Garmin zelf staat een leveringstijd van 3-5 weken.
  vrijdag 2 november 2018 @ 18:34:55 #84
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182903245
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
Lijkt me niet dat er iets mis mee is.
Maar het is toch raar dat ze hem niet verkopen? :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 16:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Amazon.de?

Op Garmin zelf staat een leveringstijd van 3-5 weken.
Vind Amazon nog 'eng' om te bestellen :P bestel liever bij een Nederlandse webshop waarbij ik weet waar ik aan toe ben als het mis gaat/garantie e.d. Zeker voor zoiets. En Decathlon heeft hem ook gewoon op voorraad, maar snap niet waarom hij zo slecht verkrijgbaar is in Nederland. Dan heb ik het gevoel dat ik iets over het hoofd zie..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 2 november 2018 @ 18:46:38 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182903468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Maar het is toch raar dat ze hem niet verkopen? :o

Tja, geen idee. Hier een uitgebreide review: https://www.dcrainmaker.c(...)in-depth-review.html

Inmiddels werkt 'ie ook met spotify voor zover ik begrepen heb.
Huilen dan.
pi_182903727
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 13:35 schreef Maraca het volgende:
Is iemand hier bekend met de forerunner 645 (music)? Lijkt me een mooi sporthorloge, maar zowel Coolblue, bol.com en Futurumshop verkopen hem niet. Alleen wat gare webshops en decathlon. Dus vraag me af of er niet iets mis mee is :P
Keller sport heeft 'm in de aanbieding :). Als je lid wordt krijg je nog meer korting. (a 10 euro voor 10 procent korting)

Heb 'm zelf ook en fantastisch horloge. Garmin pay werkt nu ook en Deezer/ Spotify
  vrijdag 2 november 2018 @ 19:06:52 #87
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182903874
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Tja, geen idee. Hier een uitgebreide review: https://www.dcrainmaker.c(...)in-depth-review.html

Inmiddels werkt 'ie ook met spotify voor zover ik begrepen heb.
Ja, doordat hij nu Spotify heeft kwam ik erbij :) Hij is toch wat meer sporthorloge dan de Vivoactive 3. Thnx voor de review!

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 november 2018 18:59 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Keller sport heeft 'm in de aanbieding :). Als je lid wordt krijg je nog meer korting. (a 10 euro voor 10 procent korting)

Heb 'm zelf ook en fantastisch horloge. Garmin pay werkt nu ook en Deezer/ Spotify
Oeh, nice O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182909893
quote:
0s.gif Op donderdag 1 november 2018 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet hoe je een 150m zo voluit kunt lopen dat je 5 minuten rust nodig hebt, dat lukt mij gewoon niet.. ik ben na 30sec weer hersteld.
Dat vind zelfs ík wel erg lang herstel voor 150 meter. Maar 30 sec red ik dan waarschijnlijk weer net niet.
Maandag moest er zo'n 400 gelopen worden, waarna 3 minuten rust, maar iedereen vernikkelde van de kou in die rust.
pi_182915697
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 november 2018 19:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, doordat hij nu Spotify heeft kwam ik erbij :) Hij is toch wat meer sporthorloge dan de Vivoactive 3. Thnx voor de review!

[..]

Oeh, nice O+
Als ik in de markt was voor een nieuw sporthorloge was dat 'm waarschijnlijk geworden. Sinds gisteren werkt ook Garmin Pay voor klanten van de Rabobank, maar dat zit ook op de VA3 dus dat is geen reden om over te gaan.

Alleen zou ik juist veel eerder bij Amazon bestellen dan bij Keller Sports met hun half Nederlandse half Engelse website. Of er moet een andere Keller bedoeld worden. Amazon is gewoon echt goed met terugsturen en garantie. Nog nooit gezeik mee gehad. Gps.nl (Waypoint) heeft er ook nog wat op voorraad. De website is "iets" verouderd, maar heeft ook gewoon fysieke winkels. Hij is daar wel weer wat duurder.
  zaterdag 3 november 2018 @ 10:25:46 #90
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182916043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als ik in de markt was voor een nieuw sporthorloge was dat 'm waarschijnlijk geworden. Sinds gisteren werkt ook Garmin Pay voor klanten van de Rabobank, maar dat zit ook op de VA3 dus dat is geen reden om over te gaan.

Alleen zou ik juist veel eerder bij Amazon bestellen dan bij Keller Sports met hun half Nederlandse half Engelse website. Of er moet een andere Keller bedoeld worden. Amazon is gewoon echt goed met terugsturen en garantie. Nog nooit gezeik mee gehad. Gps.nl (Waypoint) heeft er ook nog wat op voorraad. De website is "iets" verouderd, maar heeft ook gewoon fysieke winkels. Hij is daar wel weer wat duurder.
Ga alle sites even rustig na dit weekend :) heb nog helemaal niet kunnen lopen deze week, dus mag sowieso nog niks bestellen omdat ik mijn challenge nog niet heb gehaald :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182919446
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ga alle sites even rustig na dit weekend :) heb nog helemaal niet kunnen lopen deze week, dus mag sowieso nog niks bestellen omdat ik mijn challenge nog niet heb gehaald :D
Decathlon is ook prima met garanties. Prijs is dan misschien wat hoger daar maar dat weet ik niet. En voor 1 of 2 tientjes verschil op zo'n prijs, is een fysieke winkel wel prettig en het wel waard imo.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:08:38 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182919700
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 14:45 schreef ser het volgende:

[..]

Decathlon is ook prima met garanties. Prijs is dan misschien wat hoger daar maar dat weet ik niet. En voor 1 of 2 tientjes verschil op zo'n prijs, is een fysieke winkel wel prettig en het wel waard imo.
Ga hem bij twinsport halen. Zag dat die hem ook hadden en heb daar nog een cadeaubon van liggen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:17:44 #93
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182919820
Nou, ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een wedstrijdje gelopen: de 5km in de Erasmusronde. Ik dacht slim te zijn door achter mensen te lopen die mij dan konden hazen, maar dat werkte niet echt best en ik krijg rare wisselende km-tijden. Maar goed toch mijn PR gehaald! *O* Ook al was dat met 3 seconden :)
!!! Go 49-ers !!!
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:30:35 #94
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182919960
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een wedstrijdje gelopen: de 5km in de Erasmusronde. Ik dacht slim te zijn door achter mensen te lopen die mij dan konden hazen, maar dat werkte niet echt best en ik krijg rare wisselende km-tijden. Maar goed toch mijn PR gehaald! *O* Ook al was dat met 3 seconden :)
Feli met je PR! en PR is PR *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 3 november 2018 @ 15:41:27 #95
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182920071
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:30 schreef Maraca het volgende:

[..]

Feli met je PR! en PR is PR *O*
Thanks! Idd! Ben er ook gewoon blij mee :s)
!!! Go 49-ers !!!
pi_182921526
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 november 2018 10:04 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als ik in de markt was voor een nieuw sporthorloge was dat 'm waarschijnlijk geworden. Sinds gisteren werkt ook Garmin Pay voor klanten van de Rabobank, maar dat zit ook op de VA3 dus dat is geen reden om over te gaan.

Alleen zou ik juist veel eerder bij Amazon bestellen dan bij Keller Sports met hun half Nederlandse half Engelse website. Of er moet een andere Keller bedoeld worden. Amazon is gewoon echt goed met terugsturen en garantie. Nog nooit gezeik mee gehad. Gps.nl (Waypoint) heeft er ook nog wat op voorraad. De website is "iets" verouderd, maar heeft ook gewoon fysieke winkels. Hij is daar wel weer wat duurder.
Ik had al eerder bij Keller Sports iets besteld, koop daar ook altijd hardloopschoenen. Maar kan me voorstellen dat je een eerste grote uitgave niet meteen daar koopt.

Anyway het gaat uiteindelijk om de 645m (let op de m..) en die is echt super!

Overigens voldoet de va3 music op zich ook wel, alleen is display touch screen wat mij nadelig lijkt. De extra functies van de 645m gebruik ik niet om eerlijk te zijn. 645m is wel recenter, dus mogelijk langer updates ed.
pi_182922325
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 november 2018 15:17 schreef RobertoCarlos het volgende:
Nou, ik heb voor het eerst sinds tijden weer eens een wedstrijdje gelopen: de 5km in de Erasmusronde. Ik dacht slim te zijn door achter mensen te lopen die mij dan konden hazen, maar dat werkte niet echt best en ik krijg rare wisselende km-tijden. Maar goed toch mijn PR gehaald! *O* Ook al was dat met 3 seconden :)
Heerlijk hardloopweer vandaag bij de Erasmusronde hè? Gefeliciteerd met je PR.
Ik heb mij 10km PR (45:44) van de vorige Erasmusronde flink kunnen verbeteren naar 43:5x (uitslag staat nog niet online).
Ging echt boven verwachting goed.
  zaterdag 3 november 2018 @ 18:38:39 #98
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182922480
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 november 2018 18:30 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Heerlijk hardloopweer vandaag bij de Erasmusronde hè? Gefeliciteerd met je PR.
Ik heb mij 10km PR (45:44) van de vorige Erasmusronde flink kunnen verbeteren naar 43:5x (uitslag staat nog niet online).
Ging echt boven verwachting goed.
Netjes! Jij dus ook gefeliciteerd met jouw PR! *O* Was idd prima weer, ben gewoon in kort-kort gestart. Heb me prima vermaakt! Ook wel eens lekker als het niet zo druk is en je gewoon direct vanaf de finishlijn kunt starten. Zit nu te wachten tot de uitslag online staat (= op zoek naar bevestiging... :Y :{ )
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 4 november 2018 @ 08:32:02 #99
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182932070
Voor de mensen die vanmiddag nog niets te doen hebben, de Laan van Meerdervoortloop in Den Haag heeft een heerlijk parcours klaargelegd voor de 10kilometer zie ik. Een aantal kilometer strand, een mooi op-en-af duinpad, een rondje atletiekbaan bij de mooiste hardloopclub van het land, de beklimming van de Sav-bult en een eindsprintje op het strand.

Hij is episch en ik baal oprecht dat ik niet mee kan doen :{
F means you're fucked
pi_182932643
Helaas, wij zijn al bij de Krollenloop in Veghel.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 4 november 2018 @ 09:28:31 #101
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182932705
quote:
99s.gif Op zondag 4 november 2018 09:22 schreef mosselmossel het volgende:
Helaas, wij zijn al bij de Krollenloop in Veghel.
Ook leuk toch? Veel plezier ^O^
F means you're fucked
pi_182932767
Helaas, ik zit in Japan.

Volgende week mijn eerste crossje van het seizoen. Zal wat worden na 2 weken niet rennen maar alleen veel wandelen :o
pi_182933121
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 09:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Ook leuk toch? Veel plezier ^O^
Ik heb het relaxed, ik hoef alleen maar Gogo net over een grens heen te schreeuwen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_182933146
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:32 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die vanmiddag nog niets te doen hebben, de Laan van Meerdervoortloop in Den Haag heeft een heerlijk parcours klaargelegd voor de 10kilometer zie ik. Een aantal kilometer strand, een mooi op-en-af duinpad, een rondje atletiekbaan bij de mooiste hardloopclub van het land, de beklimming van de Sav-bult en een eindsprintje op het strand.

Hij is episch en ik baal oprecht dat ik niet mee kan doen :{
Ik doe wel mee, kom je aanmoedigen?
Het is hoog water, dat maakt alles nog erger.
  zondag 4 november 2018 @ 10:15:27 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182933201
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:10 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik doe wel mee, kom je aanmoedigen?
Het is hoog water, dat maakt alles nog erger.
De kans bestaat dat je me onderweg een paar keer gaat zien ja. Ik hoop op 3 keer: Net voor de 2km, bij ongeveer 5,5km en rond de 8,5km :)

Zelf mag ik 5 keer 3 minuten onverhard lopen in opdracht van de fysio. Dus ik ga eerst zelf mijn programma afwerken om vervolgens wat meer kleren aan te doen en aan te gaan moedigen
F means you're fucked
pi_182933460
Op het strand, strand af, strand op?
Tof! ^O^
pi_182933560
Startbaanrun in Soesterberg vandaag. Dus daar ben ik te vinden. *O*
  zondag 4 november 2018 @ 10:53:36 #108
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_182933664
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 10:45 schreef Oceanonix het volgende:
Startbaanrun in Soesterberg vandaag. Dus daar ben ik te vinden. *O*
Jarenlang gewerkt daar, tof! Heel veel plezier! ^O^
F means you're fucked
  zondag 4 november 2018 @ 11:46:34 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182934517
Waaaaah! Het is gelukt! Zojuist door de 750km grens gegaan :o *O* voorgaande jaren gemiddeld 250km per jaar gelopen, dus dit is echt een forse stijging.

Morgen sporthorloge bestellen. Dat heb ik wel verdiend vind ik :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 4 november 2018 @ 12:13:56 #110
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182935017
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:46 schreef Maraca het volgende:
Waaaaah! Het is gelukt! Zojuist door de 750km grens gegaan :o *O* voorgaande jaren gemiddeld 250km per jaar gelopen, dus dit is echt een forse stijging.

Morgen sporthorloge bestellen. Dat heb ik wel verdiend vind ik :+
Succes moet gevierd worden! :) Goed bezig ^O^
!!! Go 49-ers !!!
  zondag 4 november 2018 @ 13:54:30 #111
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182936601
@RunnerAdd: de uitslagen staan erop, nog niet op de site, maar wel hier: https://results.sporthive(...)479518208/races/1894

Wat ik bij mij wel raar vind is dat ze een tijd voor een afstand van 5km neerzetten, terwijl de totale afstand van finish tot finish volgens mijn horloge toch echt 5,3 km was. Heb ik iets gemist of zo?
!!! Go 49-ers !!!
pi_182937130
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
@RunnerAdd: de uitslagen staan erop, nog niet op de site, maar wel hier: https://results.sporthive(...)479518208/races/1894

Wat ik bij mij wel raar vind is dat ze een tijd voor een afstand van 5km neerzetten, terwijl de totale afstand van finish tot finish volgens mijn horloge toch echt 5,3 km was. Heb ik iets gemist of zo?
Hoezo is dat raar?
GPS kan nogal afwijken plus je hebt vast niet de ideale route gelopen. Vandaar zo die 300 meter extra op je horloge.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  zondag 4 november 2018 @ 14:25:42 #113
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182937167
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 12:13 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Succes moet gevierd worden! :) Goed bezig ^O^
Thnx O+

quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
@RunnerAdd: de uitslagen staan erop, nog niet op de site, maar wel hier: https://results.sporthive(...)479518208/races/1894

Wat ik bij mij wel raar vind is dat ze een tijd voor een afstand van 5km neerzetten, terwijl de totale afstand van finish tot finish volgens mijn horloge toch echt 5,3 km was. Heb ik iets gemist of zo?
Wat de kapitein zegt :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 4 november 2018 @ 14:26:00 #114
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182937175
Strava is down!! Alles is voor niks geweest :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 4 november 2018 @ 14:28:56 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182937223
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 11:46 schreef Maraca het volgende:
Waaaaah! Het is gelukt! Zojuist door de 750km grens gegaan :o *O* voorgaande jaren gemiddeld 250km per jaar gelopen, dus dit is echt een forse stijging.

Morgen sporthorloge bestellen. Dat heb ik wel verdiend vind ik :+
Echt niet. Je loopt maar door tot je er 1000 hebt :{w .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
pi_182937522
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
@RunnerAdd: de uitslagen staan erop, nog niet op de site, maar wel hier: https://results.sporthive(...)479518208/races/1894

Wat ik bij mij wel raar vind is dat ze een tijd voor een afstand van 5km neerzetten, terwijl de totale afstand van finish tot finish volgens mijn horloge toch echt 5,3 km was. Heb ik iets gemist of zo?
Bedankt :)
Officieel onder de 44 minuten, slechts 4 seconde maar toch ;)

Door werkzaamheden was het 5km parcours dit jaar 5,3km. Stond ook op de site.
Dus je PR is een stuk beter dan je dacht waarschijnlijk ;)
pi_182938094
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
@RunnerAdd: de uitslagen staan erop, nog niet op de site, maar wel hier: https://results.sporthive(...)479518208/races/1894

Wat ik bij mij wel raar vind is dat ze een tijd voor een afstand van 5km neerzetten, terwijl de totale afstand van finish tot finish volgens mijn horloge toch echt 5,3 km was. Heb ik iets gemist of zo?
Bij de HM van A'dam had ik 21,69km op m'n telefoon staan :)
Je gaat van links naar rechts waardoor je meer meters maakt dan wanneer je constant precies in 't midden van de weg loopt. Dat scheelt in totaal ook wat meters.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 4 november 2018 @ 15:49:19 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182938501
quote:
8s.gif Op zondag 4 november 2018 14:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Echt niet. Je loopt maar door tot je er 1000 hebt :{w .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:6 nee

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 4 november 2018 @ 15:54:17 #119
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_182938588
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 14:46 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Bedankt :)
Officieel onder de 44 minuten, slechts 4 seconde maar toch ;)
Een PR is een PR zei iemand mij ooit ;)
quote:
Door werkzaamheden was het 5km parcours dit jaar 5,3km. Stond ook op de site.
Dus je PR is een stuk beter dan je dacht waarschijnlijk ;)
Ah, dat had ik niet gezien. Het leek me wat veel voor een GPS-afwijking, maar kennelijk had dat dus ook gekund :)
!!! Go 49-ers !!!
pi_182939295
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 08:32 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die vanmiddag nog niets te doen hebben, de Laan van Meerdervoortloop in Den Haag heeft een heerlijk parcours klaargelegd voor de 10kilometer zie ik. Een aantal kilometer strand, een mooi op-en-af duinpad, een rondje atletiekbaan bij de mooiste hardloopclub van het land, de beklimming van de Sav-bult en een eindsprintje op het strand.

Hij is episch en ik baal oprecht dat ik niet mee kan doen :{
Een aantal km? 3 om precies te zijn, viel vies tegen :P.
Uiteindelijk binnen 44 min binnen, geen pr :D.

Wel een mooie loop en goed georganiseerd :Y

[ Bericht 3% gewijzigd door Sport_Life op 04-11-2018 17:01:52 ]
pi_182939379
De Laan van Meerdervoort Loop ging dit jaar niet over de Laan van Meerdervoort omdat Kijkduin verbouwd wordt. Daarom bestond de 10 km ook uit 5 km strand. Ondanks hoogwater was het strand goed begaanbaar. D'n YUR was er om aan te moedigen en dat hielp ook.

Eigenlijk leek het een makkelijke editie. Maar na het rondje atletiekbaan bij Haag begon het pas echt. De Savornin Lohmanpad werd gevolgd door weer een strandopgang en een stukje strand. Het zwaarste was aan het eind. Je moest toen verplicht een paar honderd meter mul zand lopen en toen nog helemaal omhoog over een soort klinkerpad.

Ik heb echt veel moeten wandelen daar, want mijn rikketik ging in de overdrive. Maar ik ben wel enigszins rennend gefinisht.

Ondanks dat het op het laatst zwaar was, was dit mijn snelste tijd bij deze wedstrijd ooit.
  zondag 4 november 2018 @ 16:50:54 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182939571
quote:
2s.gif Op zondag 4 november 2018 15:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Een PR is een PR zei iemand mij ooit ;)

Klinkt als een wijs persoon :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_182939851
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 16:41 schreef Zwabberhark het volgende:
De Laan van Meerdervoort Loop ging dit jaar niet over de Laan van Meerdervoort omdat Kijkduin verbouwd wordt. Daarom bestond de 10 km ook uit 5 km strand. Ondanks hoogwater was het strand goed begaanbaar. D'n YUR was er om aan te moedigen en dat hielp ook.

Eigenlijk leek het een makkelijke editie. Maar na het rondje atletiekbaan bij Haag begon het pas echt. De Savornin Lohmanpad werd gevolgd door weer een strandopgang en een stukje strand. Het zwaarste was aan het eind. Je moest toen verplicht een paar honderd meter mul zand lopen en toen nog helemaal omhoog over een soort klinkerpad.

Ik heb echt veel moeten wandelen daar, want mijn rikketik ging in de overdrive. Maar ik ben wel enigszins rennend gefinisht.

Ondanks dat het op het laatst zwaar was, was dit mijn snelste tijd bij deze wedstrijd ooit.
Ik kan me van 2 jaar geleden herinneren dat het stuk strand 1 of 2 km was, is nu blijkbaar uitgebreid :)
pi_182940799
quote:
1s.gif Op zondag 4 november 2018 17:07 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik kan me van 2 jaar geleden herinneren dat het stuk strand 1 of 2 km was, is nu blijkbaar uitgebreid :)
Het was altijd 3 km en dan het laatste stuk. Nu was het meteen 3,5 km aan het begin en dan aan het einde weer 1,5 km. Ongeveer.
pi_182956613
Wie gaat 2 weken voor marathon Rotterdam 42 km ook halve marathon 20 km van Alphen lopen? Of is het onverstandig om halve marathon te lopen vlak voor de marathon?
pi_182957376
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:39 schreef daniela_007 het volgende:
Wie gaat 2 weken voor marathon Rotterdam 42 km ook halve marathon 20 km van Alphen lopen? Of is het onverstandig om halve marathon te lopen vlak voor de marathon?
Kan prima, als je maar niet voluit loopt. Mooi zou zijn om de halve bijvoorbeeld op je beoogde marathon tempo te lopen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_182958712
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 13:39 schreef daniela_007 het volgende:
Wie gaat 2 weken voor marathon Rotterdam 42 km ook halve marathon 20 km van Alphen lopen? Of is het onverstandig om halve marathon te lopen vlak voor de marathon?
ik loop 3 weken ervoor halve van lisboa.
pi_182960879
Loop de laatste tijd wat structureler dan voorheen. Nog steeds maar 2x per week, maar laat het nu niet meer steeds versloffen. Merk wel echt dat ik fitter ben dan voorheen, met de nodige PRs als gevolg.
Vraag me af waartoe ik in staat ben als ik dit weet vol te houden en wellicht weet uit te breiden naar 3x per week lopen.
Misschien ga ik ooit nog eens onder de 40 minuten lopen op de 10km.

/einde droommodus ;)


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 november 2018 @ 19:20:51 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182963777
Voor wie ook een nieuw sporthorloge wil (of wat anders :P), Twinsport heeft nu een 20% korting actie. 90 euro korting gekregen op de forerunner 645 _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 november 2018 @ 19:38:47 #130
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182964287
quote:
1s.gif Op maandag 5 november 2018 19:20 schreef Maraca het volgende:
Voor wie ook een nieuw sporthorloge wil (of wat anders :P), Twinsport heeft nu een 20% korting actie. 90 euro korting gekregen op de forerunner 645 _O_
"Exclusief voor jou als vaste klant" zag ik staan toen ik de site net (volgens mij) voor het eerst in m'n leven opende *O*

Teleurstellend wel dat er dingen voor tig sporten staan, maar geen rollerski's.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 5 november 2018 @ 19:39:39 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182964305
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

"Exclusief voor jou als vaste klant" zag ik staan toen ik de site net (volgens mij) voor het eerst in m'n leven opende *O*
In je hart ben je vaste klant O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 november 2018 @ 19:43:23 #132
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182964399
Wel een goede kans om eens goedkoop een lading van die sportgels te kopen om te proberen, hoewel ik er volgende maand een stuk of 50-60 krijg van m'n vriendin...maar ja, andere smaken enzo, als ik volgend jaar daadwerkelijk een halve marathon wil lopen (en dat wil ik, zeker nu ik weet dat ik 15km al aan kan) is het misschien het proberen waard :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182964693
50 of 60 gels? Hoeveel marathons ga je lopen dan??
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 november 2018 @ 20:00:41 #134
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182964792
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 19:57 schreef La_Tramposa het volgende:
50 of 60 gels? Hoeveel marathons ga je lopen dan??
_O-

Ik bedoel dat ik die krijg (ze krijgt ze van een sponsor van de nationale bond, maar gebruikt ze helemaal nooit), niet dat ik ze in één training/loop naar binnen ga werken :+

Nu een paar keer gebruikt op de hometrainer als ik voor een echt lange training ging (drie uur, zeer zelden), maar nu ik langzaamaan wat langer ga hardlopen dan hooguit een half uur wil ik eens proberen of het daar een goed effect bij heeft. Ik heb geen specifieke datum voor het lopen van een halve marathon (of zelfs een hele), dus alle tijd om het rustig te proberen allemaal.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182964891
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

_O-

Ik bedoel dat ik die krijg (ze krijgt ze van een sponsor van de nationale bond, maar gebruikt ze helemaal nooit), niet dat ik ze in één training/loop naar binnen ga werken :+

Nu een paar keer gebruikt op de hometrainer als ik voor een echt lange training ging (drie uur, zeer zelden), maar nu ik langzaamaan wat langer ga hardlopen dan hooguit een half uur wil ik eens proberen of het daar een goed effect bij heeft. Ik heb geen specifieke datum voor het lopen van een halve marathon (of zelfs een hele), dus alle tijd om het rustig te proberen allemaal.
Ik koop er meestal 24 in zo'n doos in een marathon trainingsblok, en dan gaan er alsnog een paar over de datum :P Je wilt echt niet meer van die dingen consumeren dan strikt noodzakelijk ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 5 november 2018 @ 20:06:35 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182964955
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik koop er meestal 24 in zo'n doos in een marathon trainingsblok, en dan gaan er alsnog een paar over de datum :P Je wilt echt niet meer van die dingen consumeren dan strikt noodzakelijk ;)
Hier zijn er ook veel over datum :'( Die waren voor het fietsen, maar daar was weinig van gekomen dit jaar :') Koop nooit meer zoveel in 1 bulk _O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 november 2018 @ 20:07:26 #137
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182964974
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik koop er meestal 24 in zo'n doos in een marathon trainingsblok, en dan gaan er alsnog een paar over de datum :P Je wilt echt niet meer van die dingen consumeren dan strikt noodzakelijk ;)
Dit maakt me natuurlijk nieuwsgierig: wat is het nadeel ervan? Mogelijk last tijdens het lopen of iets dergelijks? Op de hometrainer had ik nergens last van, maar met hardlopen is de hele beweging (hele lichaam op en neer) natuurlijk totaal anders.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182965031
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit maakt me natuurlijk nieuwsgierig: wat is het nadeel ervan? Mogelijk last tijdens het lopen of iets dergelijks? Op de hometrainer had ik nergens last van, maar met hardlopen is de hele beweging (hele lichaam op en neer) natuurlijk totaal anders.
Nouja ze zijn vooral niet echt lekker, en alles plakt. Soms kun je ook last van je darmen krijgen ervan. Tijdens trainingen tot 20-25km heb ik ze sowieso niet nodig, dus een stuk of 6 voor de marathon zelf en een stuk of 10 in de voorbereiding is meestal meer dan genoeg.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 november 2018 @ 20:12:16 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182965118
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nouja ze zijn vooral niet echt lekker, en alles plakt. Soms kun je ook last van je darmen krijgen ervan. Tijdens trainingen tot 20-25km heb ik ze sowieso niet nodig, dus een stuk of 6 voor de marathon zelf en een stuk of 10 in de voorbereiding is meestal meer dan genoeg.
Ah ok, maar niet lekker is geen belemmering, want degene die ik van haar krijg zijn in elk geval wel lekker. Of nou ja, die met aardbeismaak (die totaal niet naar aardbei smaken) zijn 'wel te pruimen', die met guaraná en açai (samen één smaak) zou ik wat smaak betreft ook als gewone snack wel lusten :D

Overigens had ik het vorige week bij m'n 15km rustig (1:40h, veruit langste tijd ooit voor mij) ook zeker niet nodig, geen moment trek of dorst of iets gehad, maar proberen kan geen kwaad.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182970608
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit maakt me natuurlijk nieuwsgierig: wat is het nadeel ervan? Mogelijk last tijdens het lopen of iets dergelijks? Op de hometrainer had ik nergens last van, maar met hardlopen is de hele beweging (hele lichaam op en neer) natuurlijk totaal anders.
De reden waarom ik ze nìet gebruik, is dat ik lange/rustige duurlopen doe om mijn lijf te leren de vetverbranding als energiebron aan te spreken. Zodra er een overdaad aan suikers beschikbaar is, kiest je lichaam voor de gemakkelijkste weg van koolhydraatverbranding.
pi_182973753
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2018 20:12 schreef heywoodu het volgende:
die met guaraná en açai (samen één smaak) zou ik wat smaak betreft ook als gewone snack wel lusten :D
Doe mij maar een kroket.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 november 2018 @ 10:35:40 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182973857
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Doe mij maar een kroket.
Ja, of een frikandel of een bak kibbeling ofzo :9~ Ik bedoel vooral dat ik dat smaakje van die gels gewoon lekker vind :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 november 2018 @ 10:36:31 #143
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182973872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 00:18 schreef nevache het volgende:

[..]

De reden waarom ik ze nìet gebruik, is dat ik lange/rustige duurlopen doe om mijn lijf te leren de vetverbranding als energiebron aan te spreken. Zodra er een overdaad aan suikers beschikbaar is, kiest je lichaam voor de gemakkelijkste weg van koolhydraatverbranding.
Duidelijk. Nou ja, ik heb ze vooralsnog ook niet nodig, het gaat me er vooral om eens wat te proberen met het oog op het langetermijndoel. Beter ruim vooraf iets nieuws proberen dan tijdens mijn eerste (halve) marathon, denk ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182974848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 10:36 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Duidelijk. Nou ja, ik heb ze vooralsnog ook niet nodig, het gaat me er vooral om eens wat te proberen met het oog op het langetermijndoel. Beter ruim vooraf iets nieuws proberen dan tijdens mijn eerste (halve) marathon, denk ik :P
Smaak is erg persoonlijk dus daar heb je al mazzel dat je ze goed weg krijgt. Over het uitproberen daar heb je wel gelijk in. Zou ze ook eens in een snellere 10-15 km training proberen 1 of 2 om te kijken hoe die dingen vallen als je intensiever loopt/fietst. En dan nog kan het altijd fout vallen maar dan heb je het wel geprobeerd.
Maar met 50 van die dingen kun je wel even vooruit :Y
Vraag me ook af hoe erg het is als ze over de datum zijn? Zijn vooral (kunstmatige) suikers dus wat kan daar nu mee gebeuren?
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  dinsdag 6 november 2018 @ 11:49:41 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_182975209
Bijzonder weinig, lijkt me zo. Ik zou het gewoon proberen, doodziek zal je er in elk geval niet van worden.
Huilen dan.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 november 2018 @ 12:33:23 #146
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182975957
Na de lange, maar rustige training van vorige week was het vandaag de beurt voor een kortere, maar snellere loop. 5km en eigenlijk iets te hard vertrokken, maar volgehouden en 24:25 uiteindelijk, voor het eerst onder de 25 minuten en al 3:30 sneller dan toen ik in augustus voor het eerst ooit 5km liep *O*

Volgende week weer wat langer (10-12.5 denk ik) en rustig :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182976142
Op een gegeven moment worden ze hard/korrelig, ipv vloeibaar, maar verder zal het wel meevallen denk ik ja.

Pff heywoodu wat een vooruitgang bij jou! Om jaloers op te worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 6 november 2018 @ 12:48:36 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_182976222
Heywoodu is gewoon de mannelijke variant van die dame die spontaan 100km liep :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 6 november 2018 @ 13:00:54 #149
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_182976407
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Op een gegeven moment worden ze hard/korrelig, ipv vloeibaar, maar verder zal het wel meevallen denk ik ja.

Pff heywoodu wat een vooruitgang bij jou! Om jaloers op te worden.
Nou ja, ik begon wat hardlopen betreft wel echt bij nul, maar anderhalf jaar 4-5 keer in de week op de hometrainer heeft m'n conditie schijnbaar behoorlijk goed gedaan :P

En vergeleken met de vorige jaren waarin ik steeds na een paar weken afhaakte ben ik nu niet meer bijna 100kg, maar rond/iets onder de 80kg, dat scheelt natuurlijk ook enorm :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_182976529
Goede vooruitgang hoor. ^O^

Vanavond weer eens baantraining, eindelijk weer wat beter weer hier nu het 25-30 is in de avond. :P
Jack does it in real time...
pi_182990758
quote:
0s.gif Op zondag 4 november 2018 17:52 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het was altijd 3 km en dan het laatste stuk. Nu was het meteen 3,5 km aan het begin en dan aan het einde weer 1,5 km. Ongeveer.
Strand... dat hadden ze op Terschelling ook met de Berenloop. Het fijne is dat je er dan al een km of 32 op hebt zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_182990848
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 12:48 schreef Maraca het volgende:
Heywoodu is gewoon de mannelijke variant van die dame die spontaan 100km liep :P
Die deed ook mee met de Berenloop zondag, Hinke Schokker. Intussen had ze ook nog de marathon van Berlijn en de Kustmarathon gelopen. Ze had wel wat last van een blessure, maar omdat ze niet meer bij een arts terecht kon, had ze besloten toch maar gewoon de marathon te lopen... :?

Ik heb video's bekeken van zondag waarin ze ook te zien was, en dat zag er niet soepel uit, eerder behoorlijk hinkelend. Ik hoop dat ze er niets aan overhoudt. Desondanks finishte ze wel gewoon in 3:04 als tweede vrouw!
pi_182991702
Mooi gelopen! ^O^

Hier in het weekend een trail door de stad gelopen, veel trappetjes, prima weer. Was leuk! Gisteravond superlekker gelopen terwijl ik overdag nog zware benen voelde bij het fietsen en traplopen. Kon het altijd maar zo lekker gaan. O+
pi_183002204
Ik ga dit weekend op ons trainingsweekend waarschijnlijk als 2e training van de dag Elliptigo-en. Ben benieuwd hoe dat is, of je daadwerkelijk veel meer kunt trainen op een dag dan wanneer je dat lopend zou doen. We zitten er ook in een mooie omgeving voor (Gelderland). Helaas niet zulk mooi weer..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 november 2018 @ 16:47:49 #155
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183002296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:17 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Strand... dat hadden ze op Terschelling ook met de Berenloop. Het fijne is dat je er dan al een km of 32 op hebt zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn tijden _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 7 november 2018 @ 21:06:02 #156
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183008703
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 23:17 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Strand... dat hadden ze op Terschelling ook met de Berenloop. Het fijne is dat je er dan al een km of 32 op hebt zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk om te lezen! En een beste tijd ook! ^O^ :Y
!!! Go 49-ers !!!
pi_183008925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 november 2018 16:44 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga dit weekend op ons trainingsweekend waarschijnlijk als 2e training van de dag Elliptigo-en. Ben benieuwd hoe dat is, of je daadwerkelijk veel meer kunt trainen op een dag dan wanneer je dat lopend zou doen. We zitten er ook in een mooie omgeving voor (Gelderland). Helaas niet zulk mooi weer..
Stipstreep kan je alles vertellen over de Elliptigo.
  Forum Admin woensdag 7 november 2018 @ 22:02:17 #158
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183010583
Lekker bezig indepoeier!
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 8 november 2018 @ 08:41:43 #159
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_183015696
Man of Steal.
pi_183025016
quote:
Niet helemaal onterecht, als ik naar sommige lopers kijk.
pi_183032335
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2018 17:31 schreef pijll het volgende:

[..]

Niet helemaal onterecht, als ik naar sommige lopers kijk.
Eens.
Zelf mijn fluorescerende shirts en led lampjes al weer uit de kast gehaald. Deze winter maar eens gewoon doorlopen.
pi_183033641
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2018 22:19 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Eens.
Zelf mijn fluorescerende shirts en led lampjes al weer uit de kast gehaald. Deze winter maar eens gewoon doorlopen.
Niet alleen dat, maar ook gewoon op de weg lopen terwijl er een stoep naast loopt.
  donderdag 8 november 2018 @ 23:16:57 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_183033666
Wanneer die stoep schots en scheef is dan ga ik ook mooi op het fietspad of de weg lopen hoor.
Huilen dan.
pi_183033894
Goede oefening voor je balans en coördinatie om op een schots en scheve stoep te blijven lopen.
  donderdag 8 november 2018 @ 23:30:20 #165
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_183033944
Slecht voor m'n knie.
Huilen dan.
pi_183036369
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
Slecht voor m'n knie.
Dit is dus onzin. Het is juist goed voor je knie. Die moet je trainen.
Maar ik loop ook vaak over de weg als er een slechte stoep ligt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183036391
Gisteren in het donker in een nabijgelegen natuurgebied gelopen. Heerlijk, maar had ijskoude handen :') uiteraard met verlichtende band om m'n arm.
En het ging zo lekker dat ik per ongeluk m'n eerste sub 50m 10k heb gelopen :o
En nadien lekker warm douchen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_183036438
Ook altijd fijn. Van die hardlopers die in natuurgebieden lopen waar je na zonsondergang niet in mag lopen. Omdat ze zo graag hun hoofdlamp willen testen of lichtjes.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 november 2018 @ 08:04:38 #169
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183036489
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 07:51 schreef Parthenocissus het volgende:
Ook altijd fijn. Van die hardlopers die in natuurgebieden lopen waar je na zonsondergang niet in mag lopen. Omdat ze zo graag hun hoofdlamp willen testen of lichtjes.
Hoe weet je dat die daar lopen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183036558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 07:51 schreef Parthenocissus het volgende:
Ook altijd fijn. Van die hardlopers die in natuurgebieden lopen waar je na zonsondergang niet in mag lopen. Omdat ze zo graag hun hoofdlamp willen testen of lichtjes.
Ook altijd fijn. Van die forumusers die niet weten waar anderen hardlopen, maar wel hun zelfingenomen oordeel klaar hebben :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 9 november 2018 @ 08:51:49 #171
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_183036790
quote:
14s.gif Op donderdag 8 november 2018 23:30 schreef Isdatzo het volgende:
Slecht voor m'n knie.
Vooral mijn enkels hebben er moeite mee als je een verhoogde of verlaagde tegel niet ziet en er half opstapt. Paar keer bijna dubbelgeklapte enkel gehad.

Ik zoek meestal trouwens gewoon verlichte stukken op, lukt hier midden in de stad (Rotterdam) best prima. Ook zonder verkeerslichten.
pi_183037120
Hier in Eindhoven is genoeg stoep om zonder lampjes te lopen, dus hoef eigenlijk nooit op de weg te lopen gelukkig. Dat is al gevaarlijk in het licht laat staan in het donker
Fietspad moet ik wel zo nu en dan op, maar dan loop ik tegen verkeer in zodat ik oogcontact kan maken en aan de kant kan stappen als dat nodig is zeker als ik ook nog de hond meeneem is dat soms nodig omdat je dan wat 'breder' loopt. Maar zoals met alles als je rekening met elkaar houdt gaat dat goed. Ook een leuke discussie welke kant je 'moet' lopen :P
Vaak is een hesje/armlamp genoeg. En een hoofdlamp op als ik een park/bos inga waar echt geen licht is zodat ik zie waar ik mijn enkels breek..... ;) Tempo aanpassen dan maakt de ondergrond niet uit. Als je echt hard/interval of PR's wil lopen is de baan of een vlakke ondergrond wel fijner idd.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_183037142
In de Randstad houden we gewoon rekening met elkaar en zijn we totaal niet opgejaagd, ik herken dus helemaal niets van de agressie die elders in het land blijkbaar ervaren wordt.

Mensen, ontspan.
pi_183037373
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 08:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoe weet je dat die daar lopen?
Ik kom ze wel eens tegen, als ik net voor zonsondergang het bos verlaat en zo'n groepje met hoofdlamp het bos/veluwe in zie gaan. Ik vind dat eigenlijk geen respect voor de natuur/dieren.
  vrijdag 9 november 2018 @ 09:51:58 #175
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183037514
Ik heb zondag een proefles voor survivalrun :D Dan combineer je hardlopen met met hindernissen. Had het al ervaren tijdens mudmasters en denk dat het een mooie manier is om hardlopen met krachttraining te combineren :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183037938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:40 schreef Parthenocissus het volgende:

[..]

Ik kom ze wel eens tegen, als ik net voor zonsondergang het bos verlaat en zo'n groepje met hoofdlamp het bos/veluwe in zie gaan. Ik vind dat eigenlijk geen respect voor de natuur/dieren.
officieel mag dat op de meeste plaatsen ook niet, staat op de bordjes bij de 'ingangen'.
Snap dat aan de ene kant wel want als iedereen dat doet dan heeft de natuur geen rust, aan de andere kant als een groepje/individu dat zo 1 keer in de zoveel tijd doet en zich verantwoord gedraagt, zal het wel meevallen met de 'overlast'. Laat mijn hond ook los op die plekken waar weinig mensen zijn maar zorg ervoor dat ze in de buurt blijft en terugkomt als ik roep. Zou geen probleem moeten zijn maar het mag eigenlijk niet.....
Gewoon rekening houden met elkaar en relaxed zijn dat lost al een groot deel van de problemen op ;)
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  vrijdag 9 november 2018 @ 10:33:04 #177
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_183038114
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 november 2018 07:34 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit is dus onzin. Het is juist goed voor je knie.
Jij kent m'n (problematische) knie niet ;( .
quote:
Die moet je trainen.
Dat lijkt me logisch ja.

[ Bericht 10% gewijzigd door Isdatzo op 09-11-2018 10:45:08 ]
Huilen dan.
pi_183038836
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 07:51 schreef Parthenocissus het volgende:
Ook altijd fijn. Van die hardlopers die in natuurgebieden lopen waar je na zonsondergang niet in mag lopen. Omdat ze zo graag hun hoofdlamp willen testen of lichtjes.
Nog een grote ergernis: dat ze dan boeken schrijven over dat soort illegale uitspattingen, en dat die dan als literatuur gezien worden.
pi_183039866
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 09:51 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zondag een proefles voor survivalrun :D Dan combineer je hardlopen met met hindernissen. Had het al ervaren tijdens mudmasters en denk dat het een mooie manier is om hardlopen met krachttraining te combineren :)
Mudmasters is geen survivalrun.
Maar leuk, waar ga je trainen?
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_183040053
Mudmasters heeft in mijn optiek een hoog funrungehalte.
pi_183040098
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:14 schreef Cynic het volgende:

[..]

Mudmasters is geen survivalrun.
Maar leuk, waar ga je trainen?
Ken jij survivalrun verenigingen in het midden van het land die in het weekend trainingen geven?
pi_183040128
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ken jij survivalrun verenigingen in het midden van het land die in het weekend trainingen geven?
In Doorn zit een hele grote, in Utrecht ook maar die is volgens mij voor studenten.

https://survivalrunbond.nl/overzicht-trainingsgroepen/
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_183040316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:29 schreef Cynic het volgende:

[..]

In Doorn zit een hele grote, in Utrecht ook maar die is volgens mij voor studenten.

https://survivalrunbond.nl/overzicht-trainingsgroepen/
Die in doorn ben ik wel eens langs gelopen. Het irritante is dat de meeste alleen door de weeks zijn. Een vriend van mij vind vooral de technische onderdelen van obstakel races het leukst. En om daar in het fitness centrum voor te oefenen is erg lastig. 2 weken geleden spartan gedaan. Je merkt gewoon dat je techniek en oefening te kort komt. Zelf heb ik ploegendienst dus kan niet altijd doordeweeks. Nu gaan we elke zondag naar het fitnesscentrum een survivaltraining zou dan nuttiger zijn denk ik.
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:44:32 #184
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183040407
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:14 schreef Cynic het volgende:

[..]

Mudmasters is geen survivalrun.
Maar leuk, waar ga je trainen?
Zei ook niet dat mudmasters een survivalrun was :+ maar het is wel een combinatie van krachttraining en hardlopen wat mij aansprak om eens naar zoiets te kijken.Maar daarom ook eerst een proefles om te kijken of ik het wat vind. En ga in Dronten trainen. Die hebben doordeweeks trainingen op (voor mij) gunstige tijden en op zondagochtend dus :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Mudmasters heeft in mijn optiek een hoog funrungehalte.
:Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183040493
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:44 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zei ook niet dat mudmasters een survivalrun was :+ maar het is wel een combinatie van krachttraining en hardlopen wat mij aansprak om eens naar zoiets te kijken.Maar daarom ook eerst een proefles om te kijken of ik het wat vind. En ga in Dronten trainen. Die hebben doordeweeks trainingen op (voor mij) gunstige tijden en op zondagochtend dus :)

[..]

:Y
je hebt ook al andere gedaan?
  vrijdag 9 november 2018 @ 12:50:30 #186
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183040508
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

je hebt ook al andere gedaan?
Nope
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183040576
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nope
Zelf strong Viking en Spartan gedaan. Hier zitten wel wat meer kracht en technische elementen mocht dit leuk vinden. Maar ook nog wel dat het niet super serieus is en met vrienden kan lopen gewoon voor de leuk. Volgend jaar wordt het weer Mudmasters Haarlemmermeer 18 km.
  vrijdag 9 november 2018 @ 13:10:52 #188
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183040869
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 12:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zelf strong Viking en Spartan gedaan. Hier zitten wel wat meer kracht en technische elementen mocht dit leuk vinden. Maar ook nog wel dat het niet super serieus is en met vrienden kan lopen gewoon voor de leuk. Volgend jaar wordt het weer Mudmasters Haarlemmermeer 18 km.
Oeh, dat is wel vet :D *bookmarked
Maar dat het niet super cereal serieus is, is niet erg. Dit is ook echt voor de fun, om fysiek sterker te worden en nieuwe mensen te leren kennen. Ga wel knallen tijdens de hardloopwedstrijden *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183040975
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:10 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oeh, dat is wel vet :D *bookmarked
Maar dat het niet super cereal serieus is, is niet erg. Dit is ook echt voor de fun, om fysiek sterker te worden en nieuwe mensen te leren kennen. Ga wel knallen tijdens de hardloopwedstrijden *O*
Doe het ook meer voor de lol en samen een dagje lol. De andere met wie ik ga zijn op hardloopgebied stukken minder getrained tot vrijwel niet.

De eerste keer dat ik Mudmasters deed haakten de anderenmet wie ik zou gaan af om begrijpelijke redenen, als je dan op redelijk wedstrijdtempo uit het startvak wegloopt loop je vrij snel aan kop in je groep. Apart om mee te maken, waar de rest blijft.
  vrijdag 9 november 2018 @ 15:26:21 #190
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183043622
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 13:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Doe het ook meer voor de lol en samen een dagje lol. De andere met wie ik ga zijn op hardloopgebied stukken minder getrained tot vrijwel niet.

De eerste keer dat ik Mudmasters deed haakten de anderenmet wie ik zou gaan af om begrijpelijke redenen, als je dan op redelijk wedstrijdtempo uit het startvak wegloopt loop je vrij snel aan kop in je groep. Apart om mee te maken, waar de rest blijft.
_O- maar wel leuk dat ze mee gaan

Mijn Garmin is binnen O+ morgen maar eens een stukje lopen om uit te proberen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183074832
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn Garmin is binnen O+ morgen maar eens een stukje lopen om uit te proberen
En?
pi_183080897
Ik heb vandaag, 11/11, 11,11 km gelopen. Helaas lukte 11,11 km/u dan weer niet, nog te stijf van de training van gisteren.

Ik wil benadrukken dat ik niet autistisch (afgetest) ben en ook geen nerd (geen bril).
  Forum Admin zondag 11 november 2018 @ 16:52:00 #193
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183080922
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 16:51 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vandaag, 11/11, 11,11 km gelopen. Helaas lukte 11,11 km/u dan weer niet, nog te stijf van de training van gisteren.

Ik wil benadrukken dat ik niet autistisch (afgetest) ben en ook geen nerd (geen bril).
Maar wel Brabander?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_183081221
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2018 16:52 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Maar wel Brabander?
Dat zou wel heel ernstig zijn.
pi_183083008
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:26 schreef Maraca het volgende:

[..]

_O- maar wel leuk dat ze mee gaan

Mijn Garmin is binnen O+ morgen maar eens een stukje lopen om uit te proberen
Welke Garmin-forerunnertoestel is dat, als ik vragen mag. :-)
  zondag 11 november 2018 @ 18:30:01 #196
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183083126
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 10:07 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

En?
In het begin leek Bluetooth een beetje te haperen, maar na even opnieuw aan/uit gezet te hebben was dat probleem voorbij ^O^ Heerlijk om te lopen zonder telefoon (wel alleen in de buurt en tijdens wedstrijden, als ik lange afstanden loop of in een onbekende omgeving neem ik hem wel mee :) ) Voor de rest leuk speelgoed, waar ik nog een hoop bij moet ontdekken. Hij is wel heel mooi en ziet er niet uit als een sporthorloge.

Vandaag ook de proefles Survival run gehad. Kolere wat zwaar _O- maar wel ontzettend tof. Mag volgende week nog een proefles volgen en als dat weer bevalt ga ik me aanmelden *O*

quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 18:26 schreef daniela_007 het volgende:

[..]

Welke Garmin-forerunnertoestel is dat, als ik vragen mag. :-)
Forerunner 645 music O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 11 november 2018 @ 21:01:45 #197
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_183088305
Even een update over meerdere onderwerpen van mijn kant;

1. Een Apple Watch is een achteruitgang vanaf mijn TomTom Runner 2 wat betreft hardlopen. Er zijn minder opties qua interval- of hartslagtrainingen en minder frequent pace-updates. Ook exporteren naar andere websites/apps is minder gemakkelijk en verloopt met veel meer dataverlies. Ik heb hier ondertussen meerdere apps voor gebruikt, en haast een wetenschappelijke studie van gemaakt :'( :D . Maar mijn excelsheet liegt niet; veel data-verlies of het is gewoonweg niet mogelijk om te exporteren.

2. Vanwege de herfst voor het eerst een lange hardloopbroek aangeschaft. Ik vind het erg wennen qua legging achtige pasvorm (wat voor mij als man onbekend was tot nu toe :P ). Maar wat een genot om niet meer in een korte broek te hoeven rennen met kou en/of wind; scheelt zoveel qua warmte aan het begin van een run B-)

3. Persoonlijke record; voor het eerst 15k gelopen *O* (4:58 m/km :s) )
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 21:31:06 #198
155227 crew  Guppy
dus
pi_183089329
Ik heb nog geen lange broek aangehad? Zo koud is het toch nog niet?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183089475
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb nog geen lange broek aangehad? Zo koud is het toch nog niet?
Serieus? Misschien heb je geluk gehad met trainingsmomenten dan ;) Ik heb al een paar keer ijsregen en snijdende wind meegemaakt hoor, en rijp 's ochtends bij een graad of 4. Onder de 12-13 graden vind ik een lange broek sowieso fijner voor mijn spieren, tenzij ik echt een intensieve training ga doen maar dan moet ik goed opwarmen.

Dit weekend trainingsweekend gehad in de Veluwse bossen, zulke prachtige herfstkleuren! En als kers op de taart nog een mooie ronde op de Elliptigo gemaakt, een km of 26. Erg leuk om te doen, goed als tweede training op de dag, je merkt wel dat je benen echt moeten werken maar je spieren worden er alleen maar soepeler/hersteld van ipv stijver! Scherpe bochten is alleen nog wel een dingtje met zo'n geval, en gelukkig kwam er weinig verkeer op de paden waar we reden want je gaat toch al gauw 20-25km/u.. Helaas nog wel te duur om zelf aan te schaffen maar af en toe huren is zeker voor herhaling vatbaar!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zondag 11 november 2018 @ 21:39:10 #200
155227 crew  Guppy
dus
pi_183089567
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Serieus? Misschien heb je geluk gehad met trainingsmomenten dan ;) Ik heb al een paar keer ijsregen en snijdende wind meegemaakt hoor, en rijp 's ochtends bij een graad of 4. Onder de 12-13 graden vind ik een lange broek sowieso fijner voor mijn spieren, tenzij ik echt een intensieve training ga doen maar dan moet ik goed opwarmen.

Dit weekend trainingsweekend gehad in de Veluwse bossen, zulke prachtige herfstkleuren! En als kers op de taart nog een mooie ronde op de Elliptigo gemaakt, een km of 26. Erg leuk om te doen, goed als tweede training op de dag, je merkt wel dat je benen echt moeten werken maar je spieren worden er alleen maar soepeler/hersteld van ipv stijver! Scherpe bochten is alleen nog wel een dingtje met zo'n geval, en gelukkig kwam er weinig verkeer op de paden waar we reden want je gaat toch al gauw 20-25km/u.. Helaas nog wel te duur om zelf aan te schaffen maar af en toe huren is zeker voor herhaling vatbaar!
Misschien heb ik inderdaad geluk gehad! Ik bivakkeer toevallig ook al twee weken op de Veluwe, dus dat van die herfstkleuren kan ik beamen. Het is prachtig op het moment! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183099834
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2018 21:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Misschien heb ik inderdaad geluk gehad! Ik bivakkeer toevallig ook al twee weken op de Veluwe, dus dat van die herfstkleuren kan ik beamen. Het is prachtig op het moment! O+
Dan heb ik blijkbaar ook geluk gehad. Nu één keer met lange mouwen gelopen en meteen spijt omdat het te warm was. In de korte broek was het voor mij nog prima te doen. Het scheelt misschien wel dat ik nu even alleen loop na mijn verhuizing (ik moet nog op zoek naar een AV). Dus echt stilstaan en zo doe ik niet.
pi_183101022
Ik liep gisteren de Stadionloop in Amsterdam met een aantal collega's.
Hieronder een verslag van de wedstrijd.

SPOILER: Raceverslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR: Stadionloop in dik sub 50 gelopen. Nog een minuut er af voor een nieuw PR.
pi_183104348
Gisteren voor het de 2e keer een 10 km loop gedaan in wedstrijdverband, wel mijn eerste crossloop. Vooraf was het doel uitlopen en onder de 60 minuten eindigen. Na 6,5 km had ik het aardig zwaar en de laatste 2 kilometer was ook nog volop wind tegen, maar ik had de streeftijd vrij gemakkelijk gehaald, 54:51. Nu flink blijven door trainen en volgend jaar proberen om richting de 50 minuten te gaan.

's Avonds zag ik op facebook dat je bij Runnersworld nu gratis trail schoenen krijgt bij een paar Saucony's. Toevallig loop ik op dat merk en zocht ik al een 2e paar erbij, ben nu wel wat extra geld kwijt, maar 2 voor de prijs van 1 kon ik niet laten lopen. Kan niet wachten om de trail schoenen uit te testen in het bos.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:25 schreef McTwente het volgende:
Ik liep gisteren de Stadionloop in Amsterdam met een aantal collega's.
Hieronder een verslag van de wedstrijd.

SPOILER: Raceverslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR: Stadionloop in dik sub 50 gelopen. Nog een minuut er af voor een nieuw PR.
Netjes gedaan, maar is zo'n bandana op je hoofd niet een beetje te warm?
pi_183108296
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 17:02 schreef Barbewire het volgende:
Netjes gedaan, maar is zo'n bandana op je hoofd niet een beetje te warm?
Ik vind het niet te warm. En ik heb hem vooral op om het zweet op te vangen. Dat vind ik zo handiger dan met de buff om mijn pols.
pi_183111475
Een n00b vraagje tussendoor. :@
Ik wil beginnen met lopen om mijn conditie te verbeteren voor het boksen, maar hoe nemen jullie water mee? :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183112107
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Een n00b vraagje tussendoor. :@
Ik wil beginnen met lopen om mijn conditie te verbeteren voor het boksen, maar hoe nemen jullie water mee? :P
Als je net begint met hardlopen moet je vooral niet te lang gaan.. eerst eens 8x1 minuut rennen, 1 minuut wandelen bijvoorbeeld. Dat opbouwen naar 2 minuten, 3 minuten etc. Daar zijn wel schema's voor. Dat betekent dat je je in het begin ook niet druk hoeft te maken over water meenemen, dat doe ik zelf pas als ik een uur of 2 ga trainen of als het extreem warm is bij meer dan een uur. Als je het lopen zo leuk blijft vinden heb je tegen die tijd vast geen probleem om een waterbelt of zoiets aan te schaffen ;) Maar een flesje water in de bosjes verstoppen, iemand vragen om mee te fietsen, of een route langs waterpunten plannen kan bij die lange trainingen ook altijd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183112354
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als je net begint met hardlopen moet je vooral niet te lang gaan.. eerst eens 8x1 minuut rennen, 1 minuut wandelen bijvoorbeeld. Dat opbouwen naar 2 minuten, 3 minuten etc. Daar zijn wel schema's voor. Dat betekent dat je je in het begin ook niet druk hoeft te maken over water meenemen, dat doe ik zelf pas als ik een uur of 2 ga trainen of als het extreem warm is bij meer dan een uur. Als je het lopen zo leuk blijft vinden heb je tegen die tijd vast geen probleem om een waterbelt of zoiets aan te schaffen ;) Maar een flesje water in de bosjes verstoppen, iemand vragen om mee te fietsen, of een route langs waterpunten plannen kan bij die lange trainingen ook altijd.
Oh wow zo kort? Ik had de naïeve gedachte om zomaar half uurtje te gaan hardlopen. :@

Is dat voor de belasting van je spieren en pezen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183112492
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oh wow zo kort? Ik had de naïeve gedachte om zomaar half uurtje te gaan hardlopen. :@

Is dat voor de belasting van je spieren en pezen?
Ja, het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je verdere achtergrond is, een 18-jarige die sportief gebouwd is en net klaar is met wekelijks 4 uur gymles zal meer aan kunnen dan iemand die na 10 jaar inactiviteit weer gaat sporten om wat kilo's er af te krijgen.

Maar in het algemeen is je conditie veel beter bestand tegen rennen dan je pezen en gewrichten, dus als je in het begin rent tot je conditioneel niet meer kunt heb je een grote kans op blessures.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183112652
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:42 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, het hangt er natuurlijk een beetje vanaf wat je verdere achtergrond is, een 18-jarige die sportief gebouwd is en net klaar is met wekelijks 4 uur gymles zal meer aan kunnen dan iemand die na 10 jaar inactiviteit weer gaat sporten om wat kilo's er af te krijgen.

Maar in het algemeen is je conditie veel beter bestand tegen rennen dan je pezen en gewrichten, dus als je in het begin rent tot je conditioneel niet meer kunt heb je een grote kans op blessures.
Ah kut. :P

Oke thanks zal even kijken dan, interval doen dat is dan beste denk ik?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183112809
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 22:48 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah kut. :P

Oke thanks zal even kijken dan, interval doen dat is dan beste denk ik?
https://www.runnersworld.(...)ngsschema_5KM_AB.pdf

Dit is een voorbeeld van zo'n opbouwschema. Je kan die 40 minuten wandelen waarschijnlijk wel omwisselen voor nog zo'n wandel/rentraining. En vergeet de sportbh niet ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183112998
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 22:54 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

https://www.runnersworld.(...)ngsschema_5KM_AB.pdf

Dit is een voorbeeld van zo'n opbouwschema. Je kan die 40 minuten wandelen waarschijnlijk wel omwisselen voor nog zo'n wandel/rentraining. En vergeet de sportbh niet ;)
Oke zal wel even kijken, op zich doe ik wel veel touwtje springen al. En ik heb geen moobs hoor. :o

En thanks voor het schema trouwens. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183115626
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oke zal wel even kijken, op zich doe ik wel veel touwtje springen al. En ik heb geen moobs hoor. :o

En thanks voor het schema trouwens. :P
Ik kan prima een half uurtje lopen, maar als ik een keer niet tussendoor faal met een minuut touwtjespringen verzuurt m'n hele achterkant. Je zult vast wat dezelfde spieren en pezen gebruiken en je knieën zijn al wel wat meer gewend, maar ook een hoop andere. Zeker met een goede basisconditie is het juist een gevaar dat je te hard/snel gaat. Met zo'n opbouwschema heb je dan in ieder geval voldoende rustmomenten tussendoor.

Overbelastingsblessures zijn naar.
  dinsdag 13 november 2018 @ 08:13:19 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183116190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:12 schreef hatsaflats het volgende:

Overbelastingsblessures zijn naar.
Dit mag op een tegeltje :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 13 november 2018 @ 09:21:50 #214
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183117006
Ik zit er al sinds begin van dit jaar mee te klooien ;(
F means you're fucked
pi_183117387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 06:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik kan prima een half uurtje lopen, maar als ik een keer niet tussendoor faal met een minuut touwtjespringen verzuurt m'n hele achterkant. Je zult vast wat dezelfde spieren en pezen gebruiken en je knieën zijn al wel wat meer gewend, maar ook een hoop andere. Zeker met een goede basisconditie is het juist een gevaar dat je te hard/snel gaat. Met zo'n opbouwschema heb je dan in ieder geval voldoende rustmomenten tussendoor.

Overbelastingsblessures zijn naar.
Ja dat is zo, zal het schema wel volgen op het wandelen na. Denk dat ik het half uurtje wandelen wel over kan slaan als ik dagelijks al langer wandel met mijn hond?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 13:33:05 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183122098
Nu al twee keer op rij tijdens het hardlopen ineens last van m'n knie gekregen. Vorige week dinsdag nadat ik 5km (behoorlijk stevig) gelopen had voelde ik m'n knie na afloop wel, maar dat trok de dag erna weg. Donderdag een stukje minuut-minuut (hardlopen-wandelen) gelopen omdat ik even met iemand (beginner) mee wilde lopen en daar kreeg ik in de laatste 10 minuten best last van de knie. Vandaag hetzelfde verhaal, stuk gelopen met m'n zus (eveneens beginner) die vroeg of we het ook bij minuut-minuut konden houden, prima, maar wel weer flink wat last van de knie aan het einde :(

Raar en irritant dat dat zo ineens opkomt, de maanden hiervoor werkelijk totaal geen last van gehad. Ik laat het hardlopen nu in elk geval wel even tot volgende week vrijdag voor wat het is, zodat er wat langer rust is, en (stond al op de planning, maar doe ik nu wat eerder) ik ga deze week ook maar eens naar Runnersworld voor nieuwe schoenen :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 13 november 2018 @ 13:50:52 #217
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183122470
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2018 14:25 schreef McTwente het volgende:
Ik liep gisteren de Stadionloop in Amsterdam met een aantal collega's.
Hieronder een verslag van de wedstrijd.

SPOILER: Raceverslag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TL;DR: Stadionloop in dik sub 50 gelopen. Nog een minuut er af voor een nieuw PR.
Keurig! *O* Mijn loopmaatje maakt zich inmiddels wel zorgen over sub 2, maar hem kennende gaat het wel goed komen O+

quote:
8s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Nu al twee keer op rij tijdens het hardlopen ineens last van m'n knie gekregen. Vorige week dinsdag nadat ik 5km (behoorlijk stevig) gelopen had voelde ik m'n knie na afloop wel, maar dat trok de dag erna weg. Donderdag een stukje minuut-minuut (hardlopen-wandelen) gelopen omdat ik even met iemand (beginner) mee wilde lopen en daar kreeg ik in de laatste 10 minuten best last van de knie. Vandaag hetzelfde verhaal, stuk gelopen met m'n zus (eveneens beginner) die vroeg of we het ook bij minuut-minuut konden houden, prima, maar wel weer flink wat last van de knie aan het einde :(

Raar en irritant dat dat zo ineens opkomt, de maanden hiervoor werkelijk totaal geen last van gehad. Ik laat het hardlopen nu in elk geval wel even tot volgende week vrijdag voor wat het is, zodat er wat langer rust is, en (stond al op de planning, maar doe ik nu wat eerder) ik ga deze week ook maar eens naar Runnersworld voor nieuwe schoenen :)
Balen! Dan waarschijnlijk toch te snel te gaan in een korte tijd -O- vergeet niet dat jij zelf ook nog een beginner bent. Rustig aan doen en bij geen verbetering toch rustig opbouwen ipv steeds harder en sneller willen gaan dan je spieren aankunnen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 november 2018 @ 14:01:51 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183122660
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Keurig! *O* Mijn loopmaatje maakt zich inmiddels wel zorgen over sub 2, maar hem kennende gaat het wel goed komen O+

[..]

Balen! Dan waarschijnlijk toch te snel te gaan in een korte tijd -O- vergeet niet dat jij zelf ook nog een beginner bent. Rustig aan doen en bij geen verbetering toch rustig opbouwen ipv steeds harder en sneller willen gaan dan je spieren aankunnen
Klopt, alleen had ik het dan juist eerder verwacht in plaats van de afgelopen weken, waarin ik vooral aan het proberen ben om juist wat vaker rustiger te lopen. Nou ja, volgende week vrijdag nog eens proberen en dan wederom rustig lopen, kijken of de pijn weg blijft.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183131611
Na het lopen van de Erasmusronde en zonder een specifiek nieuw doel even last van een motivatiedip. Maar vandaag mezelf weer naar buiten geschopt :)

Op mn werk willen ze binnenkort douches aanleggen, dus dan kan ik in mijn pauze gaan lopen. Lijkt me heerlijk.
pi_183131691
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 09:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is zo, zal het schema wel volgen op het wandelen na. Denk dat ik het half uurtje wandelen wel over kan slaan als ik dagelijks al langer wandel met mijn hond?
Dat lijkt me inderdaad geen probleem. Het gaat er vooral om dat je de belasting qua hardlopen rustig opbouwd.
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:09:58 #221
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183134075
Het is alweer bijna 2019 dus tijd om nieuwe plannen te gaan maken. Welke 42+ ga ik volgend jaar lopen? Gooi ideeën op me. Liefst trail/onverhard.

2015 Trail by the Sea M
2016 -
2017 Marathon van Amsterdam
2018 Castricum Bos-Duin-Strand-Ultraloop 60k
2019 ?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 13 november 2018 @ 23:15:29 #222
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183134193
Ik lees 2 pagina`s terug iets over de Berenloop... die gaat op de longlist

Mooi verhaal indepoeier!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_183134880
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:15 schreef Frsh het volgende:
Ik lees 2 pagina`s terug iets over de Berenloop... die gaat op de longlist

Mooi verhaal indepoeier!
Da's zeker een aanrader!

Ik heb ook moeite met kiezen voor 2019. Zoveel mooie dingen... Zo is pas de inschrijving voor de Sallandtrail net weer geopend, en ik zou de 50km misschien wel eens willen proberen. Maar ja, dat is niet ideaal in de voorbereiding voor een eventuele voorjaarsmarathon. Etc, etc...
pi_183136966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 13:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Keurig! *O* Mijn loopmaatje maakt zich inmiddels wel zorgen over sub 2, maar hem kennende gaat het wel goed komen O+
Ik kan alleen maar zorgen voor het goede tempo, jullie zullen het zelf moeten lopen. ;)
Als hij net zo in vorm is als jij, loop ik achter jullie aan in plaats van te hazen.
pi_183137196
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 23:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oke zal wel even kijken, op zich doe ik wel veel touwtje springen al. En ik heb geen moobs hoor. :o

En thanks voor het schema trouwens. :P
Haha dat was een grapje omdat het zo overduidelijk in het schema staat 'vergeet niet een goede sportbh!'. Zal iig voor ongeveer de helft van de gebruikers niet zo relevant zijn ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183139405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:09 schreef Frsh het volgende:
Het is alweer bijna 2019 dus tijd om nieuwe plannen te gaan maken. Welke 42+ ga ik volgend jaar lopen? Gooi ideeën op me. Liefst trail/onverhard.

2015 Trail by the Sea M
2016 -
2017 Marathon van Amsterdam
2018 Castricum Bos-Duin-Strand-Ultraloop 60k
2019 ?
Wisenttrail. Heb daar alleen de kleine afstand gelopen. Maar de 54 km schijnt flink zwaar te zijn o.a. over het Kootwijkerzand.
pi_183141262
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2018 21:15 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad geen probleem. Het gaat er vooral om dat je de belasting qua hardlopen rustig opbouwd.
Oké dan ga ik mij daar aan houden. :P

Salutări calde Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183141270
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:30 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha dat was een grapje omdat het zo overduidelijk in het schema staat 'vergeet niet een goede sportbh!'. Zal iig voor ongeveer de helft van de gebruikers niet zo relevant zijn ;)
Ah vandaar. :D :@

კეთილი სურვილებით Flip.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 14 november 2018 @ 13:35:39 #229
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_183142197
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2018 23:09 schreef Frsh het volgende:
Het is alweer bijna 2019 dus tijd om nieuwe plannen te gaan maken. Welke 42+ ga ik volgend jaar lopen? Gooi ideeën op me. Liefst trail/onverhard.

2015 Trail by the Sea M
2016 -
2017 Marathon van Amsterdam
2018 Castricum Bos-Duin-Strand-Ultraloop 60k
2019 ?
Vaalserbergtrail? Of Monschau marathon?
F means you're fucked
  donderdag 15 november 2018 @ 15:02:48 #230
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183164520
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2018 08:04 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ik kan alleen maar zorgen voor het goede tempo, jullie zullen het zelf moeten lopen. ;)
Als hij net zo in vorm is als jij, loop ik achter jullie aan in plaats van te hazen.
Hij is volgens mij zelfs beter in vorm :') had gisteren moeite om hem bij te houden. Maar mijn gemiddelden gaan juist alleen maar omhoog :? gisteren 5km gelopen met gemiddelde pace van 5:25 met gemiddelde hartslag van 177, terwijl ik een maand geleden nog 10km liep met gemiddelde pace 5:22 en een veel lagere hartslag. Moet denk ik even oppassen en rustiger aan gaan doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Maraca op 15-11-2018 15:12:26 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183168037
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 15:02 schreef Maraca het volgende:

[..]

Hij is volgens mij zelfs beter in vorm :') had gisteren moeite om hem bij te houden. Maar mijn gemiddelden gaan juist alleen maar omhoog :? gisteren 5km gelopen met gemiddelde pace van 5:25 met gemiddelde hartslag van 177, terwijl ik een maand geleden nog 10km liep met gemiddelde pace 5:22 en een veel lagere hartslag. Moet denk ik even oppassen en rustiger aan gaan doen.
Je hebt nog een maand... Maar het kan met van alles te maken hebben. Vorm van de dag, vermoeidheid, weersomstandigheden... maar wel oppassen voor overbelasting natuurlijk.
  donderdag 15 november 2018 @ 18:51:41 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183168301
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:35 schreef McTwente het volgende:

[..]

Je hebt nog een maand... Maar het kan met van alles te maken hebben. Vorm van de dag, vermoeidheid, weersomstandigheden... maar wel oppassen voor overbelasting natuurlijk.
Ja, of een loopmaatje die denkt dat we wel even door het centrum van Utrecht kunnen hardlopen 8)7 :P

Maar wat mij betreft staat sub 2 nog steeds op de planning *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183170972
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 18:51 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, of een loopmaatje die denkt dat we wel even door het centrum van Utrecht kunnen hardlopen 8)7 :P

Maar wat mij betreft staat sub 2 nog steeds op de planning *O*
That's the spirit! *O*
pi_183172942
Ik zag net de Stevensloop (17 maart) voorbij komen op facebook en ik heb hem hier ook al een paar keer gezien. Is dat een leuk evenement om voor de eerste keer de halve marathon te doen? Of zijn er andere leukere aanraders in het voorjaar. Niet in het weekend van 7/14 april, dus Rotterdam en Enschede vallen af.
pi_183174516
Weir Venloop halve marathon. Dat is voorlopig mijn eerste doel van het voorjaar :) . De reguliere inschrijving is helaas wel al gesloten. Dus je moet wachten tot er startbewijzen vrij komen of een startbewijs voor het wedstrijdvak nemen. Ik was eigenlijk ook te laat maar kon nog een startbewijs voor het NK vak krijgen, dus verder geen druk :+ .
pi_183177505
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:54 schreef Barbewire het volgende:
Ik zag net de Stevensloop (17 maart) voorbij komen op facebook en ik heb hem hier ook al een paar keer gezien. Is dat een leuk evenement om voor de eerste keer de halve marathon te doen? Of zijn er andere leukere aanraders in het voorjaar. Niet in het weekend van 7/14 april, dus Rotterdam en Enschede vallen af.
Ik vind het geen fantastisch evenement. Parcours is saai en als het waait voelt het alsof je de hele weg wind tegen hebt.
Ook niet bijster veel volk langs de weg, zelfs niet op de Markt.
Persoonlijk vind ik de CPC iets leuker.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 16 november 2018 @ 07:40:30 #237
3878 Vork
Manisch creatief
pi_183178023
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 05:33 schreef Guard het volgende:
... en als het waait voelt het alsof je de hele weg wind tegen hebt.
Het is niet een kwestie van als, maar hoe hard. Tot nu toe waaide het iedere editie en ieder jaar leek het ook harder te waaien dan het jaar ervoor. Wind tegen uiteraard.

Voor de liefhebbers van een strijd met de elementen en met zichzelf ;)
pi_183178156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:54 schreef Barbewire het volgende:
Ik zag net de Stevensloop (17 maart) voorbij komen op facebook en ik heb hem hier ook al een paar keer gezien. Is dat een leuk evenement om voor de eerste keer de halve marathon te doen? Of zijn er andere leukere aanraders in het voorjaar. Niet in het weekend van 7/14 april, dus Rotterdam en Enschede vallen af.
Rotterdam heeft toch helemaal geen HM? Ik dacht alleen een kwart en de hele.
pi_183178211
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 07:40 schreef Vork het volgende:

[..]

Het is niet een kwestie van als, maar hoe hard. Tot nu toe waaide het iedere editie en ieder jaar leek het ook harder te waaien dan het jaar ervoor. Wind tegen uiteraard.

Voor de liefhebbers van een strijd met de elementen en met zichzelf ;)
Als het nog heftiger wordt dan dit jaar, maakt dat de triple wel echt zwaar. Ik schrijf hem met potlood in de agenda.
  Moderator vrijdag 16 november 2018 @ 08:30:24 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_183178343
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 05:33 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vind het geen fantastisch evenement. Parcours is saai en als het waait voelt het alsof je de hele weg wind tegen hebt.
Ook niet bijster veel volk langs de weg, zelfs niet op de Markt.
Persoonlijk vind ik de CPC iets leuker.
Met die wind van afgelopen jaar geef ik het publiek geen ongelijk :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183178474
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:54 schreef Barbewire het volgende:
Ik zag net de Stevensloop (17 maart) voorbij komen op facebook en ik heb hem hier ook al een paar keer gezien. Is dat een leuk evenement om voor de eerste keer de halve marathon te doen? Of zijn er andere leukere aanraders in het voorjaar. Niet in het weekend van 7/14 april, dus Rotterdam en Enschede vallen af.
Ik vind hhet dus wel een fantastisch evenement. Heerlijk parcours, tegen jezelf, tegen de elementen. En in de binnenstad, rondom de finish is het supergezellig. Ik heb me ingeschreven voor alle edities. Heb alleen dit jaar niet gelopen, omdat ik ziek was. Ik denk dat ik volgend jaar weer wel meedoe.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_183179680
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Met die wind van afgelopen jaar geef ik het publiek geen ongelijk :D
Gelukkig stonden er een aantal die hards van hier te wachten bij de finish *O* _O_
  Admin vrijdag 16 november 2018 @ 10:30:03 #243
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183179857
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 07:56 schreef McTwente het volgende:

[..]

Rotterdam heeft toch helemaal geen HM? Ik dacht alleen een kwart en de hele.
Correct. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183180595
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 21:54 schreef Barbewire het volgende:
Ik zag net de Stevensloop (17 maart) voorbij komen op facebook en ik heb hem hier ook al een paar keer gezien. Is dat een leuk evenement om voor de eerste keer de halve marathon te doen? Of zijn er andere leukere aanraders in het voorjaar. Niet in het weekend van 7/14 april, dus Rotterdam en Enschede vallen af.
CPC.
  vrijdag 16 november 2018 @ 11:17:08 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183180727
quote:
1s.gif Op donderdag 15 november 2018 20:37 schreef McTwente het volgende:

[..]

That's the spirit! *O*
Had je je al ingeschreven? Volgens mij krijg je bij inschrijving voor de 20ste nog een t-shirt :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 16 november 2018 @ 11:44:51 #246
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183181191
Nou, ik heb me dus zojuist ingeschreven in de Zandvoort Circuit Run voor de 12 km... Ik wil toch wel even weten hoe het voor Max voelt als hij komend jaar over hetzelfde circuit raast ;)

(maar dan net even iets sneller dan ik waarschijnlijk... :s) )
!!! Go 49-ers !!!
  vrijdag 16 november 2018 @ 14:48:06 #247
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183184488
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:44 schreef RobertoCarlos het volgende:

(maar dan net even iets sneller dan ik waarschijnlijk... :s) )
Je moet jezelf niet onderschatten
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_183184760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 11:17 schreef Maraca het volgende:

[..]

Had je je al ingeschreven? Volgens mij krijg je bij inschrijving voor de 20ste nog een t-shirt :9
Ja, ik ben al ingeschreven. En volgens mij krijgen alle deelnemers een t-shirt, omdat het een jubileumeditie is.
  vrijdag 16 november 2018 @ 15:15:29 #249
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183184919
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 15:04 schreef McTwente het volgende:

[..]

Ja, ik ben al ingeschreven. En volgens mij krijgen alle deelnemers een t-shirt, omdat het een jubileumeditie is.
Ja, als je je inschrijft voor de 20ste :P of althans, dan krijg je de goede maat :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183187003
Dus geen Stevensloop voor mij. Wind is niet mijn vriend. Ik zal de CPC wel op het lijstje zetten. Zondag eerst de Zevenheuvelenloop doen en een nieuw afstandsrecord zetten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 07:56 schreef McTwente het volgende:

[..]

Rotterdam heeft toch helemaal geen HM? Ik dacht alleen een kwart en de hele.
Oohh, haha. Dan valt die sowieso van mijn lijstje af. In elk geval kan ik dat weekend niet :P
  vrijdag 16 november 2018 @ 17:07:02 #251
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_183187141
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 14:48 schreef Frsh het volgende:

[..]

Je moet jezelf niet onderschatten
Het voelt vaak wel alsof ik loeihard ga.... maar dat komt waarschijnlijk doordat ik dan buiten adem ben...


!!! Go 49-ers !!!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 november 2018 @ 18:46:00 #252
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183189000
Zo, de volgende stap naar een halve marathon in 2019 is gemaakt: nieuwe schoenen gekocht om de 6,5 jaar oude en door anderhalf jaar hometraineren flink geruïneerde ouwe troep te vervangen :9

Echt niet normaal wat een verschil in demping, daarmee vergeleken voelen m'n oude schoenen aan alsof ik op houten planken loop :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183196305
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 18:46 schreef heywoodu het volgende:
Zo, de volgende stap naar een halve marathon in 2019 is gemaakt: nieuwe schoenen gekocht om de 6,5 jaar oude en door anderhalf jaar hometraineren flink geruïneerde ouwe troep te vervangen :9

Echt niet normaal wat een verschil in demping, daarmee vergeleken voelen m'n oude schoenen aan alsof ik op houten planken loop :')
Joh, geen wonder dat je last hebt van je knie. :D
Laat je knie eerst even rusten voor je je weer Usain Bolt waant op je nieuwe wolkjes.
Welke heb je nu trouwens?

Frsh: Spitsbergen marathon! Deels verhard, deels zandweg, en laatste stuk net iets te lang op grindweg/keien omhoog.

[ Bericht 1% gewijzigd door wyccie op 16-11-2018 23:20:26 ]
pi_183196497
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 05:33 schreef Guard het volgende:

[..]
Ook niet bijster veel volk langs de weg, zelfs niet op de Markt.
Gezien de weersomstandhigheden afgelopen jaar vond ik het nog meevallen en vond ik het leuk dat er zo af en toe toch nog mensen buiten stonden aan te moedigen.
Als ik niet zelf meedeed en dus iets deed wat leek op bewegen, zou ik namelijk allang zijn bevroren.
Ik heb me dus weer ingeschreven voor de triple, maar ik ga er nu vanuit dat het eens een keer níet harder waait dan het jaar ervoor, want anders ga ik dood. :o

CPC is trouwens ook wel mooi, tot nu toe elk jaar nog best redelijk weer gehad. Daar kan ik ook eventueel weer de triple doen. Minder wisselstress (het lijkt wel een triathlon!).

Verder vond ik de Achtkastelenloop in Vorden ook erg leuk, vooral omdat de mannen daar zo aardig waren! Niemand die zich bedreigd voelde en opeens harder ging als ik erlangs kwam. Ik kreeg juist steeds complimenten dat ik zo'n goed tempo had.

Oh my, volgens mij heb ik mijn loopagenda voor maart al bijna compleet. :D
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 november 2018 @ 23:25:40 #255
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183196582
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Joh, geen wonder dat je last hebt van je knie. :D
Laat je knie eerst even rusten voor je je weer Usain Bolt waant op je nieuwe wolkjes.
Welke heb je nu trouwens?
Als ik goed gegoogled heb, deze. Wel leuk dat elk model waar de gast bij Runnersworld mee kwam steeds weer nóg beter voelde :P

Mijn plan na afgelopen dinsdag was overigens sowieso om volgende week vrijdag pas weer (rustig) te lopen, dat is nog steeds de bedoeling :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183196761
Oh, maar dan heb je ook wel de Koning Demp onder de dempers te pakken. :D
Ik heb bijna 2 jaar op Hoka's gelopen toen ik mijn enkel fors had verzwikt en vervolgens op geen enkele schoen meer kon afzetten. Zo mijn eerst marathon kunnen volbrengen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 16 november 2018 @ 23:36:57 #257
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183196794
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:35 schreef wyccie het volgende:
Oh, maar dan heb je ook wel de Koning Demp onder de dempers te pakken. :D
Ik heb bijna 2 jaar op Hoka's gelopen toen ik mijn enkel fors had verzwikt en vervolgens op geen enkele schoen meer kon afzetten. Zo mijn eerst marathon kunnen volbrengen.
Schijnbaar is het ook ideaal voor pronatie, waar ik tot vandaag nog nooit van had gehoord. Echt raar om jezelf vanaf de grond in slowmotion van achteren te zien lopen op die camerabeelden bij Runnersworld, ziet er zo krom uit.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 17 november 2018 @ 14:23:31 #258
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183205759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2018 23:09 schreef wyccie het volgende:

[..]

Frsh: Spitsbergen marathon! Deels verhard, deels zandweg, en laatste stuk net iets te lang op grindweg/keien omhoog.
Dan mag ik wel eerst een andere financieel adviseur zoeken...
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  Admin zaterdag 17 november 2018 @ 14:27:31 #259
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183205802
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 november 2018 17:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Het voelt vaak wel alsof ik loeihard ga.... maar dat komt waarschijnlijk doordat ik dan buiten adem ben...

[ afbeelding ]
Dit is wel herkenbaar. :D

Ik deed in april mee aan de City Run (tijdens het marathonweekend in Rotterdam, finishen op de Coolsingel maar op een afstand van 4,2km). Aan het einde trok ik nog even een sprintje met grote stappen en voelde ik me een topatleet, maar toen ik de foto's terug zag viel dat best wel mee. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183205873
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:23 schreef Frsh het volgende:

[..]

Dan mag ik wel eerst een andere financieel adviseur zoeken...
Ontsla die financieel adviseur en ga van dat geld naar Spitsbergen ;) #gratisadvies
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183205966
Goede training gehad in ideaal heerlijk weer! 7x1000 gedaan met 500m pauze wandel/dribbel. Ik wilde ze tussen de 4.20 en 4.30 doen maar uiteindelijk gingen ze allemaal tussen de 4.12 en 4.19!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183210626
Vandaag voor het eerst in 1.5 jaar ofzo weer eens een halve marathon gedaan, in het altijd bruisende Koeweit. _O-

Alles ging lekker met de Golf mentaliteit, start o.a. 50 mins uitgesteld omdat ze nog de weg aan het afzetten waren. :') Gelukkig was het wel wat mistig en bewolkt (de afgelopen dagen was er ongekend veel neerslag voor de regio), waardoor het best lekker loopweer was. Parcours ging over de lokale markt en een van de hoofdstraten waarbij de 5-10-halve-marathon tegelijk van start gingen.

Na een kilometer of 9 kwamen we weer deelnemers tegen van de 5/10 km tegen op weg naar de finish, lekker slalommen tussen de powerwalkers. _O- Daarna nog een extra lusje voor ons, waarin ik de laatste 3 kilometer lekker stuk ging. Uiteindelijk tot 17 kilometer op schema 1:39 en nu 1:41:50 gelopen. Al met al best tevreden. ^O^
Jack does it in real time...
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 17 november 2018 @ 19:52:05 #263
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183210706
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:47 schreef DeeBee het volgende:
Vandaag voor het eerst in 1.5 jaar ofzo weer eens een halve marathon gedaan, in het altijd bruisende Koeweit. _O-

Alles ging lekker met de Golf mentaliteit, start o.a. 50 mins uitgesteld omdat ze nog de weg aan het afzetten waren. :') Gelukkig was het wel wat mistig en bewolkt (de afgelopen dagen was er ongekend veel neerslag voor de regio), waardoor het best lekker loopweer was. Parcours ging over de lokale markt en een van de hoofdstraten waarbij de 5-10-halve-marathon tegelijk van start gingen.

Na een kilometer of 9 kwamen we weer deelnemers tegen van de 5/10 km tegen op weg naar de finish, lekker slalommen tussen de powerwalkers. _O- Daarna nog een extra lusje voor ons, waarin ik de laatste 3 kilometer lekker stuk ging. Uiteindelijk tot 17 kilometer op schema 1:39 en nu 1:41:50 gelopen. Al met al best tevreden. ^O^
Alles dankzij Jama Aden?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183210810
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:52 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Alles dankzij Jama Aden?
Hangt die tegenwoordig in Koeweit uit? _O- In Qatar coacht hij niet meer dacht ik in ieder geval, dus als ik écht snelle tijden wil zal ik een andere leverancier moeten vinden... _O-

Al met al wel tevreden, voor de 6e maand op rij m'n kilometer totaal aan het uitbreiden... De komende weken iets meer lange duurlopen inpassen, want kon merken dat ik nu nog wat inhoud miste.
Jack does it in real time...
pi_183218618
Gisteren weer aan de Zevenheuvelennacht meegedaan. Het blijft toch superleuk om hier te lopen.
Mooi parcours, en gelukkig stond ik in een goed startvak, dus het viel mee met het inhalen. Vooral heuvelop liep ik ze voorbij.
Het donkere stuk was weer mooi verlicht met een lichtslang en er was onheilspellende muziek. Als je bovenaan was, werd het vrolijker. :D
Ik wilde het rustig aan doen, maar dat is niet echt gelukt. Ik ging gewoon heel lekker en mijn ademhaling was heel mooi rustig. Dus toch best een nette tijd gelopen,dus ik dacht dat ik misschien dezelfde tijd als vorig jaar zou hebben gelopen. Bleek ik vorig jaar gewoon 2 minuten sneller te zijn geweest. Waar ik dat toen vandaan haalde? :D

Het is nu supermooi weer. Blauwe hemel, zonnetje, lekker koud. Dus vanmidag ook weer in kort-kort aan de start. Zin in!
  zondag 18 november 2018 @ 14:00:08 #266
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_183222247
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:47 schreef DeeBee het volgende:
Vandaag voor het eerst in 1.5 jaar ofzo weer eens een halve marathon gedaan, in het altijd bruisende Koeweit. _O-

Alles ging lekker met de Golf mentaliteit, start o.a. 50 mins uitgesteld omdat ze nog de weg aan het afzetten waren. :') Gelukkig was het wel wat mistig en bewolkt (de afgelopen dagen was er ongekend veel neerslag voor de regio), waardoor het best lekker loopweer was. Parcours ging over de lokale markt en een van de hoofdstraten waarbij de 5-10-halve-marathon tegelijk van start gingen.

Na een kilometer of 9 kwamen we weer deelnemers tegen van de 5/10 km tegen op weg naar de finish, lekker slalommen tussen de powerwalkers. _O- Daarna nog een extra lusje voor ons, waarin ik de laatste 3 kilometer lekker stuk ging. Uiteindelijk tot 17 kilometer op schema 1:39 en nu 1:41:50 gelopen. Al met al best tevreden. ^O^
Leuk verslagje. Maar hoe kom je in Koeweit? Voor werk?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_183230293
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 14:00 schreef Frsh het volgende:

[..]

Leuk verslagje. Maar hoe kom je in Koeweit? Voor werk?
Ik woon al een paar jaar in Qatar, dus dit was een soort van 'regioloopje'. :P

Grappige mix hier, want er wordt vrij veel hard gelopen en ook triathlons zijn heel populair, al blijven de locals soms nog wel wat achter... Maar wel steeds meer goede voorzieningen, laatste maanden een paar prachtige parken geopend om in te trainen. O+

Zelf de laatste maanden van amper lopen weer opgebouwd naar 2x / week en zo 70km per maand. Komende maanden wat verder uitbreiden qua afstand en volgende doel is begin januari: 25km trail in Hong Kong.
Jack does it in real time...
pi_183247742
Afgelopen zaterdag mijn eerste loopje gelopen tijdens de Glow Run (= funrun) in Eindhoven. Mooi parcours door o.a. een kerk en het Philips Stadion. 31:24 over de 5KM gedaan. Als volgende doel heb ik een 10km loopje vóór de zomer van 2019. Iemand suggesties? Bij voorkeur in omg. Eindhoven. :7
pi_183250068
Weinig Zevenheuvelenlopers dit jaar? Het blijft voor mij toch wel één van de mooiste loopjes van het najaar. En de enige keer in het jaar dat ik een 15 kilometer doe, want het blijft toch wel een rare afstand. Dit jaar wilde ik eindelijk eens mijn PR van 1:06:50 uit 2016 verbreken. Het mag geen verrassing zijn dat dit gelukt is ;) . Ik denk dat er nog wel meer inzit, maar het was voor nu gewoon even goed. Ik heb het lopen na Chicago even op een lager pitje gezet, dus ik kan gewoon heel tevreden zijn met een tijd onder het uur (59:26). Ik ga halverwege december wel weer opbouwen, want ik wil in Egmond niet helemaal viesdik aan de start verschijnen :+ .
pi_183251274
Mooie tijd Devv! Heb 'm ook gelopen. Met 1.18.08 boven mijn toch al niet heel strakke PR uitgekomen maar toch heerlijk gelopen. Merk dat ik langzaam aan meer inhoud en gelijk ook iets meer snelheid krijg. Kan hier wel weer rustig op door borduren :)
  maandag 19 november 2018 @ 21:10:35 #271
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_183251646
Beste hardlopers. Ik zit in dubio. Ik wil de Bruggenloop (15km, met de Brienenoord als stevige klim erbij) graag lopen, maar ik heb mijn trainingsschema niet kunnen voltooien. Op dit moment loop ik ruim 10km, met daarbij de Willemsbrug en Erasmusbrug als klim, dit weekend met een tempo van 5:30. De Bruggenloop is echter al over drie weken. Bij voorkeur loop ik 2 keer per week, dat vindt mij lichaam ook lekker.

Wat denken jullie. Ik ben in een kleine twee maanden van 5 naar 10km gegaan en loop in principe een redelijk tempo. Lijkt het jullie verstandig om de Bruggenloop te proberen op een lager tempo? En is het dan handig om nu te trainen op een lager tempo (zeg 6:00) en al een wat langere afstand? Of juist niet?
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 21:13:42 #272
155227 crew  Guppy
dus
pi_183251727
Ik ben ook bij de Zevenheuvelennacht geweest :) is echt wel een van de mooiste wedstrijden, qua om je heen kijken. Dat stuk in het donker, daar kan ik elke keer weer van genieten O+

Ik weet niet hoe de dag was, maar de nacht was wel ontzettend koud, voorafgaand aan de start. En ik was m'n lampjes en m'n water vergeten, amateur die ik ben. Gelukkig zetten ze bij de 7^^ kraantjes in het startvak, ik hartje die organisatie!

Bij de start eigenlijk meteen lekker door kunnen lopen, wel rustig aan gedaan. Ik had helemaal niet goed getraind (vakantie, veel te druk, blabla). Dus het doel was lekker lopen. Na twee km was ik ook alweer lekker warm. Het parcours ken ik goed, dus ik weet waar de zware punten liggen. De mensen om me heen duidelijk niet, dus al vrij snel haalde ik de eerste wandelaars alweer in.

Maar eigenlijk was het me daar niet om te doen. Het ging er mij vooral om lekker te lopen en te genieten van alles om me heen. Het parcours was weer super verlicht en het was mooi om te zien. Eigenlijk ging het heel lekker na en een tijdje zag ik de schijnwerpers van de finish alweer voor me. Het laatste stukje van het parcours is heerlijk om te lopen, lekker berg af en langs het publiek.

Na de finish heb ik m'n medaille opgehaald en ging ik terug naar het omkleden. Toen merkte ik eigenlijk was hoe koud het was! Maar in de garage van de Rabobank was het lekker warm, dus prima. Warm aangekleed weer naar de bus, maar dat duurde nog ruim twintig minuten!! :X Zo koud!! Toen de bus er eindelijk was, moet ik nog een poosje zitten, maar waar normaal de bus op standje sauna stond, was deze ijskoud!! Tsss.

Eenmaal thuis lekker gedoucht, de elektrische deken op bed gegooid en lekker erin gekropen. En nu spierpijn from hell, ik heb geen kuiten meer over :') volgende keer echt beter trainen, maar soit!

Het was weer leuk! Volgend jaar weer! *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_183252085
Hier nog een 7H-loopster. Voor het eerst, want pas 2 jaar aan het rennen.
Hoewel ik niks heb met massale asfaltwedstrijden, vond ik het toch een lekkere, goed georganiseerde loop. Het perfecte weer hielp ook wel mee!
En net toen mijn startvak los ging, kwam Cheptegei voorbij zoeven en was live zijn wereldrecordfinish te zien :) .
Was wel inspirerend kennelijk, want m'n eigen PR van 1:19 daarna ruimschoots verpletterd.
Heb genoten, en moet toch m'n beeld over dit soort wedstrijden maar wat gaan bijstellen.
pi_183254878
Dan kan ik niet achterblijven met de Zevenheuvelloop verslagjes.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183255155
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:10 schreef vinnypassy het volgende:
Beste hardlopers. Ik zit in dubio. Ik wil de Bruggenloop (15km, met de Brienenoord als stevige klim erbij) graag lopen, maar ik heb mijn trainingsschema niet kunnen voltooien. Op dit moment loop ik ruim 10km, met daarbij de Willemsbrug en Erasmusbrug als klim, dit weekend met een tempo van 5:30. De Bruggenloop is echter al over drie weken. Bij voorkeur loop ik 2 keer per week, dat vindt mij lichaam ook lekker.

Wat denken jullie. Ik ben in een kleine twee maanden van 5 naar 10km gegaan en loop in principe een redelijk tempo. Lijkt het jullie verstandig om de Bruggenloop te proberen op een lager tempo? En is het dan handig om nu te trainen op een lager tempo (zeg 6:00) en al een wat langere afstand? Of juist niet?
Zondag heb ik zelf voor het eerst de 15 km (5:43 gemiddeld) aangetikt. Laatste 3 weekenden heb ik op afstand getraind, 10,5 km (6:12), 12 km (6:00), 10 km (5:30). De 12 km was trouwens al een PR qua afstand. Laatste week wel rustig aangedaan met sporten. Normaal vind ik 8 km al ver genoeg. Zolang je je lichaam niet gaat overbelasten de komende weken, ga je die 15 km prima volhouden met een rustige start.
pi_183256242
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Warm aangekleed weer naar de bus, maar dat duurde nog ruim twintig minuten!! :X Zo koud!! Toen de bus er eindelijk was, moet ik nog een poosje zitten, maar waar normaal de bus op standje sauna stond, was deze ijskoud!! Tsss.
Je had even bij mij moeten langs gaan. Ik heb zo'n heerlijk warme douche!
Oh wacht, ik was niet thuis, was gelijk daarna boodshappen gaan doen. :')
Bij de Stevensloop mag je weer van mijn douche genieten.

quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 21:26 schreef nevache het volgende:
Hier nog een 7H-loopster. Voor het eerst, want pas 2 jaar aan het rennen.
Hoewel ik niks heb met massale asfaltwedstrijden, vond ik het toch een lekkere, goed georganiseerde loop. Het perfecte weer hielp ook wel mee!
Leuk dat je ook in Nijmegen was. Prachtige loop, hè? Ik vind die heuvels er zo mooi uitzien met de oranjegeelrode blaadjes, de enorme slinger mensen die je in de verte ziet lopen, ht fijne publiek en vrijwilliger. En uiteraard de goede organisatie.
Ik heb me trouwens weer ingeschreven voor Spitsbergen!
pi_183259680
Tof doel Spitsbergen! De Zevenheuvelenloop is ook gewoon heel leuk, maar wel erg druk. Ik stond in blauw (het eerste vak na de heel snelle mensen) en ik heb mij verbaasd over de hoeveelheid mensen die ik nog moest inhalen. Dat is eigenlijk het enige wat ik dan een beetje jammer vind. Het blijft blijkbaar nog steeds moeilijk voor veel mensen om in het startvak op een plek te gaan staan wat bij je snelheid past. Ga je vooraan staan, maak het dan ook waar en ga anders wat meer naar achteren.
pi_183260774
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:55 schreef Devv het volgende:
Tof doel Spitsbergen! De Zevenheuvelenloop is ook gewoon heel leuk, maar wel erg druk. Ik stond in blauw (het eerste vak na de heel snelle mensen) en ik heb mij verbaasd over de hoeveelheid mensen die ik nog moest inhalen. Dat is eigenlijk het enige wat ik dan een beetje jammer vind. Het blijft blijkbaar nog steeds moeilijk voor veel mensen om in het startvak op een plek te gaan staan wat bij je snelheid past. Ga je vooraan staan, maak het dan ook waar en ga anders wat meer naar achteren.
Klopt, ik erger me vaak bij de start aan de trage lopers. Snap niet waarom ze daar vooraan staan.
pi_183263531
Het viel mij trouwens op dat zowel bij de nacht als de loop de lopers na de finish bleven hangen, terwijl er een enorme uitloopzone is.

Geen centje spierpijn, dat is wel fijn. Ik ben dan ook niet helemaal tot het gaatje gegaan, omdat ik bang was dat mijn hamstring zou opspelen, maar die blijft braaf.
Vanavond laat ik me weer martelen.
pi_183264533
quote:
Leuk dat je ook in Nijmegen was. Prachtige loop, hè? Ik vind die heuvels er zo mooi uitzien met de oranjegeelrode blaadjes, de enorme slinger mensen die je in de verte ziet lopen, ht fijne publiek en vrijwilliger. En uiteraard de goede organisatie.
Ik heb me trouwens weer ingeschreven voor Spitsbergen!
Laatst de Devil's Trail, nu de Zevenheuvelen .... Nijmegen begint populair te worden hier :)

En tja, Spitsbergen.... Jij bent er persoonlijk verantwoordelijk voor dat ik daar mijn eerste marathon ga lopen, dus je bent wel aan je stand verplicht om weer mee te gaan :* Leuk!!!!
pi_183264743
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2018 10:19 schreef McTwente het volgende:

[..]

Gelukkig stonden er een aantal die hards van hier te wachten bij de finish *O* _O_
Te vernikkelen van de kou... :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183267149
Zometeen voor het eerst in m'n nieuwe lang-lang outfit :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 20 november 2018 @ 17:35:36 #283
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183267431
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen voor het eerst in m'n nieuwe lang-lang outfit :D


Hier zelf twee nieuwe paar hardloopschoenen gekocht. Ze komen als het goed is morgen binnen. Zalando had een leuke cyberday deal, waarbij ik voor nog geen 50 euro zowel trail running shoes als hardloopschoenen kon kopen _O_ beide van Adidas. Dan ga ik van 1 paar naar 4 paar als ze beiden lekker zitten :@ Tijdens een andere sale bij Futurumshop ook al een paar gehaald :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Maraca op 20-11-2018 17:41:58 ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_183273324
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:35 schreef Maraca het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier zelf twee nieuwe paar hardloopschoenen gekocht. Ze komen als het goed is morgen binnen. Zalando had een leuke cyberday deal, waarbij ik voor nog geen 50 euro zowel trail running shoes als hardloopschoenen kon kopen _O_ beide van Adidas. Dan ga ik van 1 paar naar 4 paar als ze beiden lekker zitten :@ Tijdens een andere sale bij Futurumshop ook al een paar gehaald :D
Klinkt als een hele goede deal :D
Ik die het nog steeds met 1 paar. Is trouwens niet helemaal waar, want als ik naar de sportschool ga, draag ik eenvoudige sportschoenen en daarmee hardloop ik ook op een loopband. Maar dat telt niet :P

Ohja foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:s)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_183274674
Ik zit nog een dagje in kort-kort weer, maar komende zondag weer 30 kilometers kou lijden op de Strabrechtse heide... :o
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_183275501
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Te vernikkelen van de kou... :o
Maar daarna was mijn douche dus letterlijk een heerlijke, warme douche!
Je had ook gewoon warme kleren mee moeten nemen naar de finish. Je lippen waren helemaal blauw!

Over 2 weekjes mag ik weer een eindje lopen in warm weer. Ik hoop dat het nog ietsje afkoelt in Valencia.
pi_183276557
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 20:10 schreef Devv het volgende:
Weinig Zevenheuvelenlopers dit jaar? Het blijft voor mij toch wel één van de mooiste loopjes van het najaar. En de enige keer in het jaar dat ik een 15 kilometer doe, want het blijft toch wel een rare afstand. Dit jaar wilde ik eindelijk eens mijn PR van 1:06:50 uit 2016 verbreken. Het mag geen verrassing zijn dat dit gelukt is ;) . Ik denk dat er nog wel meer inzit, maar het was voor nu gewoon even goed. Ik heb het lopen na Chicago even op een lager pitje gezet, dus ik kan gewoon heel tevreden zijn met een tijd onder het uur (59:26). Ik ga halverwege december wel weer opbouwen, want ik wil in Egmond niet helemaal viesdik aan de start verschijnen :+ .
Mooie tijd. Was ook mijn doel om onder het uur te komen, helaas 8 seconden te langzaam. Slechte voorbereiding gehad ook. Volgend jaar beter :).

Jij liep de marathon toch (ruim) onder de 3 uur? Ik probeer een beetje in te schatten of <3 uur mogelijk is (ik denk het wel met nog een half jaar te trainen).


Nu eerst rust. En dan rustig opbouwen naar de marathon training. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Sport_Life op 21-11-2018 00:10:59 ]
pi_183277374
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 17:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zometeen voor het eerst in m'n nieuwe lang-lang outfit :D
Ik heb vanavond ook voor het eerst mijn nieuwe laagjes tevoorschijn gehaald. Het hangt helaas al te drogen dus er zijn geen foto's :P . Het is op zich wel een kek setje dus misschien komen er later nog wel foto's ;) .

quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 00:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jij liep de marathon toch (ruim) onder de 3 uur? Ik probeer een beetje in te schatten of <3 uur mogelijk is (ik denk het wel met nog een half jaar te trainen).

[..]

Het was ruim genoeg (2:58:53) maar ik had echt geen moment in moeten zakken :D . Ik ben echt wel tot het uiterste gegaan.
pi_183277649
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:17 schreef wyccie het volgende:

[..]

Maar daarna was mijn douche dus letterlijk een heerlijke, warme douche!
Je had ook gewoon warme kleren mee moeten nemen naar de finish. Je lippen waren helemaal blauw!

Over 2 weekjes mag ik weer een eindje lopen in warm weer. Ik hoop dat het nog ietsje afkoelt in Valencia.
Douche was heaven sent inderdaad
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 21 november 2018 @ 07:37:14 #290
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_183278296
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Klinkt als een hele goede deal :D
Ik die het nog steeds met 1 paar. Is trouwens niet helemaal waar, want als ik naar de sportschool ga, draag ik eenvoudige sportschoenen en daarmee hardloop ik ook op een loopband. Maar dat telt niet :P

Ohja foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:s)
Leuk outfit! ^O^
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Forum Admin woensdag 21 november 2018 @ 07:59:43 #291
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_183278444
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 00:02 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Mooie tijd. Was ook mijn doel om onder het uur te komen, helaas 8 seconden te langzaam. Slechte voorbereiding gehad ook. Volgend jaar beter :).

Jij liep de marathon toch (ruim) onder de 3 uur? Ik probeer een beetje in te schatten of <3 uur mogelijk is (ik denk het wel met nog een half jaar te trainen).

Nu eerst rust. En dan rustig opbouwen naar de marathon training. :D
Als je denkt dat het in je zit kan je er toch gewoon voor gaan trainen. Als je dan als nog tussen de 3:00 en 3:30 eindigt dan is er nog niks aan de hand en die ervaring neem je mee naar een volgende marathon ;)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_183278549
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:04 schreef nevache het volgende:

[..]

Laatst de Devil's Trail, nu de Zevenheuvelen .... Nijmegen begint populair te worden hier :)

En tja, Spitsbergen.... Jij bent er persoonlijk verantwoordelijk voor dat ik daar mijn eerste marathon ga lopen, dus je bent wel aan je stand verplicht om weer mee te gaan :* Leuk!!!!
Ik verwacht ook wel weer de nodige deelnemers bij de Stevensloop. Ik houd de triple nog even in optie.
pi_183278563
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 15:24 schreef Guard het volgende:

[..]

Te vernikkelen van de kou... :o
Dan moet je ook niet zo snel lopen! :P

Maar het was wel heel lief van jullie dat jullie nog bleven hangen voor de finish van wyccie en mij. :*
pi_183279518
Hoi,

Fijn om te lezen dat jullie lekker aan het lopen zijn:) Die 7^^ op de dag wil ik toch ooit ook eens doen..

Ik heb een tijdje niks van me laten horen.. Helaas 2 weken na de hm is toch mijn knie meer pijn gaan doen :(. Of het echt door de hm komt is niet helemaal duidelijk. Afgelopen donderdag naar mijn fysio geweest, hij vertelde dat hij dacht dat mijn binnenste en buitenste knieband beschadigd zijn en wellicht ook nog een kraakbeenbeschadiging aan de buitenkant... Dat betekend voorlopig geen hardlopen :'( Ik had het sws voor ik zijn oordeel kreeg al afgezegt voor dit hele jaar..

Maar hey, ik heb wel een nieuwe baan! Vanaf december kan ik aan de slag als assistent-transportplanner :). Hopelijk gaat dat ook wat schelen met het herstel van mn knie( minder fysieke belasting vanuit het werk eindelijk!)

Als ik aan het einde van dit jaar ongeveer nog steeds zoveel last heb, moet ik wel weer naar de orthopeed. Maargoed dat zien we dan wel.
Gelukkig mag ik wel nog een beetje fitnessen
:), en ik blijf lekker jullie verhalen meelezen :Y
pi_183279770
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 07:59 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Als je denkt dat het in je zit kan je er toch gewoon voor gaan trainen. Als je dan als nog tussen de 3:00 en 3:30 eindigt dan is er nog niks aan de hand en die ervaring neem je mee naar een volgende marathon ;)
Dat is het ook een beetje. Je weet het pas als je het geprobeerd hebt. De eerste sub 3 is toch iets wat je moet ervaren. Ik dacht voor Rotterdam dat het echt mogelijk was. En als het niet lukte dan zou ik toch "gewoon" sub 3:10 lopen (de grootste fout die ik kon maken...onderschatting van sub 3). Het werd uiteindelijk helemaal niets terwijl ik voor mijn gevoel de beste vorm van mijn leven had. 6 maanden later ging ik zonder hoge verwachtingen naar Chicago (doel 3:05) en liep daar de marathon van mijn leven. Het valt bijna niet te voorspellen. 3 uur blijft gewoon een bijzondere grens.
pi_183279995
Eigenlijk is 3 uur helemaal geen bijzondere grens, wij maken het bijzonder en door onze verwachtingen wordt het eigenlijk alleen maar moeilijker. Maar uiteindelijk is 3.00.01 net zo knap als 2.59.59, de een zal maar net een bochtje wat ruimer genomen hebben. En waar voor de één fysiek de limiet in de buurt van 2.58 ligt, ligt die voor de ander op 3.04 en zal het bereiken van dat doel net zo knap zijn.

Verder: ik had vanochtend al mijn spullen klaargelegd om voor het werk te gaan lopen maar het was echt te koud en te donker :( Dus nu maar in de lunchpauze een herkansing, krijg ik ook nog wat vitamine D mee!
Ik heb het idee dat er eindelijk wat schot begint te komen in mijn trainingen, maar ik durf nog steeds geen doelen te stellen. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant heb ik het idee dat ik mezelf daarmee ook kleiner houd dan nodig.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 21 november 2018 @ 10:10:16 #297
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_183280039
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Eigenlijk is 3 uur helemaal geen bijzondere grens, wij maken het bijzonder en door onze verwachtingen wordt het eigenlijk alleen maar moeilijker. Maar uiteindelijk is 3.00.01 net zo knap als 2.59.59, de een zal maar net een bochtje wat ruimer genomen hebben. En waar voor de één fysiek de limiet in de buurt van 2.58 ligt, ligt die voor de ander op 3.04 en zal het bereiken van dat doel net zo knap zijn.
Doet me denken aan die discussie over een sub-2 marathon. Natuurlijk gaat dat ooit gebeuren, records blijven verbroken worden, al is het maar seconde voor seconde (tenzij je Kipchoge heet en je gewoon met minuten smijt omdat het kan). En inderdaad, 2.00.01 is uiteindelijk niet heel veel anders dan 1.59.59, alleen maken wij er dan iets heel anders van 'omdat het met een 1 begint'.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_183280351
Tja hier heeft zo zijn eigen grenzen. Zelf zou ik nooit onder de 3 lopen. De laatste marathon die ik liep was een ramp. De eerste helft ging prima binnen een schema waarin ik het volgens mij wel maximaal haalbare tijd zou kunnen lopen. Op de helft was het echter op. Ijskoude wind tegen voor de complete tweede helft. Blaren op 1 voet. Sommige stukken gingen door een weiland. Ik was er compleet klaar mee. Uiteindelijk nog een redelijke tijd gelopen. Anderen zouden daar zeer tevreden mee zijn. Ik was er echter compleet klaar mee de hele tweede helft van de Marathon. PR’s lopen is ook eigenlijk niet iets voor mij, ik haal de lol er niet uit.
pi_183280739
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Eigenlijk is 3 uur helemaal geen bijzondere grens, wij maken het bijzonder en door onze verwachtingen wordt het eigenlijk alleen maar moeilijker. Maar uiteindelijk is 3.00.01 net zo knap als 2.59.59, de een zal maar net een bochtje wat ruimer genomen hebben. En waar voor de één fysiek de limiet in de buurt van 2.58 ligt, ligt die voor de ander op 3.04 en zal het bereiken van dat doel net zo knap zijn.

[..]

Klopt. Het is natuurlijk allemaal relatief. Ik ken mensen die voor hun gevoel gefaald hebben als ze boven de 2:50 lopen. Ik denk alleen wel dat vrijwel niemand 3:00:00 of 3:00:01 wil lopen. Dat is het dan gewoon net niet.
pi_183281906
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:55 schreef Devv het volgende:

[..]

Klopt. Het is natuurlijk allemaal relatief. Ik ken mensen die voor hun gevoel gefaald hebben als ze boven de 2:50 lopen. Ik denk alleen wel dat vrijwel niemand 3:00:00 of 3:00:01 wil lopen. Dat is het dan gewoon net niet.
Oh, ik heb uiteindelijk hetzelfde doel maar ik denk niet dat ik daar heel lang van zou balen. Toen ik 3.10.06 liep bij mijn sub 3.10 doel was dat even zuur maar ik kon het vrij snel relativeren, je loopt altijd wat meer meters bij een marathon en ik liep gewoon de beoogde snelheid, dus je hebt je doel gewoon gehaald. Zolang het bij ons niet om het missen van Olympische limieten gaat..
Goed, ik begrijp dat het wel/niet verschijnen op de RW lijst misschien een dingetje kan zijn. Maar een marathon volbrengen is zoiets groots, ik hoop dat iedereen die daar heel veel tijd in de voorbereiding steekt altijd meerdere aspecten heeft waartegen je je eigen prestatie kunt afzetten. Je moet sowieso trots zijn op jezelf als je alles eruit gehaald hebt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_183287573
Dicht
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')