Zolang je hartslag redelijk constant is (bv rustige duurloop) dan werkt het (bij mij, met een FR935) over het algemeen vrij redelijk, maar als je intervallen gaat lopen dan is het drama.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je serieus op HS wilt trainen is oHSM ongeschikt. Echt.
Ik doe vanavond mijn HS-band ook gewoon om, ondanks dat mijn nieuwe klokje een optische HS-meter heeft.
als deze vraag aan mij gericht was:quote:
Zoals eerder ook al iemand zei; in dit stadium van beginnen met hardlopen maakt de hartslag echt nog niet zoveel uit. Zorg dat het laatste blokje je nog redelijk afgaat, dat je gedurende de hele training redelijk rustig kan praten en dat het tempo niet teveel inzakt. Dan ben je op een goede manier je conditie aan het trainen en word je vanzelf sneller. Op hartslag trainen heeft pas zin als je een uur aan één stuk kunt lopen en een beetje weet wat je maximale snelheden en hartslag zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
als deze vraag aan mij gericht was:
Hoe ziet het verloop er nu uit, hoe kan ik nu zorgen dat tempo nog omhoog gaat.
Moet hartslag nog lager?
Zal wel een n00b zijn, maar waarom moeten ze allebei perse links?quote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand hier verstand van draadloze oortelefoontjes?
Ik zoek die dus, liefst met zo'n stuk dat je achter je oor kunt klemmen. Maar belangrijker nog: de master channel MOET links zijn (en de child dus rechts), omdat ik mijn horloge ook links wil dragen. Het is alleen verrot moeilijk te vinden en het staat zelden in de specificaties.
Anders stoort die plaat in zijn hoofd.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal wel een n00b zijn, maar waarom moeten ze allebei perse links?
Omdat ik een horloge gewend ben links te dragen. Als de master channel rechts zit, zal de ontvangst tussen horloge en oortelefoon vaak wegvallen omdat je lichaam het signaal blokkeert.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 19:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zal wel een n00b zijn, maar waarom moeten ze allebei perse links?
Die zit niet in mijn hoofd, maar ervoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 20:03 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Anders stoort die plaat in zijn hoofd.
Ik heb deze: https://www.centralpoint.(...)LfD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op woensdag 31 oktober 2018 17:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Heeft iemand hier verstand van draadloze oortelefoontjes?
Ik zoek die dus, liefst met zo'n stuk dat je achter je oor kunt klemmen. Maar belangrijker nog: de master channel MOET links zijn (en de child dus rechts), omdat ik mijn horloge ook links wil dragen. Het is alleen verrot moeilijk te vinden en het staat zelden in de specificaties.
Dat wil ik niet. Maar meestal lijkt mijn hartslag-grafiekje echt helemaal nergens op. Gelukkig interesseert het me allemaal niet zo heel veel.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 15:46 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Als je serieus op HS wilt trainen is oHSM ongeschikt. Echt.
Ik doe vanavond mijn HS-band ook gewoon om, ondanks dat mijn nieuwe klokje een optische HS-meter heeft.
Mij interesseert het me ook niet zo veel, en dat is maar goed ook. Ik en hartslagmeting is geen gelukkige combinatie. Of het nu optisch of met band is, er komen rare resultaten uit.quote:Op donderdag 1 november 2018 04:44 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat wil ik niet. Maar meestal lijkt mijn hartslag-grafiekje echt helemaal nergens op. Gelukkig interesseert het me allemaal niet zo heel veel.
Dat zal anno 2018 toch inmiddels wel meevallen? Nieuwere oordopjes zijn daar al veel beter in qua bluetooth-ontvangst dan die van een paar jaar terug.quote:Op woensdag 31 oktober 2018 23:36 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Omdat ik een horloge gewend ben links te dragen. Als de master channel rechts zit, zal de ontvangst tussen horloge en oortelefoon vaak wegvallen omdat je lichaam het signaal blokkeert.
Zwabberhark heeft staalkabels als spieren, vandaar.quote:Op donderdag 1 november 2018 08:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zal anno 2018 toch inmiddels wel meevallen? Nieuwere oordopjes zijn daar al veel beter in qua bluetooth-ontvangst dan die van een paar jaar terug.
Ik ken het verschijnsel namelijk (ik had oordopjes met vermoedelijk de ontvanger links en mijn telefoon zat rechts in mijn broekzak en dat stoorde soms), maar het was voorbij toen ik nieuwere oordopjes kocht.
Is wel zo.quote:Op donderdag 1 november 2018 08:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zwabberhark heeft staalkabels als spieren, vandaar.
Heb je alvast een andere hobby uitgezocht?quote:Op donderdag 1 november 2018 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Haha, bedankt allen
Aangezien ik morgenavond mogelijk iets op de Balijbrug ga lopen is het nog maar de vraag of ik ze nog nodig zal hebben.
Op de bank liggend tv kijken, paprikachips eten en heel dik worden.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:15 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb je alvast een andere hobby uitgezocht?
Dat heb ik een paar maanden geprobeerd, maar echt voldoening geeft dat toch ook nietquote:Op donderdag 1 november 2018 10:18 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op de bank liggend tv kijken, paprikachips eten en heel dik worden.
Misschien nog een keer proberen, maar dan met Pringles Sour Cream & Onion? Daar zit een verslavend stofje in, kan niet anders.quote:Op donderdag 1 november 2018 10:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar maanden geprobeerd, maar echt voldoening geeft dat toch ook niet
Temptingquote:Op donderdag 1 november 2018 10:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Misschien nog een keer proberen, maar dan met Pringles Sour Cream & Onion? Daar zit een verslavend stofje in, kan niet anders.
Precies daar hebben ze ook chips en soms bier achterafquote:Op donderdag 1 november 2018 17:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Neenee, van die bank af en de trails op
In dat geval...quote:Op donderdag 1 november 2018 18:57 schreef ser het volgende:
[..]
Precies daar hebben ze ook chips en soms bier achteraf
Ik ga denk ik ook maar wat sleutelen aan een fiets en wat hometraineren. #watjequote:Op donderdag 1 november 2018 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Gogo stuurde me vanmiddag een berichtje: 'Ik ga lopen vanavond'. Ik keek naar buiten en zag dat het goed was. Ik hoef niet vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |