abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 oktober 2018 @ 13:50:19 #1
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182252448
quote:
De nu 34-jarige vrouw zegt in een interview dat de 33-jarige Portugees haar 375.000 dollar, omgerekend een kleine 325.000 euro, betaalde om het stil te houden. Haar advocaat is een rechtszaak gestart tegen Ronaldo.

„Cristiano Ronaldo heeft mij verkracht”, beschuldigt Kathryn Mayorga de topvoetballer die destijds net van Manchester United was overgestapt naar Real Madrid. „Na de daad vroeg hij aan mij of ik veel pijn had. Hij verontschuldigde zich en zei: ’ik ben voor 99 procent goed, ik weet alleen niet wat ik aan moet met die ene procent.”

Volgens Der Spiegel is Mayorga een zaak begonnen vanwege eerdere onthullingen van Football Leaks. In een (gehackte) e-mail aan zijn advocaat beschreef de aanvaller van Juventus de bewuste nacht. „Ze zei herhaaldelijk ’nee’ en ’stop’, maar ik wilde niet luisteren.”

Ronaldo zelf ontkent het verkrachtingsverhaal en beweert dat de seks met wederzijdse instemming was. De Portugese stervoetballer heeft een advocaat in Duitsland ingeschakeld en klaagt het Duitse tijdschrift aan voor de publicatie. „We zullen op alle mogelijke manieren compensatie claimen van het medium. Dit is waarschijnlijk een van de grootste schendingen van privacyrechten van de laatste jaren. Het verhaal is ronduit illegaal”, schrijft de bekende Berlijnse advocaat Christian Schertz in een verklaring.
https://www.telegraaf.nl/(...)igd-van-verkrachting
De dame in kwestie :



derWinterbach twitterde op zondag 30-09-2018 om 21:13:20 This is a thread about the rape allegations vs. @Cristiano: About our research @derSpiegel, about Ronaldo's reaction and a little insight into why the alleged victim Kathryn Mayorga speaks out about the case nine years later. This is the story btw: https://t.co/fwv26PhCSx 1/24 reageer retweet
https://s3.amazonaws.com/(...)laint.pdf?1538280764
pi_182252497
Dat zo formuleren middels email is niet bijster slim van de ex van Badr.
  maandag 1 oktober 2018 @ 13:58:06 #3
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182252562
Sorry voor de verneukt quote...


'Meer dan die drie (of eigenlijk twee) antwoorden?'


Lees de documentatie die gegeven wordt. De 2 vragen die ik geciteerd heb zijn deel van een groter geheel. Waarin (naar mijn mening) deze vragen en antwoorden tekenend zijn.

Iig is er nergens sprake (volgens zijn eigen zeggen) van zij die ja gezegd heeft (of ja gedaan heeft in dat gebeuren, zelf seksuele inbreng heeft getoond). Het enige waar sprake van is in zijn verklaring is dat ze niet gehuild heeft, niet gevochten heeft en niet direct naderhand heeft gezegd naar de politie te gaan (wat ze volgens de documentatie wel gedaan heeft, alhoewel ze zijn naam niet genoemd heeft).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:03:26 #4
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182252644
Ronaldo _O_
#KICKOUTZP
pi_182252689
Ronaldo :r
pi_182252690
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Sorry voor de verneukt quote...


'Meer dan die drie (of eigenlijk twee) antwoorden?'


Lees de documentatie die gegeven wordt. De 2 vragen die ik geciteerd heb zijn deel van een groter geheel. Waarin (naar mijn mening) deze vragen en antwoorden tekenend zijn.

Iig is er nergens sprake (volgens zijn eigen zeggen) van zij die ja gezegd heeft (of ja gedaan heeft in dat gebeuren, zelf seksuele inbreng heeft getoond). Het enige waar sprake van is in zijn verklaring is dat ze niet gehuild heeft, niet gevochten heeft en niet direct naderhand heeft gezegd naar de politie te gaan (wat ze volgens de documentatie wel gedaan heeft, alhoewel ze zijn naam niet genoemd heeft).
Ja, die twee antwoorden ken ik. Ik dacht dat er misschien ook een groter deel beschikbaar is waar meer vragen en antwoorden te lezen zijn.
In het eerste antwoord (van de drie) wordt verwezen naar een eerder antwoord waarin de gebeurtenis zou worden beschreven. Naar dat stukje ben ik benieuwd. 😬
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:08:54 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182252710
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:03 schreef wollah het volgende:
Ronaldo _O_
quote:
That the sexual assault by Cristiano Ronaldo caused plaintiff to suffer severe emotional and bodily injuries including but not limited to anal contusions, posttraumatic stress disorder, and major depression.
pi_182252714
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:31 schreef Cause_Mayhem het volgende:

Zie de vraagstelling en zie de antwoorden.

Ik neem aan dat je in deze discussie toch wel eindelijk de bronnen hebt gelezen?
Snap dat je dat in eerste instantie niet hebt gedaan, maar nu heb je het wel direct over deze zaak. Heb ik letterlijk wat geciteerd, is je meerdere keren aangegeven waar je dan precies moest kijken door anderen.

Er staat echt verdomd letterlijk (uit zijn eigen mond) dat er geen 'ja' (daad en woord) is geweest. Het vooraf nee was, tijdens nee was en achteraf nee was.
Het is schriftelijk. Dat is dus niet uit zijn mond, maar een weergave daarvan. De vraag is dus ook in hoeverre hij die weergave heeft goedgekeurd.

En ik vind dat jij niet echt goed leest wat ik schrijf. Ja, ik heb de bronnen gelezen, maar ik vind zijn antwoord raar en innerlijk tegenstrijdig. Dat mag toch?
pi_182252727
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Sorry voor de verneukt quote...

'Meer dan die drie (of eigenlijk twee) antwoorden?'

Lees de documentatie die gegeven wordt. De 2 vragen die ik geciteerd heb zijn deel van een groter geheel. Waarin (naar mijn mening) deze vragen en antwoorden tekenend zijn.

Iig is er nergens sprake (volgens zijn eigen zeggen) van zij die ja gezegd heeft (of ja gedaan heeft in dat gebeuren, zelf seksuele inbreng heeft getoond). Het enige waar sprake van is in zijn verklaring is dat ze niet gehuild heeft, niet gevochten heeft en niet direct naderhand heeft gezegd naar de politie te gaan (wat ze volgens de documentatie wel gedaan heeft, alhoewel ze zijn naam niet genoemd heeft).
Waar staat dat grotere geheel dan?
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:09:58 #10
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182252728
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:08 schreef Tarado het volgende:

[..]


[..]

Als dit waar is ja. Maar is waarschijnlijk gewoon verzonnen door een troela die ff snel geld wil verdienen
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:11:22 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182252750
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:09 schreef wollah het volgende:

Als dit waar is ja. Maar is waarschijnlijk gewoon verzonnen door een troela die ff snel geld wil verdienen
Lees je in.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:12:43 #12
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182252775
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Lees je in.
Waarom zou iemand die zo rijk is en elke chick kan krijgen die hij wil iemand vekrachten? Totaal ongeloofwaardig en iedereen trapt er weer met ogen open in. Lachwekkend gewoon. Lees je zelf eens in zou ik zeggen.
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:14:25 #13
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182252793
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is schriftelijk. Dat is dus niet uit zijn mond, maar een weergave daarvan. De vraag is dus ook in hoeverre hij die weergave heeft goedgekeurd.

En ik vind dat jij niet echt goed leest wat ik schrijf. Ja, ik heb de bronnen gelezen, maar ik vind zijn antwoord raar en innerlijk tegenstrijdig. Dat mag toch?
Dat is ZIJN schriftelijke reactie. Dus wel degelijk ZIJN woorden op schrift.
Door ZIJN advocaten opgetekend.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:15:13 #14
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182252812
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:12 schreef wollah het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die zo rijk is en elke chick kan krijgen die hij wil iemand vekrachten? Totaal ongeloofwaardig en iedereen trapt er weer met ogen open in. Lachwekkend gewoon. Lees je zelf eens in zou ik zeggen.
Alsof verkrachting enkel gedaan wordt door hen die geen seks kunnen krijgen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:15:56 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182252827
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:12 schreef wollah het volgende:

Waarom zou iemand die zo rijk is en elke chick kan krijgen die hij wil iemand vekrachten? Totaal ongeloofwaardig en iedereen trapt er weer met ogen open in. Lachwekkend gewoon. Lees je zelf eens in zou ik zeggen.
Mooi dat je je onkunde nog even verder benadrukt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:16:18 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182252831
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:09 schreef wollah het volgende:

[..]

Als dit waar is ja. Maar is waarschijnlijk gewoon verzonnen door een troela die ff snel geld wil verdienen
die verwondingen zijn waar ja want gedocumenteerd, psychische schade is natuurlijk moeilijk meetbaar
pi_182252847
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:12 schreef wollah het volgende:

[..]

[quote]1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:12 schreef wollah het volgende:

[..]

Waarom zou iemand die zo rijk is en elke chick kan krijgen die hij wil iemand vekrachten? Totaal ongeloofwaardig en iedereen trapt er weer met ogen open in. Lachwekkend gewoon. Lees je zelf eens in zou ik zeggen.
En jij trapt er met open ogen in dat iemand die alles heeft of alles kan krijgen dit niet zou doen.
Van wat ik nu gelezen heb heeft zij overduidelijk nee gezegd en had hij daar geen boodschap aan. Ik denk niet dat iemand zoals Cr7 vaak nee in zijn leven te horen krijgt.
ijs_beer fan!
pi_182252880
Respect dat jullie nog de moeite nemen om een user als wollah iets bij te leren of überhaupt te reageren. Lijkt me geen dankbare taak. 🙊
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:21:38 #19
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182252933
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

En jij trapt er met open ogen in dat iemand die alles heeft of alles kan krijgen dit niet zou doen.
Van wat ik nu gelezen heb heeft zij overduidelijk nee gezegd en had hij daar geen boodschap aan. Ik denk niet dat iemand zoals Cr7 vaak nee in zijn leven te horen krijgt.
Waarom geloof jij zomaar een random iemand die iets van 9 jaar geleden boven tafel haalt? Er is geen enkel bewijs, op een dubieuze email na. Bovendien ontkent Ronaldo alles. Misschien eerst de rechtzaak afwachten voordat jullie iemand als verkrachter wegzetten
#KICKOUTZP
pi_182252953
Real Madrid net op tijd verkocht! Juventus ligt nu te huilen in hun bedje.

Zal resulteren in enorme daling in verkoop van shirtjes verwacht ik, en een verkrachter in je clubshirt is toch wel flinke imagoschade.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_182252962
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is ZIJN schriftelijke reactie. Dus wel degelijk ZIJN woorden op schrift.
Door ZIJN advocaten opgetekend.
Ook als zijn advocaten het opgetekend hebben kan daar een verkeerde weergave in staan.

Het is in ieder geval niet zijn eigen tekst, tenminste, aldus Der Spiegel:

But there is another, much earlier version. It is the document that could have serious consequences for Ronaldo. It was sent via email in September 2009. The sender was a lawyer from Osório de Castro's firm. The recipients were Osório de Castro himself and an additional colleague.

In response to the question as to whether Ms. C. ever raised her voice, screamed or called out, X responded, according to the document: "She said no and stop several times."

In the document, X says that she was lying on her side. "I entered her from behind. It was rude. We didn't change position. 5/7 minutes. She said that she didn't want to, but she made herself available." And further: "But she kept saying 'No.' 'Don't do it.' 'I'm not like the others.' I apologized afterwards."

He is quoted in the document as saying that she never screamed and never called out for someone.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:23:20 #22
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182252971
Geloof er niets van, elke vrouw wil wel geneukt worden door C. Ronaldo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182252983
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:23 schreef PzKpfw het volgende:
Geloof er niets van, elke vrouw wil wel geneukt worden door C. Ronaldo.
Ik denk dat jij je billetjes ook wel uit elkaar zou trekken voor die man.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:25:30 #24
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182253008
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Alsof verkrachting enkel gedaan wordt door hen die geen seks kunnen krijgen.
Ja. Ronaldo is geen domme jongen. Als zij niet wil zijn nog er 1000 andere vrouwen.
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:25:46 #25
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182253014
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:24 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik denk dat jij je billetjes ook wel uit elkaar zou trekken voor die man.
als ik het goed begrijp doet hij het liever droog
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:26:40 #26
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_182253029
Mooi op tijd weer.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_182253039
Vuile smeerlap is het
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:27:19 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182253042
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:25 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja. Ronaldo is geen domme jongen. Als zij niet wil zijn nog er 1000 andere vrouwen.
ja maar hij wilde net die ene
pi_182253047
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:21 schreef wollah het volgende:

[..]

Waarom geloof jij zomaar een random iemand die iets van 9 jaar geleden boven tafel haalt? Er is geen enkel bewijs, op een dubieuze email na. Bovendien ontkent Ronaldo alles. Misschien eerst de rechtzaak afwachten voordat jullie iemand als verkrachter wegzetten
Ik heb dan ook mijn oordeel helemaal niet klaar over deze zaak. Ik kan er alleen van uit gaan van wat ik lees. Dat jij zoiets leest en de vrouw per definitie als leugenaar wegzet vind ik relatief kwalijk. Ik vind dat we de zaak af moeten wachten voordat wij een oordeel hierover vellen. Maar per definitie neem ik iemand die dit beweert serieus, niet dat ik het direct allemaal klakkeloos geloof maar neem het serieus. Als het allemaal niet waar blijkt kunnen we allemaal nog even over haar heen vallen en haar een aandachtshoer noemen. Nu is het te vroeg daarvoor. Ook te vroeg om Cr7 een verkrachter te noemen overigens.

Er komt een nieuwsbericht uit, dat leest iedereen hier en alle partijen hebben al een oordeel klaar. JIj zegt het is niet waar, een ander zegt het is wel waar. Wat we nu weten behalve dit nieuwsartikel is helemaal niets.
ijs_beer fan!
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:30:03 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182253095
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:21 schreef wollah het volgende:

[..]

Waarom geloof jij zomaar een random iemand die iets van 9 jaar geleden boven tafel haalt? Er is geen enkel bewijs, op een dubieuze email na. Bovendien ontkent Ronaldo alles. Misschien eerst de rechtzaak afwachten voordat jullie iemand als verkrachter wegzetten
Zij is het niet geweest die hiermee naar buiten is gekomen.

All in 2017 kwam media hiermee, die stellen dat zij niets wilde zeggen.
Pas nu, na media druk en reactie van Ronaldo wil zij ook haar zegje doen. Dus pas +- na een jaar van media aandacht en meerdere reacties van Ronaldo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182253124
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:26 schreef ShevaJB het volgende:
Mooi op tijd weer.
Beetje context lezen kan geen kwaad.
pi_182253127
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:03 schreef wollah het volgende:
Ronaldo _O_
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:32:21 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182253139
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook als zijn advocaten het opgetekend hebben kan daar een verkeerde weergave in staan.

Het is in ieder geval niet zijn eigen tekst, tenminste, aldus Der Spiegel:

But there is another, much earlier version. It is the document that could have serious consequences for Ronaldo. It was sent via email in September 2009. The sender was a lawyer from Osório de Castro's firm. The recipients were Osório de Castro himself and an additional colleague.

In response to the question as to whether Ms. C. ever raised her voice, screamed or called out, X responded, according to the document: "She said no and stop several times."

In the document, X says that she was lying on her side. "I entered her from behind. It was rude. We didn't change position. 5/7 minutes. She said that she didn't want to, but she made herself available." And further: "But she kept saying 'No.' 'Don't do it.' 'I'm not like the others.' I apologized afterwards."

He is quoted in the document as saying that she never screamed and never called out for someone.

Volgens de Spiegel zijn dat wel zijn woorden. In zijn eerste verklaring. Tegenover ZIJN advocaten.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182253145
quote:
13s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:27 schreef Shanna_ het volgende:
Vuile smeerlap Onmetelijk egocentrische narcist is het
Fixed
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:35:57 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182253209
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:25 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja. Ronaldo is geen domme jongen. Als zij niet wil zijn nog er 1000 andere vrouwen.
Verkrachting heeft erg vaak niet zoveel te maken met het gebrek aan wel willende bedpartner. Lust en verkrachting zijn niet gelijkwaardig.

Het gros van de verkrachters heeft geen (ernstig) gebrek aan wel willende bedpartners.
Geen wel willende (bed) partners zegt helemaal niets over waarom iemand wel verkracht.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:37:43 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182253240
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zij is het niet geweest die hiermee naar buiten is gekomen.

All in 2017 kwam media hiermee, die stellen dat zij niets wilde zeggen.
Pas nu, na media druk en reactie van Ronaldo wil zij ook haar zegje doen. Dus pas +- na een jaar van media aandacht en meerdere reacties van Ronaldo.
dat komt ook omdat zij zich aan het "zwijg" contract hield maar haar huidige advocaten dat blijkbaar niet meer nodig vinden
  maandag 1 oktober 2018 @ 14:40:07 #37
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182253278
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat komt ook omdat zij zich aan het "zwijg" contract hield maar haar huidige advocaten dat blijkbaar niet meer nodig vinden
Wat dan ingegeven wordt door het het wordt toch al openbaar gemaakt. Media heeft aan beide vorig jaar al reactie gevraagd.
Maar 1 heeft dat gegeven en zij is dat niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182253387
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:32 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Volgens de Spiegel zijn dat wel zijn woorden. In zijn eerste verklaring. Tegenover ZIJN advocaten.
Ofwel het zijn zijn eigen woorden, ofwel het is een weergave daarvan door een ander. Een combinatie bestaat niet.
pi_182253474
Is er nu al rechtsstatelijk onderzoek naar hem bezig?
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:06:13 #40
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182253723
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ofwel het zijn zijn eigen woorden, ofwel het is een weergave daarvan door een ander. Een combinatie bestaat niet.
Het zijn zijn(!) woorden.
Maar je hebt de documentatie nogsteeds niet gelezen dus?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182253890
Ronaldo heeft zichzelf wel in een lastig parket gewerkt door eerst gewoon te ontkennen en dat er nu allerlei documenten boven tafel komen.

Mensen met een bepaalde status lijken soms te gaan denken dat zij buiten de wetgeving vallen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182253924
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ronaldo heeft zichzelf wel in een lastig parket gewerkt door eerst gewoon te ontkennen en dat er nu allerlei documenten boven tafel komen.

Mensen met een bepaalde status lijken soms te gaan denken dat zij buiten de wetgeving vallen.
Want? die documenten zeggen toch nog weinig?
pi_182253966
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want? die documenten zeggen toch nog weinig?
Die zeggen in zoverre iets dat er wel iets overeen is gekomen tussen die mevrouw en Ronaldo waar zij over moest zwijgen en een grote som geld heeft ontvangen en er is gebleken dat deze mevrouw inderdaad ten tijde van het voorval met de politie heeft gesproken over verkrachting.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182254040
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die zeggen in zoverre iets dat er wel iets overeen is gekomen tussen die mevrouw en Ronaldo waar zij over moest zwijgen en een grote som geld heeft ontvangen en er is gebleken dat deze mevrouw inderdaad ten tijde van het voorval met de politie heeft gesproken over verkrachting.
Welke conclusie kun je daaruit trekken dan? hoogstens dat zij al eerder heeft lopen beweren verkracht te zijn. Maar dat zegt toch niets?
pi_182254132
Verder is het natuurlijk een lachwekkend scenario. Stel het is allemaal echt gebeurd.

Vrouw: You raped me !
C Ronaldo: Ye, i am sorry. How can i make it good with you?
Vrouw: I want money !
C Ronaldo: I give you 325.000, you tell nobody about this. Allright?
Vrouw: allright.. O~)

_O- . Mensen zijn gestoord.
pi_182254204
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:25 schreef theunderdog het volgende:
Verder is het natuurlijk een lachwekkend scenario. Stel het is allemaal echt gebeurd.

Vrouw: You raped me !
C Ronaldo: Ye, i am sorry. How can i make it good with you?
Vrouw: I want money !
C Ronaldo: I give you 325.000, you tell nobody about this. Allright?
Vrouw: allright.. O~)

_O- . Mensen zijn gestoord.
Nog nooit gehoord van zwijggeld? Hoe wereldvreemd ben jij?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_182254241
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Nog nooit gehoord van zwijggeld? Hoe wereldvreemd ben jij?
Dat is exact het scenario dat ik beschrijf, ja.
pi_182254252
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:25 schreef theunderdog het volgende:
Verder is het natuurlijk een lachwekkend scenario. Stel het is allemaal echt gebeurd.

Vrouw: You raped me !
C Ronaldo: Ye, i am sorry. How can i make it good with you?
Vrouw: I want money !
C Ronaldo: I give you 325.000, you tell nobody about this. Allright?
Vrouw: allright.. O~)

Mensen zijn gestoord. Diep van binnen zijn vrouwen eigenlijk gewoon een hoer.
Fixed :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_182254576
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is exact het scenario dat ik beschrijf, ja.
Wat is er zo lachwekkend aan dan.

Als je even googled vind je nog zo 10 van zulke zaken.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_182254702
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat is er zo lachwekkend aan dan.

Als je even googled vind je nog zo 10 van zulke zaken.
Het is lachwekkend omdat het in feite een vorm van klassenjustitie is. Ben je rijk genoeg dan betaal je gewoon wat zwijggeld en kom je er zonder kleerscheuren vanaf, leef je van een baantje als vakkenvuller dan kan dat niet en zul je de komende jaren allerlei avontuurtjes met Bubba in de gevangenisdouche hebben.
pi_182254725
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:43 schreef habitue het volgende:

[..]

Wat is er zo lachwekkend aan dan.

Als je even googled vind je nog zo 10 van zulke zaken.
Ik vind het vrij lachwekkend dat je dat geld dan aanneemt. En het is een vorm van klassenjustitie.

Had je zelf ook kunnen bedenken, maar je kreeg een mentale meltdown. Geeft niets.
pi_182254788
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:21 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welke conclusie kun je daaruit trekken dan? hoogstens dat zij al eerder heeft lopen beweren verkracht te zijn. Maar dat zegt toch niets?
Het zegt in zoverre iets dat zijn eerdere verklaringen bewezen niet kloppen. Hier staat het vrij uitvoerig samengevat:

https://www.ad.nl/buitenl(...)aldo-terug~a4e9ff30/
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182254824
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het vrij lachwekkend dat je dat geld dan aanneemt. En het is een vorm van klassenjustitie.

Had je zelf ook kunnen bedenken, maar je kreeg een mentale meltdown. Geeft niets.
Zo lachwekkend is het niet want als je het politiebureau instapt en zegt "Ronaldo heeft me verkracht" weet ik niet of men je zo serieus neemt.
  maandag 1 oktober 2018 @ 15:53:26 #54
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182254831
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het is lachwekkend omdat het in feite een vorm van klassenjustitie is. Ben je rijk genoeg dan betaal je gewoon wat zwijggeld en kom je er zonder kleerscheuren vanaf, leef je van een baantje als vakkenvuller dan kan dat niet en zul je de komende jaren allerlei avontuurtjes met Bubba in de gevangenisdouche hebben.
daar kan bareback Ronnie zich ook wel lekker uitleven
pi_182254926
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Zo lachwekkend is het niet want als je het politiebureau instapt en zegt "Ronaldo heeft me verkracht" weet ik niet of men je zo serieus neemt.
Men heeft gewoon de plicht om onderzoek te verrichten, hoor.
pi_182254950
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het zegt in zoverre iets dat zijn eerdere verklaringen bewezen niet kloppen. Hier staat het vrij uitvoerig samengevat:

https://www.ad.nl/buitenl(...)aldo-terug~a4e9ff30/
Veel 'ze zei'. Rechtsstatelijk heb je niets.
pi_182254998
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Veel 'ze zei'. Rechtsstatelijk heb je niets.
Zitten we in de rechtzaal hier dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255013
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zitten we in de rechtzaal hier dan?
Om iemand te veroordelen is dat wel de place to be
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:01:42 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182255025
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Veel 'ze zei'. Rechtsstatelijk heb je niets.
volgens mij gebruik je een s teveel maar wat bedoel je met rechtstatelijk in dit geval?
pi_182255035
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het vrij lachwekkend dat je dat geld dan aanneemt. En het is een vorm van klassenjustitie.

Had je zelf ook kunnen bedenken, maar je kreeg een mentale meltdown. Geeft niets.
Is ook best raar vind ik. Om hoeveel geld gaat het in deze zaak?
pi_182255048
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef Tarado het volgende:

[..]

volgens mij gebruik je een s teveel maar wat bedoel je met rechtstatelijk in dit geval?
Precies zoals ik het zeg.
pi_182255055
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:02 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Is ook best raar vind ik. Om hoeveel geld gaat het in deze zaak?
325.000
pi_182255059
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Om iemand te veroordelen is dat wel de place to be
Er is toch niemand aangeklaagd dus wie moet er worden veroordeeld?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255109
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Er is toch niemand aangeklaagd dus wie moet er worden veroordeeld?
Dat is juist het probleem. Het via de media uitvechten, terwijl je er uiteindelijk niets mee kan.
pi_182255118
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

325.000
Dat is toch helemaal niet veel in combinatie met wat Ronaldo heeft. Dat bedrag is als bijna niks voor hem denk ik.

Maar ik begrijp dus ook niet waarom je geld aanneemt nadat je bent verkracht en de dader vervolgens op vrije voeten is en hetzelfde kan doen bij andere vrouwen (of mannen).
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:07:23 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182255154
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem. Het via de media uitvechten, terwijl je er uiteindelijk niets mee kan.
dit lijkt me wel een aanklacht of niet?
https://s3.amazonaws.com/(...)laint.pdf?1538280764
pi_182255187
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het zijn zijn(!) woorden.
Maar je hebt de documentatie nogsteeds niet gelezen dus?
Hoe kom je nu weer bij dat laatste?

En nee, het zijn alleen zijn woorden als hij ze zelf geeft gemaild en getypt. Anders is het een weergave van wat hij heeft gezegd. Die helemaal accuraat kan zijn, maar dat weet je niet. Als bewijs is het dan in ieder geval helemaal niets.
pi_182255224
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem. Het via de media uitvechten, terwijl je er uiteindelijk niets mee kan.
Dat is niet de keuze van deze mevrouw he.

Maar laten we wel wezen, je treft geen schikking van meer dan 3 ton omdat je niet wilt dat iemand vertelt dat je een remspoor in je boxershort had.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255306
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is niet de keuze van deze mevrouw he.

Maar laten we wel wezen, je treft geen schikking van meer dan 3 ton omdat je niet wilt dat iemand vertelt dat je een remspoor in je boxershort had.
Is ook vreemd. Maar ik vind het net zo dubieus om daar dan mee akkoord te gaan, om later toch nog iemand zijn reputatie te schaden door ermee naar buiten te komen.
pi_182255313
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is niet de keuze van deze mevrouw he.

Maar laten we wel wezen, je treft geen schikking van meer dan 3 ton omdat je niet wilt dat iemand vertelt dat je een remspoor in je boxershort had.
mja wat is 3 ton voor Ronaldo?
pi_182255314
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat is niet de keuze van deze mevrouw he.

Maar laten we wel wezen, je treft geen schikking van meer dan 3 ton omdat je niet wilt dat iemand vertelt dat je een remspoor in je boxershort had.
Je treft een schikking om de gang naar de rechter te voorkomen. Een rechtszaak daar kost je een hoop geld, een hele hoop tijd en is emotioneel slopend, niet in de minste plaats omdat dat in de VS in alle openheid wordt uitgevochten. En daar komt ook nog eens bij dat het, zelfs als je onschuldig bent, toch behoorlijk wat negatieve gevolgen voor je carrière kan hebben. Het is de afgelopen jaren vaak genoeg voorgekomen dat puur en alleen een beschuldiging al voldoende was om iemand te ontslaan bijvoorbeeld.
pi_182255323
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

dit lijkt me wel een aanklacht of niet?
https://s3.amazonaws.com/(...)laint.pdf?1538280764
Ja, maar dan is toch een kwestie van wachten op de uitslag?
pi_182255356
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Je treft een schikking om de gang naar de rechter te voorkomen. Een rechtszaak daar kost je een hoop geld, een hele hoop tijd en is emotioneel slopend, niet in de minste plaats omdat dat in de VS in alle openheid wordt uitgevochten. En daar komt ook nog eens bij dat het, zelfs als je onschuldig bent, toch behoorlijk wat negatieve gevolgen voor je carrière kan hebben. Het is de afgelopen jaren vaak genoeg voorgekomen dat puur en alleen een beschuldiging al voldoende was om iemand te ontslaan bijvoorbeeld.
Ja, maar in die context stond C Ronaldo er een stuk beter voor. Meer geld, betere advocaat.
pi_182255376
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar in die context stond C Ronaldo er een stuk beter voor. Meer geld, betere advocaat.
En meer media aandacht, dus ook meer te verliezen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:19:12 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182255406
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef theunderdog het volgende:

om later toch nog iemand zijn reputatie te schaden door ermee naar buiten te komen.
Dat heeft zij dus ook niet zelf gedaan. Voor de tigste keer ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182255424
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:18 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

En meer media aandacht, dus ook meer te verliezen.
Dat is waar. Maar ook meer mogelijkheden om het smerig te spelen. Reken maar dat de advocaat van C Ronaldo er alles uit zal halen om haar in een negatief daglicht te zetten.
pi_182255438
quote:
3s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat heeft zij dus ook niet zelf gedaan. Voor de tigste keer ...
Jawel, maar zij heeft gesproken met de journalisten die dit naar buiten hebben gebracht.
pi_182255451
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar ook meer mogelijkheden om het smerig te spelen. Reken maar dat de advocaat van C Ronaldo er alles uit zal halen om haar in een negatief daglicht te zetten.
Ow dat zeker, vandaar trouwens ook dat het voor beide partijen meestal een veel betere optie om te schikken.
pi_182255471
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Is ook vreemd. Maar ik vind het net zo dubieus om daar dan mee akkoord te gaan, om later toch nog iemand zijn reputatie te schaden door ermee naar buiten te komen.
Inderdaad, eerste gedachte wat in me opkomt is dat ze door haar geld heen is wat ze eerder van Ronaldo heeft ontvangen en nu meer wil. Zeg dan dat je een eerder een deal met Ronaldo hebt gemaakt en begin geen rechtzaak.
pi_182255489
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:21 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ow dat zeker, vandaar trouwens ook dat het voor beide partijen meestal een veel betere optie om te schikken.
Klopt. Overigens lijkt C Ronaldo weinig zenuwen te hebben. Hij is gewoon lekker bezig met zijn carrière en mooie dingen van het leven.
pi_182255526
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Je treft een schikking om de gang naar de rechter te voorkomen. Een rechtszaak daar kost je een hoop geld, een hele hoop tijd en is emotioneel slopend, niet in de minste plaats omdat dat in de VS in alle openheid wordt uitgevochten. En daar komt ook nog eens bij dat het, zelfs als je onschuldig bent, toch behoorlijk wat negatieve gevolgen voor je carrière kan hebben. Het is de afgelopen jaren vaak genoeg voorgekomen dat puur en alleen een beschuldiging al voldoende was om iemand te ontslaan bijvoorbeeld.
Ja, dat kan.
Wat ook kan is dat jij je slachtoffer af wil laten zien van een rechtzaak omdat je die geheid gaat verliezen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255576
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja, dat kan.
Wat ook kan is dat jij je slachtoffer af wil laten zien van een rechtzaak omdat je die geheid gaat verliezen.
Of: dat de vrouw in kwestie wist dat ze de rechtszaak zou gaan verliezen, maar nog wel zou kunnen zorgen voor reputatieschade bij C Ronaldo.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:29:16 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182255631
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:15 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar dan is toch een kwestie van wachten op de uitslag?
gaat wel even duren en wie weet schikt hij nog wel een keer
pi_182255648
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:26 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Of: dat de vrouw in kwestie wist dat ze de rechtszaak zou gaan verliezen, maar nog wel zou kunnen zorgen voor reputatieschade bij C Ronaldo.
Daar zou je inderdaad aan kunnen denken als deze mevrouw zelf de publiciteit had gezocht, dat is alleen niet zo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255654
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

gaat wel even duren en wie weet schikt hij nog wel een keer
Haha, dat is wel het domste wat hij kan doen. Zeker als die onschuldig is.
pi_182255661
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar zou je inderdaad aan kunnen denken als deze mevrouw zelf de publiciteit had gezocht, dat is alleen niet zo.
Ze heeft het ook niet tegenhouden.
pi_182255667
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt. Overigens lijkt C Ronaldo weinig zenuwen te hebben. Hij is gewoon lekker bezig met zijn carrière en mooie dingen van het leven.
Jij kent hem persoonlijk of baseer jij dat op zijn zorgvuldig gemanagede mediareputatie?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255684
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij kent hem persoonlijk of baseer jij dat op zijn zorgvuldig gemanagede mediareputatie?
Met die redenering mag je nooit een mening uiten over iemand die je niet persoonlijk kent.
pi_182255685
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ze heeft het ook niet tegenhouden.
Zij kan ook niet tegen houden wat een Duitse journalist in de krant zet. Ronaldo heeft het ook niet tegengehouden, schuldig dus volgens jouw kromme logica?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255695
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Met die redenering mag je nooit een mening uiten over iemand die je niet persoonlijk kent.
Niet als je die mening als feit brengt, dat heb je goed gezien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:32:17 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182255696
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Haha, dat is wel het domste wat hij kan doen. Zeker als die onschuldig is.
waarom? zo'n civiele zaak kan lang duren, kost hem ook gauw heel veel en hij loopt een risico
pi_182255734
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

waarom? zo'n civiele zaak kan lang duren, kost hem ook gauw heel veel en hij loopt een risico
Omdat je als onschuldige, niet schuld gaat bekennen. Dat doe je wel als je weer een som geld geeft.

Als C Ronaldo onschuldig is, dan moet hij er gewoon alles aandoen om haar veroordeeld te krijgen vanwege laster en smaad.
pi_182255772
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zij kan ook niet tegen houden wat een Duitse journalist in de krant zet. Ronaldo heeft het ook niet tegengehouden, schuldig dus volgens jouw kromme logica?
Ik heb het nergens over 'schuld'. Ik weet niet wie er onschuldig of schuldig is, dat is namelijk het werk van de rechtstaat.
pi_182255809
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:48 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het is lachwekkend omdat het in feite een vorm van klassenjustitie is. Ben je rijk genoeg dan betaal je gewoon wat zwijggeld en kom je er zonder kleerscheuren vanaf, leef je van een baantje als vakkenvuller dan kan dat niet en zul je de komende jaren allerlei avontuurtjes met Bubba in de gevangenisdouche hebben.
Tja, die schuld ligt toch echt bij degene die het geld aanneemt. Je kunt dat geld ook gewoon weigeren en inzetten op een rechtzaak.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_182255837
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Men heeft gewoon de plicht om onderzoek te verrichten, hoor.
Dat is wel heel makkelijk gezegd natuurlijk.
pi_182255900
Ze heeft nu mogelijk wel meer belastende informatie tegen hem dan direct na het voorval. Bijvoorbeeld de antwoorden in die questionnaire.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:44:47 #97
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182255953
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat je als onschuldige, niet schuld gaat bekennen. Dat doe je wel als je weer een som geld geeft.

Als C Ronaldo onschuldig is, dan moet hij er gewoon alles aandoen om haar veroordeeld te krijgen vanwege laster en smaad.
hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste onschuldige zijn die schikt, zeker in de VS
pi_182255961
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:34 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb het nergens over 'schuld'. Ik weet niet wie er onschuldig of schuldig is, dat is namelijk het werk van de rechtstaat.
Wat probeer je dan aan te tonen met het argument dat zij de publicatie niet heeft tegengehouden. Wat zou dat moeten zeggen volgens jou?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_182255975
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij zal niet de eerste en zeker niet de laatste onschuldige zijn die schikt, zeker in de VS
Maakt het niet minder dom.
pi_182255976
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 15:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik vind het vrij lachwekkend dat je dat geld dan aanneemt. En het is een vorm van klassenjustitie.

Had je zelf ook kunnen bedenken, maar je kreeg een mentale meltdown. Geeft niets.
Mwoa, 325k is een klap geld. Ik kan best begrijpen dat je dat aanneemt als je geen zin hebt om in het middelpunt van de showbizzwereld te staan. Waarschijnlijk ook de hele wereld tegen je hebt en bovendien een hele grote kans hebt dat je een rechtzaak verliest.

Je inlevingsvermogen laat veel te wensen over.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_182255987
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat probeer je dan aan te tonen met het argument dat zij de publicatie niet heeft tegengehouden. Wat zou dat moeten zeggen volgens jou?
Dat ze het blijkbaar geen probleem vindt dat het via de media wordt uitgevochten.
pi_182255996
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Mwoa, 325k is een klap geld. Ik kan best begrijpen dat je dat aanneemt als je geen zin hebt om in het middelpunt van de showbizzwereld te staan. Waarschijnlijk ook de hele wereld tegen je hebt en bovendien een hele grote kans hebt dat je een rechtzaak verliest.

Je inlevingsvermogen laat veel te wensen over.
Gelukkig ben jij er. De empatische wereldverbeteraar.
pi_182256010
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

325.000
Dat verdient Ronaldo in een weekje ofzo.

Geloof geen zak van dit hele verhaal.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:48:43 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182256019
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maakt het niet minder dom.
dat is gewoon te makkelijk, andere belangen kunnen zwaarder wegen
pi_182256041
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 14:25 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja. Ronaldo is geen domme jongen. Als zij niet wil zijn nog er 1000 andere vrouwen.
Misschien wil hij een keer een vrouw die nee zegt en niet op hem geilt (vanwege bekend en veel geld).
pi_182256060
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is gewoon te makkelijk, andere belangen kunnen zwaarder wegen
Ja, maar je loopt dan erg het risico dat men niet genoegen ermee neemt. En dan blijf je geld geven. 325.000 valt mee , maar een miljoen is ook voor C Ronaldo erg veel geld (om maar een voorbeeld te noemen)
pi_182256065
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat ze het blijkbaar geen probleem vindt dat het via de media wordt uitgevochten.
vreemde conclusie.

Ronaldo heeft daar volgens jouw logica dus ook geen probleem mee aangezien hij het ook niet heeft tegengehouden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 1 oktober 2018 @ 16:52:27 #108
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182256083
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:50 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Misschien wil hij een keer een vrouw die nee zegt en niet op hem geilt (vanwege bekend en veel geld).
Zoiets zou hij echt niet doen. Dat is het echt niet waard en dat weet hij ook. Dit is wss weer een aandachtshoer welke op geld uit is
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:15:54 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182256599
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ja, maar je loopt dan erg het risico dat men niet genoegen ermee neemt. En dan blijf je geld geven. 325.000 valt mee , maar een miljoen is ook voor C Ronaldo erg veel geld (om maar een voorbeeld te noemen)
wat zal hij hebben een half miljard? Dan is een miljoen niet zo veel, zeker als hij daar een hoop gezeik mee kan voorkomen. Ook al is hij voor 90% zeker dat ze geen zaak heeft zou ik dat risico van 10% liever afkopen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:19:55 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182256680
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is juist het probleem. Het via de media uitvechten, terwijl je er uiteindelijk niets mee kan.
De media is hier zelf opgedoken. Zij heeft tot nu gezwegen (vanaf 2017, toen dit uitkwam).
Ronaldo niet, die er is hard opgegaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:20:28 #111
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_182256692
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 01-10-2018 17:21:44 ]
:')
pi_182256722
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:52 schreef wollah het volgende:

[..]

Zoiets zou hij echt niet doen. Dat is het echt niet waard en dat weet hij ook. Dit is wss weer een aandachtshoer welke op geld uit is
Zoiets zou hij echt niet doen.

Behoor jij tot zijn intimi of fantaseer je dit gewoon zelf?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:21:52 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182256727
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe kom je nu weer bij dat laatste?

En nee, het zijn alleen zijn woorden als hij ze zelf geeft gemaild en getypt. Anders is het een weergave van wat hij heeft gezegd. Die helemaal accuraat kan zijn, maar dat weet je niet. Als bewijs is het dan in ieder geval helemaal niets.
Gast, het is een vragenlijst van zijn(!!!!!) advocaat. Zijn woorden zijn hierin opgetekend.

Maar dat had je geweten als je de documentatie had gelezen. Het is geen weergave van, het zijn zijn geciteerde antwoorden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:24:22 #114
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182256781
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jawel, maar zij heeft gesproken met de journalisten die dit naar buiten hebben gebracht.
Lang nadat Ronaldo dat heeft gedaan en haar nogal naar wegzet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:26:32 #115
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182256828
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zoiets zou hij echt niet doen.

Behoor jij tot zijn intimi of fantaseer je dit gewoon zelf?
Nee dat is gewoon logisch nadenken. Iemand die elke vrouw kan krijgen gaat iemand verkachten uhuh geloof je t zelf :')
#KICKOUTZP
pi_182257172
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

vreemde conclusie.

Ronaldo heeft daar volgens jouw logica dus ook geen probleem mee aangezien hij het ook niet heeft tegengehouden?
Ik heb Ronaldo meer direct naar de media zien communiceren over dit onderwerp, dus als dat een criterium is.. :P
pi_182257226
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:26 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon logisch nadenken. Iemand die elke vrouw kan krijgen gaat iemand verkachten uhuh geloof je t zelf :')
Hoe kom je er in vredesnaam bij dat hij elke vrouw zou kunnen krijgen??
pi_182257359
Die Amerikaanse rechter moest onmiddellijk opgeknoopt worden met vrijwel nul bewijs, maar Ronaldo is natuurlijk onschuldig en slachtoffer van jaloezie. Man man man, mensen kunnen ook nooit objectief kijken naar een 'held'.
  maandag 1 oktober 2018 @ 17:51:14 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182257371
Het eerste artikel in Der Spiegel: http://www.spiegel.de/int(...)ation-a-1143910.html

quote:
DER SPIEGEL attempted to interview Susan K., her family, her friends and her lawyer. Practically no one was willing to talk, and nobody wanted to be quoted. There are good reasons for this: Fear it will generate headlines. That the issue would bubble back to the surface. And, naturally, of the deal that was agreed to seven years ago. It stonewalls people.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182257651
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:24 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Lang nadat Ronaldo dat heeft gedaan en haar nogal naar wegzet.
Klopt, maar de consequenties blijven hetzelfde.
pi_182257724
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat zal hij hebben een half miljard? Dan is een miljoen niet zo veel, zeker als hij daar een hoop gezeik mee kan voorkomen. Ook al is hij voor 90% zeker dat ze geen zaak heeft zou ik dat risico van 10% liever afkopen.
Een half miljard zegt die.... _O-
pi_182257787
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:36 schreef habitue het volgende:

[..]

Tja, die schuld ligt toch echt bij degene die het geld aanneemt. Je kunt dat geld ook gewoon weigeren en inzetten op een rechtzaak.
Hier is een leuk weetje over het Amerikaanse recht: In de meeste staten is onder bepaalde voorwaarden 'Character evidence' bruikbaar als bewijs in een zaak, dat wil dus zeggen dat een advocaat kan aantonen dat jij een bepaald karaktereigenschap hebt waardoor het wel of niet (afhankelijk van wat je probeert aan te tonen) waarschijnlijk is dat jij een bepaalde handeling hebt uitgevoerd. De gangen van zo'n hotel hangen vol met camera's dus het zou vrij simpel te bewijzen zijn dat die dame en Ronaldo gelijktijdig in dezelfde kamer zijn geweest. De beste verdediging die Ronaldo zijn advocaten dan kunnen opvoeren is het complete verleden van haar uitpluizen om maar aan te tonen dat ze onbetrouwbaar is en/of een enorme slet die met iedereen tussen de lakens duikt. Je moet als persoon toch wel verdomd sterk in je schoenen staan om zo'n proces te doorstaan, ook al ben je 1000% zeker van je zaak.
pi_182257813
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:12 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Hier is een leuk weetje over het Amerikaanse recht: In de meeste staten is onder bepaalde voorwaarden 'Character evidence' bruikbaar als bewijs in een zaak, dat wil dus zeggen dat een advocaat kan aantonen dat jij een bepaald karaktereigenschap hebt waardoor het wel of niet (afhankelijk van wat je probeert aan te tonen) waarschijnlijk is dat jij een bepaalde handeling hebt uitgevoerd. De gangen van zo'n hotel hangen vol met camera's dus het zou vrij simpel te bewijzen zijn dat die dame en Ronaldo gelijktijdig in dezelfde kamer zijn geweest. De beste verdediging die Ronaldo zijn advocaten dan kunnen opvoeren is het complete verleden van haar uitpluizen om maar aan te tonen dat ze onbetrouwbaar is en/of een enorme slet die met iedereen tussen de lakens duikt. Je moet als persoon toch wel verdomd sterk in je schoenen staan om zo'n proces te doorstaan, ook al ben je 1000% zeker van je zaak.
Dat is wat ze volgens haar advocaat doen of hebben geprobeerd, las ik net in een Engelstalig nieuwsbericht.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:17:55 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182257877
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Een half miljard zegt die.... _O-
quote:
The 33-year-old Real Madrid soccer star has an estimated net worth of $450 million. As of June 5, the Portugal-born soccer star has already made an estimated $108 million for the year, according to Forbes. About $61 million came from his salary, bonuses and winnings, and his endorsement deals brought in an additional $47 million.
zo ver zit ik er niet vandaan
https://www.cnbc.com/2018(...)dan-real-madrid.html
pi_182257914
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:41 schreef Physsic het volgende:
Ze heeft nu mogelijk wel meer belastende informatie tegen hem dan direct na het voorval. Bijvoorbeeld de antwoorden in die questionnaire.
Zouden die gebruikt mogen worden?
pi_182257920
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

[..]

zo ver zit ik er niet vandaan
https://www.cnbc.com/2018(...)dan-real-madrid.html
Hmm, andere bronnen zeggen dat hij nog wel een stukje armer is dan Mayweather, terwijl Mayweather zijn vermogen wordt geschat op zo'n 300 a 400 miljoen. Maar goed: hij is niet arm in elk geval.
pi_182257949
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gast, het is een vragenlijst van zijn(!!!!!) advocaat. Zijn woorden zijn hierin opgetekend.

Maar dat had je geweten als je de documentatie had gelezen. Het is geen weergave van, het zijn zijn geciteerde antwoorden.
Dat is een weergave. Zoiets wordt niet woordelijk opgenomen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:34:26 #128
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182258175
quote:
10s.gif Op maandag 1 oktober 2018 16:52 schreef wollah het volgende:

[..]

Zoiets zou hij echt niet doen. Dat is het echt niet waard en dat weet hij ook. Dit is wss weer een aandachtshoer welke op geld uit is
En dan ga je voor zo'n laag bedrag? Gtfo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:37:54 #129
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182258219
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:34 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

En dan ga je voor zo'n laag bedrag? Gtfo
Als je gaat schelden bekijk je t maar :)
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:38:40 #130
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182258234
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:37 schreef wollah het volgende:

[..]

Als je gaat schelden bekijk je t maar :)
Wat scheld ik dan? Ik zeg alleen get the fuck outta here

Want dat is toch niet realistisch? Als ze een geldwolf is, waarom gaat ze dan voor zo'n laag bedrag? Dikke onzin weer Wollah.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:39:07 #131
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182258241
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:38 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Wat scheld ik dan? Ik zeg alleen get the fuck outta here

Want dat is toch niet realistisch? Als ze een geldwolf is, waarom gaat ze dan voor zo'n laag bedrag? Dikke onzin weer Wollah.
Een paar ton is weinig geld? mmmkay
#KICKOUTZP
pi_182258249
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zouden die gebruikt mogen worden?
Dat vroeg ik me eerder ook al af. Geen idee of dit onder attorney-cliënt privilege kan vallen.
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:41:19 #133
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182258284
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:39 schreef wollah het volgende:

[..]

Een paar ton is weinig geld? mmmkay
Weinig geld als je achter een C.Ronaldo aangaat voor verkrachten, yessir. Je zegt net zelf dat die bijna een half miljard heeft. Dan ga je toch niet voor minder dan een miljoen als je puur op money uitbent?

Die shit slaat nergens op. Plus ze is geen attention whore obviously, anders had ze wel met Der Spiegel een interview gehouden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:42:45 #134
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182258305
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:41 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je zegt net zelf dat die bijna een half miljard heeft.

Uhh nee? Dat heb ik niet gezegd.....
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:46:20 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182258358
quote:
4s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:42 schreef wollah het volgende:

[..]

Uhh nee? Dat heb ik niet gezegd.....
Ownee dat was een andere poster. Maargoed hij heeft bijna een half miljard. Dan is 325.000 of wat dan ook nogal weinig money toch?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:49:02 #136
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182258407
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:46 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ownee dat was een andere poster. Maargoed hij heeft bijna een half miljard. Dan is 325.000 of wat dan ook nogal weinig money toch?
Nou ja het blijft veel geld natuurlijk. Voor hem is het misschien wat minder belangrijk maar het is en blijft een behoorlijk bedrag hoor
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:49:50 #137
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182258419
Maar dan nog blijf ik bij mn standpunt dat als het haar puur om geld te doen was, dan zou ze wel insteken op een hoger bedrag.

Net als bij een pandjeshuis, als je iets van 10 euro hebt zeg je dat je er 50 euro voor wilt hebben, dan zakt die misschien nog een x na 15 ofzo.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182258447
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:26 schreef wollah het volgende:

[..]

Nee dat is gewoon logisch nadenken. Iemand die elke vrouw kan krijgen gaat iemand verkachten uhuh geloof je t zelf :')
Je conclusie is gebaseerd op de aanname dat hij iedere vrouw kan krijgen. Dat weet je helemaal niet.

Verder neem je aan dat iemand die iedere vrouw kan krijgen niemand verkracht. Wederom een aanname. Dat weet je helemaal niet.

Niet erg sterk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 1 oktober 2018 @ 18:57:03 #139
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_182258562
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je conclusie is gebaseerd op de aanname dat hij iedere vrouw kan krijgen. Dat weet je helemaal niet.

Verder neem je aan dat iemand die iedere vrouw kan krijgen niemand verkracht. Wederom een aanname. Dat weet je helemaal niet.

Niet erg sterk.
Tja en jij geloof een willekeurig
iemand die 9 jaar later ( :') ) met zo’n verhaal komt terwijl Ronaldo alles a ontkent heeft.
#KICKOUTZP
  maandag 1 oktober 2018 @ 19:34:09 #140
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182259381
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:57 schreef wollah het volgende:

[..]

Tja en jij geloof een willekeurig
iemand die 9 jaar later ( :') ) met zo’n verhaal komt terwijl Ronaldo alles a ontkent heeft.
En jij gelooft iemand op basis van aannames die je zelf maakt, terwijl je ook geen fuck weet of het waar is of niet.

Wanneer had ze dan naar buiten moeten komen met het verhaal om het voor jou aannemelijk te maken?

Dus die vrouwen die door bijvoorbeeld die Hollywood mogul zijn verkracht en betast die pas jaren later er iets van durfden te zeggen, is ook allemaal fake?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 1 oktober 2018 @ 19:42:16 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182259514
En er maar overheen blijven lezen dat ze niet zelf hiermee naar buiten is getreden. Gewoon, omdat dat lekkerder trollt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 1 oktober 2018 @ 19:45:10 #142
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182259569
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:42 schreef Copycat het volgende:
En er maar overheen blijven lezen dat ze niet zelf hiermee naar buiten is getreden. Gewoon, omdat dat lekkerder trollt.
Idd, hoeveel oogkleppen moet je ophebben?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182260764
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 17:21 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gast, het is een vragenlijst van zijn(!!!!!) advocaat. Zijn woorden zijn hierin opgetekend.

Maar dat had je geweten als je de documentatie had gelezen. Het is geen weergave van, het zijn zijn geciteerde antwoorden.
Vind het ook nogal vergezocht van VEM. Als zijn advocaten dat geschrift niet bij hem gevalideerd hebben, heeft het voor hun ook geen enkele waarde.

Bovendien (en dit weet VEM ook best) worden dat soort antwoorden gewoon opgenomen en later getranscribeerd. Ronaldo hoeft niets zelf te typen, die mag gewoon even langskomen, in een vergaderruimte voor een handheld camera wat vragen beantwoorden, en weer naar huis. Waarna een associate / typ-miep dat interview uittypt. Waarna hij er zijn krabbel onder mag zetten.

[ Bericht 6% gewijzigd door probeer op 01-10-2018 20:49:22 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_182261102
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 20:42 schreef probeer het volgende:

Vind het ook nogal vergezocht van VEM. Als zijn advocaten dat geschrift niet bij hem gevalideerd hebben, heeft het voor hun ook geen enkele waarde.

Bovendien (en dit weet VEM ook best) worden dat soort antwoorden gewoon opgenomen en later getranscribeerd. Ronaldo hoeft niets zelf te typen, die mag gewoon even langskomen, in een vergaderruimte voor een handheld camera wat vragen beantwoorden, en weer naar huis. Waarna een associate / typ-miep dat interview uittypt. Waarna hij er zijn krabbel onder mag zetten.
Bij mij was het vrijwel iedere keer zo dat ik heb moeten protesteren tegen minimaal één weergave, dus hoe ‘weet ik dat ook best’?

Zou dit niet gewoon via de telefoon zijn gegaan, gelet op het doel wat ik vermoed? Te weten achterhalen waar de risico’s zitten?

Het gaat om een vroege (eerste) versie van iets wat later is aangepast. Volgens mij voor intern gebruik. Waarom zou je dan het aanpassen als het kloppend is?
pi_182261120
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2018 18:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me eerder ook al af. Geen idee of dit onder attorney-cliënt privilege kan vallen.
Dat. En ook dat het een weergave is.
  maandag 1 oktober 2018 @ 22:56:13 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182263954
danroan twitterde op maandag 01-10-2018 om 22:41:47 BREAKING: Las Vegas Police reopen investigation into an allegation of sexual assault on June 13, 2009.“Our detectives are following up on information being provided by the victim. This is an on-going investigation.” https://t.co/kyQaTl0D7w reageer retweet
  maandag 1 oktober 2018 @ 23:03:56 #147
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182264093
:o
Oh.
pi_182264189
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2018 22:56 schreef Tarado het volgende:
danroan twitterde op maandag 01-10-2018 om 22:41:47 BREAKING: Las Vegas Police reopen investigation into an allegation of sexual assault on June 13, 2009.“Our detectives are following up on information being provided by the victim. This is an on-going investigation.” https://t.co/kyQaTl0D7w reageer retweet
[ afbeelding ]
Daar zat ik al op te wachten..
  maandag 1 oktober 2018 @ 23:44:21 #149
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182264720
Hoppa
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182265024
Mogelijk een stomme vraag hoor. Maar je ziet documenten die getekend zouden zijn. Waarom ataat daar letterlijk zijn naam ipv een handtekening? Is dat normaal?

En hij heet Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro in de volledigheid. Is dat ook niet van belang bij dat soort officieele documenten?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:24:34 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265165
Nouja kijk hij heeft iig toegegeven dat de seks met instemming was.

Natuurlijk is het dan lastig te bewijzen of dit idd zo was. Maar als ze daadwerkelijk aangifte heeft gedaan de dag erna, dan.. dan ben ik bang dat C.Ronaldo eerder genaaid is dan zij.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182268001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogelijk een stomme vraag hoor. Maar je ziet documenten die getekend zouden zijn. Waarom ataat daar letterlijk zijn naam ipv een handtekening? Is dat normaal?

En hij heet Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro in de volledigheid. Is dat ook niet van belang bij dat soort officieele documenten?
Misschien is dat zijn handtekening?
pi_182268192
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien is dat zijn handtekening?
Nope, die is vrij makkelijk op te zoeken. Ook zijn handschrift is op te vinden stukken op het internet wat anders dan dat je hier op ziet. Al weet ik niet hoe zoiets kan veranderen natuurlijk door de commerciële ontwikkeling van CR7 (die zal al duizenden handtekeningen hebben gezet, dus mogelijk dat je in de loop van tijd je handtekening aanpast op enig gemak) , ik bind er ook geen conclusies aan.
pi_182268292
Ik heb altijd gedacht dat Ronaldo van de herenliefde was.
Is dit een PR stunt?
pi_182268306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nope, die is vrij makkelijk op te zoeken. Ook zijn handschrift is op te vinden stukken op het internet wat anders dan dat je hier op ziet. Al weet ik niet hoe zoiets kan veranderen natuurlijk door de commerciële ontwikkeling van CR7 (die zal al duizenden handtekeningen hebben gezet, dus mogelijk dat je in de loop van tijd je handtekening aanpast op enig gemak) , ik bind er ook geen conclusies aan.
Ah, oke. :) Ik weet wel dat het gebruikelijk is voor artiesten om een andere ‘officiele’ handtekening te hebben dan de handtekening die ze voor hun fans gebruiken. Dat is ook wel veiliger, denk ik.
Maar dan zou het nog wel opmerkelijk zijn dat zijn officiele handtekening slechts zijn naam is.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:38:37 #156
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182268654
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:42 schreef Copycat het volgende:
En er maar overheen blijven lezen dat ze niet zelf hiermee naar buiten is getreden. Gewoon, omdat dat lekkerder trollt.
Wachten tot Ronaldo toegeeft eigenlijk al zijn hele leven moslim te zijn. Dan is die vrouw ineens wél geloofwaardig.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182272499
Die opmerkingen van Ronaldo, misselijk mannetje.

  dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:42:12 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182273428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:44 schreef fliert het volgende:
Die opmerkingen van Ronaldo, misselijk mannetje.

:')
Oh.
pi_182273817
Wat ik niet begrijp is dat iemand die zwemt in het geld en aan iedere teen honderden vrouwen kan krijgen zich zou vergrijpen.
Volgens mij als zo iemand seks wil, dan staan vrouwen drie rijen dik voor zijn deur of belt hij om de mooiste callgirls van de wereld.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182273908
De bewijzen zijn wel erg in zijn nadeel.
pi_182273925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iemand die zwemt in het geld en aan iedere teen honderden vrouwen kan krijgen zich zou vergrijpen.
Volgens mij als zo iemand seks wil, dan staan vrouwen drie rijen dik voor zijn deur of belt hij om de mooiste callgirls van de wereld.
Verkrachting gaat om een ander soort macht. Zij wilde niet en dat is al schoppen tegen zijn ego.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:13:19 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_182273971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iemand die zwemt in het geld en aan iedere teen honderden vrouwen kan krijgen zich zou vergrijpen.
Volgens mij als zo iemand seks wil, dan staan vrouwen drie rijen dik voor zijn deur of belt hij om de mooiste callgirls van de wereld.
Precies, zie Charlie Sheen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182273999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Verkrachting gaat om een ander soort macht. Zij wilde niet en dat is al schoppen tegen zijn ego.
Waarschijnlijk krijg je dat als je zo verschrikkelijk veel geld en roem hebt dat er helemaal geen weerstand is in je leven. Best eng, dat je nergens meer voor hoeft te knokken.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:15:41 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_182274018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Verkrachting gaat om een ander soort macht. Zij wilde niet en dat is al schoppen tegen zijn ego.
Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182274117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Dus een bubbelbadfeestje in badkleding geeft aanleiding om een nee van een deelneemster aan het bubbelbadfeestje na dat feestje m.b.t. seks te negeren en door te gaan?!?

Rare gedachtengang hou je er op na...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:20:32 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182274124
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg je dat als je zo verschrikkelijk veel geld en roem hebt dat er helemaal geen weerstand is in je leven. Best eng, dat je nergens meer voor hoeft te knokken.
mwa dat doet hij voor z'n sport toch echt wel
pi_182274176
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Je telefoonnummer geven en met een groepje in het bubbelbad gaan betekent dat je anaal genomen wil worden? Gast. :') :') :')
pi_182274189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa dat doet hij voor z'n sport toch echt wel
Dat is zo, maar als hij ooit werkloos raakt, heeft hij zeeen van geld op de bank staan om ergens in de wereld een heerlijk leventje te leiden. Dat kan niet iedereen zeggen.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182274246
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Als puntje bij paaltje komt en ze zegt NEE dan is het gewoon nee. Hij dacht vast dat ze al binnen was. Nog een reden waarom verkrachting waarschijnlijker is.
pi_182274262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je telefoonnummer geven en met een groepje in het bubbelbad gaan betekent dat je anaal genomen wil worden? Gast. :') :') :')
:D
pi_182274405
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

:D
Ja, sorry hoor.
pi_182274579
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Dude... :')
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:01:19 #173
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182274879
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Wat laat mensen denken dat ze niet wilde? Even nadenken hoor....
Euhm, heel misschien wel dat ze de hele tijd nee en stop zei? Vooraf, tijdens en achteraf aangaf het niet te willen?

Niemand neemt het hem kwalijk dat hij een poging heeft gewaagd, zelfs niet als die aardig lomp was. Dat hij dacht dat ze misschien seks wilde is niet waar het probleem om gaat.
Dat hij gewoon even bruut zijn ding deed terwijl zij nee en stop zei is wel het probleem (wat hij dus zelf aangeeft in die ene verklaring).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182274998
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor.
Ben het helemaal met je eens hoor. Moest er enorm om lachen. Het is ook precies zoals Ronaldo waarschijnlijk gedacht heeft. Ze komen om geneukt te worden en deze ook. Soort lopende band werk ..maar dan is er eentje die dat niet wil en ja wat dan....
In plaats van gewoon stoppen . Toch dat mens de vernieling in helpen want wie denkt ze wel niet dat ze is. Elke griet wil de genotsknots van deze godheid tussen haar benen hebben,
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:09:22 #175
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275041
Daarnaast in die statement zegt hij dat ze nee bleef zeggen maar zichzelf wel available maakte. :?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182275054
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:09 schreef MMaRsu het volgende:
Daarnaast in die statement zegt hij dat ze nee bleef zeggen maar zichzelf wel available maakte. :?
Ja in de zin van dat ze niet rennend de deur uit ging. Dan moet ze in zijn denkwijze haast available zijn.

De rechters zullen hem wel vrijspreken op basis van een psychologisch rapport. Rijkemansziekte.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:16:10 #177
117098 Hathor
Effe niet
pi_182275195
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je telefoonnummer geven en met een groepje in het bubbelbad gaan betekent dat je anaal genomen wil worden? Gast. :') :') :')
Het geeft in ieder geval niet het signaal af dat je nergens voor open staat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:19:32 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182275248
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:16 schreef Hathor het volgende:

Het geeft in ieder geval niet het signaal af dat je nergens voor open staat.
Dat spreekt inderdaad duidelijkere taal dan al die keren ‘Nee!’ en ‘Stop!’. Toch?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:21:16 #179
117098 Hathor
Effe niet
pi_182275281
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat spreekt inderdaad duidelijkere taal dan al die keren ‘Nee!’ en ‘Stop!’. Toch?
Het was duidelijker geweest als ze na de eerste nee haar jas had aangetrokken en de kamer had verlaten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:25:07 #180
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182275347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:21 schreef Hathor het volgende:

Het was duidelijker geweest als ze na de eerste nee haar jas had aangetrokken en de kamer had verlaten.
Uiteraard, want 1 nee is geen nee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:26:57 #181
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275377
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard, want 1 nee is geen nee.
Nee dat niet, want als je dan ook nog met hem het bed in duikt?

Sommige vrouwen zeggen ook wel eens nee en bedoelen ja,laten we wel eerlijk zijn.

Maar in dit geval is het goed mogelijk dat ze geforceerd werd, dat weten we natuurlijk niet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182275538
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:07 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens hoor. Moest er enorm om lachen. Het is ook precies zoals Ronaldo waarschijnlijk gedacht heeft. Ze komen om geneukt te worden en deze ook. Soort lopende band werk ..maar dan is er eentje die dat niet wil en ja wat dan....
In plaats van gewoon stoppen . Toch dat mens de vernieling in helpen want wie denkt ze wel niet dat ze is. Elke griet wil de genotsknots van deze godheid tussen haar benen hebben,
Áls het waar is, dan kan de afwijzing daar aan hebben bijgedragen. Ik kan me voorstellen dat hij dat niet vaak meemaakt.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:38:26 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182275566
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:36 schreef Physsic het volgende:

[..]

Áls het waar is, dan kan de afwijzing daar aan hebben bijgedragen. Ik kan me voorstellen dat hij dat niet vaak meemaakt.
al vind ik het nog best wel wat om dat dan meteen anaal te doen en bare
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:45:09 #184
117098 Hathor
Effe niet
pi_182275677
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Uiteraard, want 1 nee is geen nee.
Serieus, wat ging er door haar heen toen ze inging op die uitnodiging om op bezoek te komen in die hotelkamer? Had ze het idee dat ze daar gezellig een potje yahtzee zouden gaan zitten spelen of zo? Laten we even wel wezen, ze wist verdomde goed waar ze aan begon toen ze door die deur ging.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:46:12 #185
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182275693
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, wat ging er door haar heen toen ze inging op die uitnodiging om op bezoek te komen in die hotelkamer? Had ze het idee dat ze daar gezellig een potje yahtzee zouden gaan zitten spelen of zo? Laten we even wel wezen, ze wist verdomde goed waar ze aan begon toen ze door die deur ging.
En dan kan je jezelf niet bedenken?
Oh.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:46:32 #186
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182275697
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

al vind ik het nog best wel wat om dat dan meteen anaal te doen en bare
Hij deed dat vast niet voor het eerst.
Oh.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:47:29 #187
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182275716
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij deed dat vast niet voor het eerst.
nee dat vermoed ik ook niet maar bij haar wel
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:49:21 #188
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182275743
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, wat ging er door haar heen toen ze inging op die uitnodiging om op bezoek te komen in die hotelkamer? Had ze het idee dat ze daar gezellig een potje yahtzee zouden gaan zitten spelen of zo? Laten we even wel wezen, ze wist verdomde goed waar ze aan begon toen ze door die deur ging.
Je doet net alsof ze daar alleen was en alleen heen ging. Dat is niet aan de orde, het was een feestje en ze kwam daar samen met andere mensen.

Maar volgens jou moet elke vrouw maar begrijpen dat nee en stop niet meer gelden zodra je op een (openbare) uitnodiging ingaat?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182275747
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, wat ging er door haar heen toen ze inging op die uitnodiging om op bezoek te komen in die hotelkamer? Had ze het idee dat ze daar gezellig een potje yahtzee zouden gaan zitten spelen of zo? Laten we even wel wezen, ze wist verdomde goed waar ze aan begon toen ze door die deur ging.
Omkleden in de badkamer, volgens haar verhaal. Iets wat ook gebeurde, dus er was geen reden tot dat moment om op andere gedachten te komen.

En al was dat niet zo, dat doet er gelukkig niet toe.
pi_182276506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Wat dacht ze dat er in de hotelkamer zou gebeuren ? Dat ze gezellig ff koffie zouden drinken? _O-

Anyways, iedereen weet wanneer vrouwen NEE zeggen ze eigenlijk JA bedoelen

Dat Christiano door bleef stoten kan ik prima plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:25:34 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182277360
McCannSportsLaw twitterde op dinsdag 02-10-2018 om 17:15:45 Rape accusations against Ronaldo raise a number of critical legal issues, including potential criminal charges. My @si_soccer and @SInow legal breakdown of the Kathryn Mayorga v. Cristiano Ronaldo lawsuit and its looming aftermath: https://t.co/dsy0ImUofh https://t.co/b90iqvOOJI reageer retweet
pi_182278391
Celletje naast Bill Cosby?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182278706
Dus volgens Hathor mag je een vrouw neuken / verkrachten als ze haar telefoonnummer heeft gegeven en - in badkleding - met je in de jacuzzi gaat zitten?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 19:59:59 #194
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_182279155
Dus anale sex vereist geen extra toestemming meer? Je mag hem er gewoon RAW indrukken! Lekker man, niks meer aan doen!
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:06:15 #195
117098 Hathor
Effe niet
pi_182279237
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 19:32 schreef Nielsch het volgende:
Dus volgens Hathor mag je een vrouw neuken / verkrachten als ze haar telefoonnummer heeft gegeven en - in badkleding - met je in de jacuzzi gaat zitten?
Dat zeg ik niet pretletter, maar ze wekt in ieder geval de indruk er niet geheel onwelwillend tegenover te staan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182279286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, wat ging er door haar heen toen ze inging op die uitnodiging om op bezoek te komen in die hotelkamer? Had ze het idee dat ze daar gezellig een potje yahtzee zouden gaan zitten spelen of zo? Laten we even wel wezen, ze wist verdomde goed waar ze aan begon toen ze door die deur ging.
Een mooie nacht met een bekend iemand is natuurlijk iets anders dan half of volledig verkracht worden, als een vrouw nee zegt moet je stoppen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:14:04 #197
117098 Hathor
Effe niet
pi_182279391
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een mooie nacht met een bekend iemand is natuurlijk iets anders dan half of volledig verkracht worden, als een vrouw nee zegt moet je stoppen.
Wat is een mooie nacht? Potje dobbelen? Beetje kletsen over ditjes en datjes? Beetje Netflix kijken? Als je ingaat op de uitnodiging van zulk soort figuren, lijkt een programma overzicht van wat er allemaal te gebeuren staat overbodig. Als je een brave huismoeder bent ga je sowieso niet op dat soort uitnodigingen in.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182279608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat is een mooie nacht? Potje dobbelen? Beetje kletsen over ditjes en datjes? Beetje Netflix kijken?
ik had 't over seks; een one-night stand of meerdere.

We zijn 't toch hopelijk wel eens dat dat soort seks niet gelijk hoeft te staan aan verkrachting waarbij je niet hoeft te luisteren naar wat de ander als grens aangeeft. Zoals ik schreef is een nee een nee.

quote:
Als je ingaat op de uitnodiging van zulk soort figuren, lijkt een programma overzicht van wat er allemaal te gebeuren staat overbodig. Als je een brave huismoeder bent ga je sowieso niet op dat soort uitnodigingen in.
Als jij wat meer geld en aanzien had was je niet automatisch een 'figuur'. Daarnaast vind ik het wat ver gaat om te suggereren dat iedereen die weleens seks heeft voor de lol meteen een hoer of een slet is. Bovendien zijn er beroemdheden die wel een vrouw op de eerste plaats zetten en geen kick krijgen van het overgaan van grenzen.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:34:10 #199
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_182279836
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet pretletter, maar ze wekt in ieder geval de indruk er niet geheel onwelwillend tegenover te staan.
Geheel onwelwillend tegenover sex of anale sex? Zit daar geen verschil in tussen jou?
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:36:18 #200
117098 Hathor
Effe niet
pi_182279875
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:34 schreef BlackNero het volgende:

[..]

Geheel onwelwillend tegenover sex of anale sex? Zit daar geen verschil in tussen jou?
Niet van belang, als je s'avonds naar de hotelkamer van een beroemde sporter gaat, kun je verwachten dat er sex op het programma staat, in welk gat is daarbij minder relevant.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 20:38:49 #201
407525 BlackNero
De zwarte Nero
pi_182279930
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet van belang, als je s'avonds naar de hotelkamer van een beroemde sporter gaat, kun je verwachten dat er sex op het programma staat, in welk gat is daarbij minder relevant.
Wow! Nu snap ik meteen waarom zoveel jongetjes een beroemde sporter willen worden ;)
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
pi_182281585
quote:
5s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 20:23 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik had 't over seks; een one-night stand of meerdere.

We zijn 't toch hopelijk wel eens dat dat soort seks niet gelijk hoeft te staan aan verkrachting waarbij je niet hoeft te luisteren naar wat de ander als grens aangeeft. Zoals ik schreef is een nee een nee.
Voor jou, mij en anderen is dat gelukkig zo. Hathor wekt die indruk niet.

Gelukkig denkt de wet er hetzelfde over.
pi_182281934
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 16:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Serieus, wat ging er door haar heen toen ze inging op die uitnodiging om op bezoek te komen in die hotelkamer? Had ze het idee dat ze daar gezellig een potje yahtzee zouden gaan zitten spelen of zo? Laten we even wel wezen, ze wist verdomde goed waar ze aan begon toen ze door die deur ging.
Zelfs na de penetratie kun je je nog bedenken. Ook al kwam je naar die kamer met het doel om jezelf in alle gaten vol te laten spuiten.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 23:13:45 #204
117098 Hathor
Effe niet
pi_182284297
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 21:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zelfs na de penetratie kun je je nog bedenken. Ook al kwam je naar die kamer met het doel om jezelf in alle gaten vol te laten spuiten.
Zelfs na de penetratie kun je je nog bedenken? Dan is het wel een beetje laat, vind je ook niet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182284451
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zelfs na de penetratie kun je je nog bedenken? Dan is het wel een beetje laat, vind je ook niet?
Laat, maar je zal toch moeten luisteren. Als jij aan het neuken bent en de gelukkige van dat moment roept ineens dat je moet stoppen en dat ze niet meer wil, dan kun je niet doorgaan onder het mom wie a zegt moet b zeggen.

Ok, dit zal niet snel gebeuren, maar het gaat even om het scherp te zetten.
pi_182284786
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Laat, maar je zal toch moeten luisteren. Als jij aan het neuken bent en de gelukkige van dat moment roept ineens dat je moet stoppen en dat ze niet meer wil, dan kun je niet doorgaan onder het mom wie a zegt moet b zeggen.

Ok, dit zal niet snel gebeuren, maar het gaat even om het scherp te zetten.
Mijn vriendin doet dat af en toe wel. En af en toe roept ze ook "nee" terwijl ze dan juist "ja" bedoelt. In een normale relatie leer je dat, denk ik, een beetje aanvoelen en praat je ook over dingen.

Een one-night-stand is dan wel anders. Een superster kan denken dat hij zich alles kan permitteren en de bezoeker kan denken hem een flinke poot uit te draaien.

En juridisch wordt het nóg een ander verhaal, want de definitie van verkrachting verschilt behoorlijk van land tot land. In Nederland geldt het pas als verkrachting als je dwang gebruikt 'door geweld of ander feitelijkheden'. Het negeren van een duidelijk 'nee' (waar Ronaldo blijkbaar van beschuldigd wordt) is in Nederland dus niet genoeg om voor verkachting veroordeeld te worden. Maar in Zweden is het sinds kort al genoeg als een expliciete toestemming ontbreekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 23:53:05 ]
pi_182285032
Waar heeft dit voorval eigenlijk plaats gevonden?

Edit: Ah, Las Vegas
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_182291316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Mijn vriendin doet dat af en toe wel. En af en toe roept ze ook "nee" terwijl ze dan juist "ja" bedoelt. In een normale relatie leer je dat, denk ik, een beetje aanvoelen en praat je ook over dingen.

Een one-night-stand is dan wel anders. Een superster kan denken dat hij zich alles kan permitteren en de bezoeker kan denken hem een flinke poot uit te draaien.

En juridisch wordt het nóg een ander verhaal, want de definitie van verkrachting verschilt behoorlijk van land tot land. In Nederland geldt het pas als verkrachting als je dwang gebruikt 'door geweld of ander feitelijkheden'. Het negeren van een duidelijk 'nee' (waar Ronaldo blijkbaar van beschuldigd wordt) is in Nederland dus niet genoeg om voor verkachting veroordeeld te worden. Maar in Zweden is het sinds kort al genoeg als een expliciete toestemming ontbreekt.
“Geweld of andere feitelijkheden” is in Nederland gelukkig een breed begrip.

Een probleem van het enkel “nee” zeggen wanneer er verder geen sprake is van geweld, is echter wel dat dat vaak achteraf niet te bewijzen is. Soms geeft de verdachte in zijn eigen verklaring toe dat hem (op een gegeven moment) duidelijk werd dat het slachtoffer het niet wilde.

Hoe het in Amerika zit weet ik niet.
pi_182291486
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Mijn vriendin doet dat af en toe wel. En af en toe roept ze ook "nee" terwijl ze dan juist "ja" bedoelt. In een normale relatie leer je dat, denk ik, een beetje aanvoelen en praat je ook over dingen.

Een one-night-stand is dan wel anders. Een superster kan denken dat hij zich alles kan permitteren en de bezoeker kan denken hem een flinke poot uit te draaien.

En juridisch wordt het nóg een ander verhaal, want de definitie van verkrachting verschilt behoorlijk van land tot land. In Nederland geldt het pas als verkrachting als je dwang gebruikt 'door geweld of ander feitelijkheden'. Het negeren van een duidelijk 'nee' (waar Ronaldo blijkbaar van beschuldigd wordt) is in Nederland dus niet genoeg om voor verkachting veroordeeld te worden. Maar in Zweden is het sinds kort al genoeg als een expliciete toestemming ontbreekt.
Waarvan vrijwel iedereen zegt dat het vooral symbolisch is. Inclusief advocaten.

Maar een duidelijke 'nee' negeren, valt in NL niet onder verkrachting? waaronder dan wel?
pi_182291523
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 12:19 schreef Physsic het volgende:

[..]

“Geweld of andere feitelijkheden” is in Nederland gelukkig een breed begrip.

Een probleem van het enkel “nee” zeggen wanneer er verder geen sprake is van geweld, is echter wel dat dat vaak achteraf niet te bewijzen is. Soms geeft de verdachte in zijn eigen verklaring toe dat hem (op een gegeven moment) duidelijk werd dat het slachtoffer het niet wilde.

Hoe het in Amerika zit weet ik niet.
Het is allemaal vrij complex. Want ook bijvoorbeeld lichamelijk letsel is nog niet genoeg bewijs. Want het zou ook zomaar kunnen dat het twee misdrijven zijn die los van elkaar staan. Dat een vrouw is mishandeld en vervolgens haar 'nee' is genegeerd. Dan heb je dus twee misdrijven, inplaats geweldadige-verkrachting.
  woensdag 3 oktober 2018 @ 17:00:56 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182296636
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:29 I firmly deny the accusations being issued against me. Rape is an abominable crime that goes against everything that I am and believe in. Keen as I may be to clear my name, I refuse to feed the media spectacle created by people seeking to promote themselves at my expense. reageer retweet
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:59 My clear conscious will thereby allow me to await with tranquillity the results of any and all investigations. reageer retweet
pi_182296875
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:00 schreef Tarado het volgende:
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:29 I firmly deny the accusations being issued against me. Rape is an abominable crime that goes against everything that I am and believe in. Keen as I may be to clear my name, I refuse to feed the media spectacle created by people seeking to promote themselves at my expense. reageer retweet
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:59 My clear conscious will thereby allow me to await with tranquillity the results of any and all investigations. reageer retweet
Uhu. :P
  woensdag 3 oktober 2018 @ 17:17:10 #213
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182296941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:00 schreef Tarado het volgende:
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:29 I firmly deny the accusations being issued against me. Rape is an abominable crime that goes against everything that I am and believe in. Keen as I may be to clear my name, I refuse to feed the media spectacle created by people seeking to promote themselves at my expense. reageer retweet
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:59 My clear conscious will thereby allow me to await with tranquillity the results of any and all investigations. reageer retweet
Hmmzzzzz.

Dat gaat in tegen het feit dat zij tot nu toe (sinds 2017, toen de media aan haar begon te trekken) niets wilde zeggen erover (en ook haar 'achterban' zweeg) en Ronaldo dat niet heeft gedaan. Media en haar aangevallen heeft.

Het kan dat hij de waarhed spreekt. Maar de media (Spiegel) heeft wel bronnen waar ze zich op beroepen en dat zij gezwegen heeft tot dit moment spreekt niet in zijn voordeel.
Hij krijgt nog niet het voordeel van de twijfel van me (maar vind het ook geen uitgemaakte zaak).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182297214
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 17:00 schreef Tarado het volgende:
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:29 I firmly deny the accusations being issued against me. Rape is an abominable crime that goes against everything that I am and believe in. Keen as I may be to clear my name, I refuse to feed the media spectacle created by people seeking to promote themselves at my expense. reageer retweet
Cristiano twitterde op woensdag 03-10-2018 om 16:16:59 My clear conscious will thereby allow me to await with tranquillity the results of any and all investigations. reageer retweet
CR7 _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  donderdag 4 oktober 2018 @ 17:33:25 #215
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182319182
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:29:56 We @derSpiegel were asked a lot about the civil and criminal procedures in the alleged #rape case between @Cristiano Ronaldo and Kathryn #Mayorga. Quick overview: There was a civil complaint filed by Mayorga last week that challenges the settlement agreement from 2010. 1/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:10 Mayorga‘s lawyer says the settlement is void because she was traumatized during the negotiations and not legally competent to sign it. Now we’re being asked: Why did she only file a civil complaint, not a criminal one, since she’s accusing #CR7 of rape? (Which he denies) 2/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:18 Well, Kathryn Mayorga isn’t able to file a criminal complaint herself. The criminal proceedings are solely in the hands of the Police and the US judicial system. The Police of Las Vegas stated that they re-opened the case and that it‘s an on-going investigation. 3/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:30 The Police will have to decide at some point if they consider the evidence as sufficient. If so, they will forward the case to the District Attorney, and he has to decide on the next steps. 4/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:44 We’re going to keep covering the story of course. It’s been a team effort @derSpiegel from the start, with @antjewindmann, @rafanelli, @andreasmeyhoff and many more. Thanks everyone for the support these days! 5/5 reageer retweet
pi_182319276
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 23:51 schreef Igen het volgende:

[..]

Mijn vriendin doet dat af en toe wel. En af en toe roept ze ook "nee" terwijl ze dan juist "ja" bedoelt. In een normale relatie leer je dat, denk ik, een beetje aanvoelen en praat je ook over dingen.

Een one-night-stand is dan wel anders. Een superster kan denken dat hij zich alles kan permitteren en de bezoeker kan denken hem een flinke poot uit te draaien.

En juridisch wordt het nóg een ander verhaal, want de definitie van verkrachting verschilt behoorlijk van land tot land. In Nederland geldt het pas als verkrachting als je dwang gebruikt 'door geweld of ander feitelijkheden'. Het negeren van een duidelijk 'nee' (waar Ronaldo blijkbaar van beschuldigd wordt) is in Nederland dus niet genoeg om voor verkachting veroordeeld te worden. Maar in Zweden is het sinds kort al genoeg als een expliciete toestemming ontbreekt.
Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs van het verkrachtingsrecht, dus wellicht heb je gelijk. Maar het gaat mij gewoon om het feit dat je zelfs als je al aan het neuken bent je toestemming kan intrekken en dat iemand daar rekening mee moet houden.

That’s all.
pi_182319606
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo op de hoogte van alle ins en outs van het verkrachtingsrecht, dus wellicht heb je gelijk. Maar het gaat mij gewoon om het feit dat je zelfs als je al aan het neuken bent je toestemming kan intrekken en dat iemand daar rekening mee moet houden.

That’s all.
Er is toevallig een Nederlandse zaak over een verkrachting dat begon als seks met wederzijdse instemming, maar op een gegeven moment over ging in iets wat de vrouw niet wilde.
Ik weet niet meer wat de uitspraak in die zaak was en kom hem eerder deze week niet terugvinden. Was wel een bijzondere zaak. Ik zal het vanavond nog een proberen, als ok het niet vergeet.
  zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:02:26 #218
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182380591
Het zou nog wel eens veel slechter kunnen worden voor C. Ronaldo.

quote:
Advocaat van Kathryn Mayorga zegt dat hij door tweede vrouw gecontacteerd is die ook claimt door Ronaldo verkracht te zijn

Leslie Stovall, de advocaat die het gewezen model Kathryn Mayorga verdedigt in haar claim verkracht te zijn door Cristiano Ronaldo, zegt dat hij gecontacteerd is door een andere Amerikaanse vrouw die ook stelt seksueel belaagd te zijn door de Portugese stervoetballer. “Ik heb telefoon gekregen van een vrouw die claimt hetzelfde ondergaan te hebben”, aldus Stovall bij The Mail on Sunday. De advocaat weigert te zeggen wie de vrouw is, maar stelt wel al haar details door te spelen aan de politie van Las Vegas, die onlangs de zaak heropend heeft na de vermeende beschuldigingen van verkrachting van Kathryn Mayorga aan het adres van Ronaldo. https://www.hln.be/sport/(...)ht-te-zijn~aa0786cd/
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:40:30 #220
117098 Hathor
Effe niet
pi_182380830
Maar hoe zit dat dan eigenlijk? Als hij schuldig bevonden gaat worden, gaat de VS dan om uitlevering vragen of zo?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182380931
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:29 schreef luxerobots het volgende:
Het zou nog wel eens veel slechter kunnen worden voor C. Ronaldo.

[..]

En een derde heeft zich al gemeld. Ze had al in Manchester aangifte gedaan maar de politie kon er toen weinig mee.

Hij krijgt het zwaar.
pi_182380950
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:29 schreef luxerobots het volgende:
Het zou nog wel eens veel slechter kunnen worden voor C. Ronaldo.

[..]

Hmm, ben benieuwd naar het verhaal van die vrouw (en dan vooral of het net zo ‘sterk’ is).
pi_182380956
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:40 schreef Hathor het volgende:
Maar hoe zit dat dan eigenlijk? Als hij schuldig bevonden gaat worden, gaat de VS dan om uitlevering vragen of zo?
Kan die beter wel doen. Daar is net iemand voor het leven benoemd die wel wat begrip voor hem kan opbrengen.
pi_182381029
Oh, bij SI schrijven ze trouwens dit:
quote:
Mayorga will need to get the court to invalidate a non-disclosure agreement she signed previously in order for the suit to advance.
Ze kan dus toch niet zomaar van de eerdere overeenkomst afzien.
pi_182381053
Wat een beerput gaat er open. En mensen maar denken dat ie homo is :P. Dat zal, maar dit is toch wel even een ommezwaai, met die andere vrouwen die nu aansluiten. Een homo die vrouwen zou verkrachten. Komt zoiets vaker voor?
pi_182381101
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:48 schreef Chadi het volgende:

[..]

Kan die beter wel doen. Daar is net iemand voor het leven benoemd die wel wat begrip voor hem kan opbrengen.
Klopt, als Ronaldo even z'n keukenkalender van het bewuste jaar mee kan nemen en kan laten zien dat er niets gepland staat voor de bewuste dag dan is hij in principe weer vrij.
  zondag 7 oktober 2018 @ 22:59:52 #227
117098 Hathor
Effe niet
pi_182381167
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:53 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Wat een beerput gaat er open. En mensen maar denken dat ie homo is :P. Dat zal, maar dit is toch wel even een ommezwaai, met die andere vrouwen die nu aansluiten. Een homo die vrouwen zou verkrachten. Komt zoiets vaker voor?
Ik denk dat hij geen homo is maar bisexueel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182381187
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat hij geen homo is maar bisexueel.
Omdat hij ze anaal neemt?
pi_182381352
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik denk dat hij geen homo is maar bisexueel.
Dat anale contact vind ik zo maf, als ie bi zou zijn. Benieuwd of het bij die andere vrouwen ook via de achterdeur is gegaan. Een psycholoog zou misschien zeggen dat hij zijn frustratie over zijn geaardheid op die vrouwen af reageerde.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:16:00 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182381456
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:40 schreef Hathor het volgende:
Maar hoe zit dat dan eigenlijk? Als hij schuldig bevonden gaat worden, gaat de VS dan om uitlevering vragen of zo?
voor die criminele zaak wel maar of die er überhaupt komt hangt van het politieonderzoek af
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:27:51 #231
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182381666
Benieuwd naar die verhalen van die andere dames.
Oh.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:29:19 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182381685
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Dat anale contact vind ik zo maf, als ie bi zou zijn. Benieuwd of het bij die andere vrouwen ook via de achterdeur is gegaan. Een psycholoog zou misschien zeggen dat hij zijn frustratie over zijn geaardheid op die vrouwen af reageerde.
Of er komen zo nog berichten naar buiten van mannen die hij ook heeft betast :+
Oh.
pi_182381688
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Dat anale contact vind ik zo maf, als ie bi zou zijn. Benieuwd of het bij die andere vrouwen ook via de achterdeur is gegaan. Een psycholoog zou misschien zeggen dat hij zijn frustratie over zijn geaardheid op die vrouwen af reageerde.
Hij is met een strap on genomen??
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:33:44 #234
117098 Hathor
Effe niet
pi_182381747
quote:
1s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

Omdat hij ze anaal neemt?
Nee, gewoon een gutfeeling.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:34:45 #235
117098 Hathor
Effe niet
pi_182381767
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Of er komen zo nog berichten naar buiten van mannen die hij ook heeft betast :+
Ik denk dat Badr hem anaal heeft uitgewoond. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 7 oktober 2018 @ 23:38:10 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182381827
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Dat anale contact vind ik zo maf, als ie bi zou zijn. Benieuwd of het bij die andere vrouwen ook via de achterdeur is gegaan. Een psycholoog zou misschien zeggen dat hij zijn frustratie over zijn geaardheid op die vrouwen af reageerde.
anaal is het probleem toch niet, het gaat om de toestemming
pi_182381881
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:29 schreef luxerobots het volgende:
Het zou nog wel eens veel slechter kunnen worden voor C. Ronaldo.

[..]

Want? met claimen heb je gelukkig nog niets.
  maandag 8 oktober 2018 @ 01:03:08 #238
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182382881
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want?
Als het waar blijkt te zijn bijvoorbeeld. Dat is denk ik een beetje wat hij bedoelt (let op het woord “zou”)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_182384065
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want? met claimen heb je gelukkig nog niets.
Het zijn nu 3 gevallen die claimen. Twee met een NDA en eentje waarvan de politie niet genoeg bewijs had.
pi_182385521
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 23:10 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Dat anale contact vind ik zo maf, als ie bi zou zijn. Benieuwd of het bij die andere vrouwen ook via de achterdeur is gegaan. Een psycholoog zou misschien zeggen dat hij zijn frustratie over zijn geaardheid op die vrouwen af reageerde.
Ik denk eerder omdat iedereen een kind van hem wil dat ie op deze manier nog een beetje save is.
pi_182385640
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2018 22:29 schreef luxerobots het volgende:
Het zou nog wel eens veel slechter kunnen worden voor C. Ronaldo.

[..]

beetje eng allemaal dit. Vooral die jacht elke keer weer op mannen die zonder bewijs aan de schandpaal genageld worden. Eerst mijn favo serie house of cards en nu cr7.

Nee die vrouwen zijn schatjes, ze wouden gewoon een dikke Portugese pik in hun kutjes en dan achteraf klagen dat het pijn deed. Ga weg man
pi_182385733
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

beetje eng allemaal dit. Vooral die jacht elke keer weer op mannen die zonder bewijs aan de schandpaal genageld worden. Eerst mijn favo serie house of cards en nu cr7.

Nee die vrouwen zijn schatjes, ze wouden gewoon een dikke Portugese pik in hun kutjes en dan achteraf klagen dat het pijn deed. Ga weg man
Ze heeft niet pas achteraf “geklaagd”.
pi_182385760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2018 17:33 schreef Tarado het volgende:
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:29:56 We @derSpiegel were asked a lot about the civil and criminal procedures in the alleged #rape case between @Cristiano Ronaldo and Kathryn #Mayorga. Quick overview: There was a civil complaint filed by Mayorga last week that challenges the settlement agreement from 2010. 1/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:10 Mayorga‘s lawyer says the settlement is void because she was traumatized during the negotiations and not legally competent to sign it. Now we’re being asked: Why did she only file a civil complaint, not a criminal one, since she’s accusing #CR7 of rape? (Which he denies) 2/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:18 Well, Kathryn Mayorga isn’t able to file a criminal complaint herself. The criminal proceedings are solely in the hands of the Police and the US judicial system. The Police of Las Vegas stated that they re-opened the case and that it‘s an on-going investigation. 3/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:30 The Police will have to decide at some point if they consider the evidence as sufficient. If so, they will forward the case to the District Attorney, and he has to decide on the next steps. 4/5 reageer retweet
derWinterbach twitterde op donderdag 04-10-2018 om 17:30:44 We’re going to keep covering the story of course. It’s been a team effort @derSpiegel from the start, with @antjewindmann, @rafanelli, @andreasmeyhoff and many more. Thanks everyone for the support these days! 5/5 reageer retweet
Parasieten
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:18:21 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182385824
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:13 schreef Physsic het volgende:

Ze heeft niet pas achteraf “geklaagd”.
Ach joh, details.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:26:24 #245
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182385947
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

beetje eng allemaal dit. Vooral die jacht elke keer weer op mannen die zonder bewijs aan de schandpaal genageld worden. Eerst mijn favo serie house of cards en nu cr7.

Nee die vrouwen zijn schatjes, ze wouden gewoon een dikke Portugese pik in hun kutjes kontjes en dan achteraf klagen dat het pijn deed. Ga weg man
  maandag 8 oktober 2018 @ 10:28:00 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182385972
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Parasieten
voorlopig hebben ze nog geen aanklacht voor smaad ontvangen
pi_182386626
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dit zijn dus de fans waar ze bang voor was.
pi_182387777
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

beetje eng allemaal dit. Vooral die jacht elke keer weer op mannen die zonder bewijs aan de schandpaal genageld worden. Eerst mijn favo serie house of cards en nu cr7.

Nee die vrouwen zijn schatjes, ze wouden gewoon een dikke Portugese pik in hun kutjes en dan achteraf klagen dat het pijn deed. Ga weg man
Engnek.
"Pools are perfect for holding water"
pi_182387796
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

En jij ook. Bah.

Mede dankzij volk zoals jij komen verkrachters weg met hun wanstaltige daden of krijgen er een te lage straf voor.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:09:23 #250
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182387988
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 10:09 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

beetje eng allemaal dit. Vooral die jacht elke keer weer op mannen die zonder bewijs aan de schandpaal genageld worden. Eerst mijn favo serie house of cards en nu cr7.

Nee die vrouwen zijn schatjes, ze wouden gewoon een dikke Portugese pik in hun kutjes en dan achteraf klagen dat het pijn deed. Ga weg man
House of Cards was al niet boeiend meer zelfs toen Spacey nog meedeed.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:11:53 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182388035
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

House of Cards was al niet boeiend meer zelfs toen Spacey nog meedeed.
weggooier na seizoen 1
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:12:19 #252
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388044
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:11 schreef Tarado het volgende:

[..]

weggooier na seizoen 1
Ze konden onmogelijk net zo vermakelijk zijn als de realiteit.
Oh.
pi_182388060
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:03 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit zijn dus de fans waar ze bang voor was.
De reacties op Fok en daarbuiten maken haar verklaring over waarom ze destijds (o.a.) akkoord is gegaan met de schikking zeer begrijpelijk. De angst was terecht.

Al weet ik niet of hij in die tijd al zo groot was.
pi_182388071
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

House of Cards was al niet boeiend meer zelfs toen Spacey nog meedeed.
prima vermaakt mee.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:14:40 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388082
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

De reacties op Fok en daarbuiten maken haar verklaring over waarom ze destijds (o.a.) akkoord is gegaan met de schikking zeer begrijpelijk. De angst was terecht.

Al weet ik niet of hij in die tijd al zo groot was.
In de zomer dat hij dit deed had hij net de CL gewonnen met Man Utd en een recordtransfer naar Real Madrid gemaakt.

Hij was toen al een superster.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:14:53 #256
117098 Hathor
Effe niet
pi_182388090
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

De reacties op Fok en daarbuiten maken haar verklaring over waarom ze destijds (o.a.) akkoord is gegaan met de schikking zeer begrijpelijk. De angst was terecht.

Al weet ik niet of hij in die tijd al zo groot was.
Wel groot maar nog lang niet de status die hij nu heeft.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_182388103
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 11:57 schreef probeer het volgende:

[..]

En jij ook. Bah.

Mede dankzij volk zoals jij komen verkrachters weg met hun wanstaltige daden of krijgen er een te lage straf voor.
verkrachters moeten gewoon de diepste put in maar met al dat geroeptoeter van iedereen ben je al schuldig voordat het bewezen is.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:16:10 #258
117098 Hathor
Effe niet
pi_182388111
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

In de zomer dat hij dit deed had hij net de CL gewonnen met Man Utd en een recordtransfer naar Real Madrid gemaakt.

Hij was toen al een superster.
Maar het moest eigenlijk allemaal nog beginnen voor hem. bij Real heeft hij zijn naam echt gevestigd en een karrevracht aan prijzen binnengesleept.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:17:03 #259
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182388123
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

verkrachters moeten gewoon de diepste put in maar met al dat geroeptoeter van iedereen ben je al schuldig voordat het bewezen is.
helemaal onschuldig is hij in dit geval ook niet, tenminste dat is wat je uit de documenten kan halen
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:17:39 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388134
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Maar het moest eigenlijk allemaal nog beginnen voor hem. bij Real heeft hij zijn naam echt gevestigd en een karrevracht aan prijzen binnengesleept.
Maar hij was niet echt een beginnend talentje waar niemand ooit van gehoord had, was gewoon al een gevestigde naam. Had net gescoord in de CL-finale.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:19:39 #261
117098 Hathor
Effe niet
pi_182388166
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar hij was niet echt een beginnend talentje waar niemand ooit van gehoord had, was gewoon al een gevestigde naam. Had net gescoord in de CL-finale.
Ja, maar hij had op dat moment nog geen grote persoonlijke prijzen, die kwamen allemaal pas toen hij dij Real speelde.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:20:56 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388190
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, maar hij had op dat moment nog geen grote persoonlijke prijzen, die kwamen allemaal pas toen hij dij Real speelde.
Hij had in 2008 al de Ballon d'Or gewonnen.
Oh.
pi_182388191
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

verkrachters moeten gewoon de diepste put in maar met al dat geroeptoeter van iedereen ben je al schuldig voordat het bewezen is.
:')

Je maakt net het vermeende slachtoffer uit voor een leugenachtige golddigger, en klaagt tegelijkertijd dat er te veel mensen zomaar wat roepen waardoor de betrokkenen al schuldig geacht worden voordat er ook maar iets bewezen is?

Snap je zelf hoe daar helemaal niets van klopt?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:22:18 #264
117098 Hathor
Effe niet
pi_182388223
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij had in 2008 al de Ballon d'Or gewonnen.
Ahh die was ik even vergeten. :@
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:22:44 #265
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388232
Wel altijd grappig dat altijd die beroemde multimiljonairs worden beschuldigd van spijt-na-daad verkrachting.
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:24:44 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182388274
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:22 schreef SuperNeger het volgende:
Wel altijd grappig dat altijd die beroemde multimiljonairs worden beschuldigd van spijt-na-daad verkrachting.
Ja inderdaad. In het leven van Jan met de Pet komt dit nooit voor.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:25:22 #267
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388286
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja inderdaad. In het leven van Jan met de Pet komt dit nooit voor.
Jan met de Pet heeft ook niet zoveel geld.
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:27:58 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182388327
N
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:25 schreef SuperNeger het volgende:

Jan met de Pet heeft ook niet zoveel geld.
Nee, daarom komt in die kringen de fata morgana van verkrachting nooit voor. Valt niks te halen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:28:24 #269
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182388334
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij had in 2008 al de Ballon d'Or gewonnen.
Weet je wat het is. Je mag tegenwoordig niets meer met een meisje doen JR

Voordat je et weet ben je de klos
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:28:40 #270
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182388339
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:27 schreef Copycat het volgende:
N

[..]

Nee, daarom komt in die kringen de fata morgana van verkrachting nooit voor. Valt niks te halen.
N
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:29:20 #271
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388353
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:28 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Weet je wat het is. Je mag tegenwoordig niets meer met een meisje doen JR

Voordat je et weet ben je de klos
Je mag het inderdaad niet tegen haar wil doen, en daar valt weinig op af te dingen.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:29:36 #272
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388357
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:27 schreef Copycat het volgende:
N

[..]

Nee, daarom komt in die kringen de fata morgana van verkrachting nooit voor. Valt niks te halen.
Het blijft gewoon opmerkelijk dat dit altijd bij een wereldberoemd persoon die letterlijk miljoenen of zelfs miljarden heeft gebeurt. Het is niet dat hij verkrachting nodig heeft om aan z'n trekken te komen en hij heeft de vrouwen letterlijk voor het uitkiezen.

Dus waarom het risico lopen?
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:30:42 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182388376
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:29 schreef SuperNeger het volgende:

Het blijft gewoon opmerkelijk dat dit altijd bij een wereldberoemd persoon die letterlijk miljoenen of zelfs miljaren heeft gebeurt. Het is niet dat hij verkrachting nodig heeft om aan z'n trekken te komen en hij heeft de vrouwen letterlijk voor het uitkiezen.

Dus waarom het risico lopen?
Misschien moet je je even in de psychologie van verkrachting verdiepen. Dan weet je bijvoorbeeld al snel dat het negen van de tien keer niet geiligheid is, maar macht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_182388388
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:29 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Het blijft gewoon opmerkelijk dat dit altijd bij een wereldberoemd persoon die letterlijk miljoenen of zelfs miljarden heeft gebeurt. Het is niet dat hij verkrachting nodig heeft om aan z'n trekken te komen en hij heeft de vrouwen letterlijk voor het uitkiezen.

Dus waarom het risico lopen?
:')

Ja, alleen rijke mensen worden beschuldigd van verkrachtingen.

Dude ...
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:31:33 #275
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388397
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien moet je je even in de psychologie van verkrachting verdiepen. Dan weet je bijvoorbeeld al snel dat het negen van de tien keer niet geiligheid is, maar macht.
Juist ja. Net als dat Bill Gates in de winkel producten onder z'n trui stop. Misschien moet ik me maar in de psychologie van kleptomanie gaan verdiepen.
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:31:38 #276
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388399
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:29 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Het blijft gewoon opmerkelijk dat dit altijd bij een wereldberoemd persoon die letterlijk miljoenen of zelfs miljarden heeft gebeurt. Het is niet dat hij verkrachting nodig heeft om aan z'n trekken te komen en hij heeft de vrouwen letterlijk voor het uitkiezen.

Dus waarom het risico lopen?
Als je zo beroemd en rijk bent denk je al makkelijker met van alles weg te kunnen komen.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:32:05 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182388406
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:31 schreef SuperNeger het volgende:

Juist ja. Net als dat Bill Gates in de winkel producten onder z'n trui stop. Misschien moet ik me maar in de psychologie van kleptomanie gaan verdiepen.
Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:32:08 #278
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_182388407
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Je mag het inderdaad niet tegen haar wil doen, en daar valt weinig op af te dingen.
Ja maar wat als het niet tegen haar wil is en zegt van even aftikken anders ga ik naar de politie
  Moderator maandag 8 oktober 2018 @ 12:32:14 #279
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_182388408
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:27 schreef Copycat het volgende:
N

[..]

Nee, daarom komt in die kringen de fata morgana van verkrachting nooit voor. Valt niks te halen.
N
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_182388425
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oké.
Fijn he, zo'n stukje inzicht in waarom verkrachting niet serieus genoeg genomen wordt in deze maatschappij. Mijn maag draait er van om.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:34:19 #281
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388437
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als je zo beroemd en rijk bent denk je al makkelijker met van alles weg te kunnen komen.
Toch riekt dit gewoon weer naar zo'n #metoo gevalletje.
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oké.
Bedankt voor je bijdrage
Man of Steal.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:34:39 #282
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388445
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:32 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ja maar wat als het niet tegen haar wil is en zegt van even aftikken anders ga ik naar de politie
Ja daarom zijn dit soort zaken altijd lastig.

Maar nu heeft Ronaldo het zelf een soort van toegegeven, dus dat maakt de situatie anders.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:35:07 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182388454
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:34 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Toch riekt dit gewoon weer naar zo'n #metoo gevalletje.

En daar zaten ook gewoon waargebeurde verhalen bij.
Oh.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:36:48 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_182388489
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:33 schreef probeer het volgende:

Fijn he, zo'n stukje inzicht in waarom verkrachting niet serieus genoeg genomen wordt in deze maatschappij. Mijn maag draait er van om.
Zonder ook maar enige kennis. Ik verwacht hier weinig anders, dus glijdt het van me af. Het blijft treurig, natuurlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:37:28 #285
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388501
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En daar zaten ook gewoon waargebeurde verhalen bij.
En de meesten gingen om geld en aandacht. Het is gewoon niet aannemelijk dat wereldberoemde mensen met miljoenen en miljarden die elke vrouw kunnen krijgen die ze maar willen naar verkrachting moeten grijpen om aan hun trekken te komen. Natuurlijk zullen er vast een paar zijn die het "om de macht" doen of "denken dat ze daarom overal mee weg kunnen komen" maar ik heb het idee dat het vaak gewoon een #metoo geval is voor aandacht & geld.

Tenzij er toevallig een verband ligt tussen heel rijk zijn en vrouwen willen verkrachten maar daar ben ik niet van op de hoogte.
Man of Steal.
pi_182388552
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:15 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

verkrachters moeten gewoon de diepste put in maar met al dat geroeptoeter van iedereen ben je al schuldig voordat het bewezen is.
Je begrijpt het niet volgens mij. Vrouwen zijn pure wezens die niet in staat zijn om te liegen. bedriegen en te manipuleren . Dus wanneer er eentje zegt verkracht te zijn , dan is het beste wat je kan doen is om de vrouw blind te geloven op haar woord
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:44:02 #287
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388640
Toch zou ik haar doen. Met of zonder consent.
Man of Steal.
  Forum Admin maandag 8 oktober 2018 @ 12:47:00 #288
35723 crew  GGMM
pi_182388701
quote:
7s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:27 schreef Copycat het volgende:
N

[..]

Nee, daarom komt in die kringen de fata morgana van verkrachting nooit voor. Valt niks te halen.
N
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:47:20 #289
117098 Hathor
Effe niet
pi_182388712
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:44 schreef SuperNeger het volgende:
Toch zou ik haar doen. Met of zonder consent.
Heb je ook 3,5 ton op zak waardoor ze de eerstkomende 10 jaar haar mond zal houden?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:49:04 #290
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388742
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Heb je ook 3,5 ton op zak waardoor ze de eerstkomende 10 jaar haar mond zal houden?
Nee ;(

Ook wel hypocriet dat ze eerst het geld aanneemt en dan toch gaat zeiken als het op raakt. Als ze er echt mee zat nam ze het geld ook niet aan en zou ze gerechtigheid eisen maar goed. Des te meer reden om te denken dat dit ruikt naar #metoo
Man of Steal.
pi_182388954
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:44 schreef SuperNeger het volgende:
Toch zou ik haar doen. Met of zonder consent.
Wat de fuck is er mis met jou?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 8 oktober 2018 @ 12:57:34 #292
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_182388990
quote:
13s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat de fuck is er mis met jou?
Stel je niet aan, is gewoon een scherp grapje omdat mensen hier altijd "ik zou haar doen" etc zeggen.

Sommige overduidelijke dingen zoals dat moet je gewoon met een korrel zout kunnen nemen. Witte ridder. :')
Man of Steal.
pi_182389179
quote:
13s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Wat de fuck is er mis met jou?
Vrouwen ongevraagd in de kont nemen :9~
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 8 oktober 2018 @ 13:10:37 #294
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_182389349
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:20 schreef probeer het volgende:

[..]

:')

Je maakt net het vermeende slachtoffer uit voor een leugenachtige golddigger, en klaagt tegelijkertijd dat er te veel mensen zomaar wat roepen waardoor de betrokkenen al schuldig geacht worden voordat er ook maar iets bewezen is?

Snap je zelf hoe daar helemaal niets van klopt?
Huh? Als HIJ denkt dat iemand een golddigger is, maar van mening is dat ANDEREN iemand direct schuldig verklaren zonde bewijs, dan "klopt" dat niet volgens jou?

Volgens mij ligt dat volledig in één lijn.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_182389356
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:20 schreef probeer het volgende:

[..]

:')

Je maakt net het vermeende slachtoffer uit voor een leugenachtige golddigger, en klaagt tegelijkertijd dat er te veel mensen zomaar wat roepen waardoor de betrokkenen al schuldig geacht worden voordat er ook maar iets bewezen is?

Snap je zelf hoe daar helemaal niets van klopt?
Natuurlijk snapt hij dat niet.
pi_182389636
Fake news.
pi_182390107
Zal wel weer zo'n vrouw zijn die geld wil hebben. Net zoals die 2e vrouw die zich 'spontaan' meldt.
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:02:46 #298
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_182390396
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:57 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

Stel je niet aan, is gewoon een scherp grapje omdat mensen hier altijd "ik zou haar doen" etc zeggen.

Sommige overduidelijke dingen zoals dat moet je gewoon met een korrel zout kunnen nemen. Witte ridder. :')
Scherp hoor

Zeggen dat je iemand wel zou willen verkrachten

Gek.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:15:00 #299
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182390610
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 12:37 schreef SuperNeger het volgende:

[..]

En de meesten gingen om geld en aandacht. Het is gewoon niet aannemelijk dat wereldberoemde mensen met miljoenen en miljarden die elke vrouw kunnen krijgen die ze maar willen naar verkrachting moeten grijpen om aan hun trekken te komen. Natuurlijk zullen er vast een paar zijn die het "om de macht" doen of "denken dat ze daarom overal mee weg kunnen komen" maar ik heb het idee dat het vaak gewoon een #metoo geval is voor aandacht & geld.

Tenzij er toevallig een verband ligt tussen heel rijk zijn en vrouwen willen verkrachten maar daar ben ik niet van op de hoogte.
Dan snap je er echt geen bal van. Er zijn maar weinig verkrachters die lust als grote drijfveer hebben. Macht, woede, wraak e.d. zijn vrijwel altijd de drijvende zaken erachter.

Als je gewoon lekker wil neuken zijn er vele andere en veel betere optie's.
Waarom denk je bv dat onvrijwillige maagden niet massaal aan het verkrachten slaan? Het antwoord is verdomd simpel, tussen seks willen, wanhopig zijn zelfs, en verkrachting zit een wereld van verschil. Voor verkrachting moet je de ander kwaad willen doen. Moet het je geen flikker kunnen schelen of zelfs wenselijk vinden de ander kwaad te doen.
Verkrachting is een geweldsdelict, heeft bar weinig met (wederzijdse) seks te maken.

En lees je eens een beetje in, er zijn potjandorie 24 aangiftes van verkrachting per week in Nederland alleen al. Vrijwel allemaal gaan ze over niet bekende/niet rijke daders. Dat een well bekende dader meer in het nieuws komt betekend niet dat dat het gros is. Het tegendeel is waar.

Maar goed, hier gaat het om een vermeende dader die zelf in de documentatie zegt dat ze vooraf, tijdens en achteraf nee zei. Die zelf zegt zijn 'excuus' aangeboden te hebben achteraf om wat hij gedaan had.
Zo blijkt er ook uit de documentatie dat er erg veel druk op het vermeende slachtoffer is gelegd en dat zelfs de advocaten van de vermeende dader aangaven dat het vermeende slachtoffer er emotioneel slecht aan toe was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 08-10-2018 14:20:23 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 8 oktober 2018 @ 14:19:29 #300
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182390692
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:45 schreef Carlos93 het volgende:
Zal wel weer zo'n vrouw zijn die geld wil hebben. Net zoals die 2e vrouw die zich 'spontaan' meldt.
Lees je in voordat je wat roept.
De media is hier all in 2017 mee bezig gegaan en zij (en de mensen om haar heen) bleven zwijgen.

De media (Spiegel) is doorgegaan met hun onderzoek en heeft documenten van oa de advocaten van Ronaldo bemachtigt. Ronaldo is op die media gedoken en heeft uitgehaald naar het vermeende slachtoffer. En pas nu, nu Ronaldo zijn zegje heeft gedaan in de media en het echt groter werd (het media verhaal) doet zij haar zegje.

De info uit die documentatie laat oa Ronaldo's verklaring van toen zien en die is niet zo heel best.

Op geen enkel moment heeft deze vrouw dus zelf de media opgezocht. Ze reageert nu op ruined media aandacht en op een Ronaldo die er vol op in gaat en ook haar aanvalt (in de media).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182390740
quote:
1s.gif Op maandag 8 oktober 2018 13:10 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Huh? Als HIJ denkt dat iemand een golddigger is, maar van mening is dat ANDEREN iemand direct schuldig verklaren zonde bewijs, dan "klopt" dat niet volgens jou?

Volgens mij ligt dat volledig in één lijn.
Hij stelt dat hij het schadelijk vindt om, zonder gerechtelijke uitspraak, mensen schuldig te verklaren.

Vervolgens veroordeelt hij de vrouw.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')