abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 00:24:34 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182265165
Nouja kijk hij heeft iig toegegeven dat de seks met instemming was.

Natuurlijk is het dan lastig te bewijzen of dit idd zo was. Maar als ze daadwerkelijk aangifte heeft gedaan de dag erna, dan.. dan ben ik bang dat C.Ronaldo eerder genaaid is dan zij.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_182268001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 00:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogelijk een stomme vraag hoor. Maar je ziet documenten die getekend zouden zijn. Waarom ataat daar letterlijk zijn naam ipv een handtekening? Is dat normaal?

En hij heet Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro in de volledigheid. Is dat ook niet van belang bij dat soort officieele documenten?
Misschien is dat zijn handtekening?
pi_182268192
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien is dat zijn handtekening?
Nope, die is vrij makkelijk op te zoeken. Ook zijn handschrift is op te vinden stukken op het internet wat anders dan dat je hier op ziet. Al weet ik niet hoe zoiets kan veranderen natuurlijk door de commerciële ontwikkeling van CR7 (die zal al duizenden handtekeningen hebben gezet, dus mogelijk dat je in de loop van tijd je handtekening aanpast op enig gemak) , ik bind er ook geen conclusies aan.
pi_182268292
Ik heb altijd gedacht dat Ronaldo van de herenliefde was.
Is dit een PR stunt?
pi_182268306
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 08:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nope, die is vrij makkelijk op te zoeken. Ook zijn handschrift is op te vinden stukken op het internet wat anders dan dat je hier op ziet. Al weet ik niet hoe zoiets kan veranderen natuurlijk door de commerciële ontwikkeling van CR7 (die zal al duizenden handtekeningen hebben gezet, dus mogelijk dat je in de loop van tijd je handtekening aanpast op enig gemak) , ik bind er ook geen conclusies aan.
Ah, oke. :) Ik weet wel dat het gebruikelijk is voor artiesten om een andere ‘officiele’ handtekening te hebben dan de handtekening die ze voor hun fans gebruiken. Dat is ook wel veiliger, denk ik.
Maar dan zou het nog wel opmerkelijk zijn dat zijn officiele handtekening slechts zijn naam is.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 09:38:37 #156
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_182268654
quote:
7s.gif Op maandag 1 oktober 2018 19:42 schreef Copycat het volgende:
En er maar overheen blijven lezen dat ze niet zelf hiermee naar buiten is getreden. Gewoon, omdat dat lekkerder trollt.
Wachten tot Ronaldo toegeeft eigenlijk al zijn hele leven moslim te zijn. Dan is die vrouw ineens wél geloofwaardig.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_182272499
Die opmerkingen van Ronaldo, misselijk mannetje.

dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:42:12 #158
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_182273428
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 13:44 schreef fliert het volgende:
Die opmerkingen van Ronaldo, misselijk mannetje.

:')
Oh.
pi_182273817
Wat ik niet begrijp is dat iemand die zwemt in het geld en aan iedere teen honderden vrouwen kan krijgen zich zou vergrijpen.
Volgens mij als zo iemand seks wil, dan staan vrouwen drie rijen dik voor zijn deur of belt hij om de mooiste callgirls van de wereld.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_182273908
De bewijzen zijn wel erg in zijn nadeel.
pi_182273925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat iemand die zwemt in het geld en aan iedere teen honderden vrouwen kan krijgen zich zou vergrijpen.
Volgens mij als zo iemand seks wil, dan staan vrouwen drie rijen dik voor zijn deur of belt hij om de mooiste callgirls van de wereld.
Verkrachting gaat om een ander soort macht. Zij wilde niet en dat is al schoppen tegen zijn ego.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:13:19 #162
117098 Hathor
Effe niet
pi_182273971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:05 schreef Sigaartje het volgende:
Precies, zie Charlie Sheen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_182273999
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Verkrachting gaat om een ander soort macht. Zij wilde niet en dat is al schoppen tegen zijn ego.
Waarschijnlijk krijg je dat als je zo verschrikkelijk veel geld en roem hebt dat er helemaal geen weerstand is in je leven. Best eng, dat je nergens meer voor hoeft te knokken.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:15:41 #164
117098 Hathor
Effe niet
pi_182274018
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:11 schreef Chadi het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_182274117
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat laat jou denken dat ze niet wilde? ze had hem al haar telefoonnummer gegeven, ging in op de uitnodiging naar de hotelkamer te komen, stapte in een bad waar meerdere personen inzaten...dat alles komt nou niet bepaald over als een vrouw die "niet wil", eerder als iemand met een vooropgezet plan.
Dus een bubbelbadfeestje in badkleding geeft aanleiding om een nee van een deelneemster aan het bubbelbadfeestje na dat feestje m.b.t. seks te negeren en door te gaan?!?

Rare gedachtengang hou je er op na...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 15:20:32 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_182274124
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:14 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Waarschijnlijk krijg je dat als je zo verschrikkelijk veel geld en roem hebt dat er helemaal geen weerstand is in je leven. Best eng, dat je nergens meer voor hoeft te knokken.
mwa dat doet hij voor z'n sport toch echt wel
pi_182274176
quote:

[..]

Je telefoonnummer geven en met een groepje in het bubbelbad gaan betekent dat je anaal genomen wil worden? Gast. :') :') :')
pi_182274189
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

mwa dat doet hij voor z'n sport toch echt wel
Dat is zo, maar als hij ooit werkloos raakt, heeft hij zeeen van geld op de bank staan om ergens in de wereld een heerlijk leventje te leiden. Dat kan niet iedereen zeggen.
pi_182274246
quote:

[..]

Als puntje bij paaltje komt en ze zegt NEE dan is het gewoon nee. Hij dacht vast dat ze al binnen was. Nog een reden waarom verkrachting waarschijnlijker is.
pi_182274262
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:23 schreef Physsic het volgende:

[..]

Je telefoonnummer geven en met een groepje in het bubbelbad gaan betekent dat je anaal genomen wil worden? Gast. :') :') :')
:D
pi_182274405
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

:D
Ja, sorry hoor.
pi_182274579
quote:

[..]

Dude... :')
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:01:19 #173
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_182274879
quote:

[..]

Wat laat mensen denken dat ze niet wilde? Even nadenken hoor....
Euhm, heel misschien wel dat ze de hele tijd nee en stop zei? Vooraf, tijdens en achteraf aangaf het niet te willen?

Niemand neemt het hem kwalijk dat hij een poging heeft gewaagd, zelfs niet als die aardig lomp was. Dat hij dacht dat ze misschien seks wilde is niet waar het probleem om gaat.
Dat hij gewoon even bruut zijn ding deed terwijl zij nee en stop zei is wel het probleem (wat hij dus zelf aangeeft in die ene verklaring).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_182274998
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2018 15:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor.
Ben het helemaal met je eens hoor. Moest er enorm om lachen. Het is ook precies zoals Ronaldo waarschijnlijk gedacht heeft. Ze komen om geneukt te worden en deze ook. Soort lopende band werk ..maar dan is er eentje die dat niet wil en ja wat dan....
In plaats van gewoon stoppen . Toch dat mens de vernieling in helpen want wie denkt ze wel niet dat ze is. Elke griet wil de genotsknots van deze godheid tussen haar benen hebben,
  dinsdag 2 oktober 2018 @ 16:09:22 #175
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_182275041
Daarnaast in die statement zegt hij dat ze nee bleef zeggen maar zichzelf wel available maakte. :?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')