abonnement Unibet Coolblue
pi_181707836
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 9 augustus 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 17:12:53 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181707838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:04 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik heb geen Levi's. Maar als jij je als een kind wilt gedragen be my guest.
Levi's gaat actiegroepen die tegen het 2A zijn ondersteunen. Onamerikaans kutmerk is het, vind je niet?

Je hebt zeker wel Colin Kaepernick schoenen? Van die gympen met zo'n swoosh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181707857
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Levi's gaat actiegroepen die tegen het 2A zijn ondersteunen. Onamerikaans kutmerk is het, vind je niet?

Je hebt zeker wel Colin Kaepernick schoenen? Van die gympen met zo'n swoosh.
:') Jou negeer ik maar.
pi_181707885
Nog een aardig stuk over bullshit in de politiek:
https://www.groene.nl/artikel/minder-bullshit-graag

Wat mij betreft sluit dat ook mooi aan bij het de lame duck claim van de GOP omtrent Garland. Schoolvoorbeeld van de bullshit zoals Frankfurt die voor ogen had.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 17:18:21 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181707942
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:13 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Jou negeer ik maar.
Je bent gewoon een nike-drager, gij hypocriet!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181708000


Grappig.
pi_181708104


Deze Democratische senator Leahy is echt seniel. Hij zit gewoon dom dingen te lullen en dingen te claimen.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 17:26:36 ]
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 17:27:47 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181708148
Isikoff twitterde op woensdag 05-09-2018 om 16:36:17 "I cant give you an answer on that hypothetical question," Kavanaugh says when asked whether a president can be compelled to comply with a Justice Department subpoena. (Maybe not that hypothetical) reageer retweet
jimsciutto twitterde op woensdag 05-09-2018 om 17:24:56 How is that hypothetical when three presidents - Jefferson, Nixon and Clinton - have been subpoenaed and lawyers for the current one openly discuss the possibility? https://t.co/XH1fMSMewR reageer retweet
Goede vraag.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181708239
Wat een zielige voorstelling van de democraten _O-
pi_181708306
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:27 schreef Ulx het volgende:
Isikoff twitterde op woensdag 05-09-2018 om 16:36:17 "I cant give you an answer on that hypothetical question," Kavanaugh says when asked whether a president can be compelled to comply with a Justice Department subpoena. (Maybe not that hypothetical) reageer retweet
jimsciutto twitterde op woensdag 05-09-2018 om 17:24:56 How is that hypothetical when three presidents - Jefferson, Nixon and Clinton - have been subpoenaed and lawyers for the current one openly discuss the possibility? https://t.co/XH1fMSMewR reageer retweet
Goede vraag.
Bizar antwoord. Natuurlijk maakt het niet uit of een vraag hypothetisch is als het gaat om een open rechtsvraag. De zaken-Jefferson, Nixon en Clinton hebben ook alle drie geen antwoord gegeven op dit fundamentele constitutionele punt.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 17:37:47 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181708376
BillPascrell twitterde op woensdag 05-09-2018 om 17:25:48 I have written a resolution of inquiry demanding answers on Trump’s chaotic trade policies. It will be debated in committee today. Will @HouseGOP allow Congress to exercise oversight of the Trump admin? Stay tuned. https://t.co/UvcwXYEUcQ reageer retweet
Het zal wel weer geblokt worden, maar ga maar uitleggen aan bezorgde kiezers waarom je dat doet als GOP kandidaat..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181708574
pi_181708656
Lijkt erop dat de Capitol Police naar mijn advies heeft geluisterd.

  Moderator woensdag 5 september 2018 @ 18:03:33 #15
54278 crew  Tijger_m
42
pi_181708890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:50 schreef vigen98 het volgende:
Lijkt erop dat de Capitol Police naar mijn advies heeft geluisterd.

[ afbeelding ]
Je plaatjes werken niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_181708973
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je plaatjes werken niet.
Oh nu opeens niet meer zie ik :{
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 18:08:11 #17
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181708993
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je plaatjes werken niet.
Zijn argumenten ook niet. Lekker effectief.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181709212
Trump's approval voor het eerst sinds februari onder de 40%

https://projects.fivethir(...)ings/?ex_cid=rrpromo

McCain effect?
pi_181709704


Capitol Police heeft naar mijn advies geluisterd.
pi_181709825
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Trump's approval voor het eerst sinds februari onder de 40%

https://projects.fivethir(...)ings/?ex_cid=rrpromo

McCain effect?
Er lijkt zo langzamerhand wel weer sprake te zijn van een dipje. Of daar een concrete oorzaak aan ten grondslag ligt of gewoon sprake is van statistische fluctuaties blijft lastig in te schatten. Net als de vraag hoe snel je effecten van gebeurtenissen terug gaat zien in een dergelijk peilinggemiddelde.
Het kan bijvoorbeeld ook een groeiende teleurstelling zijn bij mensen die ondanks het getwitter over wat selectief gekozen macro-economische cijfers banen zien verdwijnen, hun loon niet zien stijgen maar de prijzen wel, gehakt zien worden in zorg en ga zo maar door.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181710072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:35 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]

Capitol Police heeft naar mijn advies geluisterd.
Je plaatjes werken nog steeds niet, alleen als je quote :')
pi_181710104
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:48 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je plaatjes werken nog steeds niet, alleen als je quote :')
Ze doen het wel hoor. Net gedubbelchecked. Nu ligt het aan jouw computer ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2018 18:50:19 ]
pi_181710136
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Er lijkt zo langzamerhand wel weer sprake te zijn van een dipje. Of daar een concrete oorzaak aan ten grondslag ligt of gewoon sprake is van statistische fluctuaties blijft lastig in te schatten. Net als de vraag hoe snel je effecten van gebeurtenissen terug gaat zien in een dergelijk peilinggemiddelde.
Het kan bijvoorbeeld ook een groeiende teleurstelling zijn bij mensen die ondanks het getwitter over wat selectief gekozen macro-economische cijfers banen zien verdwijnen, hun loon niet zien stijgen maar de prijzen wel, gehakt zien worden in zorg en ga zo maar door.
De generic ballot gaat up, down, sideways and in circles maar Trump's approval is redelijk stabiel. Denk niet dat het een fluctuatie is.
pi_181710228
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:50 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

De generic ballot gaat up, down, sideways and in circles maar Trump's approval is redelijk stabiel. Denk niet dat het een fluctuatie is.
Dat is nou niet echt een statistisch valide conclusie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181710340
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is nou niet echt een statistisch valide conclusie.
Als nagenoeg iedere pollster dezelfde trend laat zien lijkt het me toch vergezocht dat ze er allemaal naast zitten.
pi_181710450
quote:
US trade deficit increased the most since 2015 in July

Exports dropped 1 percent to $211.1 billion, behind drops in shipments of soybeans, which fell $682 million and a $1.57 billion drop in purchases of civilian aircraft.

Imports rose 0.9 percent to a record $261.2 billion, boosted by purchases of computers, oil and autos.

The increase in the overall trade gap was the biggest since March 2015.

The deficit rose even as Trump has put his focus on lowering the trade deficits, which the president argues reflect how the U.S. has poorly negotiated trade deals in the past, giving other countries the advantage.

Deficits in goods with China and the European Union reached all-time highs.

Trump has imposed tariffs on a broad range of Chinese goods while hitting the EU with steep steel and aluminum duties.

China has matched U.S. tariffs and has promised to keep it up if Trump decides to slap tariffs on $200 billion on Chinese goods. That move could happen as early as this week.

Trump's imposition of $50 in tariffs on China with threats of billions more has ramped up tensions between the world's largest economies.

The goods deficit with China jumped 10 percent in July to a record $36.8 billion.

The trade gap with the EU spiked 50 percent to a record-high $17.6 billion.

So far this year, the goods and services trade deficit is up 7 percent from the same period in 2017.
http://thehill.com/policy(...)t-since-2015-in-july
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181710530
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 18:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als nagenoeg iedere pollster dezelfde trend laat zien lijkt het me toch vergezocht dat ze er allemaal naast zitten.
Maar is dat het geval?
Als ik zo even naar de FiveThirtyEight lijst kijk, dan is Gallup ongewijzigd sinds de laatste keer. YouGove fluctueert.
Die Selzer poll heeft geen historie en drukt volgens mij zwaar vanwege de A+ rating.
Ipsos steeg 2 procent sinds de laatste peiling.
Rasmussen heeft altijd een enorme GOP-skew maar lijkt nu wat gezakt.
Morning consult vertoont juist een uptick van 5 procentpunt in de meest recente poll.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181710866
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Maar is dat het geval?
Als ik zo even naar de FiveThirtyEight lijst kijk, dan is Gallup ongewijzigd sinds de laatste keer. YouGove fluctueert.
Die Selzer poll heeft geen historie en drukt volgens mij zwaar vanwege de A+ rating.
Ipsos steeg 2 procent sinds de laatste peiling.
Rasmussen heeft altijd een enorme GOP-skew maar lijkt nu wat gezakt.
Morning consult vertoont juist een uptick van 5 procentpunt in de meest recente poll.
Selzer had tegelijkertijd de generic ballot op D+2 dus daar ben ik dan weer een beetje bedenkelijk over. YouGov is dagelijks dus die gaat sowieso veel op en neer. Maar als je naar de gewogen resultaten kijkt is de lijn duidelijker. Zelfde geldt overigens voor de aggregate van RCP.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:15:55 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181710884
Hopelijk doen de Democraten in Texas een stunt en gooien ze die nietsnut Ted Cruz uit de senaat.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 19:17:48 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181710948
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk doen de Democraten in Texas een stunt en gooien ze die nietsnut Ted Cruz uit de senaat.
Een jokkebrok met een lelijke vrouw en een vader die betrokken was bij de moord op JFK hoort inderdaad niet in de senaat.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 5 september 2018 @ 19:21:02 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711028
Slechts zijdelings relevant, maar toch: https://www.nu.nl/buitenl(...)m-weer-tel-aviv.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 5 september 2018 @ 19:24:13 #32
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_181711093
Het zou wat mij betreft echt fijn zijn als Ulx en Luda wat serieuzer postten. Ik snap de neiging het anders te doen, maar het draagt niet echt bij aan het serieus houden en on topic houden vh topic.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_181711141
Jerome Corsi, Conspiracy Theorist, Is Subpoenaed in Mueller Investigation

quote:
Jerome Corsi, a conspiracy theorist and political commentator with connections to the former Trump adviser Roger J. Stone Jr., has been subpoenaed to testify on Friday before the grand jury in the special counsel investigation into Russia’s election interference and whether Trump associates conspired with the effort, his lawyer said on Wednesday.

The lawyer, David Gray, said that he anticipates that investigators for the special counsel, Robert S. Mueller III, plan to ask Mr. Corsi about his discussions with Mr. Stone, who appeared to publicly predict in 2016 that WikiLeaks planned to publish material damaging to Hillary Clinton’s presidential campaign.

”He fully intends to comply with the subpoena,” Mr. Gray said, adding that the subpoena was not specific about the topic but that he and his client anticipated “it has to do with his communications with Roger Stone.”

Mr. Mueller’s team appears to be zeroing in on Mr. Stone as a possible nexus between the Trump campaign and WikiLeaks, which was used by Russian intelligence officers to spread information stolen from Democrats, according to an indictment by Mr. Mueller’s team. Another former associate of Mr. Stone, the New York political gadfly Randy Credico, is also expected to testify before the grand jury on Friday.

Mr. Stone has maintained that he had no contact with Julian Assange, the founder of WikiLeaks, and that he learned what WikiLeaks was doing through public sources and from Mr. Credico, who had a friend in common with Mr. Assange.

Mr. Corsi, who works with the conspiracy theorist Alex Jones on his Infowars operation, has dealt with Mr. Stone on and off for years. Mr. Corsi was also one of the people whom President Trump, before he was a candidate, contacted for information about former President Barack Obama’s birth certificate in pressing the false claim that Mr. Obama was not born in the United States.

Mr. Corsi’s name came up when federal agents stopped and detained a professor and author, Ted Malloch, at a Boston airport last March. Mr. Malloch told NBC at the time that, among other questions, federal investigators asked him about Mr. Stone, whom he had met a handful of times, about WikiLeaks and about Mr. Corsi, who had helped edit one of his books.

In testimony before the House Intelligence Committee last year, Mr. Stone, who had predicted in a 2016 tweet that Mrs. Clinton’s campaign chairman, John Podesta, would face his “time in the barrel,” said he based his tweet off research given to him by Mr. Corsi, whom he identified as an investigative journalist. He said that Mr. Corsi’s research was drawn from public information related to Mr. Podesta’s brother, the lobbyist Tony Podesta.

John Podesta’s private email account was hacked in 2016 and some of the content was posted by WikiLeaks in October 2016, just as Mr. Trump was facing questions about the “Access Hollywood” tape on which he was recorded in 2005 boasting about grabbing women by their genitals.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181711166
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Slechts zijdelings relevant, maar toch: https://www.nu.nl/buitenl(...)m-weer-tel-aviv.html
Netanyahu heeft al gereageerd, hij sluit de Israelische ambassade in Paraguay.
http://news.trust.org//item/20180905171742-vwc9c/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181711267
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Selzer had tegelijkertijd de generic ballot op D+2 dus daar ben ik dan weer een beetje bedenkelijk over. YouGov is dagelijks dus die gaat sowieso veel op en neer. Maar als je naar de gewogen resultaten kijkt is de lijn duidelijker. Zelfde geldt overigens voor de aggregate van RCP.
Dat is helemaal niet zo duidelijk. Je geeft zelf al aan dat de onderliggende peilingen relevant zijn, maar in tegenstelling tot wat jij dacht zijn die helemaal niet uniform in een neerwaartse beweging.
Als je bovendien kijkt naar de steekproefpopulaties, dan zijn de Trump peilingen veel vaker onder alle kiezers dan onder de geregistreerde of waarschijnlijke kiezers. Dat is een veel bredere populatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181711297
Deze FiveThirtyEight discussie met mensen van de Weekly Standard was nog wel interessant:

https://fivethirtyeight.c(...)rty-belong-to-trump/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181711958
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 17:12 schreef Ulx het volgende:

[..]

Levi's gaat actiegroepen die tegen het 2A zijn ondersteunen. Onamerikaans kutmerk is het, vind je niet?
Gaat snel. Eerst het verwijderen van Nike logo's uit sokken.. en nu zijn al flink veel mensen begonnen met het kapotknippen van Levi's broeken. Zelfs Kim Kardashian heeft haar statement al gemaakt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_181712132
Veel staten lijken hun geld te willen steken in spaceports, maar de bijbehorende industrie komt nog niet heel hard van de grond:
https://www.wired.com/sto(...)space?mbid=social_fb
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 20:24:28 #39
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181712605
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181712838
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 19:15 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk doen de Democraten in Texas een stunt en gooien ze die nietsnut Ted Cruz uit de senaat.
Ik kan me geen politicus bedenken die in Washington minder vrienden heeft dan Ted Cruz. Zelfs zijn eigen partij moet hem niet. Wat Texas in Ted ziet is mij een raadsel. :?
  woensdag 5 september 2018 @ 20:39:35 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181713014
Die man komt niet eens op voor zijn eigen familie tegen Trump, hoe kan van hem verwacht worden dat hij opkomt voor de belangen van Texanen? De spotjes schrijven zichzelf.
  woensdag 5 september 2018 @ 20:39:55 #42
104871 remlof
Europees federalist
pi_181713028
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:03 schreef Monolith het volgende:
Veel staten lijken hun geld te willen steken in spaceports, maar de bijbehorende industrie komt nog niet heel hard van de grond:
https://www.wired.com/sto(...)space?mbid=social_fb
Of the 90 orbital launches last year just 29 took place in the US—a load easily handled by the existing sites.
pi_181713176
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Die man komt niet eens op voor zijn eigen familie tegen Trump, hoe kan van hem verwacht worden dat hij opkomt voor de belangen van Texanen?
Mja, ik kan niet zo heel veel vinden qua recente approval rating, maar in juni was de net approval rate nog wel grofweg 0 in deze peiling:
https://texaspolitics.utexas.edu/set/ted-cruz-approval-june-2018

Wel springt de strong disapproval rate er bovenuit. Dat is voor midterms meestal niet zo handig. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 september 2018 @ 20:55:11 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713435
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja, ik kan niet zo heel veel vinden qua recente approval rating, maar in juni was de net approval rate nog wel grofweg 0 in deze peiling:
https://texaspolitics.utexas.edu/set/ted-cruz-approval-june-2018

Wel springt de strong disapproval rate er bovenuit. Dat is voor midterms meestal niet zo handig. :P
Toch knap dat je als republikein zoveel weerstand in je eigen staat weet op te roepen. Raar eigenlijk dat de partijtop niet geprobeerd heeft m te wippen bij de primaries. Het regeert toch ook een stuk gemakkelijker zonder hem.
pi_181713668
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 20:55 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Toch knap dat je als republikein zoveel weerstand in je eigen staat weet op te roepen. Raar eigenlijk dat de partijtop niet geprobeerd heeft m te wippen bij de primaries. Het regeert toch ook een stuk gemakkelijker zonder hem.
Hoezo is dat zo gek? Texas is echt niet 80% Republikeins ofzo hoor. Trump haalde er slechts 52% van de stemmen bijvoorbeeld. Cruz zelf haalde er de laatste keer 56.6%.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 september 2018 @ 21:05:51 #46
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181713728
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoezo is dat zo gek? Texas is echt niet 80% Republikeins ofzo hoor. Trump haalde er slechts 52% van de stemmen bijvoorbeeld. Cruz zelf haalde er de laatste keer 56.6%.
Oke, wellicht overdrijf ik.

Maar wat zou het mooi zijn als die etterbak van zn zetel gestemd zou worden.
pi_181713764
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Oke, wellicht overdrijf ik.

Maar wat zou het mooi zijn als die etterbak van zn zetel gestemd zou worden.
Oh dat zeker en de Democraten hebben de zetels in de senaat hard nodig. Een meerderheid wordt dan wel lastig, maar hoe krapper de meerderheid van de GOP, hoe meer individuele senatoren nog tegenwicht kunnen bieden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181714119
Alex Jones gaat de confrontatie aan met Rubio tijdens de hearings _O-

kyledcheney twitterde op woensdag 05-09-2018 om 17:24:55 Wow, this video. Alex JONES calls RUBIO a "frat boy" and touches Rubio on the shoulder. Rubio tells Jones not to touch him and that he won't be arrested because I'll "take care of you myself."https://t.co/AGRMrDBMGa reageer retweet
pi_181714458
Gezien de staten waarin Senaatsverkiezingen zijn over twee maanden mogen Dems al blij zijn als ze netto op hetzelfde aantal zetels uitkomen.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 21:31:02 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181714462
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoezo is dat zo gek? Texas is echt niet 80% Republikeins ofzo hoor. Trump haalde er slechts 52% van de stemmen bijvoorbeeld. Cruz zelf haalde er de laatste keer 56.6%.
En nu gaat het gelijk op. En als 20% stemmers twijfelen over Cruz geef ik de uitdager wel een kans.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 21:47:12 #51
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181714896
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 5 september 2018 @ 21:47:41 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181714904
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

En nu gaat het gelijk op. En als 20% stemmers twijfelen over Cruz geef ik de uitdager wel een kans.
O'Rourke zal vooral moeten inzetten op stemmers die normaal gesproken hun bed niet uitkomen omdat de Democraat toch geen kans heeft. En met deze polls kan dat een mooi hefboomeffect krijgen.
  woensdag 5 september 2018 @ 21:48:23 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181714916
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:30 schreef westwoodblvd het volgende:
Gezien de staten waarin Senaatsverkiezingen zijn over twee maanden mogen Dems al blij zijn als ze netto op hetzelfde aantal zetels uitkomen.
Ik denk dat ze vooral veel gaan winnen op decentraal niveau
  woensdag 5 september 2018 @ 21:51:54 #54
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181715005
quote:
Dit gaat de cheeto weer furieus maken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 21:54:53 #55
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181715079
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Dit gaat de cheeto weer furieus maken
Vooral paranoïde. Nog meer dan hij al is.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181715091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vooral veel gaan winnen op decentraal niveau
Dat zou mooi zijn, dat is toch de bestuurslaag waar in het Amerikaanse systeem een hele hoop bepaald wordt. Is bovendien goed in de strijd tegen gerrymandering.
pi_181715133
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:51 schreef Szura het volgende:

[..]

Dit gaat de cheeto weer furieus maken
Als Trump ergens niet tegen kan, dan is het wel dat hij wordt neergezet als een trekpop.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:03:37 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181715321
quote:
Holy shit echt ongekend. Het is dat de bron de NYTimes is, anders had ik een anoniem opiniestuk van deze strekking direct verworpen.

Edit: dit voedt natuurlijk wel de deep state paranoia wat er al gaande was onder de geradicaliseerde base (wat denk ik best een aardige groep is). Maar kennelijk zijn het mensen die Trump zelf gekozen heeft voor de posten.

[ Bericht 12% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-09-2018 22:12:20 ]
pi_181715488
quote:
Zo krijgt right-wing USA haar eigen dolkstootlegende...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_181715589
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181715651
quote:
Er zijn nu talloze boeken verschenen over het gebrek aan hersenen bij trump. Er zijn talloze leaks/op-eds/off the record statements gemaakt over het gebrek aan hersenen bij trump. Wanneer wordt die vent nou eens gekortwiekt.
Een aantal commentaren op dit stuk zeggen terecht: iedereen is zo bang voor trump dat alles anoniem gaat. Dat is al iets om vraagtekens bij te zetten.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 september 2018 @ 22:16:08 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181715674
quote:
From a senior Trump official:

"Given the instability many witnessed, there were early whispers within the cabinet of invoking the 25th Amendment ... But no one wanted to precipitate a constitutional crisis." https://t.co/2IeV9p2nGo
Wow...
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181715805
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wow...
De kans dat Trump wordt afgezet op basis van het 25e amendement lijkt mij een stuk groter dan dat hij impeached wordt.
in a crowd you lose humanity
pi_181715829
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wow...
Te schijterig of teveel eigenbelang om het juiste te doen. Daarom is de GOP moreel failliet.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:22:28 #65
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181715844
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:15 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Er zijn nu talloze boeken verschenen over het gebrek aan hersenen bij trump. Er zijn talloze leaks/op-eds/off the record statements gemaakt over het gebrek aan hersenen bij trump. Wanneer wordt die vent nou eens gekortwiekt.
Een aantal commentaren op dit stuk zeggen terecht: iedereen is zo bang voor trump dat alles anoniem gaat. Dat is al iets om vraagtekens bij te zetten.
Maar het is toch evident dat als je missie is om de schade van iemand die je als praktisch gek beschouwt in te dammen, je dan op basis van anonimiteit moet spreken? Anders kun je het daarna niet meer doen. Nou ja, tenzij Trump daadwerkelijk niet gelooft wat de "MSM" zouden rapporteren hierover, maar dat geloof ik ook weer niet.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:23:54 #66
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181715879
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wow...
Zie niet in hoe gebruik maken van het 25e amendement een constitutionele crisis zou zijn? Lijkt me een behoorlijk ordentelijk en uitgespeld proces.
pi_181715947
De hamvraag is nu natuurlijk... wie is die "senior official"? Hoe senior moet ik dan denken? Cabinet level? Of gewoon een hoge ambtenaar?
pi_181716011
Feitelijk wordt hier een stille staatsgreep uit de doeken gedaan.
pi_181716043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zie niet in hoe gebruik maken van het 25e amendement een constitutionele crisis zou zijn? Lijkt me een behoorlijk ordentelijk en uitgespeld proces.
Het is nog nooit toegepast en zal flink wat ophef opleveren.
in a crowd you lose humanity
pi_181716047
Dit artikel verbaast toch niemand?
Dat het beleid van de VS eigenlijk niet gewijzigd is. De beleidsmedewerkers zetten de administratie gewoon door. Of het Rusland of de NATO betreft.
Ondanks wat Trump wel of niet roept.

Het vervelende is alleen dat hij de democratie uitholt. En het ambt van president.
Want de deep-state trekt zich niet zoveel van hem aan.
Maar hij beschadigt wel de FBI. En andere diensten.
pi_181716054
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 21:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

En nu gaat het gelijk op. En als 20% stemmers twijfelen over Cruz geef ik de uitdager wel een kans.
Het grote voordeel voor de Democraten lijkt me dat dit een midterm is. De opkomst in de afgelopen 4 races lijkt zo'n 10-20% lager te liggen dan in de jaren dat er presidentsverkiezingen waren. In dergelijk jaren kun je flink profiteren van een 'enthousiasm gap'. Gezien de significante groep die het bloed van zowel Cruz als Trump kan drinken en het feit dat de Democraten met O'Rourke wel een aansprekend figuur hebben, betekent dit dat het een interessante verkiezing gaat worden.
De GOP en haar donoren zien het gevaar natuurlijk ook wel en gaat er alles aan doen om de eigen achterban ook naar de stembus te krijgen. Geen idee of dat gaat lukken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 september 2018 @ 22:29:27 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181716055
Het is niet eigenlijk niet zo nieuw, we weten al heel lang dat het Witte Huis het grootste gedeelte van de tijd bezig is om achter de schermen alle rommel van Trump op te ruimen. Inclusief dat wat zijn 'best people' uitpoepen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181716071
quote:
11s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:29 schreef Fir3fly het volgende:
Het is niet eigenlijk niet zo nieuw, we weten al heel lang dat het Witte Huist het grootste gedeelte van de tijd bezig is om achter de schermen alle rommel van Trump op te ruimen. Inclusief dat wat zijn 'best people' uitpoepen.
Ja. Eens.
pi_181716131
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Maar het is toch evident dat als je missie is om de schade van iemand die je als praktisch gek beschouwt in te dammen, je dan op basis van anonimiteit moet spreken? Anders kun je het daarna niet meer doen. Nou ja, tenzij Trump daadwerkelijk niet gelooft wat de "MSM" zouden rapporteren hierover, maar dat geloof ik ook weer niet.
De Senior official van het stuk in de NYT praat over een “resistance” in het witte huis. Dus dat lijkt me een vrij forse groep. Maar allemaal doen ze hun werk stilzwijgend want ja... de president is een gevaarlijke idioot maar het beleid wordt uitgevoerd. Trump is dus niks meer dan een trekpop dat is bij deze dus zeker te stellen. Hij schreeuwt wat, vervolgens doet de “resistance” haar eigen zin en is iedereen blij. Dus het huidige walgelijke beleid van trump is in feite gewoon GOP beleid. Uitermate racistisch, maar trump is een dankbare kop van jut. Geniet er zelfs van. En nu met het kiezen van twee Scotussen nog extreem efficiënt ook.
pi_181716180
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:27 schreef westwoodblvd het volgende:
Feitelijk wordt hier een stille staatsgreep uit de doeken gedaan.
Nee. Trump is niks meer dan een façade. En dat vind ie wel best ook. Heeft helemaal geen zin in moeilijke dossiers. Dat mogen mensen zoals deze senior official doen.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:37:56 #76
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181716293
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:32 schreef Freak188 het volgende:

[..]

De Senior official van het stuk in de NYT praat over een “resistance” in het witte huis. Dus dat lijkt me een vrij forse groep. Maar allemaal doen ze hun werk stilzwijgend want ja... de president is een gevaarlijke idioot maar het beleid wordt uitgevoerd. Trump is dus niks meer dan een trekpop dat is bij deze dus zeker te stellen. Hij schreeuwt wat, vervolgens doet de “resistance” haar eigen zin en is iedereen blij. Dus het huidige walgelijke beleid van trump is in feite gewoon GOP beleid. Uitermate racistisch, maar trump is een dankbare kop van jut. Geniet er zelfs van. En nu met het kiezen van twee Scotussen nog extreem efficiënt ook.
Ja, het is inderdaad standaard GOP beleid op de meeste punten. Zeker het eerste jaar was dat zo, nu in het tweede jaar zie je dat Trump ook wel wat meer zijn eigen dingetjes laat doorschemeren op handel, wat ik eigenlijk had gehoopt dat hij het eerste jaar zou doen, omdat het meteen leidt tot binnenlandse problemen.

Ik zie alleen niet goed hoe je reactie aansluit op mijn reactie?!
pi_181716402
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad standaard GOP beleid op de meeste punten. Zeker het eerste jaar was dat zo, nu in het tweede jaar zie je dat Trump ook wel wat meer zijn eigen dingetjes laat doorschemeren op handel, wat ik eigenlijk had gehoopt dat hij het eerste jaar zou doen, omdat het meteen leidt tot binnenlandse problemen.

Ik zie alleen niet goed hoe je reactie aansluit op mijn reactie?!
Het meeste gaat ook per decreet. Al die handelssancties worden volgens mij onder het mom van nationale veiligheid door de executive branch ingesteld. Interessanter wordt het als de Republikeinen in het congres echt over zaken moet gaan stemmen die haaks op hun eigen ideeën staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181716687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, het is inderdaad standaard GOP beleid op de meeste punten. Zeker het eerste jaar was dat zo, nu in het tweede jaar zie je dat Trump ook wel wat meer zijn eigen dingetjes laat doorschemeren op handel, wat ik eigenlijk had gehoopt dat hij het eerste jaar zou doen, omdat het meteen leidt tot binnenlandse problemen.

Ik zie alleen niet goed hoe je reactie aansluit op mijn reactie?!
Ik snap niet zo goed waarom deze anonieme bron naar buiten komt. Aan de ene kant beklaagd ie zich over trump. Maar aan de andere kant zegt ie eigenlijk dat trump weliswaar schreeuwt en tiert maar dat z’n staf de echte beslissingen neemt. Dus zo gevaarlijk is trump niet. Daarom zou je als blok van officials naar buiten moeten treden, dan heeft trump niks meer om op terug te vallen. Maar dat durft deze anonieme official dus niet.
  woensdag 5 september 2018 @ 22:57:29 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181716848
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het meeste gaat ook per decreet. Al die handelssancties worden volgens mij onder het mom van nationale veiligheid door de executive branch ingesteld. Interessanter wordt het als de Republikeinen in het congres echt over zaken moet gaan stemmen die haaks op hun eigen ideeën staan.
De president kan niet zelf direct wetgeving introduceren. Dat zal dus niet gebeuren.

Ze hebben onlangs wel gestemd op niet-bindende moties omtrent handel (waarvan ik echt niet snap waarom een dergelijke inperking van presidentiële macht niet gewoon wet zou worden afgezien van slap gedrag) en de gedachte dat een vrije pers zeer zeker niet de vijand van het volk is. Maar goed, dit zijn dan dingen waar ze het mee eens zijn, hoewel je je kunt afvragen waar de huidige republikeinse partij wel voor staat afgezien van witte laaggeschoolde identiteit ... who knows ...

[ Bericht 1% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-09-2018 23:05:35 ]
pi_181717311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De president kan niet zelf direct wetgeving introduceren. Dat zal dus niet gebeuren.
Hijzelf niet, maar Trumpgezinden in het congres zouden dat wel kunnen.

quote:
Ze hebben onlangs wel gestemd op niet-bindende moties omtrent handel (waarvan ik echt niet snap waarom een dergelijke inperking van presidentiële macht niet gewoon wet zou worden afgezien van slap gedrag) en de gedachte dat een vrije pers zeer zeker niet de vijand van het volk is. Maar goed, dit zijn dan dingen waar ze het mee eens zijn, hoewel je je kunt afvragen waar de huidige republikeinse partij wel voor staat afgezien van witte laaggeschoolde identiteit ... who knows ...
Nou ja, laten we wel wezen, de regering Trump voert voor 95% gewoon standaard Republikeins beleid uit / door. Handelssancties zijn ook niet per se iets waar de GOP mordicus tegen is. Ze zullen eerder bezwaar hebben tegen de wat onnozele uitvoering.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181717353
This Is a Constitutional Crisis

A cowardly coup from within the administration threatens to enflame the president’s paranoia and further endanger American security.
https://www.theatlantic.c(...)ional-crisis/569443/
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  woensdag 5 september 2018 @ 23:16:49 #82
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_181717502
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:51 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed waarom deze anonieme bron naar buiten komt.
Misschien richting de verkiezingen laten zien dat de GOP, ondanks malloot Trump, hun beleid kan uitvoeren?
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 5 september 2018 @ 23:17:38 #83
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181717521
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hijzelf niet, maar Trumpgezinden in het congres zouden dat wel kunnen.
Ja, en dan kan Ryan of McConnell of hun democratic tegenpolen het negeren.

quote:
Nou ja, laten we wel wezen, de regering Trump voert voor 95% gewoon standaard Republikeins beleid uit / door. Handelssancties zijn ook niet per se iets waar de GOP mordicus tegen is. Ze zullen eerder bezwaar hebben tegen de wat onnozele uitvoering.
Ja.
pi_181717865
quote:
Sectie 4 gaat over de mogelijkheid dat een president zichzelf niet ongeschikt heeft verklaard. In dat geval kan de vicepresident toch worden aangesteld als waarnemend president wanneer hijzelf en een meerderheid van het kabinet daarmee instemmen. Van deze mogelijkheid is nog nooit gebruikgemaakt.
25e amendement ...https://nl.wikipedia.org/(...)_de_Verenigde_Staten
Zag ik niet laatst deze toegepast worden in de netflixserie Designated Survivor ?

Ik zie de republikeinen dit echt niet doen,
Of ... er komen meer bewijzen van strafbare daden van Trump, maar dan kiest men toch eerder voor een impeachment ?

Interessant dit complot onder de paladijnen van Trump. Voedt dat niet zijn paranoia en dictatoriale neigingen ? Mensen ontslaan, wegpromoveren . steeds minder zijn staf vertrouwen en meer bruskeren ?


Anyhow.... ik zie dit imploderen en exploderen van de trump-administration graag gebeuren.
Prachtig....

[ Bericht 10% gewijzigd door Bluesdude op 05-09-2018 23:37:26 ]
pi_181718060
Mijn vermoeden is dat het door iemand is geschreven die denkt dat hij/zij heel veel te vertellen heeft als 'senior advisor' en het juiste doet door Trump door dik en dun te steunen, maar eigenlijk zijdelings betrokken is bij het hele verhaal.

Kelyanne Conway bijvoorbeeld.
pi_181718244
CNNSitRoom twitterde op woensdag 05-09-2018 om 23:34:26 President Trump called the op-ed written by a senior official in his administration "really a disgrace" and "gutless," assailing the author and the New York Times for publishing the anonymous opinion piece. https://t.co/kV4oIS3qNy https://t.co/24BqwSHLwB reageer retweet
Bam, President for 6,5 more years.

Hear hear, clap clap 8-)
pi_181718339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:48 schreef Nintex het volgende:
CNNSitRoom twitterde op woensdag 05-09-2018 om 23:34:26 President Trump called the op-ed written by a senior official in his administration "really a disgrace" and "gutless," assailing the author and the New York Times for publishing the anonymous opinion piece. https://t.co/kV4oIS3qNy https://t.co/24BqwSHLwB reageer retweet
Bam, President for 6,5 more years.

Hear hear, clap clap 8-)
Word je zelf nooit moe van de act die je hier opvoert?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 5 september 2018 @ 23:54:12 #88
862 Arcee
Look closer
pi_181718361
Ik vind Trump echt een vreselijke kerel, qua persoonlijkheid. Bizar hoe enorm die man me is tegengevallen. :)
pi_181718481
Op dat CNN is goed te zien hoe Trump 5 minuten camera tijd pakt om de ruimte waarin hij is en de mensen thuis te overuigen. CNN heeft praktisch een campaign ad uitgezonden.

The Master Persuader aan het werk. 8-) :7
pi_181718609
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 23:40 schreef Nintex het volgende:
Mijn vermoeden is dat het door iemand is geschreven die denkt dat hij/zij heel veel te vertellen heeft als 'senior advisor' en het juiste doet door Trump door dik en dun te steunen, maar eigenlijk zijdelings betrokken is bij het hele verhaal.

Kelyanne Conway bijvoorbeeld.
Dat lijkt me niet want volgens de NYT is het een hij.
pi_181718643
Als we de retard in chief mogen geloven, dan bestaat Nike binnenkort niet meer: https://www.nu.nl/economi(...)ezwijken-boycot.html
pi_181718742
It's going down :7
pi_181718850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:16 schreef Nintex het volgende:
It's going down :7
Dus het stuk in de NYT is echt?
pi_181718871
SethAbramson twitterde op woensdag 05-09-2018 om 23:21:29 Remember when folks on the left were castigated for raising the 25th Amendment? Republican White House staffers were having the same talk internally. Remember when Trump said there was a left-wing deep-state FBI conspiracy? Well—there's a right-wing deep state in the White House. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 05-09-2018 om 23:23:08 2/ I never imagined elements within a government working to thwart that government because that actually *is* a "deep state" in a certain sense of that bizarre phrase. I assumed if White House staffers thought a president dangerous they'd quit or use the 25th, not undercut POTUS. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 05-09-2018 om 23:24:35 3/ Here's my point: the Constitution created the 25th Amendment and architecture created *exits* so that people in an administration who consider it dangerous have 2 options. Choosing neither option so you can get judges nominated, then calling yourself a hero is *not* an option. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181718965
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 00:20:01 Lindsey Graham just responded to Trump's treason tweet on CNN: "This is not treason under the Constitution." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181719094
Ik moet zeggen dat ik het ook wel een vrij aparte aanpak vind van iemand die zich zorgen maakt over de paranoia van Trump om een anoniem kritisch opiniestuk in de krant te plaatsen. :')
pi_181719130
Het verhaal doet nu de ronde dat de leaker Mike Pence en/of John Huntsman is.
  donderdag 6 september 2018 @ 00:46:11 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181719148
Dan weten we dus zeker dat zij het niet zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181719174
Kan een president een vice-president ontslaan?
pi_181719247
cspan twitterde op donderdag 06-09-2018 om 00:06:57 .@SenBlumenthal asks Judge Kavanaugh about recusal: "We're in uncharted territory here. It is unprecedented for a Supreme Court nominee to be named by a president who is an unindicted co-conspirator." https://t.co/BNRNYYEmoN reageer retweet
filmpje in link
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 september 2018 @ 00:57:38 #101
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181719254
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Kan een president een vice-president ontslaan?
Neen. De VP is ook een gekozen positie.
pi_181719262
Phil_Mattingly twitterde op donderdag 06-09-2018 om 00:45:47 meanwhile, @mkraju reports Kavanaugh appears on solid ground to win confirmation after surveying Senators today: https://t.co/AOOA0HGRa0 reageer retweet
:7
  donderdag 6 september 2018 @ 01:01:00 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181719276
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:58 schreef Nintex het volgende:
Phil_Mattingly twitterde op donderdag 06-09-2018 om 00:45:47 meanwhile, @mkraju reports Kavanaugh appears on solid ground to win confirmation after surveying Senators today: https://t.co/AOOA0HGRa0 reageer retweet
:7
Daar had je vandaag niet voor nodig. Dat je als moderne burger een voorstander van de Amerikaanse oligarchie support zal ik nooit begrijpen.
pi_181719310
Is Donald's gedrag niet typisch dat van de gemiddelde rijke persoon, en daarom dus ook wat de meeste mensen nastreven?

Oftewel: als je anders denkt, ben je dan geen grote sukkel?
pi_181719312
De White House staff (maar er zijn natuurlijk ook een groot aantal 'informele' adviseurs als Sean Hannity, Alex Jones, Lou Dobbs, Laura Trump, Brad Parscale en Rudy Giuliani).

Zoek de schrijver
https://ballotpedia.org/Donald_Trump_White_House_staff
pi_181719424
https://twitter.com/ianbremmer/status/1037435868687073281

Dit blijft mijn favo amerikaanse pol meme
pi_181719471
Als je oprecht denkt dat het Pence is heb je er dus helemaal niets van begrepen. :')
pi_181719488
nytimes twitterde op woensdag 05-09-2018 om 21:51:58 In OpinionIn an anonymous Op-Ed, a senior Trump administration official says he and others are working ​to frustrate the president’s “misguided impulses.” https://t.co/qW1IoM3AYY https://t.co/rCHnQfcRjG reageer retweet
pi_181719542
realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 01:40:32 Does the so-called “Senior Administration Official” really exist, or is it just the Failing New York Times with another phony source? If the GUTLESS anonymous person does indeed exist, the Times must, for National Security purposes, turn him/her over to government at once! reageer retweet
Mss is het toch beter voor het landsbelang dat de NYT dat niet doet :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 06-09-2018 01:57:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181719612
Ik vind de vraag wie het is wat minder boeiend dan de vraag waarom die persoon dit naar buiten wil brengen. En waarom nu?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181719627
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2018 01:47 schreef Kijkertje het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 01:40:32 Does the so-called “Senior Administration Official” really exist, or is it just the Failing New York Times with another phony source? If the GUTLESS anonymous person does indeed exist, the Times must, for National Security purposes, turn him/her over to government at once! reageer retweet
Mss is het toch beter voor het landsbelang dat de NYT dat niet doet :+
Hij wil hem alleen maar streng toespreken, iets in de trant van "ik ben niet boos, ik ben slechts teleurgesteld". Het is totaal niet onheilspellend verder, die tweet.
pi_181719637
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 02:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij wil hem alleen maar streng toespreken, iets in de trant van "ik ben niet boos, ik ben slechts teleurgesteld". Het is totaal niet onheilspellend verder, die tweet.
Vandaar mijn :+ ook. 'Uit landsbelang' kan je tegenwoordig van alles goedpraten.
Je kan er bv ook een handelsoorlog mee beginnen :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 september 2018 @ 02:26:21 #113
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181719643
Booker is lekker bezig.
pi_181719661
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 02:20:09 "If the president's closest advisers believe that he is morally and intellectually unfit for his high office, they have a duty to do their utmost to remove him from it, by the lawful means at hand ... They swore an oath to defend the Constitution." https://t.co/f7kuh6Xglw reageer retweet
This Is a Constitutional Crisis

quote:
A cowardly coup from within the administration threatens to enflame the president’s paranoia and further endanger American security.

Impeachment is a constitutional mechanism. The Twenty-Fifth Amendment is a constitutional mechanism. Mass resignations followed by voluntary testimony to congressional committees are a constitutional mechanism. Overt defiance of presidential authority by the president’s own appointees—now that’s a constitutional crisis.

If the president’s closest advisers believe that he is morally and intellectually unfit for his high office, they have a duty to do their utmost to remove him from it, by the lawful means at hand. That duty may be risky to their careers in government or afterward. But on their first day at work, they swore an oath to defend the Constitution—and there were no “riskiness” exemptions in the text of that oath.

On Wednesday, though, a “senior official in the Trump administration” published an anonymous op-ed in The New York Times, writing:

Many of the senior officials in his own administration are working diligently from within to frustrate parts of his agenda and his worst inclinations. I would know. I am one of them.

The author of the anonymous op-ed is hoping to vindicate the reputation of like-minded senior Trump staffers. See, we only look complicit! Actually, we’re the real heroes of the story.

But what the author has just done is throw the government of the United States into even more dangerous turmoil. He or she has enflamed the paranoia of the president and empowered the president’s willfulness.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 september 2018 @ 02:47:52 #115
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181719685
Haha Booker heeft de Republikeinen zo ver gekregen om te zeuren over dat documenten niet beschikbaar zijn voor Kavanaugh.
pi_181719775
‘The sleeper cells have awoken’: Trump and aides shaken by ‘resistance’ op-ed

quote:
President Trump and his aides reacted with indignation Wednesday to an unsigned opinion column from a senior official blasting the president’s “amorality” and launched a frantic hunt for the author, who claims to be part of a secret “resistance” inside the government protecting the nation from its commander in chief.

The extraordinary column, published anonymously in the New York Times, surfaced one day after the first excerpts emerged from Bob Woodward’s new book, in which Trump’s top advisers painted a devastating portrait of the president and described a “crazytown” atmosphere inside the White House.

Taken together, they landed like a thunder clap, portraying Trump as a danger to the country that elected him and feeding the president’s paranoia about who around him he can trust.

Trump reacted to the column with “volcanic” anger and was “absolutely livid” over what he considered a treasonous act of disloyalty, and told confidants he suspects the official works on national security issues or in the Justice Department, according to two people familiar with his private discussions.

Trump questioned on Twitter whether the official was a “phony source,” and wrote that if “the GUTLESS anonymous person does indeed exist, the Times must, for National Security purposes, turn him/her over to government at once!”

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181720005
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 04:20:01 Kamala Harris asks if Kavanaugh discussed Mueller with anyone at the law firm of Trump's personal lawyer.Kavanaugh: "I would like to know the person you're thinking of."Harris: "I think you're thinking of someone and you don't want to tell us." (CSPAN) https://t.co/SrkKxiuS3J reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 04:41:00 CSPAN has posted the entire nearly 8-minute exchange between Kamala Harris and Kavanaugh on the Mueller probe. It is worth your time. https://t.co/ezJVEuDeUK reageer retweet
filmpje in de tweet
SethAbramson twitterde op donderdag 06-09-2018 om 05:06:34 Either Kavanaugh discussed Mueller's probe with someone at Kasowitz's firm--Trump's ex-criminal lawyer--or he's discussed it with *so many people* he can't recall them all. And he knew from Trump's election he was a SCOTUS candidate, so he shouldn't have discussed it with *anyone*. reageer retweet


[ Bericht 25% gewijzigd door Kijkertje op 06-09-2018 05:27:44 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_181720086
realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 05:22:34 I’m draining the Swamp, and the Swamp is trying to fight back. Don’t worry, we will win! reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 6 september 2018 @ 07:53:15 #119
192592 SureD1
------------------------------
pi_181720697
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2018 22:27 schreef westwoodblvd het volgende:
Feitelijk wordt hier een stille staatsgreep uit de doeken gedaan.
Het is vooral een boodschap aan de ‘gewone’ Republikein, zo van: “geen zorgen, wat die gek ook roept, wij zorgen dat de ‘missie’ volbracht wordt”.

Ik ga ervan uit dat de hoofdredactie van de NYT niet van gisteren is en zich niet laat gebruiken voor een of andere doorzichtige poging om zich voor een politiek karretje te laten spannen, en dat hun controlemechanismen aangaande deze bron in orde zijn.

Los daarvan was mijn eerste gedachte: dit komt of uit kamp Pence en is -ondanks de opmerking in het stuk daarover- onderdeel van een beweging richting 25(4); of het komt (maar ik weet niet of ze daartoe in staat zijn en of de NYT dat dan niet doorzien zou hebben) uit kamp Trump zelf en zijn verontwaardiging is geveinsd (ik moest aan Miller denken)...
  donderdag 6 september 2018 @ 08:05:31 #120
8369 speknek
Another day another slay
pi_181720780
Leuk verhaal van de Atlantic, maar we hebben de laatste twee jaar alle checks and balances vakkundig kapot gemaakt zien worden, dus dan is het weer echt zo'n Democraat die volgens de regeltjes wil spelen en het deksel op de neus krijgt. Laat die Republikeinen maar deep state t.o.v. Trump spelen, het is immers hun schuld en verantwoordelijkheid.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181720865
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 07:53 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Het is vooral een boodschap aan de ‘gewone’ Republikein, zo van: “geen zorgen, wat die gek ook roept, wij zorgen dat de ‘missie’ volbracht wordt”.

Ik ga ervan uit dat de hoofdredactie van de NYT niet van gisteren is en zich niet laat gebruiken voor een of andere doorzichtige poging om zich voor een politiek karretje te laten spannen, en dat hun controlemechanismen aangaande deze bron in orde zijn.

Los daarvan was mijn eerste gedachte: dit komt of uit kamp Pence en is -ondanks de opmerking in het stuk daarover- onderdeel van een beweging richting 25(4); of het komt (maar ik weet niet of ze daartoe in staat zijn en of de NYT dat dan niet doorzien zou hebben) uit kamp Trump zelf en zijn verontwaardiging is geveinsd (ik moest aan Miller denken)...
Ik denk dat iemand als Miller een legitieme optie is. De meest waarschijnlijke uitkomst van dit artikel is dat Trump zo paranoïde wordt, dat hij ieder establishment-y figuur de laan uit stuurt en alleen nog op zijn kinderen en de papegaaien om hem heen afgaat. Dat is winst voor Miller.

Het is in ieder geval moeilijk te geloven dat iemand die moderatie en redelijkheid zegt te proberen te beschermen op deze manier de pilaren onder die stroming in het Witte Huis zou gaan doorzagen.

Laatste mogelijkheid is dat het de auteur puur om persoonlijk gewin te doen is.
pi_181721042
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik denk dat iemand als Miller een legitieme optie is. De meest waarschijnlijke uitkomst van dit artikel is dat Trump zo paranoïde wordt, dat hij ieder establishment-y figuur de laan uit stuurt en alleen nog op zijn kinderen en de papegaaien om hem heen afgaat. Dat is winst voor Miller.

---

Laatste mogelijkheid is dat het de auteur puur om persoonlijk gewin te doen is.
Als Miller het op deze manier zou doen is het toch puur voor persoonlijk gewin?

Verder ben ik het wel eens met The Atlantic. Als je als onderdeel van het Witte Huis echt vindt dat de president ongeschikt is voor zijn ambt moet je daar naar handelen, niet een of ander laf stukje schrijven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:30:51 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181721058
Pence is volgens mij wel de enige die er niet door Trump uitgegooid kan worden?
  donderdag 6 september 2018 @ 08:34:15 #124
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181721109
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 02:12 schreef Kijkertje het volgende:
Ik vind de vraag wie het is wat minder boeiend dan de vraag waarom die persoon dit naar buiten wil brengen. En waarom nu?
Er zijn geruchten in de wandelgangen dat het hetzij Mike Pompeo is, of waarschijnlijker Dan Coats. Ik denk ook Coats, die in zijn nadagen nog iets denkt te kunnen doen voor de constitutie.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181721125
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:30 schreef Hexagon het volgende:
Pence is volgens mij wel de enige die er niet door Trump uitgegooid kan worden?
Letterlijk de enige inderdaad. Alle andere mensen in de uitvoerende macht kunnen door Trump ontslagen worden.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:37:17 #126
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181721140
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:30 schreef Hexagon het volgende:
Pence is volgens mij wel de enige die er niet door Trump uitgegooid kan worden?
Pence heeft zich overduidelijk NIET in de schijnwerpers geplaatst. Puur omdat hij als een vale gier zit te wachten tot het lijk van de galg rot.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 08:39:57 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181721168
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Pence heeft zich overduidelijk NIET in de schijnwerpers geplaatst. Puur omdat hij als een vale gier zit te wachten tot het lijk van de galg rot.

[ afbeelding ]
Hoe sneller hoe beter. Dat ie een christelijke engnek is daar hebben we in Europa geen last van.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:43:36 #128
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181721200
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoe sneller hoe beter. Dat ie een christelijke engnek is daar hebben we in Europa geen last van.
De grap is dat op wat voor manier Trump dan ook afgezet wordt (artikel 25 of impeachment) zijn base zal hem altijd steunen en hij zal het hoe dan ook onrechtvaardig vinden.

Dus ook een afgezette Trump blijft een probleem voor de Amerikaanse samenleving in het algemeen en de Republikeinen in het bijzonder.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181721248
Echt een bizar artikel in de Times. Ik ben enorm verdeeld. Het is totaal ongrondwettelijk om de president tegen te werken in zijn beslissingen. Dat Trump incapabel is staat als een paal boven water, maar hem tegenwerken in het dagelijks bestuur is geen oplossing. Dít is een deep state.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:48:45 #130
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181721257
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:43 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De grap is dat op wat voor manier Trump dan ook afgezet wordt (artikel 25 of impeachment) zijn base zal hem altijd steunen en hij zal het hoe dan ook onrechtvaardig vinden.

Dus ook een afgezette Trump blijft een probleem voor de Amerikaanse samenleving in het algemeen en de Republikeinen in het bijzonder.
Ik denk dat hij de komende tijd druk bezig zal zijn om allerlei juridische zaakjes van zich af te schudden. De schade aan de GOP is al evident. Daar valt niks meer aan te doen. En Trumps base is niet groot genoeg om de modale amerikaan te bewegen om zijn "beleid" voort te zetten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 08:50:45 #131
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181721278
quote:
15s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:47 schreef Tchock het volgende:
Echt een bizar artikel in de Times. Ik ben enorm verdeeld. Het is totaal ongrondwettelijk om de president tegen te werken in zijn beslissingen. Dat Trump incapabel is staat als een paal boven water, maar hem tegenwerken in het dagelijks bestuur is geen oplossing. Dít is een deep state.
Dan is die deep state van republikeinse oorsprong. Want Trump heeft het witte huis grondig "schoongepoetst" nadat hij er zijn intrek deed.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181721289
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dan is die deep state van republikeinse oorsprong. Want Trump heeft het witte huis grondig "schoongepoetst" nadat hij er zijn intrek deed.
Dat maakt niet echt verschil in hoe onwenselijk het is om daadwerkelijk figuren te hebben die een president actief tegenwerken.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 september 2018 @ 08:53:19 #133
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181721294
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maakt niet echt verschil in hoe onwenselijk het is om daadwerkelijk figuren te hebben die een president actief tegenwerken.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 08:54:31 #134
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181721304
Just Shut Up and Quit

Ben het volmondig eens met deze man, of zet 'm af of rot gewoon op.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181721404
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maakt niet echt verschil in hoe onwenselijk het is om daadwerkelijk figuren te hebben die een president actief tegenwerken.
Eens. Dit ontstijgt partijgeneuzel.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:04:44 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181721442
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maakt niet echt verschil in hoe onwenselijk het is om daadwerkelijk figuren te hebben die een president actief tegenwerken.
Als je ook maar enigzins in staat bent een baan uit te voeren van enig niveau moet je wel inzien dat er met die vent niet te werken valt.
pi_181721463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:54 schreef DustPuppy het volgende:
Just Shut Up and Quit

Ben het volmondig eens met deze man, of zet 'm af of rot gewoon op.
Ook eens. Trump krijgt, hoe gek ook, juist meer legitimiteit door dit soort figuren. Hij kan zelf met de eer strijken van beslissingen die tegen zijn wil zijn genomen door onverkozen ambtenaren. Het is niet heldhaftig om gênante details te lekken maar ondertussen publiekelijk gewoon je waffel te houden.
pi_181721467
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je ook maar enigzins in staat bent een baan uit te voeren van enig niveau moet je wel inzien dat er met die vent niet te werken valt.
Als je een normaal functionerend persoon bent had je dat al kunnen weten voordat je die baan in eerste instantie aannam. Dat blijft gewoon je eigen keuze, dan moet je nu niet gaan doen alsof je een held bent door Trump te frustreren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181721492
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als je ook maar enigzins in staat bent een baan uit te voeren van enig niveau moet je wel inzien dat er met die vent niet te werken valt.
En is de oplossing dan maar om je werk expres slecht uit te voeren, de grondwet te schenden, het ambt van president te ondermijnen, anoniem naar de media te lekken en in het openbaar net te doen alsof Trump geen idioot is en alles koek en ei is?
pi_181721526
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als Miller het op deze manier zou doen is het toch puur voor persoonlijk gewin?

Verder ben ik het wel eens met The Atlantic. Als je als onderdeel van het Witte Huis echt vindt dat de president ongeschikt is voor zijn ambt moet je daar naar handelen, niet een of ander laf stukje schrijven.
Ook ideologisch aangezien Miller een van de meest extremistische in het Witte Huis is.

Met persoonlijk gewin denk ik meer aan een book deal of iemand die correct inziet dat post-Trump een associatie met hem niet goed voor je carrière is en daarom wat damage control doet.
pi_181721542
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:10 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ook ideologisch aangezien Miller een van de meest extremistische in het Witte Huis is.
Ah, op die fiets. Schaar ik gemakshalve maar even onder persoonlijk gewin, hij wint er immers meer steun voor zijn plannen mee (in theorie), maar ik begrijp wat je bedoelt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:12:02 #142
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181721556
Nouja de VS zit hoe dan ook nog een tijd met Trump opgescheept, Hem zijn witte huis verder laten bevolken met figuren van zn eigen niveau is ook niet echt een aantrekkelijke optie.
pi_181721560
quote:
15s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:47 schreef Tchock het volgende:
Echt een bizar artikel in de Times. Ik ben enorm verdeeld. Het is totaal ongrondwettelijk om de president tegen te werken in zijn beslissingen. Dat Trump incapabel is staat als een paal boven water, maar hem tegenwerken in het dagelijks bestuur is geen oplossing. Dít is een deep state.
De hoge ambtenarij is toch altijd de 5de macht geweest in de trias politica.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_181721572
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

De hoge ambtenarij is toch altijd de 5de macht geweest in de trias politica.
Nu ben ik wel benieuwd wat de vierde macht is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:13:28 #145
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181721582
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nu ben ik wel benieuwd wat de vierde macht is.
De journalistiek dacht ik?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_181721590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:12 schreef Hexagon het volgende:
Nouja de VS zit hoe dan ook nog een tijd met Trump opgescheept, Hem zijn witte huis verder laten bevolken met figuren van zn eigen niveau is ook niet echt een aantrekkelijke optie.
In principe heb je het Congres nog als balans.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181721603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

De hoge ambtenarij is toch altijd de 5de macht geweest in de trias politica.
De vierde? :P In zekere zin wel. Maar de ambtenarij hoort natuurlijk niet bewust andere machten te saboteren.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:16:30 #148
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181721635
In zekere zin wel ironisch dat het uitgerekend de republikeinen zelf zijn die klaarblijkelijk daadwerkelijk een deep state opgetuigd hebben. Niet een of andere mysterieuze groep carriere-ambtenaren met een voorkeur voor Democratic beleid.
pi_181721659
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:12 schreef Hexagon het volgende:
Nouja de VS zit hoe dan ook nog een tijd met Trump opgescheept, Hem zijn witte huis verder laten bevolken met figuren van zn eigen niveau is ook niet echt een aantrekkelijke optie.
Dat is wat de Amerikanen verkozen hebben. En nee, mij bevalt die uitkomst ook niet, maar dat is een democratie.

Trumps pijnlijke ongeschiktheid zou alleen maar duidelijker zijn als hij meer invloed had op zijn eigen beleid.
pi_181721664
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

De vierde? :P In zekere zin wel. Maar de ambtenarij hoort natuurlijk niet bewust andere machten te saboteren.
Nee de vierde is de vrije pers.

In zekere zin zijn ze allemaal nodig in een democratie. De 5de met name om enigszins consistent langjarig beleid uit te voeren. Iets wat nog wel eens moeilijk kan gaan in een democratie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:25:55 #151
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181721775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 00:16 schreef Nintex het volgende:
It's going down :7
Wat gaat hij doen? Mike Pence ontslaan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:29:15 #152
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181721831
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maakt niet echt verschil in hoe onwenselijk het is om daadwerkelijk figuren te hebben die een president actief tegenwerken.
Wat zijn de andere opties?

Befehl ist Befehl is er eentje. Ontslag nemen en plaats maken voor een ja-knikker is een andere.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181721855
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat zijn de andere opties?

Befehl ist Befehl is er eentje. Ontslag nemen en plaats maken voor een ja-knikker is een andere.
Als je echt oprecht van mening bent dat de president fundamenteel ongeschikt is voor zijn taak is het jouw taak om hem af te zetten en het land dus tegen hem te beschermen.

Of dat lukt of niet is weer een tweede.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:32:16 #154
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181721880
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:14 schreef Tchock het volgende:

[..]

De vierde? :P In zekere zin wel. Maar de ambtenarij hoort natuurlijk niet bewust andere machten te saboteren.
De executive hoort wetten uit te voeren. Trump saboteert zelf de ACA.

Moet je als ambtenaar meewerken met Trump of niet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:33:04 #155
8369 speknek
Another day another slay
pi_181721891
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 08:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat maakt niet echt verschil in hoe onwenselijk het is om daadwerkelijk figuren te hebben die een president actief tegenwerken.
Hm als Trump straks zijn presidentschap wil redden door een oorlogje te beginnen, hoop ik dat ie aan alle kanten tegen wordt gewerkt. Had al moeten gebeuren bij het scheiden van ouders en kinderen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181721892
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:29 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat zijn de andere opties?

Befehl ist Befehl is er eentje. Ontslag nemen en plaats maken voor een ja-knikker is een andere.
Massaal opstappen om te laten zien dat dit niet kan, ook naar de GOP toe. Beschuldigingen in de pers melden met naam en toenaam zodat duidelijk is wie dit vindt. Artikel 25-procedures instellen omdat de president ongeschikt is om zijn ambt te vervullen. Trump zijn constitutionele rechten laten uitoefenen zodat het hele land ziet wat hij aanricht.


Eigenlijk zijn alle opties beter dan anoniem klagen, achter de schermen saboteren en voor de schermen koek en ei spelen.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:33:14 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181721893
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je echt oprecht van mening bent dat de president fundamenteel ongeschikt is voor zijn taak is het jouw taak om hem af te zetten en het land dus tegen hem te beschermen.

Of dat lukt of niet is weer een tweede.
Als ambtenaar heb je die macht niet. Je kunt wel alarm slaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:33:53 #158
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181721903
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Hm als Trump straks zijn presidentschap wil redden door een oorlogje te beginnen, hoop ik dat ie aan alle kanten tegen wordt gewerkt. Had al moeten gebeuren bij het scheiden van ouders en kinderen.
het wag the dog scenario? Lijkt me sterk.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181721907
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Hm als Trump straks zijn presidentschap wil redden door een oorlogje te beginnen, hoop ik dat ie aan alle kanten tegen wordt gewerkt. Had al moeten gebeuren bij het scheiden van ouders en kinderen.
Een echte oorlog gaat via het Congres, dat zou normaal gesproken genoeg moeten zijn om een en ander aan banden te leggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181721910
Wie het ook geschreven heeft, je weet natuurlijk dat je vroeg of laat ontmaskerd gaat worden. Iedere journalist is hier nu mee bezig. Dan moet het waarschijnlijk gaan om iemand die er op langere termijn baat bij heeft om als de schrijver van dit artikel ontmaskerd te worden. Iemand die na Trump nog steeds gezellig op de golfbaan in New England wil kunnen staan ofzo. Maar met een anoniem stuk is de context en daarmee de ware intentie van het stuk zo moeilijk te plaatsen. Eigenlijk raar dat de NYT het geplaatst heeft.
  donderdag 6 september 2018 @ 09:35:20 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_181721933
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:34 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Een echte oorlog gaat via het Congres, dat zou normaal gesproken genoeg moeten zijn om een en ander aan banden te leggen.
Wie doet er tegenwoordig nog aan echte oorlogen?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_181721963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:35 schreef speknek het volgende:

[..]

Wie doet er tegenwoordig nog aan echte oorlogen?
Wat voor nepoorlogje zou Trump dan via decreet willen (of kunnen) beginnen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:38:33 #163
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181721981
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie het ook geschreven heeft, je weet natuurlijk dat je vroeg of laat ontmaskerd gaat worden. Iedere journalist is hier nu mee bezig.
En dan heeft die journalist ooit nog een scoop? Dan gaat iemand die iets weet anoniem met die journalist praten? Iemand die weet dat die journalist zijn bronnen niet beschermt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181722022
Oh dat stukje tussen Harris en Kavenaugh is wel pijnlijk voor 'm. Zoals wel vaker, gaat Harris met een gestrekt been erin. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Kavenaugh heeft al aangegeven dat hij zichzelf niet zomaar zal recusen.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:46:35 #165
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722120
quote:
Does the so-called “Senior Administration Official” really exist, or is it just the Failing New York Times with another phony source? If the GUTLESS anonymous person does indeed exist, the Times must, for National Security purposes, turn him/her over to government at once!
Welke wet(ten) heeft die "Senior Officaial" overtreden? En aan wie zou hij moeten worden uitgeleverd?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181722148
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

En dan heeft die journalist ooit nog een scoop? Dan gaat iemand die iets weet anoniem met die journalist praten? Iemand die weet dat die journalist zijn bronnen niet beschermt?
Als het niet iemand van NYT is, is het natuurlijk niet "zijn" bron.
pi_181722198
quote:
11s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh dat stukje tussen Harris en Kavenaugh is wel pijnlijk voor 'm. Zoals wel vaker, gaat Harris met een gestrekt been erin. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Kavenaugh heeft al aangegeven dat hij zichzelf niet zomaar zal recusen.
#Harris2020

De helft van de Democraten daar zit daar toch met name vanwege de zelfpromotie, maargoed.
pi_181722250
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:52 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

#Harris2020

De helft van de Democraten daar zit daar toch met name vanwege de zelfpromotie, maargoed.
Ik ben compleet voor Harris2020, maar ik denk niet dat een gekleurde vrouw veel kans heeft in het huidige klimaat, to be honest. 2024 misschien.
pi_181722278
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

En dan heeft die journalist ooit nog een scoop? Dan gaat iemand die iets weet anoniem met die journalist praten? Iemand die weet dat die journalist zijn bronnen niet beschermt?
Deze brief werd gewoon ingestuurd, dat is niet echt een anonieme bron.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181722281
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wat voor nepoorlogje zou Trump dan via decreet willen (of kunnen) beginnen?
De laatste keer dat er door het congres de oorlog werd verklaard was aan Japan en Duitsland. Alle conflicten daarna (Korea, Vietnam, Irak, Afghanistan en vele anderen) waren geen officiële oorlogen in de zin van de constitutie en dus enkel door de president zelf aangevangen. Vaak wel met (impliciete) toestemming van het congres overigens.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 09:56:57 #171
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722285
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:48 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als het niet iemand van NYT is, is het natuurlijk niet "zijn" bron.
Namen die genoemd worden:

John Barron
John Miller
David Dennison
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181722311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:56 schreef Tchock het volgende:

[..]

De laatste keer dat er door het congres de oorlog werd verklaard was aan Japan en Duitsland. Alle conflicten daarna (Korea, Vietnam, Irak, Afghanistan en vele anderen) waren geen officiële oorlogen in de zin van de constitutie en dus enkel door de president zelf aangevangen. Vaak wel met (impliciete) toestemming van het congres overigens.
Dat wist ik dan weer niet, deze jongen gaat zich beter inlezen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181722317
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben compleet voor Harris2020, maar ik denk niet dat een gekleurde vrouw veel kans heeft in het huidige klimaat, to be honest. 2024 misschien.
Juist wel. In ieder geval in de primaries. Als ze dan een blanke man als running mate neemt, type Brown, komt de general ook wel goed denk ik.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:00:26 #174
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181722335
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:34 schreef westwoodblvd het volgende:
Wie het ook geschreven heeft, je weet natuurlijk dat je vroeg of laat ontmaskerd gaat worden. Iedere journalist is hier nu mee bezig. Dan moet het waarschijnlijk gaan om iemand die er op langere termijn baat bij heeft om als de schrijver van dit artikel ontmaskerd te worden. Iemand die na Trump nog steeds gezellig op de golfbaan in New England wil kunnen staan ofzo. Maar met een anoniem stuk is de context en daarmee de ware intentie van het stuk zo moeilijk te plaatsen. Eigenlijk raar dat de NYT het geplaatst heeft.
Waarom vind je dit raar? Had de schrijver van dit artikel Bij Fox and Friends aan de tafel moeten aanschuiven soms?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181722340
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Namen die genoemd worden:

John Barron
John Miller
David Dennison
Nu krijg je dus een heksenjacht naar wie er allemaal lekt en wie dit geschreven heeft. En dan blijkt letterlijk iedereen te lekken. Want als er eenmaal eentje praat, gaat iedereen praten, om hun eigen hachje te redden. Leuke werksfeer daar. :')
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:01:46 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722367
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:56 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Deze brief werd gewoon ingestuurd, dat is niet echt een anonieme bron.
Oh ja? Je denkt dat de NYT zomaar gaat afwijken van haar eigen regels? Je denkt dat Pence of Sessions of wie het ook was die gok neemt?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181722378
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Oh ja? Je denkt dat de NYT zomaar gaat afwijken van haar eigen regels? Je denkt dat Pence of Sessions of wie het ook was die gok neemt?
Het wordt uiteraard geverifieerd, wat je verder bedoelt weet ik niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181722379
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Waarom vind je dit raar? Had de schrijver van dit artikel Bij Fox and Friends aan de tafel moeten aanschuiven soms?
Ik vind dit een bijzonder laffe en contraproductieve manier van een probleem aankaarten. En zonder enige achtergrondinformatie is het niet te zeggen wat de ware intentie van dit verhaal is. De lezers van NYT kunnen dat nu ook niet inschatten en daarom vind ik het een kwalijke zaak dat ze het gepubliceerd hebben.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:02:33 #179
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_181722385
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 09:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat is wat de Amerikanen verkozen hebben. En nee, mij bevalt die uitkomst ook niet, maar dat is een democratie.

Trumps pijnlijke ongeschiktheid zou alleen maar duidelijker zijn als hij meer invloed had op zijn eigen beleid.
Tja als iemand in een malle bui voor een trein wil springen is het ook niet echt democratisch om hem tegen te houden maar wellicht toch een beter idee.

Waar het gaat om veiligheid en welzijn van burgers ben ik niet zo enorm recht in de leer.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:02:57 #180
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722390
Niemand heeft het nog over het boek van Woodward.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:04:00 #181
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181722400
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:02 schreef Ulx het volgende:
Niemand heeft het nog over het boek van Woodward.
Jaja, je denkt serieus dat het Trumps schizofrene evenbeeld is geweest?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:04:28 #182
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722412
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het wordt uiteraard geverifieerd, wat je verder bedoelt weet ik niet.
Ik denk dat een beetje nadenkend mens eerst met de journalist gaat praten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:05:01 #183
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722414
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Jaja, je denkt serieus dat het Trumps schizofrene evenbeeld is geweest?
Nee, te weinig spelfouten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181722431
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat een beetje nadenkend mens eerst met de journalist gaat praten.
Oke, nou, goed verhaal.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181722446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:02 schreef Ulx het volgende:
Niemand heeft het nog over het boek van Woodward.
Is ook nog helemaal niet uitgekomen. Als het boek in de winkels ligt trekt dat wel weer aan.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:08:08 #186
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722454
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:02 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik vind dit een bijzonder laffe en contraproductieve manier van een probleem aankaarten. En zonder enige achtergrondinformatie is het niet te zeggen wat de ware intentie van dit verhaal is. De lezers van NYT kunnen dat nu ook niet inschatten en daarom vind ik het een kwalijke zaak dat ze het gepubliceerd hebben.
Ik ben vrij zeker dat de NYT zich niet zonder meer laat gebruiken. Die controleren het wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181722506
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:08 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik ben vrij zeker dat de NYT zich niet zonder meer laat gebruiken. Die controleren het wel.
Alleen jammer dat wij als lezers geen enkele mogelijkheid hebben om die afweging voor onszelf te maken.

Dit is een beetje als roddels op de wc-deur schrijven.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:13:24 #188
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181722527
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:05 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee, te weinig spelfouten.
_O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:13:56 #189
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181722534
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:11 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Alleen jammer dat wij als lezers geen enkele mogelijkheid hebben om die afweging voor onszelf te maken.

Dit is een beetje als roddels op de wc-deur schrijven.
Dat heb je nooit. Waarom denk je dat Alex Jones bestaat. Was jij bij Sandy Hook?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 10:15:55 #190
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181722565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Is ook nog helemaal niet uitgekomen. Als het boek in de winkels ligt trekt dat wel weer aan.
Ik heb me nog niet eens door Fire and Fury geworsteld. Puur omdat realtime news nog gekker is dan dat boek.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181722633
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb me nog niet eens door Fire and Fury geworsteld. Puur omdat realtime news nog gekker is dan dat boek.
Ik denk dat je beter Fear kunt lezen dan Fire and Fury. Woodward is een serieuze journalist, Wolff niet echt.
pi_181722663
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat heb je nooit. Waarom denk je dat Alex Jones bestaat. Was jij bij Sandy Hook?
Je post vandaag nog een stukje debieler dan normaal.
pi_181722786
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:13 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat heb je nooit. Waarom denk je dat Alex Jones bestaat. Was jij bij Sandy Hook?
Wat? :')
pi_181722798
Chris Hayes zegt er het volgende over:

quote:
The op-ed is an attempt to take out an insurance policy for the GOP and conservatism if and when things get much much worse. It's a very public hedge meant to preserve the reputation of the GOP's entire political and governing class.
https://twitter.com/chrislhayes/status/1037478283531706371?s=19
pi_181722835
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Chris Hayes zegt er het volgende over:

[..]

Lijkt me redelijk waarschijnlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181722865
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Chris Hayes zegt er het volgende over:

[..]

Dit denk ik ook inderdaad. Als Trump valt zal er iemand opstaan om te zeggen dat hij de auteur is en Trump nooit steunde.
pi_181722882
Volgens NBC-verslaggever Hallie Jackson omschreef iemand binnen het Witte Huis de gemoedsgesteldheid van Trump na het bewuste artikel als “vulkanisch”. Scott Dworkin, strateeg bij de Democraten, zei: “Ze zeggen mij dat hij door het dolle heen is in het Witte Huis. Hij weet niet meer wie hij kan vertrouwen en wil iedereen buitensmijten, behalve zijn familie.”
--------------
https://www.hln.be/nieuws(...)jn-familie~a632d659/

Heerlijk....deze soap rond die horrorclown.
Nu in reallife genieten en later in een tv-serie terugkijken
Donald, jij ouwe pussygrabber..... vooral doorgaan zo.. Tieren en erdogannetjes plegen
pi_181722922
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dit denk ik ook inderdaad. Als Trump valt zal er iemand opstaan om te zeggen dat hij de auteur is en Trump nooit steunde.
Hoeft niet eens te zeggen dat het de auteur is, want er is een hele kring van dit soort mensen volgens het stuk. Gewoon zeggen dat je daarbij hoorde, als dat al nodig is. Het idee dat er zo'n kring is zal ook wel werken om mensen die Republikeins stemmen maar toch wel héél erg twijfelen aan Trump toch binnenboord te houden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_181723049
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:34 schreef Bluesdude het volgende:
Volgens NBC-verslaggever Hallie Jackson omschreef iemand binnen het Witte Huis de gemoedsgesteldheid van Trump na het bewuste artikel als “vulkanisch”. Scott Dworkin, strateeg bij de Democraten, zei: “Ze zeggen mij dat hij door het dolle heen is in het Witte Huis. Hij weet niet meer wie hij kan vertrouwen en wil iedereen buitensmijten, behalve zijn familie.”
--------------
https://www.hln.be/nieuws(...)jn-familie~a632d659/

Heerlijk....deze soap rond die horrorclown.
Nu in reallife genieten en later in een tv-serie terugkijken
Donald, jij ouwe pussygrabber..... vooral doorgaan zo.. Tieren en erdogannetjes plegen
Des te mooier zou ik het trouwens vinden als het uiteindelijk Ivanka blijkt te zijn, maar dat is waarschijnlijk wishful thinking en haar meer hersencellen toeschrijven dan ze heeft.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:46:39 #200
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723075
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Chris Hayes zegt er het volgende over:

[..]

Dat lijkt me ook. Verder denk ik niet dat de NYT dit stuk zo -anoniem dus- geplaatst zou hebben als dit niet door iemand uit de top geschreven zou zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:47:21 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723085
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Des te mooier zou ik het trouwens vinden als het uiteindelijk Ivanka blijkt te zijn, maar dat is waarschijnlijk wishful thinking en haar meer hersencellen toeschrijven dan ze heeft.
Sessions zou ik ook humor vinden. Karma is a bitch, Don.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:49:44 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723126
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 10:55:09 #203
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723231
thehill twitterde op donderdag 06-09-2018 om 05:46:04 Trump: I could show you 100 photos of Mueller and Comey "hugging and kissing each other" https://t.co/ctm7obaNUC https://t.co/huquX1Twrg reageer retweet
quote:
President Trump in a new interview claimed special counsel Robert Mueller was former FBI Director James Comey's "best friend," a comment that comes as Trump continues to rail against what he alleges are conflicts of interest in the ongoing federal probe into Russia's election meddling.

“[Mueller’s] Comey’s best friend,” Trump told The Daily Caller in an interview released Wednesday. “And I could give you 100 pictures of him and Comey hugging and kissing each other. You know, he’s Comey’s best friend.”

ADVERTISEMENT
Trump made the comment as he detailed the conflicts of interests he claims are at play in Mueller’s probe into alleged collusion between Trump’s 2016 presidential campaign and Russia.

Currently, Mueller’s team and the president’s legal counsel are still discussing whether or not Trump will speak with Mueller.

Mueller told the president’s legal team late last week in a letter that he would accept some of Trump’s testimony in writing, according to a report from The New York Times.

It is unclear if Trump will do so. The president’s lawyer Jay Sekulow told the Times that the conversation was still ongoing.

“We continue to maintain an ongoing dialogue with the office of the special counsel,” Sekulow said.

The president’s team has also reportedly been wary of sending Trump into an interview with Mueller.

Rudy Giuliani, the president’s personal attorney, has repeatedly said Trump speaking with Mueller would mean stepping into a “perjury trap.”

Giuliani also said last month that the president’s legal team would send a letter to Mueller regarding their “reluctance” to discuss potential obstruction of justice in any interview with Trump.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181723343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook. Verder denk ik niet dat de NYT dit stuk zo -anoniem dus- geplaatst zou hebben als dit niet door iemand uit de top geschreven zou zijn.
Wij weten alleen niet wat de NYT als de top ziet.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:00:48 #205
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181723349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:55 schreef Ulx het volgende:
thehill twitterde op donderdag 06-09-2018 om 05:46:04 Trump: I could show you 100 photos of Mueller and Comey "hugging and kissing each other" https://t.co/ctm7obaNUC https://t.co/huquX1Twrg reageer retweet
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Mueller kan zo 100 foto's opduikelen waarop Trump Russische olichargs en Kgb agenten omarmd..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:04:30 #206
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723428
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:00 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wij weten alleen niet wat de NYT als de top ziet.
Inner circle, cabinet level.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:06:01 #207
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181723463
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Inner circle, cabinet level.
of simpel gezegd alles wat bij Trump rondkruipt in het witte huis.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:06:54 #208
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723496
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

of simpel gezegd alles wat bij Trump rondkruipt in het witte huis.
Iedereen die de Oval Office binnen mag lopen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:09:15 #209
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181723543
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:06 schreef Ulx het volgende:

[..]

Iedereen die de Oval Office binnen mag lopen.


ah, juist ja.. :Y
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181723799
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:34 schreef Bluesdude het volgende:
Volgens NBC-verslaggever Hallie Jackson omschreef iemand binnen het Witte Huis de gemoedsgesteldheid van Trump na het bewuste artikel als “vulkanisch”. Scott Dworkin, strateeg bij de Democraten, zei: “Ze zeggen mij dat hij door het dolle heen is in het Witte Huis. Hij weet niet meer wie hij kan vertrouwen en wil iedereen buitensmijten, behalve zijn familie.”
--------------
https://www.hln.be/nieuws(...)jn-familie~a632d659/

Heerlijk....deze soap rond die horrorclown.
Nu in reallife genieten en later in een tv-serie terugkijken
Donald, jij ouwe pussygrabber..... vooral doorgaan zo.. Tieren en erdogannetjes plegen
Hier moeten de Democraten toch wel iets van een slaatje uit kunnen slaan?? In godsnaam...
  donderdag 6 september 2018 @ 11:21:50 #211
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181723833
realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 05:22:34 I’m draining the Swamp, and the Swamp is trying to fight back. Don’t worry, we will win! reageer retweet


succes ermee Donnie! 8)7
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:24:13 #212
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723909
Ik heb zin in morgen. Op vrijdagen krijgt Trump meestal slecht nieuws. Dan gaat hij vaak zo raar doen op twitter.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181723932
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Inner circle, cabinet level.
Dat is ook maar een aanname van je.
pi_181723945
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:20 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Hier moeten de Democraten toch wel iets van een slaatje uit kunnen slaan?? In godsnaam...
Mijn strategie: paranoia Trump voeren ...
een impeachment kan alleen met steun van genoeg republikeinen
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:26:19 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181723963
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:25 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dat is ook maar een aanname van je.
Het lijkt me niet dat dit van een coffeeboy afkomstig is. De NYT plaatst geen anonieme stukken. Dat ze het nu wel doen zegt genoeg.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181723985
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat dit van een coffeeboy afkomstig is.
Maar er zit nog een hele laag tussen coffeeboy en minister die wel senior is maar niet zo relevant verder.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:32:55 #217
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181724118
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:27 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Maar er zit nog een hele laag tussen coffeeboy en minister die wel senior is maar niet zo relevant verder.
En zou jij als NYT hoofdredacteur dan zo'n stuk plaatsen? Het lijkt me niet dat je dat doet als het van een of andere midlevel ambtenaar was. Het is de NYT hè? Geen blog of zo. Er staat geen stuk naast die Op-ed over Vliegende Koeien van Mars of zo.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:33:28 #218
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724129
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Mijn strategie: paranoia Trump voeren ...
een impeachment kan alleen met steun van genoeg republikeinen
25e amendment lijkt me waarschijnlijker
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724178
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

En zou jij als NYT hoofdredacteur dan zo'n stuk plaatsen? Het lijkt me niet dat je dat doet als het van een of andere midlevel ambtenaar was. Het is de NYT hè? Geen blog of zo. Er staat geen stuk naast die Op-ed over Vliegende Koeien van Mars of zo.
Er zit ook nog een hele hoop tussen mid-level en minister die wel senior maar niet perse heel relevant is.

Dit is dus het nare van het stuk. Het kan ook gewoon een Republikeinse PR stunt zijn. "Wij zijn heus niet zo erg als Trump is, hoor". Geen idee.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:35:52 #220
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

En zou jij als NYT hoofdredacteur dan zo'n stuk plaatsen? Het lijkt me niet dat je dat doet als het van een of andere midlevel ambtenaar was. Het is de NYT hè? Geen blog of zo. Er staat geen stuk naast die Op-ed over Vliegende Koeien van Mars of zo.
Dat zijn meer artikelen die bij de National Enquirer horen. Je-weet-wel, dat blad die zo graag trump propaganda plaatst.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 11:38:36 #221
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724235
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:35 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Er zit ook nog een hele hoop tussen mid-level en minister die wel senior maar niet perse heel relevant is.

Dit is dus het nare van het stuk. Het kan ook gewoon een Republikeinse PR stunt zijn. "Wij zijn heus niet zo erg als Trump is, hoor". Geen idee.
ehh voor de gemiddelde amerikaan doet trump juist datgene waar ze indertijd voor gestemd hebben. Dat ze er nu spijt van hebben spreekt voor zich. Berouw komt na de zonde.

Maar het was zo simpel: geen Hillary Clinton = Donald Trump

En nu zitten ze met de gebakken peren
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724270
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

25e amendment lijkt me waarschijnlijker
Dat kan alleen met de vice-president en een meerderheid van ministers. Het zou hun coup moeten zijn.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:41:42 #223
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724292
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat kan alleen met de vice-president en een meerderheid van ministers. Het zou hun coup moeten zijn.
coup? als hun eigen constitutie dit mogelijk maakt?

quote:
Section 1. In case of the removal of the President from office or of his death or resignation, the Vice President shall become President.

Section 2. Whenever there is a vacancy in the office of the Vice President, the President shall nominate a Vice President who shall take office upon confirmation by a majority vote of both Houses of Congress.

Section 3. Whenever the President transmits to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives his written declaration that he is unable to discharge the powers and duties of his office, and until he transmits to them a written declaration to the contrary, such powers and duties shall be discharged by the Vice President as Acting President.

Section 4. Whenever the Vice President and a majority of either the principal officers of the executive departments or of such other body as Congress may by law provide, transmit to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives their written declaration that the President is unable to discharge the powers and duties of his office, the Vice President shall immediately assume the powers and duties of the office as Acting President.

Thereafter, when the President transmits to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives his written declaration that no inability exists, he shall resume the powers and duties of his office unless the Vice President and a majority of either the principal officers of the executive department or of such other body as Congress may by law provide, transmit within four days to the President pro tempore of the Senate and the Speaker of the House of Representatives their written declaration that the President is unable to discharge the powers and duties of his office. Thereupon Congress shall decide the issue, assembling within forty-eight hours for that purpose if not in session. If the Congress, within twenty-one days after receipt of the latter written declaration, or, if Congress is not in session, within twenty-one days after Congress is required to assemble, determines by two-thirds vote of both Houses that the President is unable to discharge the powers and duties of his office, the Vice President shall continue to discharge the same as Acting President; otherwise, the President shall resume the powers and duties of his office.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724327
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ehh voor de gemiddelde amerikaan doet trump juist datgene waar ze indertijd voor gestemd hebben. Dat ze er nu spijt van hebben spreekt voor zich. Berouw komt na de zonde.

Maar het was zo simpel: geen Hillary Clinton = Donald Trump

En nu zitten ze met de gebakken peren
GOP heeft echt wel meer steun nodig dan de 40% waar ze nu op kunnen rekenen. Dit laat zien dat Republikeinen al bezig zijn met hun imago en strategie post-Trump.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:44:44 #225
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181724341
13 people who might be the author of The New York Times op-ed

CNN zet de verdachten even op een rijtje.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:45:17 #226
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724347
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:43 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

GOP heeft echt wel meer steun nodig dan de 40% waar ze nu op kunnen rekenen. Dit laat zien dat Republikeinen al bezig zijn met hun imago en startegie post-Trump.
Ze waren daar al tijdens de inauguratie mee bezig. Ze WISTEN wat voor vlees ze in de kuip hadden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 11:49:23 #227
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724426
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:44 schreef Ulx het volgende:
13 people who might be the author of The New York Times op-ed

CNN zet de verdachten even op een rijtje.
Ik vermoed Coats. Kelly zou dit niet WILLEN flikken, Sessions is er te gewiekst voor en de rest azen op een toekomstige positie in de politiek. Coats is bovendien in de nadagen van zijn ambtelijke carriere.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724429
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:45 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ze waren daar al tijdens de inauguratie mee bezig. Ze WISTEN wat voor vlees ze in de kuip hadden.
Voor de inauguratie had niemand kunnen vermoeden hoe erg het zou gaan worden, hoor.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:50:41 #229
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181724454
Taxgrab en twee aartsconservatieven in het SC, geen slechte deal. Wat dat betreft is het Mission Accomplished. Trump is nu niet meer nodig voor de GOP.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:50:44 #230
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724457
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:49 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Voor de inauguratie had niemand kunnen vermoeden hoe erg het zou gaan worden, hoor.
dus je bent van mening dat de vlag NIET de lading heeft gedekt? naief, naïef..

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 06-09-2018 11:59:04 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 11:57:10 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181724618
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

25e amendment lijkt me waarschijnlijker
Dan hoor je Trump al: A lot of people know there's only one Amendment: The second. It's true, believe me!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 11:59:48 #232
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724672
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:57 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dan hoor je Trump al: A lot of people know there's only one Amendment: The second. It's true, believe me!
Klinkt als een mislukte makelaar.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724703
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 11:50 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

dus je bent van mening dat de vlag NIET de lading heeft gedekt? naief, naïef..
Wat? Snap niet wat je zegt.

Voor de inauguratie waren er legio slimme mensen die zeiden dat er een "pivot" zou komen, dat Trump zich "presidential" zou gedragen, etc. Beetje dom maar dat was wel de overheersende opvatting.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 12:02:29 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181724734
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat? Snap niet wat je zegt.

Voor de inauguratie waren er legio slimme mensen die zeiden dat er een "pivot" zou komen, dat Trump zich "presidential" zou gedragen, etc. Beetje dom maar dat was wel de overheersende opvatting.
Er waren er ook genoeg die zeiden dat die er niet zou komen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 12:03:47 #235
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181724756
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat? Snap niet wat je zegt.

Voor de inauguratie waren er legio slimme mensen die zeiden dat er een "pivot" zou komen, dat Trump zich "presidential" zou gedragen, etc. Beetje dom maar dat was wel de overheersende opvatting.
Hoezo denk je dat dit overheersend was? Het was denk ik eerder bij velen hopen tegen beter weten in. Niet daadwerkelijk denken dat het zou gebeuren oid.
pi_181724801
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat dit overheersend was? Het was denk ik eerder bij velen hopen tegen beter weten in. Niet daadwerkelijk denken dat het zou gebeuren oid.
In ieder geval onder Republikeinen.

Mijn punt is dat je nu steeds meer signalen ziet dat Republikeinen zich beginnen te beraden hoe ze hun imago moeten vormgeven na Trump. Dat is toch een significante ontwikkeling.
  donderdag 6 september 2018 @ 12:07:06 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724822
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:01 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Wat? Snap niet wat je zegt.

Voor de inauguratie waren er legio slimme mensen die zeiden dat er een "pivot" zou komen, dat Trump zich "presidential" zou gedragen, etc. Beetje dom maar dat was wel de overheersende opvatting.
Als je op regeringsniveau opereert, dan lijkt het me voor de hand liggend dat je dit MOET hebben zien aankomen. Opvatting of niet. De tekens waren overduidelijk, al in de voorverkiezingen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724869
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat dit overheersend was? Het was denk ik eerder bij velen hopen tegen beter weten in. Niet daadwerkelijk denken dat het zou gebeuren oid.
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit hoor, het was volgens mij ook een vrij breed gedragen gedachte dat het gewicht van het ambt Trump wel zou veranderen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 6 september 2018 @ 12:09:10 #239
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724871
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:05 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

In ieder geval onder Republikeinen.

Mijn punt is dat je nu steeds meer signalen ziet dat Republikeinen zich beginnen te beraden hoe ze hun imago moeten vormgeven na Trump. Dat is toch een significante ontwikkeling.
en welk imago hebben ze nu? Die van laffe stropoppen van een semi-despoot of een generatie politici die amper in staat zijn om bipartisan besluiten te genereren?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 12:10:39 #240
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724900
quote:
2s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit hoor, het was volgens mij ook een vrij breed gedragen gedachte dat het gewicht van het ambt Trump wel zou veranderen.
Sure. Het probleem is dat Trump al van origine van zichzelf dacht dat hij too big is to fail.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724904
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:09 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

en welk imago hebben ze nu? Die van laffe stropoppen van een semi-despoot of een generatie politici die amper in staat zijn om bipartisan besluiten te genereren?
Dit is jouw beeld van de GOP maar die is natuurlijk verre van representatief voor het imago dat ze bij hun doelgroepen willen neerzetten.
  donderdag 6 september 2018 @ 12:13:35 #242
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181724952
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:10 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit is jouw beeld van de GOP maar die is natuurlijk verre van representatief voor het imago dat ze bij hun doelgroepen willen neerzetten.
Zelfs de regeringen Nixon, Bush en Reagan konden met de democraten door dezelfde deur. Bij Trump blijkbaar niet.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_181724972
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:13 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zelfs de regeringen Nixon, Bush en Reagan konden met de democraten door dezelfde deur. Bij Trump blijkbaar niet.
Bipartisanship is eigenlijk sinds Clinton al redelijk overrated. Daar zijn de meeste mensen helemaal niet naar op zoek.

Imago dat de GOP graag wil: conservatief, family values, kleine overheid, betrouwbaar. Dat moeten ze na Trump weer helemaal opnieuw opbouwen.
  donderdag 6 september 2018 @ 12:17:55 #244
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181725009
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:15 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Bipartisanship is eigenlijk sinds Clinton al redelijk overrated. Daar zijn de meeste mensen helemaal niet naar op zoek.

Imago dat de GOP graag wil: conservatief, family values, kleine overheid, betrouwbaar. Dat moeten ze na Trump weer helemaal opnieuw opbouwen.
wat dat betreft trimmeren ze bij de Dem al aardig aan de weg. Er komt niet alleen een blue wave aan maar ook een frisse wind.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 12:24:19 #245
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181725078
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 12:15 schreef westwoodblvd het volgende:
Bipartisanship is eigenlijk sinds Clinton al redelijk overrated.
Ik zat me af te vragen of dit klopt, maar inderdaad:



Uit deze studie: https://www.realclearscie(...)g_charts_109196.html

Het lijkt me niet dat 1 persoon specifiek hier schuldig aan is, maar Newt Gingrich is wel zo'n opvallend figuur die ook hier weer een belangrijke rol speelde. Hij was whip voor de republikeinen in het Huis van 1989-1995 en daarna Speaker of the House. Precies dus zo rondom het moment dat bipartisanship begraven werd. Daar staat tegenover dat je onder Reagan zag dat republikeinen ineens sterk geclusterd waren in hun opvattingen (1983).
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 13:01:11 #246
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181725676
realDonaldTrump twitterde op donderdag 06-09-2018 om 12:58:41 Kim Jong Un of North Korea proclaims “unwavering faith in President Trump.” Thank you to Chairman Kim. We will get it done together! reageer retweet
Echte vriendschap!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:05:32 #247
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181725754
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 13:31:56 #248
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181726249
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 10:20 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik denk dat je beter Fear kunt lezen dan Fire and Fury. Woodward is een serieuze journalist, Wolff niet echt.
Nou Nee. realtime is stukken vermakelijker. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 13:39:25 #249
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181726367
Trump downplays his endorsement of losing candidate in Wyoming race

Hoi Bus, dit is mijn zoon.

quote:
President Trump in an interview published Wednesday attempted to downplay his endorsement of a Republican candidate who lost his primary, attributing his embrace of a Wyoming gubernatorial candidate to his son Donald Trump Jr.

Trump touted his track record in primary endorsements during an interview with The Daily Caller and noted that his only defeat to date came when he endorsed Foster Friess on the day of last month's primary in Wyoming.

"I was asked to do that, by my son Don, and I did it, but I did it — I was asked the morning of — and by the time I did it I guess 70 percent, almost 70 percent of the vote was already cast," Trump said.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 13:39:56 #250
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_181726377
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 13:50:20 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181726494
SethAbramson twitterde op donderdag 06-09-2018 om 13:49:29 AXIOS, quoting a White House official: "A lot of us [were] wishing we'd been the [NYT op-ed] writer...there are dozens and dozens of us [in the White House 'resistance']." reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181726509
Zou iemand expres het woord lodestar in de brief aan de nyt hebben toegevoegd? De enige die dat woord gebruikt is Pence.
https://www.huffingtonpos(...)5dd5e4b0511db3dec1e1
  donderdag 6 september 2018 @ 13:53:22 #253
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_181726543
Het klinkt mij als landverraad in de oren om een gekozen persoon moedwillig te saboteren.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 13:55:12 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181726573
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:53 schreef zalkc het volgende:
Het klinkt mij als landverraad in de oren om een gekozen persoon moedwillig te saboteren.
En wetten saboteren, zoals Trump met de ACA doet?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 14:02:20 #255
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181726683
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:51 schreef thesiren.nl het volgende:
Zou iemand expres het woord lodestar in de brief aan de nyt hebben toegevoegd? De enige die dat woord gebruikt is Pence.
https://www.huffingtonpos(...)5dd5e4b0511db3dec1e1
Als het Pence was was de Op-Ed geëindigd met het woord "Amen".
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181726702
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Als het Pence was was de Op-Ed geëindigd met het woord "Amen".
Of "Mother".
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_181726738
quote:
Is dat programma al op legale wijze te bekijken in Nederland?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 14:09:55 #258
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181726765
Overigens:

quote:
However, it should also be noted that Scott Roos, a former college classmate of Pence’s, said the future vice president once said that “God told him he would be president,” according to CNN.
De tering.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_181726849
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 14:15:00 After the Kavanaugh hearing concluded, a Democratic aide told BuzzFeed that they "have reason to believe" a conversation happened between Kavanaugh and someone at Trump's personal lawyer's firm about Mueller and they "are continuing to pursue it." https://t.co/WbmlbZ1jNo reageer retweet
Kamala had iets te pakken hoor.
pi_181726920
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is dat programma al op legale wijze te bekijken in Nederland?
Het stukje waar het over gaat staat op Youtube.
pi_181726948
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:21 schreef Genesisfan het volgende:

[..]

Het stukje waar het over gaat staat op Youtube.
Ja dat ken ik al wel maar ben wel benieuwd naar die hele serie
pi_181726969
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:09 schreef Ulx het volgende:
Overigens:

[..]

De tering.
Vrij gebruikelijk in het land van de relifundies hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator donderdag 6 september 2018 @ 14:29:32 #263
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_181727034
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is dat programma al op legale wijze te bekijken in Nederland?
Vanaf 16 september, NPO3.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_181727052
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Vanaf 16 september, NPO3.
Cool
  donderdag 6 september 2018 @ 14:32:22 #265
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181727069
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:09 schreef Ulx het volgende:
Overigens:

[..]

De tering.
Vandaar dat er bij sommige Dems stemmen op gaan om Trump NIET af te zetten maar laten zitten waar hij zit. En zo de schade voor de GOP nog groter te maken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 14:38:11 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181727202
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Vandaar dat er bij sommige Dems stemmen op gaan om Trump NIET af te zetten maar laten zitten waar hij zit. En zo de schade voor de GOP nog groter te maken..
Maar als Pence geen POTUS wordt heeft God gelogen. Dus dan is de kans ook heel groot dat de man gek wordt. Of satanist.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:39:43 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181727236
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar als Pence geen POTUS wordt heeft God gelogen. Dus dan is de kans ook heel groot dat de man gek wordt. Of satanist.
Ik denk dat hij dat al is.. * Kies welke ik bedoel
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 14:40:32 #268
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181727253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 14:15:00 After the Kavanaugh hearing concluded, a Democratic aide told BuzzFeed that they "have reason to believe" a conversation happened between Kavanaugh and someone at Trump's personal lawyer's firm about Mueller and they "are continuing to pursue it." https://t.co/WbmlbZ1jNo reageer retweet
Kamala had iets te pakken hoor.
Stel dat dit ertoe leidt dat de nominatie in wordt getrokken oid, wat is hier dan het spel wat er gespeeld wordt? Dan volgt er toch gewoon een andere die er in sneltreinvaart doorheen gerost wordt? Niet dat dit dan maar moet betekenen dat een rechter niet goed doorgelicht moet worden, maar ik vrees dat vast staat dat de rechter die op die plek komt gewoon een vriend der corporaties en religekkies zal zijn.
pi_181727261
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:38 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar als Pence geen POTUS wordt heeft God gelogen. Dus dan is de kans ook heel groot dat de man gek wordt. Of satanist.
Kan dat zwakzinnige gezwets niet ergens anders? Dat religieuzen zich moeiteloos in allerlei bochten wringen omtrent de voorzienigheid gods lijkt me nou niet echt een nieuw idee.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 14:43:09 #270
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181727297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Kan dat zwakzinnige gezwets niet ergens anders? Dat religieuzen zich moeiteloos in allerlei bochten wringen omtrent de voorzienigheid gods lijkt me nou niet echt een nieuw idee.
Dat zou crossposten zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 14:49:51 #271
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181727441
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 14:45:00 Inside the West Wing, top officials canceled meetings and huddled behind closed doors to strategize about how to expose the op-ed author, WSJ reports. Some called reporters to chase down rumors and see whether it came from inside the W.H. or an agency. https://t.co/yntZ3zKbIQ reageer retweet
Niet heel vreemd dat ze dit doen. Het zou me trouwens niet verbazen dat dit ook maar voor de show is aangezien het sentiment dat Trump een klapjosti is nogal leeft onder de mensen daar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 14:57:35 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_181727594
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:49 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 14:45:00 Inside the West Wing, top officials canceled meetings and huddled behind closed doors to strategize about how to expose the op-ed author, WSJ reports. Some called reporters to chase down rumors and see whether it came from inside the W.H. or an agency. https://t.co/yntZ3zKbIQ reageer retweet
Niet heel vreemd dat ze dit doen. Het zou me trouwens niet verbazen dat dit ook maar voor de show is aangezien het sentiment dat Trump een klapjosti is nogal leeft onder de mensen daar.
Doet me een beetje denken aan een circus act met wilde tijgers, maar zonder kooi. Dan WEET je dat je op gegeven moment in gevaar loopt dat er een naar je keel vliegt..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 6 september 2018 @ 14:58:51 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181727616
Volgende keer moeten ze zo'n op-ed op 1 april plaatsen, dan weet echt helemaal niemand meer waar ze het moeten zoeken.

Overigens ontkent Pence niet geheel verrassend. Zijn hoofd communicatie:
VPComDir twitterde op donderdag 06-09-2018 om 13:01:08 The Vice President puts his name on his Op-Eds. The @nytimes should be ashamed and so should the person who wrote the false, illogical, and gutless op-ed. Our office is above such amateur acts. reageer retweet
  donderdag 6 september 2018 @ 15:00:38 #274
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_181727642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Vanaf 16 september, NPO3.
Kan nu al, als je NPO plus hebt.

https://www.npostart.nl/who-is-america/POW_03961252
  donderdag 6 september 2018 @ 16:33:42 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_181729001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Stel dat dit ertoe leidt dat de nominatie in wordt getrokken oid, wat is hier dan het spel wat er gespeeld wordt? Dan volgt er toch gewoon een andere die er in sneltreinvaart doorheen gerost wordt? Niet dat dit dan maar moet betekenen dat een rechter niet goed doorgelicht moet worden, maar ik vrees dat vast staat dat de rechter die op die plek komt gewoon een vriend der corporaties en religekkies zal zijn.
ja dat krijgen ze nooit voor elkaar voor de midterms natuurlijk… steeds grotere kans dat ze geen meerderheid meer hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 6 september 2018 @ 16:38:30 #276
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_181729085
quote:
3s.gif Op donderdag 6 september 2018 16:33 schreef Re het volgende:

[..]

ja dat krijgen ze nooit voor elkaar voor de midterms natuurlijk… steeds grotere kans dat ze geen meerderheid meer hebben
Geloof dat ze pas in januari de nieuwe leden installeren, dus ze hebben nog even.
pi_181729539
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:15:11 Cory Booker says he's going to violate Senate rules and release an email kept confidential on "racial profiling" to "expose" that docs being withheld "have nothing to do with national security.""I understand that the penalty comes with potential ousting from the Senate." (ABC) https://t.co/fzAEM4J8Ej reageer retweet
Filmpje in tweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 16:55:56 #278
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181729563
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:15:11 Cory Booker says he's going to violate Senate rules and release an email kept confidential on "racial profiling" to "expose" that docs being withheld "have nothing to do with national security.""I understand that the penalty comes with potential ousting from the Senate." (ABC) https://t.co/fzAEM4J8Ej reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:25:15 Mazie Hirono announces that she'll also release a Committee confidential document to the press, says that if Cory Booker is going to be punished, "count me in, too." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:35:57 Dick Durbin to Cory Booker: "I concur with what you are doing. Let's jump into this pit together ... If there is going to be some retribution against the senator from New Jersey, count me in. I want to be part of this process." (via CBS) https://t.co/4x9FW84L10 reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:45:25 Democrats were saying "bring it on" as John Cornyn told them that Cory Booker had clearly broken Senate rules. reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 16:57:01 #279
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181729595
SenSchumer twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:28:38 I stand with Judiciary Committee Democrats who are well within their rights to release these very important documents that a former Kavanaugh deputy designed as “committee confidential.”The American ppl deserve to know the truth about Judge Kavanaugh’s record. #WhatAreTheyHiding? reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 16:59:57 #280
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181729685
Bencjacobs twitterde op donderdag 06-09-2018 om 16:37:12 A spox for Ben Carson tells me that the HUD Secretary did not write the NYT op-ed reageer retweet
Niemand zal ook gedacht hebben dat Ben Carson het beste met de VS voorheeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 17:06:30 #281
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181729821
https://www.scribd.com/do(...)al-Kavanaugh-Hearing

Mocht je de documenten van Booker willen lezen kan dat hier.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 17:53:23 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181730973
kylegriffin1 twitterde op donderdag 06-09-2018 om 17:50:08 Mazie Hirono has tweeted out this committee confidential document where Kavanaugh questions the constitutionality of government programs targeting Native Hawaiians "as a group." https://t.co/GlzFJT0R0J https://t.co/INL9F1IKgE reageer retweet
https://www.hirono.senate(...)aiian%20programs.pdf
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 17:58:58 #283
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181731114
En Sanders heeft ook wat te zeggen....

PressSec twitterde op donderdag 06-09-2018 om 17:44:04 For those of you asking for the identity of the anonymous coward: https://t.co/RpWYPHa6To reageer retweet


Typische laatste zin trouwens, aangezien de Op-Ed juist iets anders aantoont.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:22:31 #284
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_181731658
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 17:58 schreef Ulx het volgende:
En Sanders heeft ook wat te zeggen....

PressSec twitterde op donderdag 06-09-2018 om 17:44:04 For those of you asking for the identity of the anonymous coward: https://t.co/RpWYPHa6To reageer retweet
[ afbeelding ]

Typische laatste zin trouwens, aangezien de Op-Ed juist iets anders aantoont.
Ik verwacht binnenkort een grote schoonmaak in het witte huis.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:22:55 #285
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_181731667
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 13:51 schreef thesiren.nl het volgende:
Zou iemand expres het woord lodestar in de brief aan de nyt hebben toegevoegd? De enige die dat woord gebruikt is Pence.
https://www.huffingtonpos(...)5dd5e4b0511db3dec1e1
Duh, als Trump valt valt Pence ook.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:23:59 #286
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_181731680
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat ken ik al wel maar ben wel benieuwd naar die hele serie
Dit gaan rechtszaken worden en geen kleine.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_181731700
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:22 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Duh, als Trump valt valt Pence ook.
Hoezo?
  donderdag 6 september 2018 @ 18:27:19 #288
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_181731724
quote:
7s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:25 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoezo?
Pence is overal bij geweest en weet van alles. Als Trump iets verkeerds heeft gedaan en valt wist hij het ook en zal hij ook vallen(in geval van afzetting).

Wanneer hij zelf verantwoordelijk is voor de val van Trump, zal het grootste gedeeltelijk van de GOP hem ook niet steunen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:27:31 #289
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181731729
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:22 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik verwacht binnenkort een grote schoonmaak in het witte huis.
Wat zou dat uithalen dan? Op kabinetsposities moeten mensen weer eerst door de senaat geloodsd worden en van lagere posities heb je ook nog niet zomaar gekwalificeerd personeel gevonden wat slechts uit loyalisten bestaat.

Dus naja, het kan dat hij wild om zich heen gaat slaan, maar dat lijkt me voor niemand gunstig.
pi_181731730
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2018 14:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat ken ik al wel maar ben wel benieuwd naar die hele serie
Ik raad je aan alleen de hoogtepunten op YouTube te bijken, de serie als geheel is bijzonder matig. Eigenlijk is maar 1 typetje geslaagd en dat is het Mossad-karakter (zeg dat je uit Israël komt en republikeinen zullen je in alles steunen, hoe krankzinnig ook).
  donderdag 6 september 2018 @ 18:28:40 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_181731751
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat zou dat uithalen dan? Op kabinetsposities moeten mensen weer eerst door de senaat geloodsd worden en van lagere posities heb je ook nog niet zomaar gekwalificeerd personeel gevonden wat slechts uit loyalisten bestaat.

Dus naja, het kan dat hij wild om zich heen gaat slaan, maar dat lijkt me voor niemand gunstig.
Staan er sowieso niet nog een hele bak posities open die Trump gewoon niet invult?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_181731775
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:27 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Pence is overal bij geweest en weet van alles. Als Trump iets verkeerds heeft gedaan en valt wist hij het ook en zal hij ook vallen(in geval van afzetting).

Wanneer hij zelf verantwoordelijk is voor de val van Trump, zal het grootste gedeeltelijk van de GOP hem ook niet steunen.
Waar baseer je dat op?
  donderdag 6 september 2018 @ 18:30:15 #293
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181731781
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Staan er sowieso niet nog een hele bak posities open die Trump gewoon niet invult?
Ook dat nog idd, hoewel dat dan niet gaat over ministers enzo, voor zover ik weet.
  Overall beste user 2022 donderdag 6 september 2018 @ 18:30:53 #294
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_181731797
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:22 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Ik verwacht binnenkort een grote schoonmaak in het witte huis.
Denk je echt dat de Dems 67 zetels in de senaat gaan halen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:33:40 #295
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_181731847
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat zou dat uithalen dan? Op kabinetsposities moeten mensen weer eerst door de senaat geloodsd worden en van lagere posities heb je ook nog niet zomaar gekwalificeerd personeel gevonden wat slechts uit loyalisten bestaat.

Dus naja, het kan dat hij wild om zich heen gaat slaan, maar dat lijkt me voor niemand gunstig.
De senaat houden ze wel, dus ik zie geen problemen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 6 september 2018 @ 18:34:21 #296
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_181731860
quote:
1s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Denk je echt dat de Dems 67 zetels in de senaat gaan halen?
Bedoel dat Trump er wat mensen uit flikkert en nieuwe mensen benoemt.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_181731888
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:34 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Bedoel dat Trump er wat mensen uit flikkert en nieuwe mensen benoemt.
Jij dacht dat Trump Pence mocht ontslaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 6 september 2018 @ 18:36:44 #298
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_181731909
quote:
5s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:28 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Staan er sowieso niet nog een hele bak posities open die Trump gewoon niet invult?
Ah ja, even opgezocht: https://www.washingtonpos(...)ee-tracker/database/

Nog 154 zonder nominatie, 10 in afwachting, 184 genomineerd, 358 benoemd.

Staat tegenover dat rechters benoemd krijgen met een rap tempo gaat... helaas.
pi_181731916
Overigens hadden we het hier laatst nog over de grote fluctuaties in de generic ballot bij FiveThirtyEight. Dat was ze zelf ook opgevallen, dus ze hebben een wat conservatiever model gemaakt:

https://fivethirtyeight.c(...)eric-ballot-tracker/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_181731955
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:23 schreef martijnde3de het volgende:

[..]

Dit gaan rechtszaken worden en geen kleine.
Ach kom op Sacha Baron Cohen doet dit al 20 jaar en in de VS mag je heel ver gaan met satire
pi_181732023
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2018 18:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach kom op Sacha Baron Cohen doet dit al 20 jaar en in de VS mag je heel ver gaan met satire
Een tijdje terug las ik nog een stuk over hoe er vele pogingen zijn gedaan om hem aan te klagen vanwege zijn programma's, die vrijwel allemaal gefaald hebben. Afgezien van het feit dat mensen vaak hun handtekening zetten onder documenten waarin staat dat ze akkoord gaan met van alles en nog wat is het ook nog eens zo dat Cohen vaak zelf niemand belastert. Die mensen zetten vrijwel allemaal zichzelf voor schut. Ik geloof dat er één succesvolle zaak is geweest, maar daarin werd door het programma iemand ook onterecht als terrorist neergezet.

Bron heb ik zo een niet meer bij de hand.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')