Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
Daar kun je I. wel voor laten huntenquote:
Zaterdag nacht lang doortrekken, rond 4/5 uur gaan slapen tot 12:00. Dan naar voetbal gaan kijken, powernapje tussen voetbal en werk door en dan de nacht door.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik heb een dillema![]()
Zondag avond moet ik werken om 23:30 tot ongeveer 06:30
Alleen speelt Feyenoord om 14:30 en dat kan ik natuurlijk niet missen.
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoud?
Slapen tussen 16.45 en 21.45quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoud?
Ik ga normaal rond 8:00 naar bed welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zaterdag nacht lang doortrekken, rond 4/5 uur gaan slapen tot 12:00. Dan naar voetbal gaan kijken, powernapje tussen voetbal en werk door en dan de nacht door.
natuurlijk kan dat wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en dat kan ik natuurlijk niet missen.
Dan zou ik me niet teveel zorgen maken en gewoon wat eerder gaan slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ga normaal rond 8:00 naar bed wel
Bij eerste verschijnselen van vermoeidheid gewoon lijntje pakken en door knallen!quote:
1 lijntje en ik werk voor niksquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij eerste verschijnselen van vermoeidheid gewoon lijntje pakken en door knallen!
Was ook meer een advies voor I.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 lijntje en ik werk voor niks
jij slaapt nooit en zegt toch best zinnige dingen best wel knap.quote:
Ik ook wel hoor, maar meestal pas na een aardige poos zonder slaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik word altijd heel cranky zonder slaap
Code nog gelukt trouwens?
Verkeerde command dan gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar meestal pas na een aardige poos zonder slaap.
JaWel lastig uit te leggen, maar de functie die de pagina moest laden verwachtte iets anders dan dat er werd meegegeven.. Gedoe om niks weer.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij eerste verschijnselen van vermoeidheid gewoon lijntje pakken en door knallen!
Beetje cokequote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Danku danku.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij slaapt nooit en zegt toch best zinnige dingen best wel knap.
Nah er is een show method;quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verkeerde command dan gewoon?
| 1 2 3 4 | public function show(Subsite $param) { // Toon pagina } |
Feyenoord niet kijken een optie?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoudt?
Hakken, knallen, beuken, rammenquote:
2 uur in 8 dagen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:02 schreef I. het volgende:
[..]
Danku danku.Ik doe m'n best.
En ik slaap heel af en toe wel hoor.Lijkt misschien niet zo.
Had ik toch een soortvan gelijk gisterquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nah er is een show method;
[ code verwijderd ]
Hij verwacht in bovenstaande code dus dat die $param een Subsite class is. Maar dat was het niet. Dus was simpelweg een kwestie van 'Subsite' weghalen.
Nee dan sterf ik van binnenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Feyenoord niet kijken een optie?
natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Feyenoord niet kijken een optie?
Hier zit ergens een grap in, maar krijg hem niet echt goed geformuleerdquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dan sterf ik van binnen
Preciesquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hakken, knallen, beuken, rammen
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Had ik toch een soortvan gelijk gister
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeertquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog
Waar is mijn quotealert?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga me tijdens PEC-PSV een stuk in mijn kraag drinken en pas de uitslag checken als het voorbij is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga me tijdens PEC-PSV een stuk in mijn kraag drinken en pas de uitslag checken als het voorbij is.
kak, vergeten. Dacht er om half 10 nog aan. Maar dat vond ik te vroeg.quote:
Doe je bestquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in, maar krijg hem niet echt goed geformuleerd
Peesjuhvee!quote:
Bazen actie wel ditquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeert
Nu is het al te laat. Niet meer echt grappig als je hem al aangekondigd hebt.quote:
quote:
oldskool nattekatrijms droppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:08 schreef devzero het volgende:
nattekat nattekat, bolkjes vliegen uit zijn gat
Niet meer, want ik heb geen Ethers nuquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Jottem! Nattekat komt bolken! TJILP!"
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeert
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet meer, want ik heb geen Ethers nu
niet all in op vet zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat! Fiets in het Duits is fahrrad!
echt hè?quote:
Ik loog, ik heb wel Ethers.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.
Nattekat, nattekat! Ze hebben je bij je cryptostaart gevat.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loog, ik heb wel Ethers.
Ze zijn alleen geen drol meer waard tegenwoordig.
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef Nattekat het volgende:
3/10, wie is hier verantwoordelijk voor?
I, I, I, I en I.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.
Stiekem zoeken ze gewoon een reden om deze reeks de nek om te draaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
I, I, I, I en I.
Ik zie wel dat jij betrokken bent
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
GC / Ben nieuw en een probleempje
![]()
![]()
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?
I. kan het wel voor je vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik herinner me nog een geniaal painttopic met smileys waarin stripverhalen ontstonden, maar kan hem niet meer vinden
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoelingquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :pquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoeling
Moet wel een troll zijn lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :p
Geen idee of het een troll is maar dit lijkt iets te
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn lijkt me.
Possetje is gewoon echt van het padje afquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ook
coolquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
Hoes mag het weten.quote:
Die is gewoon oprecht mentaal gestoord, vroeg ook paar keer of ik langs kwamquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje is gewoon echt van het padje af
Serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die is gewoon oprecht mentaal gestoord, vroeg ook paar keer of ik langs kwam
primaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe is het met jullie verder?
welke spelletjesquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:31 schreef Anneloos het volgende:
Mijn broer afslachten met spelletjes![]()
Ja woont heel dicht bij me. Vorige keer bood ik het aan toen ik met 2 andere was die hem ook grappig vonden, dat wou die nietquote:
oh gezelligquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Rummikub, yahtzee en nu galgje
Een van de vele briljante videos van possetjequote:
Jezusquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja woont heel dicht bij me. Vorige keer bood ik het aan toen ik met 2 andere was die hem ook grappig vonden, dat wou die niet![]()
Had toen ook zo zieke post op FB hoe die iemand wou vermoorden maar het niet door ging en toen had hij een spreuk uitgesproken ofzo en een jaar later was die gozer overleden aan kanker en zei die dat die zich nog nooit zo gelukkig had gevoelt
Jammer dat hij niet meer post.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Een van de vele briljante videos van possetje
Toen poste hij geloof ik nog wel eens in dit topic. De baas.quote:
Ik weet waar hij woont en het is praktisch achter me, 10 min ben ik erquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hij weet dus ongeveer waar je woont in Rotterdam?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja woont heel dicht bij me. Vorige keer bood ik het aan toen ik met 2 andere was die hem ook grappig vonden, dat wou die niet![]()
Had toen ook zo zieke post op FB hoe die iemand wou vermoorden maar het niet door ging en toen had hij een spreuk uitgesproken ofzo en een jaar later was die gozer overleden aan kanker en zei die dat die zich nog nooit zo gelukkig had gevoelt
Gelukkig. Schrok alquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet waar hij woont en het is praktisch achter me, 10 min ben ik er
Heb gewoon gezegd dat ik in de buurt woon om het een beetje veilig te houden
Inmiddels een klassieker.quote:
Een erezaak dus. Duel tot de dood.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ohja en om het nog af te maken: Hij wou die gozer vermoorden omdat edwins vriendin? hem niet wou pijpen en die jongen had een grapje gemaakt over pijpen ofzo![]()
Paar steekjes los
hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Inmiddels een klassieker.
Zo stel ik me sked voorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hier zie je ook echt die schizo blik, is vgm best een gevaarlijke vent
Hij gaat vgm nooit zn huis uit dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
hij zou maar 10 min achter je wonen.
hij rookt wel shag meestal in zijn filmpjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij gaat vgm nooit zn huis uit dus dat scheelt
Wel een goede reden om je een coma aan te zuipenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hij had een keer een filmpje gemaakt van 13 min over een man wiens adem naar koffie stonk
Helemaal afgekeken![]()
Als je daar een avond naar moet kijken welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goede reden om je een coma aan te zuipen
Ik heb bij possetje altijd het idee gehad dat hij een faal versie van Braddie is. Voor zover dat nog kan danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je daar een avond naar moet kijken wel![]()
Op FB dacht die wel echt dat we fans waren, naja hij werd er gelukkig van dus niks verklapt verder
Braddie is een faal versie van hem ik ging ooit possetje filmpjes posten in een van braddie zijn attention whore topics toen was hij mad.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij possetje altijd het idee gehad dat hij een faal versie van Braddie is. Voor zover dat nog kan dan
Maar possetje was er eerder toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij possetje altijd het idee gehad dat hij een faal versie van Braddie is. Voor zover dat nog kan dan
Beetje appels met peren vergelijken voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje was volgens mij wel eerder met filmpjes plaatsen op fok.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar possetje was er eerder toch.Denk ik. Voor mijn gevoel
hoi goedeavond prima en met jouquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:55 schreef Anneloos het volgende:
Zo.. lekker in bed! Hoe is het fijne mensen van het goede leven?
Wat heb je aan?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:55 schreef Anneloos het volgende:
Zo.. lekker in bed! Hoe is het fijne mensen van het goede leven?
lig je alleenquote:
Sommigen users lijken hier zolang rond te lopen. Ze lijken net meubilairquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje was volgens mij wel eerder met filmpjes plaatsen op fok.
mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haagse er had iemand een klacht over u.
Heb je dat filmpje nog steeds niet gezien?quote:
neuquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog steeds niet gezien?
verdacht wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kreeg toen wel dm's van anderen waarom diegene achter dat filmpje ineens spoorloos verdwenen was en of ik er iets mee te maken zou kunnen hebben
Zou bijna voor foto's vragen als ik niet zo'n beschaafde jongeman was geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Tanktopje en pyjamabroek.. maar ik lig net.. ik slaap redelijk naakt
Ja, gaat wel goed. Beetje weggepest uit vbl vandaag.. snap je dat nou? Ik ben nog wel zo liefquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:57 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
hoi goedeavond prima en met jou
Mwa.. geen fuck gedaan. Net nog wel spelletjes! Morgen van plan de pub in te gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou bijna voor foto's vragen als ik niet zo'n beschaafde jongenman was geweest![]()
Leuke dag gehad?
lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed. Beetje weggepest uit vbl vandaag.. snap je dat nou? Ik ben nog wel zo lief
Doe je voorzichtig daar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa.. geen fuck gedaan. Net nog wel spelletjes! Morgen van plan de pub in te gaan![]()
jij topperquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:08 schreef Homijn het volgende:
Ik heb gescoord en sta weer in de Top 20
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kreeg toen wel dm's van anderen waarom diegene achter dat filmpje ineens spoorloos verdwenen was en of ik er iets mee te maken zou kunnen hebben
kom maarquote:
Beetje stelen, beetje zuipen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik ga of met mijn vriendin! Misschien sla ik nog wel iemand aan de haakof met mijn broer
Harten stelen en zuipen ja. Mijn vriendin denkt dat zij mij eruit kan drinkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje stelen, beetje zuipen?
Ik had het over een ander soort scorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je terug in nl bent gaan we keertje balletje trappen dan
Daarom juistquote:
We hadden het vanmiddag hier over comazuipenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Harten stelen en zuipen ja. Mijn vriendin denkt dat zij mij eruit kan drinken
Zijn daar geen ballen bij betrokken danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had het over een ander soort scoren
ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik had het over een ander soort scoren
Ben pas de 1e terug sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We hadden het vanmiddag hier over comazuipen![]()
Wou nog drinken voor school begint
Valt te trainen. Wel eerst trainen en niet meteen beginnen anders wordt het meteen een pijnlijke afgang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga misschien binnenkort ook weer ballen alleen mn schot en paas zijn zo ontzettend slecht
Niet met mijn mond hoop ikquote:
he wptjequote:
Aber naturlichquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn daar geen ballen bij betrokken dan
Ja, je moet wat he als grtd dood isquote:
eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:12 schreef I. het volgende:
Denk dat we oprecht kunnen zeggen dat dit de gezelligste reeks op FOK! is.
Ja, moet ik nog even aankijken. Snelheid en fysiek zitten i.i.g enorm meequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt te trainen. Wel eerst trainen en niet meteen beginnen anders wordt het meteen een pijnlijke afgang.
Zeker, hopelijk komen Sked en flippiee ook zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je moet wat he als grtd dood is
kijk, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog even aankijken. Snelheid en fysiek zitten i.i.g enorm mee
ja jullie gaan heir hele tijd heenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fokkie. En de opleving van grtd doen dan?
In ieder geval de meest actieve!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:12 schreef I. het volgende:
Denk dat we oprecht kunnen zeggen dat dit de gezelligste reeks op FOK! is.
Lekker hoor.quote:
Ja, of doelloos schoppenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Amateur niveau is dat toch t enige eig, als je een beetje hard kan rennen is t al vaak goed
Oké okéquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja jullie gaan heir hele tijd heen
ben weer terug bij die tapas zaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ben je nog eitjes aan het bakken in Utrecht?
En hier mag ik kennelijk mijn befaamde filmpjes niet postenquote:
Ook de meest gevarieerde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ieder geval de meest actieve!
Hier ben ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, hopelijk komen Sked en flippiee ook zo.
Ja dat had ik wel altijd met van die mocros op die pleintjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, of doelloos schoppen
Wattan? Helemaal met horeca bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben weer terug bij die tapas zaak
maar ga binnenkort stoppen ben er ondertussen helemaal klaar mee eerlijk gezegd
Dankuquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LEF / Draai eens muziek van vroeger
ja, wel vaak eendagsvliegenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ook de meest gevarieerde.Mensen vanuit heel FOK! komen hier langs.
Jaren 90 muziek is altijd goedquote:
Ja ik heb die Harry potter gekekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hier mag ik kennelijk mijn befaamde filmpjes niet posten
Heb je ze nog gekeken van Graham?
Grappig he met Daniel Radcliffe met die oude fotosquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb die Harry potter gekekenAndere nog niet
Met zijn lange haren 😂quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig he met Daniel Radcliffe met die oude fotosGing weer kapot
Zeker waar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ook de meest gevarieerde.Mensen vanuit heel FOK! komen hier langs.
Valt nog mee toch? Heel af en toe een eendagsvliegje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, wel vaak eendagsvliegen
ik zal wel een oude lul zijb maar zelfs jaren 60 en 70 vind ik goedquote:
ja helemaal met horecaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wattan? Helemaal met horeca bedoel je?
Dan ben ik ook een oude lul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel een oude lul zijb maar zelfs jaren 60 en 70 vind ik goed
Mja, laatste weken blijven er wel een aantal plakken ja das waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt nog mee toch? Heel af en toe een eendagsvliegje.
Als je daar voor het eerst in lange tijd naar luistert en je herkent het weer, dan heb je een a-ha erlebnisquote:
Truequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker waar!
Komt ook door het hoge nachtbagger gehalte, maar toch
Ja, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt nog mee toch? Heel af en toe een eendagsvliegje.
Ging laatst kijken wat er nu in top 40 stond. op een paar nummertjes na is het huilen met de pet opquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel een oude lul zijb maar zelfs jaren 60 en 70 vind ik goed
Ja die drake enzo, echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging laatst kijken wat er nu in top 40 stond. op een paar nummertjes na is het huilen met de pet op
Leuke clip ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je daar voor het eerst in lange tijd naar luistert en je herkent het weer, dan heb je een a-ha erlebnis
Eens, en dat heb ik al jaren eigenlijk. Komt zelden nog iets leuks voorbij daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging laatst kijken wat er nu in top 40 stond. op een paar nummertjes na is het huilen met de pet op
Ja klopt, veel stress. Mijn broertje heeft tijdje in Amsterdam gewerkt in keuken, die heeft nu ook wat anders omdat het gewoon gekkenwerk is, ook amper pauzes en shitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja helemaal met horeca
ik wil gewoon iets simpels gaan doen eigenlijk
word helemaal gek van de chef en bedrijfsleider, en ben gewoon klaar met het constante gezeik wat het vak met zich meebrengt
True truequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef I. het volgende:
[..]
TrueHet gaat ook overal en nergens over.
Ronnie Flexquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die drake enzo, echtDan te bedenken dat vroeger phil collins enz hadden
Scheelt niet veel nee, net als die drank en drugs hit toen, echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ronnie Flex![]()
Daar snijden je polsen toch automatisch van open
Als iedereen dan ook leuke topics opentquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True true
Een goede boost voor ONZ
Begin jaren 00's was ook nog wel leuk maar daarna stopte hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, en dat heb ik al jaren eigenlijk. Komt zelden nog iets leuks voorbij daar.
is bij je zusjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark is ineens verdwenen als sneeuw voor de zon
Ja.. tot ik straks weer vakantie af ben, dan zien jullie me niet meer zoveel.. dus grijp je kansquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef I. het volgende:
[..]
Jij toch niet?Jij blijft hier ook hangen.
nouja pauze bij ons ligt een beetje aan jezelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, veel stress. Mijn broertje heeft tijdje in Amsterdam gewerkt in keuken, die heeft nu ook wat anders omdat het gewoon gekkenwerk is, ook amper pauzes en shit
Ik heb ook jaar gedaan 70/80 uur per week. Je moet echt koelbloedig zijn, schijt hebben aan collegas maar wel efficient blijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja pauze bij ons ligt een beetje aan jezelf
vooral overdags als je het goed aanpakt kun je best een tijd pauze hebben
maar ik word vooral gek van de drama en de ondankbaarheid van een aantal collega's
Zeker zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin jaren 00's was ook nog wel leuk maar daarna stopte het
Met Avril Lavigne enzo, Eminem kwam toen net op.
Goeie muziek voor op je mp3-speler toen je naar school fietste
Wat wil je nu gaan doen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja pauze bij ons ligt een beetje aan jezelf
vooral overdags als je het goed aanpakt kun je best een tijd pauze hebben
maar ik word vooral gek van de drama en de ondankbaarheid van een aantal collega's
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker zeker
Eminem
Dat nummer met Dido - Stan. Blijft 1 van mijn favo's
Nostalgiegodquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker zeker
Eminem
Dat nummer met Dido - Stan. Blijft 1 van mijn favo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |