Een erezaak dus. Duel tot de dood.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ohja en om het nog af te maken: Hij wou die gozer vermoorden omdat edwins vriendin? hem niet wou pijpen en die jongen had een grapje gemaakt over pijpen ofzo![]()
Paar steekjes los

hoiquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:36 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Inmiddels een klassieker.

Zo stel ik me sked voorquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hier zie je ook echt die schizo blik, is vgm best een gevaarlijke vent

Hij gaat vgm nooit zn huis uit dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
hij zou maar 10 min achter je wonen.

hij rookt wel shag meestal in zijn filmpjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij gaat vgm nooit zn huis uit dus dat scheelt

Wel een goede reden om je een coma aan te zuipenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hij had een keer een filmpje gemaakt van 13 min over een man wiens adem naar koffie stonk
Helemaal afgekeken![]()

Als je daar een avond naar moet kijken welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel een goede reden om je een coma aan te zuipen

Ik heb bij possetje altijd het idee gehad dat hij een faal versie van Braddie is. Voor zover dat nog kan danquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je daar een avond naar moet kijken wel![]()
Op FB dacht die wel echt dat we fans waren, naja hij werd er gelukkig van dus niks verklapt verder

Braddie is een faal versie van hem ik ging ooit possetje filmpjes posten in een van braddie zijn attention whore topics toen was hij mad.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij possetje altijd het idee gehad dat hij een faal versie van Braddie is. Voor zover dat nog kan dan

Maar possetje was er eerder toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb bij possetje altijd het idee gehad dat hij een faal versie van Braddie is. Voor zover dat nog kan dan

Beetje appels met peren vergelijken voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |