Die is gewoon oprecht mentaal gestoord, vroeg ook paar keer of ik langs kwamquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje is gewoon echt van het padje af
Serieus?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die is gewoon oprecht mentaal gestoord, vroeg ook paar keer of ik langs kwam
primaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe is het met jullie verder?
welke spelletjesquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:31 schreef Anneloos het volgende:
Mijn broer afslachten met spelletjes![]()
Ja woont heel dicht bij me. Vorige keer bood ik het aan toen ik met 2 andere was die hem ook grappig vonden, dat wou die nietquote:
oh gezelligquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:33 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Rummikub, yahtzee en nu galgje
Een van de vele briljante videos van possetjequote:
Jezusquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja woont heel dicht bij me. Vorige keer bood ik het aan toen ik met 2 andere was die hem ook grappig vonden, dat wou die niet![]()
Had toen ook zo zieke post op FB hoe die iemand wou vermoorden maar het niet door ging en toen had hij een spreuk uitgesproken ofzo en een jaar later was die gozer overleden aan kanker en zei die dat die zich nog nooit zo gelukkig had gevoelt
Jammer dat hij niet meer post.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Een van de vele briljante videos van possetje
Toen poste hij geloof ik nog wel eens in dit topic. De baas.quote:
Ik weet waar hij woont en het is praktisch achter me, 10 min ben ik erquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus![]()
Hij weet dus ongeveer waar je woont in Rotterdam?
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja woont heel dicht bij me. Vorige keer bood ik het aan toen ik met 2 andere was die hem ook grappig vonden, dat wou die niet![]()
Had toen ook zo zieke post op FB hoe die iemand wou vermoorden maar het niet door ging en toen had hij een spreuk uitgesproken ofzo en een jaar later was die gozer overleden aan kanker en zei die dat die zich nog nooit zo gelukkig had gevoelt
Gelukkig. Schrok alquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik weet waar hij woont en het is praktisch achter me, 10 min ben ik er
Heb gewoon gezegd dat ik in de buurt woon om het een beetje veilig te houden
Inmiddels een klassieker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |