Stiekem zoeken ze gewoon een reden om deze reeks de nek om te draaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
I, I, I, I en I.
Ik zie wel dat jij betrokken bent
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
GC / Ben nieuw en een probleempje
![]()
![]()
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?
I. kan het wel voor je vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik herinner me nog een geniaal painttopic met smileys waarin stripverhalen ontstonden, maar kan hem niet meer vinden
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoelingquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :pquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoeling
Moet wel een troll zijn lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :p
Geen idee of het een troll is maar dit lijkt iets te
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn lijkt me.
Possetje is gewoon echt van het padje afquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ook
coolquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |