Dan zou ze me misschien raar vindenquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:31 schreef 8777 het volgende:
Wat maakt het uit of ze het wel of niet gezien heeft?
Oke het is een gedeelde wc links dames wc hok midden kraan rechts heren wc hokquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:32 schreef hugecooll het volgende:
Vrij onleesbaar stuk maar ik denk niet dat ze zich druk maakt over dat je tegen een wand tikt
Aangezien het voor jou onmogelijk is om leesbare en duidelijke zinnen te produceren: graag even een paint.quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:53 schreef Anton41 het volgende:
[..]
Oke het is een gedeelde wc links dames wc hok midden kraan rechts heren wc hok
quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:33 schreef remlof het volgende:
TS is een probleempje en heeft een collega die op het toilet op haar telefoon zit.
Hmm.
Nee er zit geen gat in de muurquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zit er wel een gat in het wandje tussen de toiletten in? Anders kan je kloppen tot samson de deur open komt doen maar piemels ho maar.
Verdomme Oke probeer het opnieuwquote:Op zondag 22 oktober 2017 13:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aangezien het voor jou onmogelijk is om leesbare en duidelijke zinnen te produceren: graag even een paint.
Dat is niet "opnieuw proberen". Dat is "exact dezelfde willekeurige samenstelling van woorden uit je toetsenbord rammen".quote:Op zondag 22 oktober 2017 13:59 schreef Anton41 het volgende:
[..]
Verdomme Oke probeer het opnieuw
Links dames wc hok midden kraan recht heren wc hok
Dus toen ik de deur open maakte tikte ik ff snel op de muren
Toen Zag ik haar bezig op haar telefoon
denk je dat ze het gezien heefd?
En zo ja zou ze me raar vinden?
Paint? Wat bedoel jequote:Op zondag 22 oktober 2017 14:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is niet "opnieuw proberen". Dat is "exact dezelfde willekeurige samenstelling van woorden uit je toetsenbord rammen".
Niet erg hoor, niet iedereen is een schrijver. Wellicht ben je een tekenkunstenaar. Daarom: maak even een paint. Dat voorkomt veel verwarring.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat vrouwen er ontzettend geil van worden als je tegen wat muren aantikt als je het toilet verlaat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:07 schreef Anton41 het volgende:
Probeer het even opnieuw
Dus vandaag ging ik naar de wc.
Toen ik klaar met pissen was. Toen ik eruit ging deur open ging maken etc.
Tikte ik even snel 2 muren aan
Toen ik eruit kwam zag ik haar dus op haar telefoon.
Dus zal ze het gezien hebben?
En zo ja zou ze me dan raar vinden of niet echt?
Dat laaste laat ik nog ff ken haar nog niet zo goed.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:12 schreef PreiKaas het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat vrouwen er ontzettend geil van worden als je tegen wat muren aantikt als je het toilet verlaat.
Als ze het raar zou vinden dan zou ze dat wel vertellen.
Als een vrouw niets zegt als je dat doet, dan verwacht ze eigenlijk dat je ook even op haar kont tikt en in haar tieten knijpt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |