Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
 Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor

Daar kun je I. wel voor laten huntenquote:

Zaterdag nacht lang doortrekken, rond 4/5 uur gaan slapen tot 12:00. Dan naar voetbal gaan kijken, powernapje tussen voetbal en werk door en dan de nacht door.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik heb een dillema![]()
Zondag avond moet ik werken om 23:30 tot ongeveer 06:30
Alleen speelt Feyenoord om 14:30 en dat kan ik natuurlijk niet missen.
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoud?

Slapen tussen 16.45 en 21.45quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoud?

Ik ga normaal rond 8:00 naar bed welquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zaterdag nacht lang doortrekken, rond 4/5 uur gaan slapen tot 12:00. Dan naar voetbal gaan kijken, powernapje tussen voetbal en werk door en dan de nacht door.

natuurlijk kan dat wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en dat kan ik natuurlijk niet missen.

Dan zou ik me niet teveel zorgen maken en gewoon wat eerder gaan slapen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ga normaal rond 8:00 naar bed wel

Bij eerste verschijnselen van vermoeidheid gewoon lijntje pakken en door knallen!quote:

1 lijntje en ik werk voor niksquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij eerste verschijnselen van vermoeidheid gewoon lijntje pakken en door knallen!

Was ook meer een advies voor I.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1 lijntje en ik werk voor niks

jij slaapt nooit en zegt toch best zinnige dingen best wel knap.quote:

Ik ook wel hoor, maar meestal pas na een aardige poos zonder slaap.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik word altijd heel cranky zonder slaap
Code nog gelukt trouwens?

Verkeerde command dan gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar meestal pas na een aardige poos zonder slaap.
JaWel lastig uit te leggen, maar de functie die de pagina moest laden verwachtte iets anders dan dat er werd meegegeven.. Gedoe om niks weer.

quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij eerste verschijnselen van vermoeidheid gewoon lijntje pakken en door knallen!

Beetje cokequote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]

Danku danku.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij slaapt nooit en zegt toch best zinnige dingen best wel knap.

Nah er is een show method;quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verkeerde command dan gewoon?
| 1 2 3 4  | public function show(Subsite $param) { // Toon pagina }  | 

Feyenoord niet kijken een optie?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoudt?

Hakken, knallen, beuken, rammenquote:

2 uur in 8 dagen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:02 schreef I. het volgende:
[..]
Danku danku.Ik doe m'n best.
En ik slaap heel af en toe wel hoor.Lijkt misschien niet zo.

Had ik toch een soortvan gelijk gisterquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nah er is een show method;
[ code verwijderd ]
Hij verwacht in bovenstaande code dus dat die $param een Subsite class is. Maar dat was het niet. Dus was simpelweg een kwestie van 'Subsite' weghalen.

Nee dan sterf ik van binnenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Feyenoord niet kijken een optie?

natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Feyenoord niet kijken een optie?

Hier zit ergens een grap in, maar krijg hem niet echt goed geformuleerdquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dan sterf ik van binnen

Preciesquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hakken, knallen, beuken, rammen
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Had ik toch een soortvan gelijk gister

Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeertquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog

Waar is mijn quotealert?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga me tijdens PEC-PSV een stuk in mijn kraag drinken en pas de uitslag checken als het voorbij is.

quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga me tijdens PEC-PSV een stuk in mijn kraag drinken en pas de uitslag checken als het voorbij is.

kak, vergeten. Dacht er om half 10 nog aan. Maar dat vond ik te vroeg.quote:

Doe je bestquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in, maar krijg hem niet echt goed geformuleerd

Peesjuhvee!quote:

Bazen actie wel ditquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeert

Nu is het al te laat. Niet meer echt grappig als je hem al aangekondigd hebt.quote:

quote:

oldskool nattekatrijms droppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:08 schreef devzero het volgende:
nattekat nattekat, bolkjes vliegen uit zijn gat

Niet meer, want ik heb geen Ethers nuquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Jottem! Nattekat komt bolken! TJILP!"

quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeert

Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet meer, want ik heb geen Ethers nu

niet all in op vet zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.

quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat! Fiets in het Duits is fahrrad!

echt hè?quote:

Ik loog, ik heb wel Ethers.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.

Nattekat, nattekat! Ze hebben je bij je cryptostaart gevat.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loog, ik heb wel Ethers.
Ze zijn alleen geen drol meer waard tegenwoordig.

Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef Nattekat het volgende:
3/10, wie is hier verantwoordelijk voor?

I, I, I, I en I.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.

Stiekem zoeken ze gewoon een reden om deze reeks de nek om te draaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.

quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
I, I, I, I en I.
Ik zie wel dat jij betrokken bent

Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
GC / Ben nieuw en een probleempje
![]()
![]()

Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?

I. kan het wel voor je vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik herinner me nog een geniaal painttopic met smileys waarin stripverhalen ontstonden, maar kan hem niet meer vinden

Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoelingquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen

Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :pquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoeling

Moet wel een troll zijn lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :p
Geen idee of het een troll is maar dit lijkt iets te

Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn lijkt me.

Possetje is gewoon echt van het padje afquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ook

coolquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |