Danku danku.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij slaapt nooit en zegt toch best zinnige dingen best wel knap.
Nah er is een show method;quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verkeerde command dan gewoon?
| 1 2 3 4 | public function show(Subsite $param) { // Toon pagina } |
Feyenoord niet kijken een optie?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Jongens ik heb een dillema![]()
Zondag avond moet ik werken om 23:30 tot ongeveer 06:30
Alleen speelt Feyenoord om 14:30 en dat kan ik natuurlijk niet missen.
Hoe moet ik het slaapschema zodanig indelen dat ik en de wedstrijd kan kijken en het werk volhoudt?
Hakken, knallen, beuken, rammenquote:
2 uur in 8 dagen?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:02 schreef I. het volgende:
[..]
Danku danku.Ik doe m'n best.
En ik slaap heel af en toe wel hoor.Lijkt misschien niet zo.
Had ik toch een soortvan gelijk gisterquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:03 schreef I. het volgende:
[..]
Nah er is een show method;
[ code verwijderd ]
Hij verwacht in bovenstaande code dus dat die $param een Subsite class is. Maar dat was het niet. Dus was simpelweg een kwestie van 'Subsite' weghalen.
Nee dan sterf ik van binnenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Feyenoord niet kijken een optie?
natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Feyenoord niet kijken een optie?
Hier zit ergens een grap in, maar krijg hem niet echt goed geformuleerdquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee dan sterf ik van binnen
Preciesquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hakken, knallen, beuken, rammen
quote:
Jaquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Had ik toch een soortvan gelijk gister
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeertquote:Op donderdag 23 augustus 2018 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
ex doet net een hele klaagzang over der werk enzo![]()
en ik reageer ook nog
Waar is mijn quotealert?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga me tijdens PEC-PSV een stuk in mijn kraag drinken en pas de uitslag checken als het voorbij is.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga me tijdens PEC-PSV een stuk in mijn kraag drinken en pas de uitslag checken als het voorbij is.
kak, vergeten. Dacht er om half 10 nog aan. Maar dat vond ik te vroeg.quote:
Doe je bestquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zit ergens een grap in, maar krijg hem niet echt goed geformuleerd
Peesjuhvee!quote:
Bazen actie wel ditquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |