quote:
oldskool nattekatrijms droppen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:08 schreef devzero het volgende:
nattekat nattekat, bolkjes vliegen uit zijn gat
Niet meer, want ik heb geen Ethers nuquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Jottem! Nattekat komt bolken! TJILP!"
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Volgende keer begin je te klagen tegen je ex dat je nieuwe vriendin zo ligt te snurken na de sex. Kijken hoe snel ze je blokkeert
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet meer, want ik heb geen Ethers nu
niet all in op vet zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nattekat nattekat! Fiets in het Duits is fahrrad!
echt hè?quote:
Ik loog, ik heb wel Ethers.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon je bags vullen en die dukaten over je chest laten kletteren toch.
Nattekat, nattekat! Ze hebben je bij je cryptostaart gevat.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loog, ik heb wel Ethers.
Ze zijn alleen geen drol meer waard tegenwoordig.
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef Nattekat het volgende:
3/10, wie is hier verantwoordelijk voor?
I, I, I, I en I.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.
Stiekem zoeken ze gewoon een reden om deze reeks de nek om te draaien.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:17 schreef I. het volgende:
[..]
Een aantal spammers gisteravond. Ga geen namen noemen.
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
I, I, I, I en I.
Ik zie wel dat jij betrokken bent
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
GC / Ben nieuw en een probleempje
![]()
![]()
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegenquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, hoe kom je nu weer bij dat topic terecht?
I. kan het wel voor je vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Ik herinner me nog een geniaal painttopic met smileys waarin stripverhalen ontstonden, maar kan hem niet meer vinden
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoelingquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :pquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zat net effe pohi te checken van die gozer, wel trieste bedoeling
Moet wel een troll zijn lijkt me.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan er wel om lachen, maar die is echt niet 100% ook :p
Geen idee of het een troll is maar dit lijkt iets te
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ookquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet wel een troll zijn lijkt me.
Possetje is gewoon echt van het padje afquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoop het echt. Maar goed dat dacht iedereen over Possetje ook
coolquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zat een topic op te zoeken over een illegale snackbar in een flat (zelfde gozer) en kwam dat tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |