jaquote:Op zondag 31 juli 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
Mag het plaatje van Suske en Wiske innige incest plaatje wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 31 juli 2011 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]De rapende robotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Terwijl u typt, voorspelt het algoritme van Google zoekopdrachten op basis van de zoekactiviteiten van andere gebruikers en geeft deze weer. Deze zoekopdrachten worden met algoritmen geselecteerd op basis van een aantal objectieve factoren (zoals de populariteit van zoektermen), zonder tussenkomst van mensen. Alle zoekopdrachten die worden weergegeven, zijn eerder door Google-gebruikers getypt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 16:11 schreef Tomatosalaat het volgende:
hell no
editje:
leugensHad je me bijna tuk
[..]
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De lid?quote:Op zondag 31 juli 2011 17:33 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
die vandersteen had wat met de klan volgens mij
[ afbeelding ]
quote:
het klonk beter dan het klunzige klanslidquote:
quote:
Helaas ligt dit zo dicht bij de waarheid dat ik door het lachen heen zware buikpijn ervan krijgquote:
Klopt, daarom vind ik hem ook echt geweldig!quote:Op zondag 31 juli 2011 18:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Helaas ligt dit zo dicht bij de waarheid dat ik door het lachen heen zware buikpijn ervan krijg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |