Aber naturlichquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zijn daar geen ballen bij betrokken dan

Ja, je moet wat he als grtd dood isquote:

eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:12 schreef I. het volgende:
Denk dat we oprecht kunnen zeggen dat dit de gezelligste reeks op FOK! is.

Ja, moet ik nog even aankijken. Snelheid en fysiek zitten i.i.g enorm meequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Valt te trainen. Wel eerst trainen en niet meteen beginnen anders wordt het meteen een pijnlijke afgang.

Zeker, hopelijk komen Sked en flippiee ook zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je moet wat he als grtd dood is

kijk, dat scheelt al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, moet ik nog even aankijken. Snelheid en fysiek zitten i.i.g enorm mee

ja jullie gaan heir hele tijd heenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fokkie. En de opleving van grtd doen dan?

In ieder geval de meest actieve!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:12 schreef I. het volgende:
Denk dat we oprecht kunnen zeggen dat dit de gezelligste reeks op FOK! is.

Lekker hoor.quote:

Ja, of doelloos schoppenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Amateur niveau is dat toch t enige eig, als je een beetje hard kan rennen is t al vaak goed

Oké okéquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja jullie gaan heir hele tijd heen

ben weer terug bij die tapas zaakquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ben je nog eitjes aan het bakken in Utrecht?

En hier mag ik kennelijk mijn befaamde filmpjes niet postenquote:

Ook de meest gevarieerde.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In ieder geval de meest actieve!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |