Possetje was volgens mij wel eerder met filmpjes plaatsen op fok.quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar possetje was er eerder toch.Denk ik. Voor mijn gevoel
hoi goedeavond prima en met jouquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:55 schreef Anneloos het volgende:
Zo.. lekker in bed! Hoe is het fijne mensen van het goede leven?
Wat heb je aan?quote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:55 schreef Anneloos het volgende:
Zo.. lekker in bed! Hoe is het fijne mensen van het goede leven?
lig je alleenquote:
Sommigen users lijken hier zolang rond te lopen. Ze lijken net meubilairquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Possetje was volgens mij wel eerder met filmpjes plaatsen op fok.
mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haagse er had iemand een klacht over u.
Heb je dat filmpje nog steeds niet gezien?quote:
neuquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje nog steeds niet gezien?
verdacht wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kreeg toen wel dm's van anderen waarom diegene achter dat filmpje ineens spoorloos verdwenen was en of ik er iets mee te maken zou kunnen hebben
Zou bijna voor foto's vragen als ik niet zo'n beschaafde jongeman was geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Tanktopje en pyjamabroek.. maar ik lig net.. ik slaap redelijk naakt
Ja, gaat wel goed. Beetje weggepest uit vbl vandaag.. snap je dat nou? Ik ben nog wel zo liefquote:Op donderdag 23 augustus 2018 23:57 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
hoi goedeavond prima en met jou
Mwa.. geen fuck gedaan. Net nog wel spelletjes! Morgen van plan de pub in te gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou bijna voor foto's vragen als ik niet zo'n beschaafde jongenman was geweest![]()
Leuke dag gehad?
lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, gaat wel goed. Beetje weggepest uit vbl vandaag.. snap je dat nou? Ik ben nog wel zo lief
Doe je voorzichtig daar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa.. geen fuck gedaan. Net nog wel spelletjes! Morgen van plan de pub in te gaan![]()
jij topperquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:08 schreef Homijn het volgende:
Ik heb gescoord en sta weer in de Top 20
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kreeg toen wel dm's van anderen waarom diegene achter dat filmpje ineens spoorloos verdwenen was en of ik er iets mee te maken zou kunnen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |