Hier ben ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, hopelijk komen Sked en flippiee ook zo.
Ja dat had ik wel altijd met van die mocros op die pleintjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, of doelloos schoppen
Wattan? Helemaal met horeca bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben weer terug bij die tapas zaak
maar ga binnenkort stoppen ben er ondertussen helemaal klaar mee eerlijk gezegd
Dankuquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
LEF / Draai eens muziek van vroeger
ja, wel vaak eendagsvliegenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ook de meest gevarieerde.Mensen vanuit heel FOK! komen hier langs.
Jaren 90 muziek is altijd goedquote:
Ja ik heb die Harry potter gekekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hier mag ik kennelijk mijn befaamde filmpjes niet posten
Heb je ze nog gekeken van Graham?
Grappig he met Daniel Radcliffe met die oude fotosquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik heb die Harry potter gekekenAndere nog niet
Met zijn lange haren 😂quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grappig he met Daniel Radcliffe met die oude fotosGing weer kapot
Zeker waar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ook de meest gevarieerde.Mensen vanuit heel FOK! komen hier langs.
Valt nog mee toch? Heel af en toe een eendagsvliegje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, wel vaak eendagsvliegen
ik zal wel een oude lul zijb maar zelfs jaren 60 en 70 vind ik goedquote:
ja helemaal met horecaquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wattan? Helemaal met horeca bedoel je?
Dan ben ik ook een oude lul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel een oude lul zijb maar zelfs jaren 60 en 70 vind ik goed
Mja, laatste weken blijven er wel een aantal plakken ja das waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt nog mee toch? Heel af en toe een eendagsvliegje.
Als je daar voor het eerst in lange tijd naar luistert en je herkent het weer, dan heb je een a-ha erlebnisquote:
Truequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker waar!
Komt ook door het hoge nachtbagger gehalte, maar toch
Ja, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef I. het volgende:
[..]
Valt nog mee toch? Heel af en toe een eendagsvliegje.
Ging laatst kijken wat er nu in top 40 stond. op een paar nummertjes na is het huilen met de pet opquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel een oude lul zijb maar zelfs jaren 60 en 70 vind ik goed
Ja die drake enzo, echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging laatst kijken wat er nu in top 40 stond. op een paar nummertjes na is het huilen met de pet op
Leuke clip ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je daar voor het eerst in lange tijd naar luistert en je herkent het weer, dan heb je een a-ha erlebnis
Eens, en dat heb ik al jaren eigenlijk. Komt zelden nog iets leuks voorbij daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ging laatst kijken wat er nu in top 40 stond. op een paar nummertjes na is het huilen met de pet op
Ja klopt, veel stress. Mijn broertje heeft tijdje in Amsterdam gewerkt in keuken, die heeft nu ook wat anders omdat het gewoon gekkenwerk is, ook amper pauzes en shitquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja helemaal met horeca
ik wil gewoon iets simpels gaan doen eigenlijk
word helemaal gek van de chef en bedrijfsleider, en ben gewoon klaar met het constante gezeik wat het vak met zich meebrengt
True truequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef I. het volgende:
[..]
TrueHet gaat ook overal en nergens over.
Ronnie Flexquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja die drake enzo, echtDan te bedenken dat vroeger phil collins enz hadden
Scheelt niet veel nee, net als die drank en drugs hit toen, echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ronnie Flex![]()
Daar snijden je polsen toch automatisch van open
Als iedereen dan ook leuke topics opentquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True true
Een goede boost voor ONZ
Begin jaren 00's was ook nog wel leuk maar daarna stopte hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eens, en dat heb ik al jaren eigenlijk. Komt zelden nog iets leuks voorbij daar.
is bij je zusjequote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark is ineens verdwenen als sneeuw voor de zon
Ja.. tot ik straks weer vakantie af ben, dan zien jullie me niet meer zoveel.. dus grijp je kansquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:18 schreef I. het volgende:
[..]
Jij toch niet?Jij blijft hier ook hangen.
nouja pauze bij ons ligt een beetje aan jezelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt, veel stress. Mijn broertje heeft tijdje in Amsterdam gewerkt in keuken, die heeft nu ook wat anders omdat het gewoon gekkenwerk is, ook amper pauzes en shit
Ik heb ook jaar gedaan 70/80 uur per week. Je moet echt koelbloedig zijn, schijt hebben aan collegas maar wel efficient blijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja pauze bij ons ligt een beetje aan jezelf
vooral overdags als je het goed aanpakt kun je best een tijd pauze hebben
maar ik word vooral gek van de drama en de ondankbaarheid van een aantal collega's
Zeker zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begin jaren 00's was ook nog wel leuk maar daarna stopte het
Met Avril Lavigne enzo, Eminem kwam toen net op.
Goeie muziek voor op je mp3-speler toen je naar school fietste
Wat wil je nu gaan doen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja pauze bij ons ligt een beetje aan jezelf
vooral overdags als je het goed aanpakt kun je best een tijd pauze hebben
maar ik word vooral gek van de drama en de ondankbaarheid van een aantal collega's
quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker zeker
Eminem
Dat nummer met Dido - Stan. Blijft 1 van mijn favo's
Nostalgiegodquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker zeker
Eminem
Dat nummer met Dido - Stan. Blijft 1 van mijn favo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |