abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:47:03 #1
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178958856
De New York Times publiceerde onlangs een opinieartikel waarin wordt gepleit voor 'redistribution of sex'.

Het is een wat lang verhaal, maar samengevat stelt Douthat:
1. In het Westen is seksualiteit haast overal zichtbaar in de samenleving, waarbij seks als een belangrijk onderdeel voor een gelukkig leven wordt gepresenteerd;
2. Tegelijkertijd is er in het Westen een relatief grote groep ongewild seksloze mannen ('incels');
3. Het is onwaarschijnlijk dat 't Westen weer terugkeert naar 'oude normen' van monogamie en een gedeseksualiseerde popcultuur;
4. Een 'linkse' oplossing voor dit probleem zou zijn dat de sociale normen over aantrekkelijkheid moeten veranderen, zodat seks meer gelijk wordt verdeeld;
5. Het is echter onwaarschijnlijk dat dit ideaal ooit realiteit wordt, zodat de opkomst van bijvoorbeeld seksrobots een meer realistische oplossing is.

Uiteraard leidde de column tot veel kritiek, omdat de ongelijke verdeling van seks een van de laatste taboes is. Toch maakt'ie wat mij betreft goede punten. Enige nadeel, voor nu, is dat seksrobots erg duur zijn. Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots? Het lijkt me een redelijke, bij een egalitair land als Nederland passende oplossing :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_178958935
Je bent er weer.

Is dit niet gewoon een herhaling van je hoersubsidie topic?
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:50:44 #3
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178958961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Je bent er weer.

Is dit niet gewoon een herhaling van je hoersubsidie topic?
Een prostituee is geen seksrobot, me dunkt. Hoewel, soms wel :{.
pi_178958981
Op reactie op je vraag;Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots?

Daag, je hebt je hand of de rode buurt voor. Persoonlijk zie ik het als iets wat zelf moet worden opgelost, niet door de overheid.
Juist.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:52:36 #5
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178959017
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:51 schreef Emisys het volgende:
Op reactie op je vraag;Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots?

Daag, je hebt je hand of de rode buurt voor. Persoonlijk zie ik het als iets wat zelf moet worden opgelost, niet door de overheid.
In pakweg de VS lijkt dit inderdaad een redelijk standpunt, maar in Nederland zet menigeen volop in op een zo egalitair mogelijke samenleving. Waarom dan op dit punt afwijken :{?
pi_178959107
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

In pakweg de VS lijkt dit inderdaad een redelijk standpunt, maar in Nederland zet menigeen volop in op een zo egalitair mogelijke samenleving. Waarom dan op dit punt afwijken :{?
Waarom moet alles zo egalitair? Laat mensen zelf ook nog iets voor elkaar krijgen.
Juist.
pi_178959711
Ik denk niet dat die robots de problemen van die gefrustreerde internetmaagden oplossen. Ze zullen best seks willen maar wat ze echt missen is een relatie: geborgenheid, wederzijdse zorg, liefde, een toekomstperspectief, een knuffel, door iemand gewild worden, het gevoel volwaardig deel uit te maken van de maatschappij. Die robots kunnen daar niet voor zorgen.

Hoeren lossen zulke problemen ook niet op, en die zijn al zeker 3000 jaar beschikbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fokpop op 05-05-2018 22:38:55 ]
pi_178960514
Dit probleem lost zich vanzelf op: de westerse maatschappij sterft vanzelf uit, o.a. door de seksuele revolutie. De vervangende maatschappij zal niet gestoeld zijn op een vrije seksuele moraal.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 22:21:56 #9
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178961011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 22:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
Dit probleem lost zich vanzelf op: de westerse maatschappij sterft vanzelf uit, o.a. door de seksuele revolutie. De vervangende maatschappij zal niet gestoeld zijn op een vrije seksuele moraal.
Niemand zal betwisten dat de islamisering van het Westen ook voordelen heeft :{.
pi_178961394
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef Fokpop het volgende:
Ik denk niet dat die robots de problemen van die gefrustreerde internetmaagden oplossen. Ze zullen best seks willen maar wat ze echt missen is een relatie: geborgenheid, wederzijdse zorg, liefde, een toekomstperspectief, een knuffel, door iemand gewild worden, het gevoel volwaardig deel uit te maken van de maatschappij.
En iemand die het huishouden doet.
pi_178962908
Wat een tyfus onzin dit zeg :')
pi_178963011
Ik zie niet goed hoe incels dingen afdwingen bij de overheid of het grote publiek. Het is een klein clubje mannen die deze problemen heeft in NL.
Ze roepen wat op anonieme forums. Hebben geen invloed.
Ze drinken een glas. En doen een plas. En alles blijft zoals het was.
pi_178963594
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 22:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Niemand zal betwisten dat de islamisering van het Westen ook voordelen heeft :{.
8)7
  zondag 6 mei 2018 @ 00:34:11 #14
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178963626
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 23:53 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zie niet goed hoe incels dingen afdwingen bij de overheid of het grote publiek. Het is een klein clubje mannen die deze problemen heeft in NL.
Ze roepen wat op anonieme forums. Hebben geen invloed.
Ze drinken een glas. En doen een plas. En alles blijft zoals het was.
Tot er een nieuwe Elliot Rodger opstaat hier in NL.

Als je echt van mening bent dat seks altijd tot je beschikking moet staan zoals TS dat al in meerdere topics heeft gezegd, dan hoor je in een gesticht thuis.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zondag 6 mei 2018 @ 10:20:59 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966067
Ben je geen MGTOW-er meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178966115
Het probleem van incels is dat hun standaarden te hoog zijn. Je moet gewoon neuken op je eigen niveau, wil je een stapje hoger dan zul je jezelf moeten verbeteren. Zo simpel is het nu eenmaal, als je een dikke kerel bent zonder sociale skills dan zoek je een dikke meid. Wil je iets beters dan is de sportschool een goed begin.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:25:08 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966132
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 00:34 schreef aeque het volgende:

[..]

Tot er een nieuwe Elliot Rodger opstaat hier in NL.

Als je echt van mening bent dat seks altijd tot je beschikking moet staan zoals TS dat al in meerdere topics heeft gezegd, dan hoor je in een gesticht thuis.
Zoals TS het wil is idd niet gezond :{.

Hij kan heus wel seks krijgen, hij moet er alleen voor betalen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 mei 2018 @ 10:26:33 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966152
Nou ik vind niet dat het antwoord moet zijn subsidie voor seksrobots.

Maar er jongemannen mogen wel meer training en advies krijgen over hoe ze een vrouw moet versieren en het hof maken.

En vrouwen mogen ook wel meer informatie krijgen over het feit dat omdat niet alleen een man die superknap, getalenteerd en zelfverzekerd is, een goede partner kan zijn. Veels te veel vrouwen die verkeerde mannen kiezen en uiteindelijk alleen blijven, omdat ze te kieskeurig zijn en vooral voor narcistische mannen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 mei 2018 @ 10:27:17 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966160
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:

Maar er jongemannen mogen wel meer training en advies krijgen over hoe ze een vrouw moet versieren en het hof maken.

En vrouwen mogen ook wel meer informatie krijgen over het feit dat omdat niet alleen een man die superknap, getalenteerd en zelfverzekerd is, een goede partner kan zijn. Veels te veel vrouwen die verkeerde mannen kiezen en uiteindelijk alleen blijven, omdat ze te kieskeurig zijn en vooral voor narcistische mannen.
Volgens mij is dat laatste echt onzin :).
  zondag 6 mei 2018 @ 10:28:50 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966179
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:

Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.
Maar ik geloof niet dat hij het bedoelt zoals het staat geschreven.
pi_178966186
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:30:47 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966201
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.
Zo las ik t ook maar en reageerde er ook zo op :P.
pi_178966202
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.
De vrouw heeft in een relatie vaak meer macht dan een man.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:31:39 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966221
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En wat is verkeerd? Ik vind het zo raar te stellen dat er alleen maar verkeerde keuzes worden gemaakt door een vrouw.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:32:09 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966227
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:30 schreef Chivaz het volgende:
Boehoehoe!
  zondag 6 mei 2018 @ 10:33:04 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966242
quote:

[..]

Macht? Als je je relatie baseert op wie de macht heeft dan gaat er iets goed mis.
pi_178966245
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

En wat is verkeerd? Ik vind het zo raar te stellen dat er alleen maar verkeerde keuzes worden gemaakt door een vrouw.
Vandaar ook dat gedeelte tussen aanhalingstekens gezet. Is ook allemaal subjectief. Ik heb in mijn leven ook de toenadering tot de "verkeerde" vrouwen gezocht. Maar dat blijkt pas achteraf.
pi_178966258
quote:

[..]

Die moet je me even uitleggen. Ik herken dit namelijk niet.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:34:27 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966259
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vandaar ook dat gedeelte tussen aanhalingstekens gezet. Is ook allemaal subjectief. Ik heb in mijn leven ook de toenadering tot de "verkeerde" vrouwen gezocht. Maar dat blijkt pas achteraf.
Ik bedoelde het idd als aanvullig :Y.
pi_178966266
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Boehoehoe!
Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.
Mannen zijn wat dat betreft heel triest, bied ze sex aan en wij mannen happen gelijk.
Als man zijnde kun je niet zomaar op een vrouw afstappen en verwachten dat je een date hebt, laat staan dat je direct sex hebt.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:35:26 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966279
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.
Mannen zijn wat dat betreft heel triest, bied ze sex aan en wij mannen happen gelijk.
Als man zijnde kun je niet zomaar op een vrouw afstappen en verwachten dat je een date hebt, laat staan dat je direct sex hebt.
Je had t toch over macht in een relatie :?.
pi_178966283
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Macht? Als je je relatie baseert op wie de macht heeft dan gaat er iets goed mis.
Ik zeg niet dat de relatie gebasseerd is op macht, ik zeg dat een vrouw meer macht heeft in een relatie.
pi_178966318
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Eh, spreek voor jezelf. :{

Je kunt ook gewoon nee zeggen tegen een vrouw die je zelf niet zo ziet zitten. Daar worden ze niet boos of raar om in mijn ervaring hoor.
pi_178966337
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je had t toch over macht in een relatie :?.
Wat ik aanhaalde is een voorbeeldje van de macht van vrouwen over mannen.
Een relatie is natuurlijk wat anders dan een scharrel regelen maar het principe blijft hetzelfde.
Een vrouw heeft vaak meer opties dan een man en er zijn vrouwen die daar misbruik van maken.
Ik las ergens dat de meeste scheidingen worden aangevraagd door vrouwen, dat zegt wel iets over de verhoudingen tussen man en vrouw.
pi_178966347
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Eh, spreek voor jezelf. :{

Je kunt ook gewoon nee zeggen tegen een vrouw die je zelf niet zo ziet zitten. Daar worden ze niet boos of raar om in mijn ervaring hoor.
Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?
pi_178966381
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?
Geen idee. Los daarvan, dan ligt dat toch echt aan/bij de man, niet de vrouw.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:42:46 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966394
quote:

[..]

Wat ik aanhaalde is een voorbeeldje van de macht van vrouwen over mannen.
Een relatie is natuurlijk wat anders dan een scharrel regelen maar het principe blijft hetzelfde.
Een vrouw heeft vaak meer opties dan een man en er zijn vrouwen die daar misbruik van maken.
Ik las ergens dat de meeste scheidingen worden aangevraagd door vrouwen, dat zegt wel iets over de verhoudingen tussen man en vrouw.
Ja wat zegt dat dan precies?

Volgens mij zoek je nu gewoon dingen om maar een punt te maken. Ik heb nooit het idee gehad dat ik meer 'macht' heb dan de man, ook ik ben afgewezen. Hell ik ben al jaren single en dat is niet omdat ik dat zo graag wil :').
  zondag 6 mei 2018 @ 10:45:44 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966430
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.

Maar ik las bijvoorbeeld dat veel vrouwen alleen 15% van de mannen GEMIDDELD vinden. De andere 85% vinden ze gewoon niet aantrekkelijk, zelfs walgelijk. Het is van nature zo dat vrouwen veel kieskeuriger zijn dan mannen, ook omdat ze meer risico lopen als ze de verkeerde partner kiezen.

En vrouwen krijgen vaak als ze jong zijn een verkeerde beeld van wat een ideale partner moet zijn en hoe ze behandeld dient te worden. Te veel vrouwen die wachten op een perfects prins op een witte paard, ook al zijn ze zelf niet zo speciaal.

Ik denk dat dat ook aan het veranderen is, nu vrouwen het steeds meer geemancipeerd raken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 mei 2018 @ 10:46:04 #39
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178966432
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:

Nee jij en die achterlijke ts moeten eens leren dat niet elke vrouw tot je beschikking staat. Zeker niet als je zo in het leven staat. Als je zo graag een premium insta chickie wilt scoren dan jammer joh, niet voor je weggelegd.
Plus dat een vrouw misschien ook wel haar wensen heeft als het aankomt op een partner en geloof mij dat is echt niet altijd superknap getalenteerd, etc.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:48:35 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966465
quote:

Spoken like a true virgin. Ik zal Hanna Tokkie even voor je regelen, ze ligt over een uurtje klaar.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:48:53 #41
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178966473
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.

Maar ik las bijvoorbeeld dat veel vrouwen alleen 15% van de mannen GEMIDDELD vinden. De andere 85% vinden ze gewoon niet aantrekkelijk, zelfs walgelijk. Het is van nature zo dat vrouwen veel kieskeuriger zijn dan mannen, ook omdat ze meer risico lopen als ze de verkeerde partner kiezen.

En vrouwen krijgen vaak als ze jong zijn een verkeerde beeld van wat een ideale partner moet zijn en hoe ze behandeld dient te worden. Te veel vrouwen die wachten op een perfects prins op een witte paard, ook al zijn ze zelf niet zo speciaal.

Ik denk dat dat ook aan het veranderen is, nu vrouwen het steeds meer geemancipeerd raken.
Dat jij zo'n geilneef bent die op elke vrouw wel een kunstje kan betekent nog niet dat zij die mening met je hoeven te delen. Het zijn mensen en behandel ze dan ook zo in plaats van als een voorwerp wat maar 'normaal' moet doen omdat hun 'normaal' niet in jouw straatje past.
pi_178966543
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Water bij de wijn doen is natuurlijk alleen voor de vrouwen, jij mag wel je eisenlijstje behouden zeker?
  zondag 6 mei 2018 @ 10:55:39 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966604
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:46 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee jij en die achterlijke ts moeten eens leren dat niet elke vrouw tot je beschikking staat. Zeker niet als je zo in het leven staat. Als je zo graag een premium insta chickie wilt scoren dan jammer joh, niet voor je weggelegd.
Plus dat een vrouw misschien ook wel haar wensen heeft als het aankomt op een partner en geloof mij dat is echt niet altijd superknap getalenteerd, etc.
Nou het is mij altijd gelukt om knappe vriendinnen te krijgen hoor. Ook nu is er een bijzonder knappe meisje die smoorverliefd op me is.

Verder is het niet mijn bedoeling om vrouwen te beledigen of te insinueren dat vrouwen niet zelf hun keuzes kunnen maken.

Maar er is gewoon iets mis met hoe het nu werkt. Bijvoorbeeld in Japan zijn meer dan dertig percent van de mannen en vrouwen boven de dertig nog maagd. Er is gewoon iets in de hypermoderne en stressvolle maatschappij waardoor veel mannen en vrouwen het gewoon niet lukt om een partner te vinden.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:58:10 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966637
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou het is mij altijd gelukt om knappe vriendinnen te krijgen hoor. Ook nu is er een bijzonder knappe meisje die smoorverliefd op me is.

Verder is het niet mijn bedoeling om vrouwen te beledigen of te insinueren dat vrouwen niet zelf hun keuzes kunnen maken.

Maar er is gewoon iets mis met hoe het nu werkt. Bijvoorbeeld in Japan zijn meer dan dertig percent van de mannen en vrouwen boven de dertig nog maagd. Er is gewoon iets in de hypermoderne en stressvolle maatschappij waardoor veel mannen en vrouwen het gewoon niet lukt om een partner te vinden.
Nou dat doe je wel.
pi_178966647
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja wat zegt dat dan precies?

Volgens mij zoek je nu gewoon dingen om maar een punt te maken. Ik heb nooit het idee gehad dat ik meer 'macht' heb dan de man, ook ik ben afgewezen. Hell ik ben al jaren single en dat is niet omdat ik dat zo graag wil :').
Is dat zo? Wil je mij nu serieus vertellen als je wat leuk naar een man lacht dat hij je afkeurend aankijkt?
Wil je mij nu serieus gaan vertellen dat als je naar een café gaat je totaal geen aanspraak krijgt van mannen?
Of leg je de standaard zo hoog dat je boven je eigen niveau een man probeert te krijgen maar dat dat stelselmatig mislukt.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:59:02 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966655
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat jij zo'n geilneef bent die op elke vrouw wel een kunstje kan betekent nog niet dat zij die mening met je hoeven te delen. Het zijn mensen en behandel ze dan ook zo in plaats van als een voorwerp wat maar 'normaal' moet doen omdat hun 'normaal' niet in jouw straatje past.
Je reageert overdreven boos en gemeen op me. Ik ben geen geilneef die elke vrouw neukt die hij kan. Ik heb standaarden. Ik geef gewoon een mening, en ik vind sowieso dat veel mannen gewoon bijzonder onaantrekkelijk of acceptabel zijn voor de meeste vrouwen. Ik leg niet alleen de schuld bij vrouwen, dit is een probleem van zowel mannen als vrouwen. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op wat ik heb gelezen over dit onderwerp.
pi_178966664
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spoken like a true virgin. Ik zal Hanna Tokkie even voor je regelen, ze ligt over een uurtje klaar.
A true virgin met een zoon van 8 jaar.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:59:59 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966676
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dat zo? Wil je mij nu serieus vertellen als je wat leuk naar een man lacht dat hij je afkeurend aankijkt?
Wil je mij nu serieus gaan vertellen dat als je naar een café gaat je totaal geen aanspraak krijgt van mannen?
Of leg je de standaard zo hoog dat je boven je eigen niveau een man probeert te krijgen maar dat dat stelselmatig mislukt.
Dat beweer ik niet. Lezen.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:00:01 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966678
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Chivaz het volgende:

A true virgin met een zoon van 8 jaar.
Ik zou me dus eens achter mijn oren krabben ...
pi_178966734
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet. Lezen.
Je beweert net dat je onvrijwillig jarenlang single bent.
Ik zeg dat het een keuze is, misschien doe je het onbewust maar je hoeft echt niet jarenlang single te zijn als je dat niet wilt.
pi_178966749
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou me dus eens achter mijn oren krabben ...
-1 erg matige diss.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:05:27 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966770
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou dat doe je wel.
Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.

Maar er is wel iets gaande waardoor te veel mannen en vrouwen moeite hebben bij het vinden van een geschikte partner.

En ik vind ook dat de “struggles” van incels wordt gebagatelliseert. Deze mannen worden afgeschildert als vervelende losers die niks waard zijn en mogen afsterven. Hun argumenten en problemen worden totaal niet serieus genomen en dat ze eronder lijden ook niet. Terwijl ik vind dat we best een poging mogen doen om een hun standpunt en ervaring serieus te nemen.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:07:02 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966803
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zeg dat het een keuze is, misschien doe je het onbewust maar je hoeft echt niet jarenlang single te zijn als je dat niet wilt.
Dat hoeft ook niet. Maar ik hoef ook niet te settelen voor iemand die niet bij me past of waar ik het niet warm van krijg.

Overigens is het wel vrijwillig, want ik kies ervoor omdat ik dus niet wil settelen voor iemand die ik niet leuk genoeg vind. Er zijn genoeg mannen die hetzelfde doen. En terecht.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:08:08 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966816
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.

Maar er is wel iets gaande waardoor te veel mannen en vrouwen moeite hebben bij het vinden van een geschikte partner.

En ik vind ook dat de “struggles” van incels wordt gebagatelliseert. Deze mannen worden afgeschildert als vervelende losers die niks waard zijn en mogen afsterven. Hun argumenten en problemen worden totaal niet serieus genomen en dat ze eronder lijden ook niet. Terwijl ik vind dat we best een poging mogen doen om een hun standpunt en ervaring serieus te nemen.
Als dat standpunt ook een stuk hand in eigen boezem steken is wel.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:09:44 #55
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178966832
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je reageert overdreven boos en gemeen op me. Ik ben geen geilneef die elke vrouw neukt die hij kan. Ik heb standaarden. Ik geef gewoon een mening, en ik vind sowieso dat veel mannen gewoon bijzonder onaantrekkelijk of acceptabel zijn voor de meeste vrouwen. Ik leg niet alleen de schuld bij vrouwen, dit is een probleem van zowel mannen als vrouwen. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op wat ik heb gelezen over dit onderwerp.
Ja omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt. Mensen hebben hun eigen wil en daar doen ze mee wat ze willen. Als je het nou over de verharding van de samenleving had gehad was ik het volledig met je eens geweest dat de maatschappij daar best wat in mag veranderen. Maar de keuze van een partner? Dear god, ga wat beters doen met je leven.

quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is een keuze en die maakt ze. Ofwel, van een onvrijwillig single zijn is al geen sprake. Dat jij met de eerste de beste bent gesettled betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.

quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je er tegenaan kijkt zoals de incels dat doen, dan ja, zijn het vervelende losers. Er zal vast een achterliggend probleem zijn maar ze verpesten het (wederom) voor zichzelf door zich op een dusdanige manier op te stellen dat je ze al niet meer serieus kunt nemen. Dus nee, voor dat soort idioten ga ik echt geen poging wagen om ze serieus te nemen.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:10:00 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966837
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als dat standpunt ook een stuk hand in eigen boezem steken is wel.
Wat bedoel je daarmee? Ik snap het niet precies.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:10:53 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_178966845
quote:
dat de sociale normen over aantrekkelijkheid moeten veranderen, zodat seks meer gelijk wordt verdeeld;
Dat zijn dezelfde gekkies die vinden dat ik een man die zichzelf een vrouw noemt ook aantrekkelijk moet vinden zeker. Doe ik dat niet dan zit ik fout!
pi_178966855
Denk dat mensen toch wel een enorm zelf de vinger in de pap hebben in het vrijgezel zijn ja of te nee.
pi_178966865
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Maar ik hoef ook niet te settelen voor iemand die niet bij me past of waar ik het niet warm van krijg.

Overigens is het wel vrijwillig, want ik kies ervoor omdat ik dus niet wil settelen voor iemand die ik niet leuk genoeg vind. Er zijn genoeg mannen die hetzelfde doen. En terecht.
Dus wat ik opmaak uit jou post is dus dat je behoorlijk kieskeurig bent.
Aan de ene kant een goede zaak als je op zoek bent naar een partner voor het leven. Aan de andere kant duw je een hoop mannen weg die toch geschikt waren maar je hebt ze toch afgewezen op redenen die misschien niet erg relevant waren.
pi_178966896
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef aeque het volgende:

Het is een keuze en die maakt ze. Ofwel, van een onvrijwillig single zijn is al geen sprake. Dat jij met de eerste de beste bent gesettled betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.

Zijn die stropoppen nu echt nodig om je punt te maken?
pi_178966911
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Aan de ene kant een goede zaak als je op zoek bent naar een partner voor het leven. Aan de andere kant duw je een hoop mannen weg die toch geschikt waren maar je hebt ze toch afgewezen op redenen die misschien niet erg relevant waren.
Hoezo moet een vrouw (Samzz in dit voobeeld) in dit geval genoegen nemen met iemand die niet voldoet aan wat zij zoekt dan? :?

Dat doe je als man toch evengoed niet?
  zondag 6 mei 2018 @ 11:16:32 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966922
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Ik snap het niet precies.
Erkennen dat je zelf onderdeel van het probleem bent. Dat is nogal lastig voor incels.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:17:11 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966931
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt. Mensen hebben hun eigen wil en daar doen ze mee wat ze willen. Als je het nou over de verharding van de samenleving had gehad was ik het volledig met je eens geweest dat de maatschappij daar best wat in mag veranderen. Maar de keuze van een partner? Dear god, ga wat beters doen met je leven.

[..]

[..]

Als je er tegenaan kijkt zoals de incels dat doen, dan ja, zijn het vervelende losers. Er zal vast een achterliggend probleem zijn maar ze verpesten het (wederom) voor zichzelf door zich op een dusdanige manier op te stellen dat je ze al niet meer serieus kunt nemen. Dus nee, voor dat soort idioten ga ik echt geen poging wagen om ze serieus te nemen.
Fuck jou. Ik reageer beleeft op je, misschien verwoord ik het verkeerd maar je hoeft echt niet zo boos en achterlijk te reageren. Probeer beschaaft te blijven, want dat ben ik ook jegens jou.

Verder noem je het zelf al. Er is sprake van verharding van de maatschappij en er is een achterliggende probleem. De incels zijn gewoon niet capabel genoeg om wat ze tegen aan lopen te verwoorden op een manier dat het respect krijgt van anderen. Maar er is dus een grote achterliggende probleem waardoor een relatief grote groep mannen ongewenst single zijn en niet alleen dat, ze voelen zich geisoleerd en afgewezen door de maatschappij. Hierdoor hebben ze vaak last van depressies, eenzaamheid en andere negatieve emotionele pijn. Wat mij betreft mag dat best serieus genomen worden.
pi_178966941
quote:

[..]

Kieskeurigheid komt niet per se van een kant natuurlijk. Als jij wil settelen voor iemand waarbij de klik er net niet is, maar diegene wil dat niet, heb je nog niks.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:17:28 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966947
quote:

[..]

Als jij mijn berichten zo wil uitleggen (behoorlijk kieskeurig zijn), dan zijn we klaar met discussiëren.

Daarnaast vergeet je dat ik ook vermeld heb dat ik ook afgewezen word. That's life.
pi_178966969
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoezo moet een vrouw (Samzz in dit voobeeld) in dit geval genoegen nemen met iemand die niet voldoet aan wat zij zoekt dan? :?

Dat doe je als man toch evengoed niet?
Ik jaag niet op perfectie, ik heb nog nooit een vrouw gehad waar ik alles perfect aan is.
De een is wat minder in bed en de ander is wat minder in het huishouden om maar een voorbeeldje te noemen.
Wat ik vaak merk bij vrouwen is dat ze mannen afwijzen om de meest pietlullige redenen.
Hij werkt in de bouw en daarom kan ik niet met hem gaan.
Hij heeft toen hij dronken was iets vervelends gezegd over een vriendin en daarom.....
Een man is wat dat betreft een stuk coulanter dan een vrouw.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:20:30 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966983
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik jaag niet op perfectie, ik heb nog nooit een vrouw gehad waar ik alles perfect aan is.
De een is wat minder in bed en de ander is wat minder in het huishouden om maar een voorbeeldje te noemen.
Wat ik vaak merk bij vrouwen is dat ze mannen afwijzen om de meest pietlullige redenen.
Hij heeft toen hij dronken was iets vervelends gezegd over een vriendin en daarom.....
Oh dus je projecteert je eigen ervaringen op mijn posts...

Assumption is the mother of all fuckups, Chivaz.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:21:31 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966999
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Erkennen dat je zelf onderdeel van het probleem bent. Dat is nogal lastig voor incels.
Uiteraard zijn ze zelf onderdeel van het probleem. Maar in plaats van hen uitkotsen en vernederen, kunnen we proberen te begrijpen waardoor ze dit probleem ervaren en wat eraan gedaan kan worden om hen vooruit te helpen.

Niet elke incel is een Elliot Rodger. Er zullen vast wel sympathieke nerds er tussen zijn die vanwege complexe bio-psycho-sociale factoren het moeilijk hebben in het leven waardoor ze eenzaam en geisoleerd voelen in de maatschappij.
pi_178967006
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Kieskeurigheid komt niet per se van een kant natuurlijk. Als jij wil settelen voor iemand waarbij de klik er net niet is, maar diegene wil dat niet, heb je nog niks.
Helemaal mee eens, maar dat proces hoeft natuurlijk geen jaren te duren.
Tenzij je zelf een wat moeilijk persoon bent.
pi_178967011
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

"Ze heeft te kleine tieten"
"Ze wilde niet neuken op de 1e date"

Nee inderdaad, wij mannen zijn echt stukken coulanter :')

Als je alleen in dit soort extreme (onterechte) generalisaties kan denken dan heeft zoals Samzz zegt discussie helaas geen zin nee.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:22:50 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967023
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteraard zijn ze zelf onderdeel van het probleem. Maar in plaats van hen uitkotsen en vernederen, kunnen we proberen te begrijpen waardoor ze dit probleem ervaren en wat eraan gedaan kan worden om hen vooruit te helpen.

Niet elke incel is een Elliot Rodger. Er zullen vast wel sympathieke nerds er tussen zijn die vanwege complexe bio-psycho-sociale factoren het moeilijk hebben in het leven waardoor ze eenzaam en geisoleerd voelen in de maatschappij.
Ik wil best begrip hebben voor iemand die ook de hand in eigen boezem steekt. Ik heb geen begrip voor iemand die de schuld van het onrecht dat hij ervaart volledig buiten zichzelf legt.
pi_178967051
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh dus je projecteert je eigen ervaringen op mijn posts...

Assumption is the mother of all fuckups, Chivaz.
Hoe kun je anders over relaties praten als je niet aan je eigen ervaringen kan refereren?
Maar ik sta open voor jou verhaal waarom het niet lukt.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:25:26 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967079
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe kun je anders over relaties praten als je niet aan je eigen ervaringen kan refereren?
Maar ik sta open voor jou verhaal waarom het niet lukt.
Beetje laat ;). Het eerste wat je deed is er maar van uit gaan dat ik te kieskeurig ben.
pi_178967100
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Ze heeft te kleine tieten"
"Ze wilde niet neuken op de 1e date"

Nee inderdaad, wij mannen zijn echt stukken coulanter :')

[/quote]Ja dat gebeurt zeker, er zijn ook Chinezen die langer worden dan 2 meter.
Het is een feit dat het andersom minder vaak voorkomt.
Ga eens een keer met een leuke vrouw stappen en kijk eens wie er meer aanspraak krijgt.
pi_178967119
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beetje laat ;). Het eerste wat je deed is er maar van uit gaan dat ik te kieskeurig ben.
Is toch geen vreemde aanname als je zelf zegt dat je jarenlang vrijgezel bent.
pi_178967145
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar als een man jarenlang vrijgezel is dan ligt het ook aan de vrouwen zeker. Juist ja.
pi_178967170
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar als een man jarenlang vrijgezel is dan ligt het ook aan de vrouwen zeker. Juist ja.
Waar beweer ik dat? Als je mijn eerdere post leest zeg ik juist dat mannen die jarenlang vrijgezel zijn en gefrustreerd raken er goed aan doen om zichzelf te verbeteren.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:35:01 #78
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178967224
Seks is een recht, geen plicht.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 11:37:06 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967246
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil best begrip hebben voor iemand die ook de hand in eigen boezem steekt. Ik heb geen begrip voor iemand die de schuld van het onrecht dat hij ervaart volledig buiten zichzelf legt.
Maar is het dan zo dat elke incel niet inziet dat een deel van hun probleem bij zichzelf liggen? Elliot Rodger had dat zeker.

Maar ik denk dat er genoeg “incel” mannen zijn die ook door hebben dat ze niet aantrekkelijk of sociaal capabel zijn om een vriendin te scoren. Maar misschien hebben ze ook een punt dat de maatschappij veels te hard is geworden en misschien is veel van de redenen waardoor het niet lukt buiten hun controle.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:37:45 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967260
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:35 schreef Kamina het volgende:
Seks is een recht, geen plicht.
Niemand die dat beweert.
pi_178967280
Ach als je als man wil, kun je overal wel seks krijgen, kost dan wel wat maar dan heb je wel seks.
Je kan geen relatie afdwingen, je kan een vrouw niet dwingen om je leuk te vinden.
Daarbij hoe 'verkoop' je jezelf. Ben wel op date geweest en toen ik de date in kwestie zag vond ik het spontaan niet zo vreemd dat hij al enige tijd vrijgezel was. Het gebit zag er niet zo geweldig uit.
pi_178967305
Ik snap de term incel sowieso niet. Dat zijn gewoon vrijgezellen die actief zoeken naar een relatie toch? Als je puur kijkt naar wat er nu echt staat?

Waarom moet daar ineens zo'n apart label aan worden gehangen?
  zondag 6 mei 2018 @ 11:40:22 #83
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178967313
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niemand die dat beweert.
Dat suggereert men wel door te stellen dat de hele samenleving zich maar moet aanpassen voor de kansarme onaantrekkelijke knapen.
1 + 1 = blauw
pi_178967330
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach als je als man wil, kun je overal wel seks krijgen, kost dan wel wat maar dan heb je wel seks.
Je kan geen relatie afdwingen, je kan een vrouw niet dwingen om je leuk te vinden.
Daarbij hoe 'verkoop' je jezelf. Ben wel op date geweest en toen ik de date in kwestie zag vond ik het spontaan niet zo vreemd dat hij al enige tijd vrijgezel was. Het gebit zag er niet zo geweldig uit.
En net alsof er geen vrouwen zijn die soms op lust ipv liefde handelen.

Dat beeld alsof vrouwen tere bloempjes zijn is ook onterecht. En imho erg denigrerend.
pi_178967368
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En net alsof er geen vrouwen zijn die soms op lust ipv liefde handelen.

Dat beeld alsof vrouwen tere bloempjes zijn is ook onterecht. En imho erg denigrerend.
Dat zeg ik niet, maar hier hebben we het over mannen, vrijgezelle mannen
  zondag 6 mei 2018 @ 11:43:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967387
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jawel. Want je negeert het deel waar ik zeg dat ik ook afgewezen word.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:43:40 #87
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178967395
De wereld is nu eenmaal niet eerlijk. Er moet geselecteerd worden, en dat doen wij aapjes door ons als man aan te bieden aan de vrouw. Die maakt vervolgens de keuze, de man veel minder. Zo is natoer.
pi_178967476
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar hier hebben we het over mannen, vrijgezelle mannen
Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei, want ik deel je mening.
pi_178967500
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei, want ik deel je mening.
Dan begreep ik het verkeerd. Mijn excuus
  zondag 6 mei 2018 @ 11:50:47 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967544
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat suggereert men wel door te stellen dat de hele samenleving zich maar moet aanpassen voor de kansarme onaantrekkelijke knapen.
Nee hoor. Dat maak jij daarvan.

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
pi_178967562
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan begreep ik het verkeerd. Mijn excuus
Geen excuses nodig, het stond er wat krom van mijn kant.

Maar gaat het bij incels alleen om de seks, om een relatie in het algemeen of om beiden?

Vind de term nogal ambigue.
pi_178967576
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
Nou dan vinden we het allemaal heel erg voor ze, probleem opgelost.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:52:38 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967580
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik snap de term incel sowieso niet. Dat zijn gewoon vrijgezellen die actief zoeken naar een relatie toch? Als je puur kijkt naar wat er nu echt staat?

Waarom moet daar ineens zo'n apart label aan worden gehangen?
Bij incel denk ik vooral aan zielige nerdy mannen die veel gepest en buitengesloten worden omdat ze anders zijn dan gemiddeld.
pi_178967595
quote:

[..]

Waarom zouden mensen medelijden/empathie moeten hebben met/voor mensen die vrijgezel-en-op-zoek? Die stellingname snap ik gewoon niet.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:55:34 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967632
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou dan vinden we het allemaal heel erg voor ze, probleem opgelost.
Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?

Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
pi_178967669
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?

Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
Waarom moet er meteen iets "mis" zijn met mensen als ze niet in een relatie zitten? :?

Ze hebben dan nog niet de persoon gevonden die met ze matcht. Dat gebeurt nu eenmaal.
pi_178967671
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geen excuses nodig, het stond er wat krom van mijn kant.

Maar gaat het bij incels alleen om de seks, om een relatie in het algemeen of om beiden?

Vind de term nogal ambigue.
Ik denk beiden, sommige mannen ( uiteraard ook vrouwen ) zijn gewoon niet aantrekkelijk, dat kan door uiterlijk komen, persoonlijke verzorging of gewoon een vreselijk karaker ( die laatste heeft nog kans dat iemand ze gaat proberen te 'redden') Dat is gewoon de natuur. We zoeken gewoon de beste partner voor onszelf. Soms zijn mensen dat automatisch niet en soms worden ze niet langer aantrekkelijk, door bv drank/drugs gebruik, verwaarlozing van lichaam of verandering van interesses/persoon
  zondag 6 mei 2018 @ 11:58:42 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967685
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen medelijden/empathie moeten hebben met/voor mensen die vrijgezel-en-op-zoek? Die stellingname snap ik gewoon niet.
Nou deze mannen hebben duidelijk een grotere probleem. Ze zijn niet de typische man die op zoek zijn.

Deze mannen hebben last van chronische depressies, lage eigenwaarde, geen zelfvertrouwen en voelen zich uitgekotst door vrouwen en de maatschappij. Hoe komt dat? Waar ligt het aan?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:00:01 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967708
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom moet er meteen iets "mis" zijn met mensen als ze niet in een relatie zitten? :?

Ze hebben dan nog niet de persoon gevonden die met ze matcht. Dat gebeurt nu eenmaal.
Nou de incels zijn dus mensen die ervan overtuigd zijn dat geen vrouw hun willen. Het zijn niet normale mannen die gewoon even single zijn en nog niet de juiste hebben gevonden. Er is een verschillende.
pi_178967723
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou deze mannen hebben duidelijk een grotere probleem. Ze zijn niet de typische man die op zoek zijn.

Deze mannen hebben last van chronische depressies, lage eigenwaarde, geen zelfvertrouwen en voelen zich uitgekotst door vrouwen en de maatschappij. Hoe komt dat? Waar ligt het aan?
De enige die invloed heeft op zijn/haar psyche is die persoon zelf. De schuld bij anderen zoeken is echt afschuifgedrag.

En misschien kan therapie bij mensen dan wel helpen om ze weer op de rit te krijgen. Maar dat ligt niet aan de andere sekse.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:01:40 #101
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178967735
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:20 schreef Copycat het volgende:
Ben je geen MGTOW-er meer?
Daar past een seksrobot prima bij.
pi_178967737
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zoals ik al in eerste bericht zei, heel veel mensen hebben zelf de vinger in de pap op het opbouwen van een relatie en het zoeken van een partner.

Als ik gewoon mijn tanden niet meer poets en in een joggingbroek en crocjes rondloop vinden al heel veel mannen mij heel wat minder interessant
  zondag 6 mei 2018 @ 12:02:49 #103
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178967747
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Nobu het volgende:
De wereld is nu eenmaal niet eerlijk. Er moet geselecteerd worden, en dat doen wij aapjes door ons als man aan te bieden aan de vrouw. Die maakt vervolgens de keuze, de man veel minder. Zo is natoer.
Natoer is ook dat de zwaksten die niet voor zichzelf kunnen zorgen uitsterven, maar dat accepteren we evenmin. Matig argument dus, al met al :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:05:59 #104
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967776
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Natoer is ook dat de zwaksten die niet voor zichzelf kunnen zorgen uitsterven, maar dat accepteren we evenmin. Matig argument dus, al met al :{.
Als er niet voortgeplant wordt sterft de lijn toch uit?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:06:01 #105
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967777
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

De enige die invloed heeft op zijn/haar psyche is die persoon zelf. De schuld bij anderen zoeken is echt afschuifgedrag.

En misschien kan therapie bij mensen dan wel helpen om ze weer op de rit te krijgen. Maar dat ligt niet aan de andere sekse.
Nou dat eerste ben ik niet mee eens. Iemand’s psyche wordt ook bepaald door omgevingsfactoren. Of door factoren die buiten het controle van die persoon ligt. Natuurlijk hoeven vrouwen niet daarvoor te veranderen of zich aan te passen. Maar je hebt ook steeds meer dat vrouwen gewoon hard en gemeen zijn tegen mannen met een lage sociale status. Soms terecht en soms niet.
pi_178967795
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou dat eerste ben ik niet mee eens. Iemand’s psyche wordt ook bepaald door omgevingsfactoren. Of door factoren die buiten het controle van die persoon ligt. Natuurlijk hoeven vrouwen niet daarvoor te veranderen of zich aan te passen. Maar je hebt ook steeds meer dat vrouwen gewoon hard en gemeen zijn tegen mannen met een lage sociale status. Soms terecht en soms niet.
En wat versta jij dan onder hard en gemeen?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:08:33 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967812
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Zoals ik al in eerste bericht zei, heel veel mensen hebben zelf de vinger in de pap op het opbouwen van een relatie en het zoeken van een partner.

Als ik gewoon mijn tanden niet meer poets en in een joggingbroek en crocjes rondloop vinden al heel veel mannen mij heel wat minder interessant
Ja, maar als jij je tanden niet poetst en als een zwerver gaat rondlopen, en psychische klachten hebt, zou een begripvolle omgeving in ieder geval moeten proberen om jou te helpen toch? Als je daar voor open staat tenminste.
pi_178967833
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel. Want je negeert het deel waar ik zeg dat ik ook afgewezen word.
Daten is geen prijsschieten.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:12:13 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967856
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Daten is geen prijsschieten.
Nee, maar als ik zeg single te zijn is dat omdat ik kieskeurig ben. Houd op hoor.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:12:38 #110
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967862
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

En wat versta jij dan onder hard en gemeen?
Niet alle vrouwen, maar genoeg kunnen zo zijn. Ik heb het vaak om me heen gezien, maar ook ervaren als man wanneer ik bijvoorbeeld uit een psychose ben en aan het herstellen ben. Vooral toen ik jonger was en van mijn eerste psychose aan het herstellen was, waren vooral veel vrouwen gemeen. Ze begrepen niet zo goed wat er met me mis en zagen dat ik dikker was geworden en slomer en trager en sociaal minder capabel. Veel vrouwen waarom gewoon hard en gemeen. Dat kon ik zien aan hun blikken en hoe ze reageerde op mij of wat ze achter mijn rug zeiden. Het was geen fijn gevoel om dat mee te maken, sterker nog het was gewoon ellendig en pijnlijk voor me.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:15:48 #111
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178967902
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als er niet voortgeplant wordt sterft de lijn toch uit?
Menig 'incel'-achtige man plant zich uiteindelijk wel voort, dat is de ironie van 't verhaal. De gemiddelde 30+-vrouw wier uiterlijk voldoende gedeprecieerd is heeft immers best interesse in een man met een cuck-levensinstelling (en een enigszins redelijke baan). Of, zoals de vrouwelijke Facebook-COO Sheryl Sandberg het verwoordt:
quote:
When looking for a life partner, my advice to women is date all of them: the bad boys, the cool boys, the commitment-phobic boys, the crazy boys. But do not marry them. The things that make the bad boys sexy do not make them good husbands. When it comes time to settle down, find someone who wants an equal partner.
Als elke vrouw dit advies volgt -- en steeds meer vrouwen doen dit, zoveel is evident -- dan blijft elke 'incel'-achtige man maagd tot pakweg zijn 35e om dan pas, als vrouwen van zijn leeftijd aan een cuck toe zijn, voor het eerst zijn geslachtsdeel in een versleten, wellicht door ziektes geteisterde vagijn te mogen dippen. Goede deal voor de vrouw allicht, maar waarom zou een grofweg sub-8-man met enig zelfrespect hiermee instemmen :{?
pi_178967913
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, maar als ik zeg single te zijn is dat omdat ik kieskeurig ben. Houd op hoor.
Als kieskeurigheid bij jou past dan moet je dat vooral doen, feit is wel dat je dan jarenlang single blijft.
Is verder niet mijn probleem maar als je een partner wilt dan zul je of jezelf moeten verbeteren of accepteren dat je oud gaat worden met 4 katten in huis.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:17:28 #113
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967922
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Menig 'incel'-achtige man plant zich uiteindelijk wel voort, dat is de ironie van 't verhaal. De gemiddelde 30+-vrouw wier uiterlijk voldoende gedeprecieerd is heeft immers best interesse in een man met een cuck-levensinstelling (en een enigszins redelijke baan). Of, zoals de vrouwelijke Facebook-COO Sheryl Sandberg het verwoordt:

[..]

Als elke vrouw dit advies volgt -- en steeds meer vrouwen doen dit, zoveel is evident -- dan blijft elke 'incel'-achtige man maagd tot pakweg zijn 35e om dan pas, als vrouwen van zijn leeftijd aan een cuck toe zijn, voor het eerst zijn geslachtsdeel in een versleten, wellicht door ziektes geteisterde vagijn te mogen dippen. Goede deal voor de vrouw allicht, maar waarom zou een grofweg sub-8-man met enig zelfrespect hiermee instemmen :{?
Jij bent wel een beetje gefrustreerd.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:18:01 #114
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178967927
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jij bent wel een beetje gefrustreerd.
Waarvan akte :{.
pi_178967935
quote:

Omdat die man weinig meer te kiezen heeft.
Als man zijnde moet je dat ook niet willen maar natuur gaat vaak boven gezond verstand.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:20:03 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967951
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als kieskeurigheid bij jou past dan moet je dat vooral doen, feit is wel dat je dan jarenlang single blijft.
Is verder niet mijn probleem maar als je een partner wilt dan zul je of jezelf moeten verbeteren of accepteren dat je oud gaat worden met 4 katten in huis.
Maar ik ben niet kieskeurig. Dat maak jij ervan. Ik wijs mannen niet snel af op hun uiterlijk, eerder op een levensstijl die niet bij mij past.

Ik ben zelf een erg middelmatige vrouw, ik ga niet voor de fotomodellen, maar zoek een karakter dat bij mij past. En dat lukt soms, maar soms ook niet.

Overigens heb ik honden en ben nu 2 jaar single.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:20:55 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967960
quote:

[..]

[..]

Omdat zij wel inzien dat een leuke gelijkwaardige relatie een aanwinst in het leven is?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:22:42 #118
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178967985
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat zij wel inzien dat een leuke gelijkwaardige relatie een aanwinst in het leven is?
De man in kwestie is dan grofweg 20 jaar 'incel'. Is dat ook een aanwinst voor zijn leven? De vrouw in kwestie daarentegen draait al een ruim decennium mee op de cock carousel, dus dan mag je gerust de vraag stellen hoe stabiel zo'n relatie überhaupt ooit kan worden. Realistisch gezien :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:24:14 #119
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968004
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De man in kwestie is dan grofweg 20 jaar 'incel'. Is dat ook een aanwinst voor zijn leven? De vrouw in kwestie daarentegen draait al een ruim decennium mee op de cock carousel, dus dan mag je gerust de vraag stellen hoe stabiel zo'n relatie überhaupt ooit kan worden. Realistisch gezien :{.
Dat hij incel is, is iets waar hij zelf invloed op heeft.

En zo'n relatie kan heel stabiel worden. Hoe een relatie is is echt niet afhankelijk van hoeveel seks iemand heeft gehad.
pi_178968010
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen, maar genoeg kunnen zo zijn. Ik heb het vaak om me heen gezien, maar ook ervaren als man wanneer ik bijvoorbeeld uit een psychose ben en aan het herstellen ben. Vooral toen ik jonger was en van mijn eerste psychose aan het herstellen was, waren vooral veel vrouwen gemeen. Ze begrepen niet zo goed wat er met me mis en zagen dat ik dikker was geworden en slomer en trager en sociaal minder capabel. Veel vrouwen waarom gewoon hard en gemeen. Dat kon ik zien aan hun blikken en hoe ze reageerde op mij of wat ze achter mijn rug zeiden. Het was geen fijn gevoel om dat mee te maken, sterker nog het was gewoon ellendig en pijnlijk voor me.
Dan ben je een zwakke schakel, dat doen mannen trouwens ook, de opmerking van ik zou mijn hond er nog af trappen is dan veel gemaakt.
pi_178968015
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar ik ben niet kieskeurig. Dat maak jij ervan. Ik wijs mannen niet snel af op hun uiterlijk, eerder op een levensstijl die niet bij mij past.

Ik ben zelf een erg middelmatige vrouw, ik ga niet voor de fotomodellen, maar zoek een karakter dat bij mij past. En dat lukt soms, maar soms ook niet.

Overigens heb ik honden en ben nu 2 jaar single.
Ik probeer je niet aan te vallen he, ik geef slechts mijn mening op basis van wat ik lees.
En een man past zich vaak wel aan als ze een relatie hebben net zoals vrouwen.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:26:20 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968041
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik probeer je niet aan te vallen he, ik geef slechts mijn mening op basis van wat ik lees.
En een man past zich vaak wel aan als ze een relatie hebben net zoals vrouwen.
Precies. Concessies doen is niet erg, maar het moet wel leefbaar blijven.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:28:49 #123
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968082
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat hij incel is, is iets waar hij zelf invloed op heeft.
Dankzij prostitutie, inderdaad.
quote:
En zo'n relatie kan heel stabiel worden. Hoe een relatie is is echt niet afhankelijk van hoeveel seks iemand heeft gehad.
Dat is eenvoudigweg onjuist en is al uitgebreid onderzocht. Zie bijvoorbeeld: https://www.psychologytod(...)ners-should-you-have Samenvatting:
quote:
As it turned out, having more sexual partners was associated with less stable relationships and less relationship satisfaction.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:32:06 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968133
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dankzij prostitutie, inderdaad.

[..]

Dat is eenvoudigweg onjuist en is al uitgebreid onderzocht. Zie bijvoorbeeld: https://www.psychologytod(...)ners-should-you-have Samenvatting:

[..]

quote:
The correlation between number of partners and relationship stability, for example, was -.17. What this means is that the stability of your current relationship, and your satisfaction with that relationship, is determined by many other variables, besides whether or not you’ve had a lot of prior partners.
pi_178968140
Al met al, is een geschikte partner vinden niet makkelijk. De chemie, het uiterlijk, eisen pakket van zowel hem als haar, je omgeving, je levensinrichting, alles is van invloed.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:34:11 #126
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968170
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

Wanneer iets door een ruim samenspel van factoren wordt beïnvloed, dan is het uiteraard onwaarschijnlijk dat één factor een zeer grote invloed heeft. Dat is nogal een open deur en maakt 't juist extra bijzonder dat het aantal sekspartners wél statistisch significant is.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:34:56 #127
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178968186
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan ben je een zwakke schakel, dat doen mannen trouwens ook, de opmerking van ik zou mijn hond er nog af trappen is dan veel gemaakt.
Klopt idd. Maar ik vind dan ook dat vrouwen hierover mogen klagen, want dat soort dingen zijn gewoon pijnlijk.

Uiteindelijk weet je niet wat iemand meemaakt of wat er gaande is waardoor dit soort dingen gebeuren. Ik denk dat er ook veel vrouwen depressief en onzeker zijn, alleen klagen ze minder snel over involuntarily celibate.

Ik kan me voorstellen dat veel incel mannen ook gewoon vaak gepest en buitengesloten zijn voor redenen buiten hun controle, en dit uiten ze door zielig te doen over vrouwen die hen niet willen en gemeen doen.

In mijn geval heb ik me altijd na een psychose omhoog gewerkt op de sociale ladder, waardoor ik veel aandacht kreeg van leuke vrouwen. Maar ik ken mannen met soortgelijke problemen die het niet lukken om zichzelf omhoog te werken. En vrouwen trouwens ook.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:36:25 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968206
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:34 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wanneer iets door een ruim samenspel van factoren wordt beïnvloed, dan is het uiteraard onwaarschijnlijk dat één factor een zeer grote invloed heeft. Dat is nogal een open deur en maakt 't juist extra bijzonder dat het aantal sekspartners wél statistisch significant is.
Ja en zo significant is dat dus blijkbaar niet. Want hoe de huidige relatie loopt is niet afhankelijk van de hoeveelheid partners.

Anywho, uiteindelijk komen incels dus ook wel aan hun trekken. Good for them 8-).
  zondag 6 mei 2018 @ 12:40:02 #129
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968258
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja en zo significant is dat dus blijkbaar niet. Want hoe de huidige relatie loopt is niet afhankelijk van de hoeveelheid partners.
Het is wél statistisch significant, maar de magnitude van de relatie is klein (wat, zoals gezegd, logisch is gezien 't grote aantal factoren dat een relatie beïnvloedt).

Een relatie met iemand met weinig seksuele partners heeft dus een significant grotere kans van slagen.
quote:
Anywho, uiteindelijk komen incels dus ook wel aan hun trekken. Good for them 8-).
Na decennia van incel-schap; ik zou er niet voor tekenen :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:41:18 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968275
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:40 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is wél statistisch significant, maar de magnitude van de relatie is klein (wat, zoals gezegd, logisch is gezien 't grote aantal factoren dat een relatie beïnvloedt).

Een relatie met iemand met weinig seksuele partners heeft dus een significant grotere kans van slagen.

[..]

Na decennia van incel-schap; ik zou er niet voor tekenen :{.
Sja, dan blijf je voor eeuwig alleen. Ook een keuze :).
  zondag 6 mei 2018 @ 12:42:36 #131
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968296
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

'Alleen' als in geen vaste relatie met een vrouw, correct. Dat zou je ook 'vrij' kunnen noemen.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:43:23 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968305
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

'Alleen' als in geen vaste relatie met een vrouw, correct. Dat zou je ook 'vrij' kunnen noemen.
Dat is je eigen keuze. Dus wat is nu het probleem?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:43:47 #133
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968310
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is je eigen keuze. Dus wat is nu het probleem?
Zie de OP.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:45:17 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968332
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:43 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zie de OP.
Dus omdat jij een keuze maakt wordt jouw probleem ons probleem?

Nee hoor :D. Los het lekker zelf op ^O^.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:48:24 #135
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968388
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus omdat jij een keuze maakt wordt jouw probleem ons probleem?

Nee hoor :D. Los het lekker zelf op ^O^.
In de OP, en in de column van NYT, wordt juist een maatschappelijk probleem besproken. Wat mij betreft heeft de overheid een rol in het oplossen hiervan, bij voorkeur middels het subsidiëren van seksrobots. Wat vind jij :{?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:51:34 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968437
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

In de OP, en in de column van NYT, wordt juist een maatschappelijk probleem besproken. Wat mij betreft heeft de overheid een rol in het oplossen hiervan, bij voorkeur middels het subsidiëren van seksrobots. Wat vind jij :{?
Ik ben het daar niet mee eens. Mannen die menen dat ze recht hebben op seks kunnen daar heel makkelijk zelf voor zorgen. Dat hoeft de overheid niet te doen.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:52:20 #137
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968450
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben het daar niet mee eens. Mannen die menen dat ze recht hebben op seks kunnen daar heel makkelijk zelf voor zorgen. Dat hoeft de overheid niet te doen.
Mannen die menen recht te hebben op een huurwoning, zorgverzekering of brood kunnen daar ook prima zelf voor zorgen. Waarom helpt de overheid daar dan wel bij :{?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:53:00 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968455
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mannen die menen recht te hebben op een huurwoning, zorgverzekering of brood kunnen daar ook prima zelf voor zorgen. Waarom helpt de overheid daar dan wel bij :{?
Omdat een huis, zorg en eten primaire behoeften zijn om te overleven. Seks is dat niet.
pi_178968473
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Klopt idd. Maar ik vind dan ook dat vrouwen hierover mogen klagen, want dat soort dingen zijn gewoon pijnlijk.

Uiteindelijk weet je niet wat iemand meemaakt of wat er gaande is waardoor dit soort dingen gebeuren. Ik denk dat er ook veel vrouwen depressief en onzeker zijn, alleen klagen ze minder snel over involuntarily celibate.

Ik kan me voorstellen dat veel incel mannen ook gewoon vaak gepest en buitengesloten zijn voor redenen buiten hun controle, en dit uiten ze door zielig te doen over vrouwen die hen niet willen en gemeen doen.

In mijn geval heb ik me altijd na een psychose omhoog gewerkt op de sociale ladder, waardoor ik veel aandacht kreeg van leuke vrouwen. Maar ik ken mannen met soortgelijke problemen die het niet lukken om zichzelf omhoog te werken. En vrouwen trouwens ook.
Bedenk ook, sommigen willen zichzelf niet 'aantrekkelijker' maken, ze willen niet rekening met een vrouw houden, de vrouw moet zich maar aan hen aanpassen. Dit is trouwens ook andersom.

Ook vooroordelen kunnen enorm tegen werken, sommige onderwerpen moet je even vermijden met de eerste date.

Ik heb bv rond de 60 cavia's als ik dat enthousiast met een eerste date ga vertellen, die man zie ik nooit weer, ik zou ook in mijn hoofd op elkaar gestapelde tralie kooien en overal hooi en stro zien en al in gedachte een hoop gestink ruiken. Als ik hem uitnodig voor een bak koffie en hij komt mijn huis in en het is schoon en ik vertel hem dan pas dat ik als hobby cavia's heb, dan heeft men daar al een heel ander idee bij.

Presentatie is heel belangrijk, helaas vergeten veel dat.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:55:08 #140
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178968496
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat idee van seksrobots vind ik fucking dom en walgelijk. Een seksrobot gaat nooit een echt persoon vervangen. Beter wordt er gekeken naar de psycho-sociale factoren waar mensen tegenaan lopen.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:55:25 #141
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968501
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat een huis, zorg en eten primaire behoeften zijn om te overleven. Seks is dat niet.
Daar denkt Maslow anders over: https://en.wikipedia.org/(...)#Physiological_needs

quote:
Physiological needs include:

Air (Breathing)
Water
Food
Sleep
Clothing
Shelter
Sex
:{.
pi_178968505
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Uhm, ik las net dat er enorm veel dakloze gescheiden mannen rondlopen, ze vallen allemaal tussen wal en schip
  zondag 6 mei 2018 @ 12:56:38 #143
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968516
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat idee van seksrobots vind ik fucking dom en walgelijk. Een seksrobot gaat nooit een echt persoon vervangen. Beter wordt er gekeken naar de psycho-sociale factoren waar mensen tegenaan lopen.
Wie zegt dat een seksrobot bedoeld is om een persoon te vervangen? De robot is slechts bedoeld om aan een fysieke behoefte te voldoen, meer niet. Als je zoekt naar affectie, dan kan je ook vrienden nemen. Of een huisdier, afhankelijk van je eigen voorkeur :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:58:04 #144
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178968538
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Bedenk ook, sommigen willen zichzelf niet 'aantrekkelijker' maken, ze willen niet rekening met een vrouw houden, de vrouw moet zich maar aan hen aanpassen. Dit is trouwens ook andersom.

Ook vooroordelen kunnen enorm tegen werken, sommige onderwerpen moet je even vermijden met de eerste date.

Ik heb bv rond de 60 cavia's als ik dat enthousiast met een eerste date ga vertellen, die man zie ik nooit weer, ik zou ook in mijn hoofd op elkaar gestapelde tralie kooien en overal hooi en stro zien en al in gedachte een hoop gestink ruiken. Als ik hem uitnodig voor een bak koffie en hij komt mijn huis in en het is schoon en ik vertel hem dan pas dat ik als hobby cavia's heb, dan heeft men daar al een heel ander idee bij.

Presentatie is heel belangrijk, helaas vergeten veel dat.
Klopt idd. Ik sta trouwens best open voor rare hobbies en interesses.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:58:36 #145
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178968546
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wie zegt dat een seksrobot bedoeld is om een persoon te vervangen? De robot is slechts bedoeld om aan een fysieke behoefte te voldoen, meer niet. Als je zoekt naar affectie, dan kan je ook vrienden nemen. Of een huisdeur, afhankelijk van je eigen voorkeur :{.
Ja, vanaf hier verschillen wij van mening.
pi_178968610
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon te kieskeurig.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:07:09 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968657
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daar denkt Maslow anders over: https://en.wikipedia.org/(...)#Physiological_needs

[..]

Als seks een primaire behoefte is (alsof je zonder seks dood gaat :')), dan moet je zorgen dat je het krijgt. Ga naar een prostituee.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:08:10 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968676
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wie zegt dat een seksrobot bedoeld is om een persoon te vervangen? De robot is slechts bedoeld om aan een fysieke behoefte te voldoen, meer niet. Als je zoekt naar affectie, dan kan je ook vrienden nemen. Of een huisdier, afhankelijk van je eigen voorkeur :{.
Dat kan toch ook met een prostituee? Ik snap oprecht niet waarom de overheid seksrobots zou moeten financieren omdat je zelf te lui bent een vrouw te regelen.
pi_178968704
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Klopt idd. Ik sta trouwens best open voor rare hobbies en interesses.
De meesten niet, moet zeggen toen ik mijn vriend leerde kennen die gilde ook dat hij geen vriendin wilde, vrouwen claimden alleen maar en controleerden je. We zijn nu 5,5 jaar samen, je moet net iemand treffen die er doorheen prikt.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:12:09 #150
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968732
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als seks een primaire behoefte is (alsof je zonder seks dood gaat :')),
Zonder kleding of een dak boven je hoofd ga je ook niet dood.
quote:
dan moet je zorgen dat je het krijgt. Ga naar een prostituee.
Uiteraard, maar aangezien de overheid ondersteuning biedt bij het verwezenlijken van elke andere primaire behoefte, zou dit ook bij seks niet misstaan, hier in ons egalitaire kikkerlandje :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:13:08 #151
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968752
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat kan toch ook met een prostituee? Ik snap oprecht niet waarom de overheid seksrobots zou moeten financieren omdat je zelf te lui bent een vrouw te regelen.
Subsidies voor prostitutiebezoek vind ik ook een prima oplossing, maar seksrobots subsidiëren is vermoedelijk goedkoper (op de lange termijn) :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:14:05 #152
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968761
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:12 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Uiteraard, maar aangezien de overheid ondersteuning biedt bij het verwezenlijken van elke andere primaire behoefte, zou dit ook bij seks niet misstaan, hier in ons egalitaire kikkerlandje :{.
De overheid voorziet niet in elke andere primaire behoefte. Alleen in onderdak, zorg, voedsel en water en ook alleen als je het echt zelf even niet kan. Daarnaast bestaat er in NL zoiets als legale prostitutie, dus voorziet de overheid idd in de behoefte aan seks te kunnen komen. Opgelost.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:14:32 #153
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178968772
quote:

[..]

[..]

Je bedoeld dus precies wat mannen al zo lang geadviseerd wordt en wat de incells vooral zelf (hadden) willen doen?

Vind dit altijd zo hypocriet, zelf liggen huilen dat je niet de seks carousel kan berijden om dan boos te worden dat anderen datzelfde wel doen.
Want laten we eerlijk zijn, de gemiddelde incell is vooral boos dat zijn cock niet bereden wordt, zou niets liever willen dan aan die seks carousel meedoen.

Misschien zou het ook jou helpen eens wat minder boos naar vrouwen te kijken en ophouden met verwachten dat vrouwen heiliger dan de paus zijn. Vrouwen gewoon als mensen zien die ook willen genieten van het leven en ja, ook van seks.
Dan maak je een stuk meer kans op een (seks)partner.

En ophouden dat vroeger te romantiseren kan ook bijdragen. Want vroeger bleven er ook zat mannen langs de kant staan. Broers die samenwoonde, of zoon die zijn hele leven op de boerderij van zijn ouders bleef wonen was normaler dan je denkt.
De selectie was toen nog veel harder, waren meer mensen mee gemoeid.

Komen met geblaat dat de natuur van mannen en vrouwen nu eenmaal verschilt en daarom vrouwen niet mee zouden moeten doen aan de seks carousel zou onverstandig zijn van je. Want als dat werkelijk de natuur was zou het simpelweg niet gebeuren. En vooral, als je de natuur aanhaalt haal dan het totaal aan ipv alleen dat wat je goed uitkomt. Want in de natuurlijk situatie waarbij een vrouwtjesdier geen 'vrije' seks heeft geld ook dat het gros van de mannetjes van die soort zich niet voortplant. Dat maar voor enkelen is, daar is dat hele maar 10% van de mannetjes heeft seks (plant zich voort) pas echt de werkelijkheid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:15:11 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968778
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:13 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Subsidies voor prostitutiebezoek vind ik ook een prima oplossing, maar seksrobots subsidiëren is vermoedelijk goedkoper (op de lange termijn) :{.
Doe even normaal zeg. Je betaalt maar lekker zelf voor je seks.
pi_178968779
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:12 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Als jij dak of thuisloos bent dan staat de overheid helemaal niet klaar om je een huis te bieden. Dus die vlieger gaat niet op.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:17:00 #156
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178968810
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als jij dak of thuisloos bent dan staat de overheid helemaal niet klaar om je een huis te bieden. Dus die vlieger gaat niet op.
Je wordt wel geholpen weer erbovenop te komen. Maar dat is idd een heel andere orde dan vinden dat seks ook maar door de overheid geregeld moet worden.

Absurd gewoon.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:18:39 #157
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968838
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

De overheid voorziet niet in elke andere primaire behoefte. Alleen in onderdak, zorg, voedsel en water en ook alleen als je het echt zelf even niet kan.
Je noemt nu vrijwel alle primaire behoeften op :{. Schone lucht waarborgt de overheid ook (of probeert dit althans) en voldoende slaap wordt met werktijdregels in verplichte CAO's geregeld. Dus ja, de Nederlandse overheid draagt thans zorg voor álle primaire behoeften, behalve -- helaas -- seks.
quote:
Daarnaast bestaat er in NL zoiets als legale prostitutie, dus voorziet de overheid idd in de behoefte aan seks te kunnen komen. Opgelost.
Daar mogen we ons inderdaad gelukkig mee prijzen, maar in het kader van sociale rechtvaardigheid zou financiële steun voor prostitutiebehoeftigen ook niet misstaan. Zeker gezien de ruime (financiële) steun voor de andere primaire behoeften :{.
pi_178968847
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je wordt wel geholpen weer erbovenop te komen. Maar dat is idd een heel andere orde dan vinden dat seks ook maar door de overheid geregeld moet worden.

Absurd gewoon.
Jawel maar ook die hulp gaat uit va wat iemand zelf kan. En dat is niet gewoon zomaar wat aangereikt krijgen.

Om dit dus op seksgebied te eisen is absurd. Overheidsbeleid wordt ook niet op de piramide van Maslow gebouwd gelukkig.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:20:56 #159
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968857
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik doel uiteraard op huursubsidies, sociale huurwoningen, gesubsidieerde daklozenopvang en wat dies meer zij.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:21:56 #160
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968866
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg. Je betaalt maar lekker zelf voor je seks.
Ja, die liberale opvatting kan je huldigen, maar bij een sociale staat als Nederland past'ie niet echt :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:26:04 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_178968916
Maar seks hebben is toch geen probleem? Een seksrobot of je eigen handen. Zie het verschil niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:26:43 #162
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178968927
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:18 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je noemt nu vrijwel alle primaire behoeften op :{. Schone lucht waarborgt de overheid ook (of probeert dit althans) en voldoende slaap wordt met werktijdregels in verplichte CAO's geregeld. Dus ja, de Nederlandse overheid draagt thans zorg voor álle primaire behoeften, behalve -- helaas -- seks.

[..]

Daar mogen we ons inderdaad gelukkig mee prijzen, maar in het kader van een sociale rechtvaardigheid zou financiële steun voor prostitutiebehoeftigen ook niet misstaan. Zeker gezien de ruime (financiële) steun voor de andere primaire behoeften :{.
Prostitutie is legaal hier, er wordt dus voorzien in de mogelijkheid seks te kunnen hebben.
Dat kan al voor heel weinig geld, zelfs iemand met een bijstandsuitkering zou daar bv maandelijks of een paar keer per jaar gebruik van kunnen maken.

Je kans op seks is dus gewaarborgd, je wil er alleen geen enkele moeite voor doen.

En als er goede seksrobots zijn zal het aanbod daarvan ook wel toe gaan nemen. Ook goedkoper worden uiteindelijk.
De mogelijkheden zijn er, daar wordt in voorzien. Het is aan jou om daar wel of niet wat mee te doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_178968948
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik doel uiteraard op huursubsidies, sociale huurwoningen, gesubsidieerde daklozenopvang en wat dies meer zij.
Maar wat let jou om een Real Doll te kopen dan? Die zijn legaal.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:30:51 #164
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178968974
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:28 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar wat let jou om een Real Doll te kopen dan? Die zijn legaal.
Wat let iemand om een huis te huren? Financiën. Een kwalitatieve real-doll is niet goedkoop, maar zou m.i. ook voor mensen met een gering inkomen betaalbaar moeten zijn. De overheid kan daarbij helpen, zoals de overheid ook bij de verwezenlijking van andere primaire behoeften helpt :{.
pi_178969078
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wat let iemand om een huis te huren? Financiën. Een kwalitatieve real-doll is niet goedkoop, maar zou m.i. ook voor mensen met een gering inkomen betaalbaar moeten zijn. De overheid kan daarbij helpen, zoals de overheid ook bij de verwezenlijking van andere primaire behoeften helpt :{.
Maar goed, de seks waar Maslow het in zijn pyramide over heeft richt zicht op het gedeelte van voortplanten. En er zijn hulpmiddelen genoeg voor mensen die zwanger willen worden.
pi_178969083
quote:

[..]

De overheid helpt mensen hun eerste levensbehoefte te vervullen door een bijstandsuitkering als dat nodig is. En dan kun je je vrij voelen daar seks voor te kopen hoor.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:38:50 #167
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969091
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar goed, de seks waar Maslow het in zijn pyramide over heeft richt zicht op het gedeelte van voortplanten. En er zijn hulpmiddelen genoeg voor mensen die zwanger willen worden.
Hoe kom je daarbij? Maslow beschrijft wat een mens nodig heeft voor zijn geluk. Dus seks gaat, in zijn model, om 't bevredigen van een behoefte, niet om voortplanting.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:39:32 #168
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969101
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:37 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

De overheid helpt mensen hun eerste levensbehoefte te vervullen door een bijstandsuitkering als dat nodig is. En dan kun je je vrij voelen daar seks voor te kopen hoor.
Correct, maar daarnaast zijn er nog specifieke financiële regelingen voor specifieke primaire behoeften (huurtoeslag, zorgtoeslag, et cetera).
pi_178969110
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Correct, maar daarnaast zijn er nog specifieke financiële regelingen voor specifieke primaire behoeften (huurtoeslag, zorgtoeslag, et cetera).
Ja. En niet voor eten, terwijl je zonder eten echt dood gaat.

Dus wat is je punt?
pi_178969117
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:38 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij? Maslow beschrijft wat een mens nodig heeft voor zijn geluk. Dus seks gaat, in zijn model, om 't bevredigen van een behoefte, niet om voortplanting.
quote:
Seks heeft als oorspronkelijke functie voortplanting. Deze staat op de onderste laag omdat het een primaire behoefte is. Zonder eten, drinken, slapen en voortplanting sterft de mens uit.
Zo is het mij ook altijd geleerd.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:42:00 #171
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969126
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:40 schreef Victoriaatje het volgende:

[..]

Ja. En niet voor eten, terwijl je zonder eten echt dood gaat.

Dus wat is je punt?
Ook eten wordt gesubsidieerd, maar dan bij de producent. Denk bijvoorbeeld aan de miljarden EU-subsidies aan boeren. Tegen een subsidie aan seksrobotfabrikanten heb ik uiteraard ook geen bezwaar.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:44:09 #172
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969145
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

[..]

Zo is het mij ook altijd geleerd.
't Verband tussen de eerste en tweede zin is wat vaag. Hoe dan ook, Maslow beschrijft wat een mens gelukkig maakt, niet wat het best is voor een samenleving als geheel of iets dergelijks.

quote:
Maslow's hierarchy places sex in the physiological needs category along with food and breathing; it lists sex solely from an individualistic perspective. For example, sex is placed with other physiological needs which must be satisfied before a person considers "higher" levels of motivation.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:54:15 #173
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178969258
quote:

[..]

Een kwalitatieve real-doll is niet goedkoop, maar zou m.i. ook voor mensen met een gering inkomen betaalbaar moeten zijn.
:')

Als je kwaliteit wil ga je er maar voor werken, dat is bij huizen niet anders. Je koopt maar mooi een pop op dealextreme. :{w
  zondag 6 mei 2018 @ 13:58:06 #174
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969302
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:54 schreef Nobu het volgende:

[..]

:')

Als je kwaliteit wil ga je er maar voor werken, dat is bij huizen niet anders. Je koopt maar mooi een pop op dealextreme. :{w
Tuurlijk, maar een boomhut of pakweg een tent is ook geen woning. Er is een ondergrens die de overheid zou moeten waarborgen. Bij een realdoll denk je dan al snel aan een exemplaar met een aanschafprijs van rond de vijfduizend euro, om 't even concreet te maken :{. Vermoedelijk gaan die apparaten enkele jaren mee, maar met voldoende subsidie voor duurzame seksrobotten is daar vast nog de nodige winst te boeken :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:59:43 #175
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969328
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar een boomhut of pakweg een tent is ook geen woning. Er is een ondergrens die de overheid zou moeten waarborgen. Bij een realdoll denk je dan al snel aan een exemplaar met een aanschafprijs van rond de vijfduizend euro, om 't even concreet te maken :{. Vermoedelijk gaan die apparaten enkele jaren mee, maar met voldoende subsidie voor duurzame seksrobotten is daar vast nog de nodige winst te boeken :{.
Je gaat maar lekker van je bijstandsuitkering naar een huismoedertje die wat bij wil verdienen door lekker van bil te gaan.

Je drijft echt enorm door in je wil een seksrobot te krijgen. Spaar er maar lekker voor, moet ik ook als ik iets wil.
pi_178969334
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Als het alleen om de 'seks' gaat kun je gewoon een fleshlight nemen. Zie dat maar als een 1-kamer huurappartement dan.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:02:57 #177
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969369
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je gaat maar lekker van je bijstandsuitkering naar een huismoedertje die wat bij wil verdienen door lekker van bil te gaan.

Je drijft echt enorm door in je wil een seksrobot te krijgen. Spaar er maar lekker voor, moet ik ook als ik iets wil.
We hebben 't hier over een maatschappelijk probleem (zie de OP), niet over mij :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:03:42 #178
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969382
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als het alleen om de 'seks' gaat kun je gewoon een fleshlight nemen. Zie dat maar als een 1-kamer huurappartement dan.
Dat zie ik eerder als een lekkende tent met loszittende haringen. In een welvarend land als Nederland leg je de lat voor een primaire levensbehoefte wat hoger, zou je zeggen :{.
pi_178969422
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:03 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat zie ik eerder als een lekkende tent met loszittende haringen. In een welvarend land als Nederland leg je de lat voor een primaire levensbehoefte wat hoger, zou je zeggen :{.
‘primaire levensbehoefte‘ _O-
  zondag 6 mei 2018 @ 14:08:10 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969436
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

We hebben 't hier over een maatschappelijk probleem (zie de OP), niet over mij :{.
In de plaats van het woord 'je' kun je ook 'de mannen die een probleem ervaren' plaatsen.

Die mannen gaan maar lekker voor een 50je de buurvrouw doorsmeren.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:09:42 #181
39581 Salvad0R
universal
pi_178969452
oja, de NYT :')

zondag 6 mei 2018 @ 14:09:47 #182
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969453
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de plaats van het woord 'je' kun je ook 'de mannen die een probleem ervaren' plaatsen.

Die mannen gaan maar lekker voor een 50je de buurvrouw doorsmeren.
De goedkoopste zorgverzekering kost ook maar iets van 100 euro per maand en toch is er zorgtoeslag. Dus ik vind je argument niet zo sterk :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:10:49 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969466
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De goedkoopste zorgverzekering kost ook maar iets van 100 euro per maand en toch is er zorgtoeslag. Dus ik vind je argument niet zo sterk :{.
100 euro per maand voor iets dat verplicht moet worden afgenomen is wel wat anders dan 50 euro per maand voor een keuze.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:15:21 #184
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969517
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

100 euro per maand voor iets dat verplicht moet worden afgenomen is wel wat anders dan 50 euro per maand voor een keuze.
Een autoverzekering is ook verplicht, maar daar krijg je geen subsidie voor en huren is dan weer niet verplicht, maar daar bestaat weer wél een toeslag voor. Lijkt me dus evident dat de zorgtoeslag vooral voortkomt uit steun voor een levensbehoefte. Met die logica zou dus, nogmaals, ook bijvoorbeeld een prostitutiesubsidie niet misstaan. Overigens is één maal seks per maand wat karig ingebudget :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:18:27 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969539
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een autoverzekering is ook verplicht, maar daar krijg je geen subsidie voor. Lijkt me dus evident dat de zorgtoeslag vooral voortkomt uit steun voor een levensbehoefte. Met die logica zou dus, nogmaals, ook bijvoorbeeld een prostitutiesubsidie niet misstaan. Overigens is één maal seks per maand wat karig ingebudget :{.
Een auto is ook geen primaire levensbehoefte. Maar een luxe.

Een zorgverzekering is verplicht gesteld vanuit de overheid. Mensen met een laag inkomen kunnen hulp krijgen met het betalen van die toeslag. Naar de hoeren moeten kunnen is geen verplichting vanuit de overheid, laat staan een primaire levensbehoefte. Vooral omdat de meeste mensen wel gewoon seks kunnen krijgen of niet gaan lopen miepen wanneer ze er wat voor moeten betalen.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:21:00 #186
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969567
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een auto is ook geen primaire levensbehoefte. Maar een luxe.
My point exactly.
quote:
Een zorgverzekering is verplicht gesteld vanuit de overheid. Mensen met een laag inkomen kunnen hulp krijgen met het betalen van die toeslag.
Huren is niet verplicht, maar je krijgt er wel subsidie voor.

De overheid subsidieert dus huren en zorgverzekeringen omdat dit (primaire) behoeftes zijn, dat was slechts mijn punt.

quote:
Naar de hoeren moeten kunnen is geen verplichting vanuit de overheid, laat staan een primaire levensbehoefte. Vooral omdat de meeste mensen wel gewoon seks kunnen krijgen of niet gaan lopen miepen wanneer ze er wat voor moeten betalen.
De meeste mensen kunnen ook een zorgverzekering betalen zonder overheidssteun, dus dat is een wat matig argument. Dat seks wel degelijk een primaire behoefte is, is reeds vastgesteld. Al staat 't je natuurlijk vrij om 't oneens te zijn met Maslow :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:22:31 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969592
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

My point exactly.

[..]

Huren is niet verplicht, maar je krijgt er wel subsidie voor.

De overheid subsidieert dus huren en zorgverzekeringen omdat dit (primaire) behoeftes zijn, dat was slechts mijn punt.

[..]

De meeste mensen kunnen ook een zorgverzekering betalen zonder overheidssteun, dus dat is een wat matig argument. Dat seks wel degelijk een primaire behoefte is, is reeds vastgesteld. Al staat 't je natuurlijk vrij om 't oneens te zijn met Maslow :{.
Jij leest echt niet goed he. NAAR DE HOEREN KUNNEN GAAN IS GEEN PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE.

Je kunt je moeite beter steken in leren hoe je vrouwen versiert.

En het is geen matig argument. Subsidie is er om mensen die de zorgverzekering niet of moeilijk kunnen betalen te ondersteunen. Daar is het voor.

Legale prostitutie is er om mensen die geen seks kunnen krijgen van seks te voorzien.

Prima geregeld toch.
pi_178969620
Ik heb nog nooit gehoord dat er mensen waren die zijn overleden aan geen seks, ik weet niet hoor, maar dan lijkt het me niet zo belangrijk dat de overheid dat moet bekostigen.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:25:28 #189
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969622
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij leest echt niet goed he. NAAR DE HOEREN KUNNEN GAAN IS GEEN PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE.
Seks is een primaire levensbehoefte en een prostituee bezoeken is voor sommige mannen de enige manier om in deze levensbehoefte te voorzien.
quote:
Je kunt je moeite beter steken in leren hoe je vrouwen versiert.
Menig zorg- of huurtoeslagontvanger zou ook zijn (arbeids)inkomen kunnen verhogen in plaats van overheidsgeld te ontvangen. Het is alleen niet voor iedereen realistisch. Dito voor mannen en onbetaalde seks krijgen. Dat is een gegeven; zie ook de column in de NYT.
quote:
En het is geen matig argument. Subsidie is er om mensen die de zorgverzekering niet of moeilijk kunnen betalen te ondersteunen. Daar is het voor.

Legale prostitutie is er om mensen die geen seks kunnen krijgen van seks te voorzien.

Prima geregeld toch.
Niet voor prostitutiebehoeften met een laag inkomen. Mensen met een laag inkomen kunnen ook 'legaal' een huis huren of een zorgverzekering afsluiten, maar krijgen daarnaast nog financiële steun om dit daadwerkelijk te verwezenlijken. Er is nog geen rationeel argument voorbijgekomen waarom deze financiële steun misstaat voor prostitutiebehoeftigen.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:27:23 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969649
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Seks is een primaire levensbehoefte en een prostituee bezoeken is voor sommige mannen de enige manier om in deze levensbehoefte te voorzien.

[..]

Menig zorg- of huurtoeslagontvanger zou ook zijn (arbeids)inkomen kunnen verhogen in plaats van overheidsgeld te ontvangen. Het is alleen niet voor iedereen realistisch. Dito voor mannen en onbetaalde seks krijgen. Dat is een gegeven; zie ook de column in de NYT.
Die mannen kunnen dus voor een paar tientjes hun zaad lozen in een hoer.
pi_178969663
Blijven janken dat je ergens recht op hebt en dat het je in de schoot geworpen zou moeten worden gaat je natuurlijk geen steek verder helpen.

Ben je bijvoorbeeld al lid geworden van een politieke partij om dit oh zo grote maatschappelijke probleem te agenderen?
  zondag 6 mei 2018 @ 14:28:45 #192
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969665
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die mannen kunnen dus voor een paar tientjes hun zaad lozen in een hoer.
Mensen met een laag inkomen kunnen zich geen regelmatig prostitueebezoek veroorloven, zoals ook zonder overheidssteun een zorgverzekering afsluiten of een huis huren voor sommigen onrealistisch is.
pi_178969679
Ach en er zijn zat mogelijkheden om onbetaalde seks kunnen krijgen, je hebt van die parkeerplaatsen...............
  zondag 6 mei 2018 @ 14:29:58 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969688
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mensen met een laag inkomen kunnen zich geen regelmatig prostitueebezoek veroorloven
Dan heb je pech en moet je t op de gratis manier proberen, door jezelf leuk te kleden, er fatsoenlijk bij te lopen en een vrouw te versieren.

Iets dat met zorgverzekering en een huis pertinent niet mogelijk is.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:30:15 #195
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969700
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:28 schreef Chai het volgende:
Blijven janken dat je ergens recht op hebt en dat het je in de schoot geworpen zou moeten worden gaat je natuurlijk geen steek verder helpen.

Ben je bijvoorbeeld al lid geworden van een politieke partij om dit oh zo grote maatschappelijke probleem te agenderen?
Het is nóg een te groot taboe om op de politieke agenda te zetten, maar ik vermoed dat een assertief type binnen afzienbare tijd dit taboe doorbreekt. Die rol is helaas niet voor mij weggelegd :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:31:28 #196
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969729
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan heb je pech en moet je t op de gratis manier proberen, door jezelf leuk te kleden, er fatsoenlijk bij te lopen en een vrouw te versieren.
Je weigert kennelijk te accepteren dat sommige mannen geen 'gratis' seks kunnen realiseren, zoals anderen niet voldoende inkomen uit arbeid kunnen genereren om pakweg zonder overheidssteun een huis te huren. Ietwat kortzichtig en weinig empathisch van je :{.
pi_178969758
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is nóg een te groot taboe om op de politieke agenda te zetten, maar ik vermoed dat een assertief type binnen afzienbare tijd dit taboe doorbreekt. Die rol is helaas niet voor mij weggelegd :{.
Onzin. De seksuele behoeften van hulpbehoevenden zijn ook weleens ter sprake gekomen (en of dat dan uit het PGB kan etc), dus dit kan ook prima.

Maar krijg de indruk dat je liever blijft zwelgen over hoe groot dit taboe is, dan daadwerkelijk iets ondernemen (met als excuus: ja maar daar is het taboe nog te groot voor).
  zondag 6 mei 2018 @ 14:33:33 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969768
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je weigert kennelijk te accepteren dat sommige mannen geen 'gratis' seks kunnen realiseren, zoals anderen niet voldoende inkomen uit arbeid kunnen genereren. Ietwat kortzichtig en weinig empathisch van je :{.
Dan doen ze er niet goed genoeg hun best voor, durven niet uit hun comfortzone te stappen of vinden het gewoon wel makkelijk lekker te klagen en verder niks te doen.

Genoeg kroegen waar op t eind van de avond een dronken dropje rondloopt dat zelfs nog zou seksen met de hond van de buurman. Sla je slag.

Maar ik snap dat klagen makkelijker is.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:35:05 #199
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969787
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan doen ze er niet goed genoeg hun best voor, durven niet uit hun comfortzone te stappen of vinden het gewoon wel makkelijk lekker te klagen en verder niks te doen.

Genoeg kroegen waar op t eind van de avond een dronken dropje rondloopt dat zelfs nog zou seksen met de hond van de buurman. Sla je slag.

Maar ik snap dat klagen makkelijker is.
Heb je de NYT-column waar in de OP aan wordt gerefereerd überhaupt gelezen? Onvrijwillig seksloze mannen zijn een realiteit, geen verzinsel :{.
pi_178969791
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:30 schreef 2thmx het volgende:
assertief type
Chad die opkomt voor incels? Droom verder, kerel.
pi_178969796
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mensen met een laag inkomen kunnen zich geen regelmatig prostitueebezoek veroorloven, zoals ook zonder overheidssteun een zorgverzekering afsluiten of een huis huren voor sommigen onrealistisch is.
Dan moeten die mannen zich verenigen en elkaar financieel ondersteunen.
Kerel, het door jou geschetste probleem wordt niet als een probleem door de maatschappij gezien.
Jullie moeten elkaar helpen.
pi_178969801
Er is vast wel een reden waarom ze onvrijwillig seksloos blijven en ik heb zo'n idee dat geen van allen eens kritisch naar zichzelf wil kijken
  zondag 6 mei 2018 @ 14:37:25 #203
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969827
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Onzin. De seksuele behoeften van hulpbehoevenden zijn ook weleens ter sprake gekomen (en of dat dan uit het PGB kan etc), dus dit kan ook prima.
Eens. Dit haalt de NYT-columnist ook in zijn betoog aan. Dit extrapoleren naar mannen die door de nieuwe normen in de Westerse maatschappij buiten de boot vallen is echter nog een extra stap die gezet moet worden :{.
quote:
Maar krijg de indruk dat je liever blijft zwelgen over hoe groot dit taboe is, dan daadwerkelijk iets ondernemen (met als excuus: ja maar daar is het taboe nog te groot voor).
Het is excuus in deze is eerder dat ik 't voortouw overlaat aan iemand met de hiervoor benodigde assertiviteit en overige skills. Dit ten behoeve van de daadwerkelijke slagingskans :{.
pi_178969832
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Heb je de NYT-column waar in de OP aan wordt gerefereerd überhaupt gelezen? Onvrijwillig seksloze mannen zijn een realiteit, geen verzinsel :{.
Het is overtuigender als je irl daadwerkelijk iets zou doen ipv alleen maar topicjes openen op internet.

Dat eerste toont dat het echt serieus is, topicjes openen laat mensen juist denken dat het onzin is (want waarom doe je er niet echt iets mee?).
  zondag 6 mei 2018 @ 14:37:49 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178969834
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Er is vast wel een reden waarom ze onvrijwillig seksloos blijven en ik heb zo'n idee dat geen van allen eens kritisch naar zichzelf wil kijken
Dat is dus niet perse waar. Ik heb weleens een paar forum-topics van hun gelezen en ze zijn heel erg bewust van het feit dat ze niet aantrekkelijk zijn. Ze weten vaak ook waar het aan ligt. Alleen ze weten niet wat ze eraan moeten doen.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:38:08 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969839
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze een verzinsel zijn?

Ik zeg dat de oorzaak bij henzelf ligt. Niet bij de maatschappij.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:38:22 #207
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178969844
quote:

[..]

Integendeel, dat doen de huilies die anderen de schuld geven van hun onkunde. Want "als anderen seks hebben dan moeten wij dat ook" en "vrouwen die seks hebben met iedereen behalve de arme incels als ik zijn vieze kechs".

Laat ze zichzelf maar eens serieus nemen (pun intended) en aan zichzelf gaan werken ipv kankeren op de maatschappij. De samenleving is ze NIETS verplicht.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 14:38:40 #208
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969852
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef Wim_Kieft het volgende:

[..]

Chad die opkomt voor incels? Droom verder, kerel.
Het zou ook een charismatische (en richting incels empathische) homo kunnen zijn :{. Pakweg een Pim Fortuyn voor de incel-beweging :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:39:13 #209
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969862
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dan moeten die mannen zich verenigen en elkaar financieel ondersteunen.
Kerel, het door jou geschetste probleem wordt niet als een probleem door de maatschappij gezien.
Daar verschillen de meningen over :{.
pi_178969865
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is excuus in deze is eerder dat ik 't voortouw overlaat aan iemand met de hiervoor benodigde assertiviteit en overige skills. Dit ten behoeve van de daadwerkelijke slagingskans :{.
Misschien maar stoppen met dit soort topics dan, want hier ga je geen draagvlak voor het aanpakken van dit probleem creëren, maar je bereikt eerder het tegenovergestelde.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:39:54 #211
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969877
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze een verzinsel zijn?

Ik zeg dat de oorzaak bij henzelf ligt. Niet bij de maatschappij.
Ja, dat betwist de NYT-columnist dus. Overtuigend, als je 't mij vraagt :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:40:25 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969890
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen over :{.
Nee, want anders zou t wel op de politieke agenda staan.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:40:51 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969897
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja, dat betwist de NYT-columnist dus. Overtuigend, als je 't mij vraagt :{.
Ja, omdat t in jouw straatje past. Ik vind t niet overtuigend.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:40:55 #214
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178969899
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:38 schreef Kamina het volgende:

[..]

Integendeel, dat doen de huilies die anderen de schuld geven van hun onkunde. Want "als anderen seks hebben dan moeten wij dat ook" en "vrouwen die seks hebben met iedereen behalve de arme incels als ik zijn vieze kechs".

Laat ze zichzelf maar eens serieus nemen (pun intended) en aan zichzelf gaan werken ipv kankeren op de maatschappij. De samenleving is ze NIETS verplicht.
Nou ik heb weleens hun posts gelezen. Niet al die mensen geven de maatschappij de schuld. Sommige weten donderdsgoed dat er iets met ze mis is, maar ze weten niet wat ze eraan kunnen. Soms is er sprake van een aandoening of handicap, waar de maatschappij geen rekening mee houdt.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:41:03 #215
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969902
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien maar stoppen met dit soort topics dan, want hier ga je geen draagvlak voor het aanpakken van dit probleem creëren, maar je bereikt eerder het tegenovergestelde.
Je zult een probleem toch eerst aan de kaak moeten stellen :{.
pi_178969912
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus niet perse waar. Ik heb weleens een paar forum-topics van hun gelezen en ze zijn heel erg bewust van het feit dat ze niet aantrekkelijk zijn. Ze weten vaak ook waar het aan ligt. Alleen ze weten niet wat ze eraan moeten doen.
En als je ze advies geeft worden ze boos want dan voelen ze zich op hun pik getrapt.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:42:00 #217
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969920
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Pakweg het migratieprobleem of, recenter, dierenrechten stonden nog niet lang geleden ook nog niet op de politieke agenda; dat soort zaken kunnen snel veranderen :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:42:17 #218
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178969928
quote:

[..]

Ja, omdat t in jouw straatje past. Ik vind t niet overtuigend.
Waarom vind je de NYT-columnist niet overtuigend?
pi_178969945
quote:

[..]

En wat daar wel op staat is de verslechterde sociaal-economische positie van relatief laag opgeleide mannen die vaker alleenstaand zijn, maar ook vaker eenzaam en/of depressief zijn.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:44:35 #220
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178969961
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

En als je ze advies geeft worden ze boos want dan voelen ze zich op hun pik getrapt.
Niet allemaal dus.

Hooguit dat veel niks aan die advies hebben, omdat het niet van toepassing is aangezien hun situatie. Door bijvoorbeeld een aandoening of handicap, of ernstige persoonlijke problemen.
pi_178969966
Okee, stel we zijn het er allemaal mee eens, die arme mannen moeten ook onbetaalde seks hebben, welke vrouwen ga je zo gek vinden om dat te doen? Welke vrouwen staan in de rij om onbetaald seks te hebben met mannen waar ze eigenlijk een afkeer voor hebben?

Ja wie ga je dan vinden om zoiets te doen?
pi_178969970
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:41 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je zult een probleem toch eerst aan de kaak moeten stellen :{.
Ja, via een andere weg. En jij stelt net dat jij de persoon daar niet voor bent. Organiseer een incelmeet en mobiliseer mensen die dat wel zouden zijn.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:46:39 #223
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970006
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, via een andere weg. En jij stelt net dat jij de persoon daar niet voor bent. Organiseer een incelmeet en mobiliseer mensen die dat wel zouden zijn.
Eenieder kiest zijn eigen methoden, maar bedankt voor 't meedenken :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:47:26 #224
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178970018
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ik heb weleens hun posts gelezen. Niet al die mensen geven de maatschappij de schuld. Sommige weten donderdsgoed dat er iets met ze mis is, maar ze weten niet wat ze eraan kunnen. Soms is er sprake van een aandoening of handicap, waar de maatschappij geen rekening mee houdt.
Laat ze hulp zoeken, de maatschappij biedt daar een breed scala aan mogelijkheden aan daarvoor.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 14:47:42 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970023
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Okee, stel we zijn het er allemaal mee eens, die arme mannen moeten ook onbetaalde seks hebben, welke vrouwen ga je zo gek vinden om dat te doen? Welke vrouwen staan in de rij om onbetaald seks te hebben met mannen waar ze eigenlijk een afkeer voor hebben?

Ja wie ga je dan vinden om zoiets te doen?
Ik ben niet van mening dat die mannen gratis seks moeten krijgen. Ik ben meer van mening dat hun achterliggende problemen serieuzer genomen moet worden. Door bijvoorbeeld een betere meer efficiente GGZ. Betere ambulante hulp en meer creatieve therapie die hen meer aantrekkelijke gedrag en kwaliteiten leren.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:49:31 #226
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970058
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Laat ze hulp zoeken, de maatschappij biedt daar een breed scala aan mogelijkheden aan daarvoor.
Lang niet alle maatschappijen hoor. Bijvoorbeeld in de VS hebben een grote aantal mensen geen zorg verzekering gehad. Dus geen gratis GGZ, helemaal geen goede GGZ voor dit problemen.

Ook in Nederland laat de GGZ veel te wensen over.
pi_178970080
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niet allemaal dus.

Hooguit dat veel niks aan die advies hebben, omdat het niet van toepassing is aangezien hun situatie. Door bijvoorbeeld een aandoening of handicap, of ernstige persoonlijke problemen.
Wat ik al zei, het gaat allemaal om presentatie. Ik kan zelfs zeggen een tijd geleden was er een fotografe die gehandicapte mensen op de foto zette, dus met kunstbeen, twee kunstbenen, arm protese, half gezicht in de littekens enz enz enz en moet zeggen, daar zaten er wel een paar tussen dat ik zeg, wauw nou dat is wel een hele aantrekkelijke man en fuck it die protese.
pi_178970095
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben niet van mening dat die mannen gratis seks moeten krijgen. Ik ben meer van mening dat hun achterliggende problemen serieuzer genomen moet worden. Door bijvoorbeeld een betere meer efficiente GGZ. Betere ambulante hulp en meer creatieve therapie die hen meer aantrekkelijke gedrag en kwaliteiten leren.
Dat ben ik met je eens
  zondag 6 mei 2018 @ 14:53:41 #229
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970132
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Waarom vind je de NYT-columnist niet overtuigend?
Omdat het altijd al zo is geweest dat de ene persoon wel en de andere persoon niet makkelijk seks/een relatie kon krijgen. Waar vroeger de flierefluiter pech had, heeft nu de sociaal gehandicapte pech.

En het is aan jezelf om daar wat aan te doen. In de vorm van een real doll, in de vorm van prostitutie of in de vorm van jezelf veranderen op zo'n manier dat je jezelf niet verloochend maar wel in de markt past. Het is gewoon de natuur, je past je aan, of je sterft. Heel hard gezegd.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:54:26 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970144
quote:

[..]

Dit vind ik een veel beter idee dan een subsidie op seksrobots :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:56:18 #231
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970171
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Wat ik al zei, het gaat allemaal om presentatie. Ik kan zelfs zeggen een tijd geleden was er een fotografe die gehandicapte mensen op de foto zette, dus met kunstbeen, twee kunstbenen, arm protese, half gezicht in de littekens enz enz enz en moet zeggen, daar zaten er wel een paar tussen dat ik zeg, wauw nou dat is wel een hele aantrekkelijke man en fuck it die protese.
Ja, maar dat is dus heel moeilijk. Als je vanaf je jeugd een ernstige afwijking hebt en je bent ernstig gepest en vernedert door niet alleen Je omgeving maar ook je eigen familie, ga je niet zomaar opknappen door goedbedoelde advies van internethelden. En van mij mag de maatschappij meer begripvol zijn over dit soort dingen.
pi_178970204
quote:

[..]

Het verbeteren van de GGZ moet sowieso de eerste stap zijn, ook als afspraken met een sekswerker uiteindelijk (na het aanpakken van achterliggende hulpvragen) ook tot de mogelijkheden behoren.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:01:11 #233
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970259
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat het altijd al zo is geweest dat de ene persoon wel en de andere persoon niet makkelijk seks/een relatie kon krijgen. Waar vroeger de flierefluiter pech had, heeft nu de sociaal gehandicapte pech.
Vroeger was nochtans monogamie de norm, zodat het aantal 'seksloze' mannen beperkt bleef. Binnen serieuze relaties is 'monogamie' nóg de norm, maar bij one-night-stands e.d. uiteraard niet. Aangezien steeds meer vrouwen leven volgens de woorden van de Facebook-COO (dit citaat), ziet de realiteit voor menig jongeman er tegenwoordig, ietwat gechargeerd, zo uit:

quote:
En het is aan jezelf om daar wat aan te doen. In de vorm van een real doll, in de vorm van prostitutie of in de vorm van jezelf veranderen op zo'n manier dat je jezelf niet verloochend maar wel in de markt past. Het is gewoon de natuur, je past je aan, of je sterft. Heel hard gezegd.
Ja, zo kan je ernaar kijken, maar het is in een sociaal land als Nederland een wat ongebruikelijke visie :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:03:56 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970298
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:01 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vroeger was nochtans monogamie de norm, zodat het aantal 'seksloze' mannen beperkt bleef. Binnen serieuze relaties is 'monogamie' nóg de norm, maar bij one-night-stands e.d. uiteraard niet. Aangezien steeds meer vrouwen leven volgens de woorden van de Facebook-COO (dit citaat), ziet de realiteit voor menig jongeman er tegenwoordig, ietwat gechargeerd, zo uit:

[ afbeelding ]

[..]

Ja, zo kan je ernaar kijken, maar het is in een sociaal land als Nederland een wat ongebruikelijke visie :{.
Die afbeelding klopt niet. Maar goed ik kan me voorstellen dat je deze plaatst omdat die in je straatje past :).

Ook 'vroeger' waren er meer dan genoeg mannen (en vrouwen) die niet aan een relatie konden komen.

En nee, mijn visie is helemaal niet ongebruikelijk, heb je dit topic gelezen?
  zondag 6 mei 2018 @ 15:04:51 #235
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970312
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:01 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Die grafiek klopt dus niet. Vroeger was het juist ernstiger als het ging om de man/vrouw verhouding. 4 duizend jaar geleden was het nog 17 vrouwen voor 1 man.
pi_178970355
Vroeger had je nog wel eens een Wereldoorlog. Waardoor het aantal mannen drastisch daalde. Dat was een goede tijd voor incels.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:09:28 #237
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970383
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:03 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die afbeelding klopt niet. Maar goed ik kan me voorstellen dat je deze plaatst omdat die in je straatje past :).
De afbeelding is uiteraard gechargeerd, maar 't punt, namelijk dat vrouwen door in hun tropenjaren (18-29) te jagen op 'bad boys' andere mannen uitsluiten van seks lijkt me evident. Dat dit probleem zich niet voordoet als iedereen monogaam leeft, is eveneens evident.
quote:
Ook 'vroeger' waren er meer dan genoeg mannen (en vrouwen) die niet aan een relatie konden komen.
Uiteraard, maar 't probleem heeft zich door 't loslaten van monogamie als standaard verergerd.
quote:
En nee, mijn visie is helemaal niet ongebruikelijk, heb je dit topic gelezen?
De visie 'als je dit probleem hebt, dan stik je er maar in' is doorgaans ongebruikelijk in een sociaal, egalitair land als Nederland. Dat bedoelde ik :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:10:12 #238
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970390
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:04 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Die grafiek klopt dus niet. Vroeger was het juist ernstiger als het ging om de man/vrouw verhouding. 4 duizend jaar geleden was het nog 17 vrouwen voor 1 man.
Met 'vroeger' bedoel ik uiteraard pakweg 1900-1960. Niet 2000 voor Christus :{.
pi_178970426
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:10 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Met 'vroeger' bedoel ik uiteraard pakweg 1900-1950. Niet 2000 voor Christus :{.
Nee toen sneuvelden heel veel met oorlogen zoals Black_Baron ook al zei
  zondag 6 mei 2018 @ 15:12:31 #240
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970428
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De afbeelding is uiteraard gechargeerd, maar 't punt, namelijk dat vrouwen door in hun tropenjaren (18-29) te jagen op 'bad boys' andere mannen uitsluiten van seks lijkt me evident. Dat dit probleem zich niet voordoet als iedereen monogaam leeft, is eveneens evident.

[..]

Uiteraard, maar 't probleem heeft zich door 't loslaten van monogamie als standaard verergerd.

[..]

De visie 'als je dit probleem hebt, dan stik je er maar in' is doorgaans ongebruikelijk in een sociaal, egalitair land als Nederland. Dat bedoelde ik :{.
Die visie heb ik enkel voor wat betreft subsidie op seks en seksrobots.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:13:19 #241
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970441
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:10 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Met 'vroeger' bedoel ik uiteraard pakweg 1900-1950. Niet 2000 voor Christus :{.
Ook toen was de verdeling scheef hoor. Schever dan nu gok ik. Wat hierboven werd gezegd, er was wel eens een wereldoorlog waar veel mannen van stierven. Ook incels.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:13:24 #242
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970443
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die visie heb ik enkel voor wat betreft subsidie op seks en seksrobots.
Ja, dat is mijn punt dus :+. Je zou je empathie ook kunnen verbreden, zodat'ie behalve pakweg werklozen ook sekslozen omvat.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:14:31 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970460
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:13 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja, dat is mijn punt dus :+. Je zou je empathie ook kunnen verbreden, zodat'ie behalve pakweg werklozen ook sekslozen omvat.
Ik zou niet weten waarom. Sekslozen hebben genoeg opties om uit hun seksloosheid te geraken.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:15:08 #244
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970469
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:13 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ook toen was de verdeling scheef hoor. Schever dan nu gok ik.
Voor mannen tussen pakweg de 18 en 35? Ik betwist 't ten zeerste.
quote:
Wat hierboven werd gezegd, er was wel eens een wereldoorlog waar veel mannen van stierven. Ook incels.
Ja, matig argument wel. Bovendien, zoals hierboven al werd opgemerkt: meer oorlog = minder mannen = hogere vrouw-man-verhouding = minder incels :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:15:50 #245
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970481
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom. Sekslozen hebben genoeg opties om uit hun seksloosheid te geraken.
Dat is wensdenken; empirie toont anders. Zo zijn er ook mensen die vinden dat werklozen maar gewoon beter hun best moeten doen. Zelfde verhaal.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:19:08 #246
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970530
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Voor mannen tussen pakweg de 18 en 35? Ik betwist 't ten zeerste.

[..]

Ja, matig argument wel. Bovendien, zoals hierboven al werd opgemerkt: meer oorlog = minder mannen = hogere vrouw-man-verhouding = minder incels :{.
Meer alleenstaande vrouwen dan?
pi_178970547
Ja maar je kan mensen niet dwingen om seks te hebben, als mijn vriend dolgraag seks wil en ik heb totaal geen zin dan heeft hij ook pech.

Als een vrijgezelle man heel veel zin heeft en geen een vrouw zit op hem te wachten heeft hij ook pech.

Daarbij zelfs een betaalde sekswerker kan klanten weigeren, zijn er zat die ook zeggen, ja hierbij trek ik de grens zoek maar een ander
  zondag 6 mei 2018 @ 15:20:30 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970551
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat is wensdenken; empirie toont anders. Zo zijn er ook mensen die vinden dat werklozen maar gewoon beter hun best moeten doen. Zelfde verhaal.
Ik vind iemand die geen seks heeft gewoonweg niet zielig. Iemand die geen huis heeft, dat vind ik wel erg. Iemand die geen geld heeft om eten te kopen, dat vind ik erg.

En ook van die persoon vind ik dat diegene alles wat in zijn/haar macht is moet doen om aan een huis te geraken. Mits hij/zij dat wil uiteraard. Er zijn mensen die het dakloze leven prefereren. Zelfde geldt voor eten.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:21:11 #249
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970559
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:19 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Meer alleenstaande vrouwen dan?
Klopt, in een maatschappij met monogamie als norm trekken die in een dergelijke situatie wel aan 't kortste eind.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:21:19 #250
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970563
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja maar je kan mensen niet dwingen om seks te hebben, als mijn vriend dolgraag seks wil en ik heb totaal geen zin dan heeft hij ook pech.

Als een vrijgezelle man heel veel zin heeft en geen een vrouw zit op hem te wachten heeft hij ook pech.

Daarbij zelfs een betaalde sekswerker kan klanten weigeren, zijn er zat die ook zeggen, ja hierbij trek ik de grens zoek maar een ander
Daarom wil meneer subsidie op seksrobots, die kunnen niet weigeren ;(.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:22:31 #251
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970578
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Klopt, in een maatschappij met monogamie als norm trekken die in een dergelijke situatie wel aan 't kortste eind.
Dat is dan niet eerlijk naar die vrouwen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:22:38 #252
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970579
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind iemand die geen seks heeft gewoonweg niet zielig. Iemand die geen huis heeft, dat vind ik wel erg. Iemand die geen geld heeft om eten te kopen, dat vind ik erg.
Wellicht omdat je je (als vrouw) beter kan inleven in de een dan in de ander.
quote:
En ook van die persoon vind ik dat diegene alles wat in zijn/haar macht is moet doen om aan een huis te geraken. Mits hij/zij dat wil uiteraard. Er zijn mensen die het dakloze leven prefereren. Zelfde geldt voor eten.
Uiteraard.
pi_178970583
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Daarom wil meneer subsidie op seksrobots, die kunnen niet weigeren ;(.
Dat zou grappig zijn als zelfs de seksrobot zou zeggen, Uhw nee bedankt, ik heb hoofdpijn.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:23:27 #254
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970589
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dan niet eerlijk naar die vrouwen.
Correct. Mocht monogamie als norm ooit hersteld worden en mocht er vervolgens een wereldoorlog uitbreken waardoor een groot deel der mannen sterft, dan mag er voor dat probleem een oplossing bedacht worden.
pi_178970599
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Correct. Mocht monogamie als norm ooit hersteld worden en mocht er vervolgens een wereldoorlog uitbreken waardoor een groot deel der mannen sterft, dan mag er voor dat probleem een oplossing bedacht worden.
Monogamie heeft niets te maken met dat sommige mannen gewoon niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:24:55 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970600
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:22 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Wellicht omdat je je beter kan inleven in de een dan in de ander.

[..]

Uiteraard.
Zou kunnen. Ik vind dat er meer dan genoeg mogelijkheden zijn om aan seks te komen. Werk aan jezelf. Zelfs Seal kon een topmodel aan de haak slaan.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:25:19 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970606
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Monogamie heeft niets te maken met dat sommige mannen gewoon niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen.
Precies. Heeft alles te maken met uitstraling.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:26:15 #258
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970613
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou zo dacht ik vroeger ook, totdat knee-deep in de GGZ belandde.

Ik vind een normale gezonde persoon die moeite heeft net een partner vinden niet zielig.

Mensen met ernstige afwijkingen of problemen waardoor de hele maatschappij van ze walgt terwijl ze niks aan kunnen doen, of zelf niet hebben gekozen, dat vind ik wel een beetje zielig. Ik spreek ook uit eigen ervaring.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:27:33 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970626
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind een normale gezonde persoon die moeite heeft net een partner vinden niet zielig.

Mensen met ernstige afwijkingen of problemen waardoor de hele maatschappij van ze walgt terwijl ze niks aan kunnen doen, of zelf niet hebben gekozen, dat vind ik wel een beetje zielig. Ik spreek ook uit eigen ervaring.
Maar hoeveel incels hebben daadwerkelijk een ernstige afwijking of ernstige problemen?
  zondag 6 mei 2018 @ 15:27:52 #260
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970631
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Toch wel; als een vrouw een monogame relatie aangaat, dan is seksuele aantrekkelijkheid, anders dan bij bijvoorbeeld one-night-stands, niet de kernmotivatie. Bovendien, als elke man slechts bij één vrouw kan 'horen', zoals in een monogame samenleving, dan is er minder keuzeruimte voor vrouwen, qua sekspartners. Elementaire logica.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:28:16 #261
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178970637
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Maar ook voor de monogame relaties geld dat die incells buiten de boot vallen. De meeste mensen zijn namelijk serieel monogaam.
Dat zou het dus net zo min oplossen.

Enkel als je de vrouw geen keuze meer geeft kan je dat oplossen en dan veroorzaak je een ander probleem die groter is als het eerste probleem.
pi_178970643
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:26 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is natuurlijke selectie, vrouwen en mannen zoeken altijd de beste partner. Is een natuurlijk proces voor behoud van een soort.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:29:19 #263
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970645
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou kunnen. Ik vind dat er meer dan genoeg mogelijkheden zijn om aan seks te komen.
Is 't een mogelijkheid dat je dit denkt omdat je zelf een vrouw bent en 't voor een vrouw geen enkele moeite kost om een man te vinden die seks met haar wil hebben?
quote:
Werk aan jezelf. Zelfs Seal kon een topmodel aan de haak slaan.
Je bedoelt de populaire, rijke, bekende zanger Seal? Wat frappant dat hij een topmodel aan de haak kon slaan :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:30:22 #264
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970661
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar hoeveel incels hebben daadwerkelijk een ernstige afwijking of ernstige problemen?
Het zijn JUIST mensen met ernstige afwijkingen of problemen die onderdeel zijn van de incel community. Zelfs Elliot Rodger was een ernstige afwijkende psychiatrisch patient.

Het zijn niet normale ietswat suffe nerds die zielig doen in zo’n community. Maar mensen met autisme, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornis, en andere aandoening en afwijkingen. Ook wel lichamelijke afwijkingen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:30:47 #265
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970665
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:29 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Is 't een mogelijkheid dat je dit denkt omdat je zelf een vrouw bent en 't voor een vrouw geen enkele moeite kost om een man te vinden die seks met haar wil hebben?

[..]

Je bedoelt de populaire, rijke, bekende zanger Seal? Wat frappant dat hij een topmodel aan de haak kon slaan :{.
Nee, omdat ik enorm veel mannen in mijn vriendenkring heb die ook geen enkele moeite hebben om aan seks te komen.

En ja, die sloeg een eveneens mateloos populair, steenrijk en nog beroemder model aan de haak. Hij heeft namelijk uitstraling 8-).
  zondag 6 mei 2018 @ 15:31:52 #266
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970676
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Het zijn JUIST mensen met ernstige afwijkingen of problemen die onderdeel zijn van de incel community. Zelfs Elliot Rodger was een ernstige afwijkende psychiatrisch patient.

Het zijn niet normale ietswat suffe nerds die zielig doen in zo’n community. Maar mensen met autisme, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornis, en andere aandoening en afwijkingen. Ook wel lichamelijke afwijkingen.
Ik krijg bij TS toch een ietwat andere smaak.

Maar, mocht dat idd zo zijn, dan is de eerste stap goede GGZ. Niet een subsidie op seksrobots.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:31:58 #267
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970678
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar ook voor de monogame relaties geld dat die incells buiten de boot vallen. De meeste mensen zijn namelijk serieel monogaam.
Dat zou het dus net zo min oplossen.
Hoe langer zo'n 'monogame serie' duurt, hoe kleiner het probleem is, logischerwijs. Dus je onderschrijft mijn punt juist.
pi_178970679
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:27 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Toch wel; als een vrouw een monogame relatie aangaat, dan is seksuele aantrekkelijkheid, anders dan bij bijvoorbeeld one-night-stands, niet de kernmotivatie. Bovendien, als elke man slechts bij één vrouw kan 'horen', zoals in een monogame samenleving, dan is er minder keuzeruimte voor vrouwen, qua sekspartners. Elementaire logica.
Als een one night stand plaats vind is dat gewoon even uit pure fysieke aantrekkingskracht, vaak zijn deze mensen vrijgezel en jagen wat in het rond. Heb dit zelf ook wel gedaan, heb nu toch alweer een 5,5 jaar een monogame relatie. En de mannen waar ik beetje mee heb gescharreld hebben op 1 na allemaal een vriendin gevonden, die eene niet omdat hij een hartstilstand kreeg en er gewoon niet meer is. Deze mannen krijgen het nog niet eens voor elkaar dat vrouwen uit lust ze aantrekkelijk vinden voor een ronde seks.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:33:07 #269
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970691
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:30 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, omdat ik enorm veel mannen in mijn vriendenkring heb die ook geen enkele moeite hebben om aan seks te komen.
Ik heb ook niemand in mijn vriendenkring die zorg- of huursubsidie nodig heeft. Dus maar afschaffen? :{.

quote:
En ja, die sloeg een eveneens mateloos populair, steenrijk en nog beroemder model aan de haak. Hij heeft namelijk uitstraling 8-).
Eh, hij heeft bekendheid en geld... Als hij pakweg bouwvakker was geweest, dan had'ie naar dat topmodel kunnen fluiten. Letterlijk en figuurlijk :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:33:59 #270
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970705
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dat is natuurlijke selectie, vrouwen en mannen zoeken altijd de beste partner. Is een natuurlijk proces voor behoud van een soort.
Ik hoop dat jij nooit een ernstige ongeluk meemaak waardoor je voor goed uit de selectie bent. Je snapt toch ook dat deze groep mannen (en vrouwen) niet veel baat hebben bij de opmerking “het is natuurlijke selectie”? Dat maakt het niet opeens draaglijk voor ze?

Bovendien zijn wij mensen slim genoeg om onze eigen evolutie te beinvloeden of aan te passen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:34:53 #271
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970728
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Als een one night stand plaats vind is dat gewoon even uit pure fysieke aantrekkingskracht, vaak zijn deze mensen vrijgezel en jagen wat in het rond. Heb dit zelf ook wel gedaan, heb nu toch alweer een 5,5 jaar een monogame relatie. En de mannen waar ik beetje mee heb gescharreld hebben op 1 na allemaal een vriendin gevonden, die eene niet omdat hij een hartstilstand kreeg en er gewoon niet meer is. Deze mannen krijgen het nog niet eens voor elkaar dat vrouwen uit lust ze aantrekkelijk vinden voor een ronde seks.
Oké, bedankt Hans.
pi_178970733
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je weigert kennelijk te accepteren dat sommige mannen mensen geen 'gratis' seks kunnen realiseren, zoals anderen niet voldoende inkomen uit arbeid kunnen genereren om pakweg zonder overheidssteun een huis te huren merkkleding te kopen.
Moet de overheid daar ook maar in voorzien? Meer dure merkkleding voor kinderen zodat ze op school minder met de nek aangekeken worden?
  zondag 6 mei 2018 @ 15:35:17 #273
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970736
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik heb ook niemand in mijn vriendenkring die zorg- of huursubsidie nodig heeft. Dus maar afschaffen? :{.

[..]

Eh, hij heeft bekendheid en geld... Als hij pakweg bouwvakker was geweest, dan had'ie naar dat topmodel kunnen fluiten. Letterlijk en figuurlijk :{.
Nee, want er is aangetoond dat er genoeg minima zijn die die subsidie nodig hebben om te overleven.

In tegenstelling tot jouw seksrobot.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:35:35 #274
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970744
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Moet de overheid daar ook maar in voorzien? Meer dure merkkleding voor kinderen zodat ze op school minder met de nek aangekeken worden?
Merkkleding wordt door Maslow niet tot de primaire levensbehoeften gerekend, meen ik :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:36:01 #275
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970751
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik krijg bij TS toch een ietwat andere smaak.

Maar, mocht dat idd zo zijn, dan is de eerste stap goede GGZ. Niet een subsidie op seksrobots.
Nou juist omdat het idee van TS zo dom en wanhopig zielig is, vermoed ik dat TS wel degelijk afwijkend van de norm is. Maar goed, alleen TS kan dat bevestigen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:36:17 #276
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970756
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, want er is aangetoond dat er genoeg minima zijn die die subsidie nodig hebben om te overleven.

In tegenstelling tot jouw seksrobot.
Er is empirisch ook aangetoond dat er mannen zijn die geen seks kunnen krijgen.
pi_178970759
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef 2thmx het volgende:
Eh, hij heeft bekendheid en geld... Als hij pakweg bouwvakker was geweest, dan had'ie naar dat topmodel kunnen fluiten. Letterlijk en figuurlijk .
Dan had-ie seks gehad met vrouwen uit andere regionen. Je punt?
  zondag 6 mei 2018 @ 15:36:44 #278
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970767
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij nooit een ernstige ongeluk meemaak waardoor je voor goed uit de selectie bent. Je snapt toch ook dat deze groep mannen (en vrouwen) niet veel baat hebben bij de opmerking “het is natuurlijke selectie”? Dat maakt het niet opeens draaglijk voor ze?

Bovendien zijn wij mensen slim genoeg om onze eigen evolutie te beinvloeden of aan te passen.
Nee dat zijn we niet. Anders gaven we de psychisch patient wel een kans.
pi_178970769
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan moet de overheid mij ook maar even van een Harley voorzien
pi_178970774
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Merkkleding wordt door Maslow niet tot de primaire levensbehoeften gerekend, meen ik :{.
Behoefte aan sociaal contact en erkenning wel degelijk. Dat heeft ook te maken met allerlei uiterlijke kenmerken.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:37:29 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970780
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:36 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Er is empirisch ook aangetoond dat er mannen zijn die geen seks kunnen krijgen.
Ja dat weten we. Dus is het zaak dat die mannen iets veranderen/aanpassen zodat ze het wel kunnen krijgen. Bijvoorbeeld een prostituee betalen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:37:32 #282
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970782
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:36 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dan had-ie seks gehad met vrouwen uit andere regionen. Je punt?
Dat zijn 'uitstraling' dus niet hetgeen is waar het topmodel op viel. Excuses dat ik 't punt niet meteen voor jou verduidelijkte :{.
pi_178970798
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat zijn 'uitstraling' dus niet hetgeen is waar het topmodel op viel.
Wel weer voor de vrouwen uit die andere regionen.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:38:34 #284
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970805
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Behoefte aan sociaal contact en erkenning wel degelijk. Dat heeft ook te maken met allerlei uiterlijke kenmerken.
Nope, valt onder 'social belonging', oftewel de derde 'gelukslaag' (waarbij primaire levensbehoeften de eerste laag vormen).
  zondag 6 mei 2018 @ 15:38:38 #285
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970807
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat zijn 'uitstraling' dus niet hetgeen is waar het topmodel op viel. Excuses dat ik 't punt niet meteen voor jou verduidelijkte :{.
Jawel. Dat heeft zij namelijk bevestigd.
pi_178970815
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:38 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nope, valt onder 'social belonging', oftewel de derde 'gelukslaag' (waarbij primaire levensbehoeften de eerste laag vormen).
Daar valt seks ook onder
  zondag 6 mei 2018 @ 15:39:38 #287
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970821
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jawel. Dat heeft zij namelijk bevestigd.
Nee, dan moet 't inderdaad wel zo zijn :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{.
pi_178970822
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat weten we. Dus is het zaak dat die mannen iets veranderen/aanpassen zodat ze het wel kunnen krijgen. Bijvoorbeeld een prostituee betalen.
Of minder jezelf neerzetten als slachtoffer of vinden dat seks een basisrecht is en dat die stomme vrouwen je dat niet willen geven.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:39:51 #289
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970825
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Daar valt seks ook onder
Nee dus, zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs
  zondag 6 mei 2018 @ 15:40:08 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970831
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

En omdat jij zegt dat t om geld draait moet t zo zijn :D_!!!
pi_178970835
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Tja, niet iedereen zit zo oppervlakkig in elkaar als incels.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:40:45 #292
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970846
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

En omdat jij zegt dat t om geld draait moet t zo zijn :D_!!!
Hoeveel topmodellen ken je met een bouwvakker als vriend? Hoeveel ken je er met een of andere rijke drommel als vriend? Q.E.D.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:40:49 #293
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970848
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Of minder jezelf neerzetten als slachtoffer of vinden dat seks een basisrecht is en dat die stomme vrouwen je dat niet willen geven.
Ja ben je gek, dan moet je je hand in eigen boezem steken.
pi_178970865
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:38 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Seks valt daar natuurlijk ook onder.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:41:54 #295
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_178970871
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Hoe langer zo'n 'monogame serie' duurt, hoe kleiner het probleem is, logischerwijs. Dus je onderschrijft mijn punt juist.
Je vergeet mee te nemen dat vrouwen die mannen niet willen. En hoop daarvan zullen liever alleen zijn dan met iemand die ze echt helemaal niets vinden.

Dit gaat niet om mannen waarbij er even door het uiterlijk en wat verlegenheid heen geprikt moet worden. Die mannen lukt het namelijk wel om iemand te vinden. Dat zijn niet de mannen die iedere week een ander schatje hebben, maar ook geen incells.

Incells zijn de mannen die het helemaal niet lukt, ook niet als mensen ze leren kennen. Ook niet bij de wel monogamen.
Die mannen richten zich, net zoals jij, op het verleden, niet omdat het monogamer was, maar omdat de vrouw toen niet zelf koos.
Waar en zordra de vrouw zelf kiest kiest ze de incell niet. Een leven lang met iemand die je innerlijk en uiterlijk niets vindt heeft namelijk een naam. De hel.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:42:00 #296
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970872
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee dat zijn we niet. Anders gaven we de psychisch patient wel een kans.
Nou er zijn wel degelijk vrouwen die bereid zijn om psychisch patient een kans te geven.

Maar meer dan dat, we kunnen oplossingen bedenken voor de psychische patient,zodat hij beter in de maatschappij past. Bijvoorbeeld pillen, therapie, en aangepaste omgeving. Ik functioneer op hoog niveau met de juiste pillen en omgeving.

Vroeger konden de meeste slechtziende mannen ook geen vrouw krijgen. Toen werd de bril uitgevonden.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:42:01 #297
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970875
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarbij de overheid deze mannen hoort te helpen, zoals de overheid dat ook doet met mannen/vrouwen die geen huis kunnen huren. Waarmee de cirkel weer rond is :s).
  zondag 6 mei 2018 @ 15:42:27 #298
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970882
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:41 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Seks valt daar natuurlijk ook onder.
Nope, lees je anders even in :{. https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs
pi_178970903
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:42 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nope, lees je anders even in :{. https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs
quote:
The position and value of sex on the pyramid has also been a source of criticism regarding Maslow's hierarchy. Maslow's hierarchy places sex in the physiological needs category along with food and breathing; it lists sex solely from an individualistic perspective. For example, sex is placed with other physiological needs which must be satisfied before a person considers "higher" levels of motivation. Some critics feel this placement of sex neglects the emotional, familial, and evolutionary implications of sex within the community, although others point out that this is true of all of the basic needs.[19][20]
Als je geen seks hebt ga je niet dood.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:43:53 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178970904
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou er zijn wel degelijk vrouwen die bereid zijn om psychisch patient een kans te geven.

Maar meer dan dat, we kunnen oplossingen bedenken voor de psychische patient,zodat hij beter in de maatschappij past. Bijvoorbeeld pillen, therapie, en aangepaste omgeving. Ik functioneer op hoog niveau met de juiste pillen en omgeving.

Vroeger konden de meeste slechtziende mannen ook geen vrouw krijgen. Toen werd de bril uitgevonden.
Zeker. Mits die patiënten ook hulp hebben.
  zondag 6 mei 2018 @ 15:44:07 #301
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178970909
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je vergeet mee te nemen dat vrouwen die mannen niet willen. En hoop daarvan zullen liever alleen zijn dan met iemand die ze echt helemaal niets vinden.
De meeste 'incels' komen uiteindelijk wel degelijk aan de vrouw, namelijk wanneer 'monogamie' als tijdelijke norm hersteld wordt, i.e. als een vrouw van de cock carousel stapt en een 'levenspartner' zoekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')