abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178967145
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is toch geen vreemde aanname als je zelf zegt dat je jarenlang vrijgezel bent.
Maar als een man jarenlang vrijgezel is dan ligt het ook aan de vrouwen zeker. Juist ja.
pi_178967170
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar als een man jarenlang vrijgezel is dan ligt het ook aan de vrouwen zeker. Juist ja.
Waar beweer ik dat? Als je mijn eerdere post leest zeg ik juist dat mannen die jarenlang vrijgezel zijn en gefrustreerd raken er goed aan doen om zichzelf te verbeteren.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:35:01 #78
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178967224
Seks is een recht, geen plicht.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 11:37:06 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967246
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil best begrip hebben voor iemand die ook de hand in eigen boezem steekt. Ik heb geen begrip voor iemand die de schuld van het onrecht dat hij ervaart volledig buiten zichzelf legt.
Maar is het dan zo dat elke incel niet inziet dat een deel van hun probleem bij zichzelf liggen? Elliot Rodger had dat zeker.

Maar ik denk dat er genoeg “incel” mannen zijn die ook door hebben dat ze niet aantrekkelijk of sociaal capabel zijn om een vriendin te scoren. Maar misschien hebben ze ook een punt dat de maatschappij veels te hard is geworden en misschien is veel van de redenen waardoor het niet lukt buiten hun controle.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 mei 2018 @ 11:37:45 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967260
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:35 schreef Kamina het volgende:
Seks is een recht, geen plicht.
Niemand die dat beweert.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178967280
Ach als je als man wil, kun je overal wel seks krijgen, kost dan wel wat maar dan heb je wel seks.
Je kan geen relatie afdwingen, je kan een vrouw niet dwingen om je leuk te vinden.
Daarbij hoe 'verkoop' je jezelf. Ben wel op date geweest en toen ik de date in kwestie zag vond ik het spontaan niet zo vreemd dat hij al enige tijd vrijgezel was. Het gebit zag er niet zo geweldig uit.
pi_178967305
Ik snap de term incel sowieso niet. Dat zijn gewoon vrijgezellen die actief zoeken naar een relatie toch? Als je puur kijkt naar wat er nu echt staat?

Waarom moet daar ineens zo'n apart label aan worden gehangen?
  zondag 6 mei 2018 @ 11:40:22 #83
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178967313
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niemand die dat beweert.
Dat suggereert men wel door te stellen dat de hele samenleving zich maar moet aanpassen voor de kansarme onaantrekkelijke knapen.
1 + 1 = blauw
pi_178967330
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach als je als man wil, kun je overal wel seks krijgen, kost dan wel wat maar dan heb je wel seks.
Je kan geen relatie afdwingen, je kan een vrouw niet dwingen om je leuk te vinden.
Daarbij hoe 'verkoop' je jezelf. Ben wel op date geweest en toen ik de date in kwestie zag vond ik het spontaan niet zo vreemd dat hij al enige tijd vrijgezel was. Het gebit zag er niet zo geweldig uit.
En net alsof er geen vrouwen zijn die soms op lust ipv liefde handelen.

Dat beeld alsof vrouwen tere bloempjes zijn is ook onterecht. En imho erg denigrerend.
pi_178967368
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En net alsof er geen vrouwen zijn die soms op lust ipv liefde handelen.

Dat beeld alsof vrouwen tere bloempjes zijn is ook onterecht. En imho erg denigrerend.
Dat zeg ik niet, maar hier hebben we het over mannen, vrijgezelle mannen
  zondag 6 mei 2018 @ 11:43:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967387
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is toch geen vreemde aanname als je zelf zegt dat je jarenlang vrijgezel bent.
Jawel. Want je negeert het deel waar ik zeg dat ik ook afgewezen word.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 mei 2018 @ 11:43:40 #87
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178967395
De wereld is nu eenmaal niet eerlijk. Er moet geselecteerd worden, en dat doen wij aapjes door ons als man aan te bieden aan de vrouw. Die maakt vervolgens de keuze, de man veel minder. Zo is natoer.
pi_178967476
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar hier hebben we het over mannen, vrijgezelle mannen
Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei, want ik deel je mening.
pi_178967500
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei, want ik deel je mening.
Dan begreep ik het verkeerd. Mijn excuus
  zondag 6 mei 2018 @ 11:50:47 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967544
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat suggereert men wel door te stellen dat de hele samenleving zich maar moet aanpassen voor de kansarme onaantrekkelijke knapen.
Nee hoor. Dat maak jij daarvan.

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
pi_178967562
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan begreep ik het verkeerd. Mijn excuus
Geen excuses nodig, het stond er wat krom van mijn kant.

Maar gaat het bij incels alleen om de seks, om een relatie in het algemeen of om beiden?

Vind de term nogal ambigue.
pi_178967576
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
Nou dan vinden we het allemaal heel erg voor ze, probleem opgelost.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:52:38 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967580
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik snap de term incel sowieso niet. Dat zijn gewoon vrijgezellen die actief zoeken naar een relatie toch? Als je puur kijkt naar wat er nu echt staat?

Waarom moet daar ineens zo'n apart label aan worden gehangen?
Bij incel denk ik vooral aan zielige nerdy mannen die veel gepest en buitengesloten worden omdat ze anders zijn dan gemiddeld.
pi_178967595
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen medelijden/empathie moeten hebben met/voor mensen die vrijgezel-en-op-zoek? Die stellingname snap ik gewoon niet.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:55:34 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967632
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou dan vinden we het allemaal heel erg voor ze, probleem opgelost.
Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?

Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
pi_178967669
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?

Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
Waarom moet er meteen iets "mis" zijn met mensen als ze niet in een relatie zitten? :?

Ze hebben dan nog niet de persoon gevonden die met ze matcht. Dat gebeurt nu eenmaal.
pi_178967671
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geen excuses nodig, het stond er wat krom van mijn kant.

Maar gaat het bij incels alleen om de seks, om een relatie in het algemeen of om beiden?

Vind de term nogal ambigue.
Ik denk beiden, sommige mannen ( uiteraard ook vrouwen ) zijn gewoon niet aantrekkelijk, dat kan door uiterlijk komen, persoonlijke verzorging of gewoon een vreselijk karaker ( die laatste heeft nog kans dat iemand ze gaat proberen te 'redden') Dat is gewoon de natuur. We zoeken gewoon de beste partner voor onszelf. Soms zijn mensen dat automatisch niet en soms worden ze niet langer aantrekkelijk, door bv drank/drugs gebruik, verwaarlozing van lichaam of verandering van interesses/persoon
  zondag 6 mei 2018 @ 11:58:42 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967685
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen medelijden/empathie moeten hebben met/voor mensen die vrijgezel-en-op-zoek? Die stellingname snap ik gewoon niet.
Nou deze mannen hebben duidelijk een grotere probleem. Ze zijn niet de typische man die op zoek zijn.

Deze mannen hebben last van chronische depressies, lage eigenwaarde, geen zelfvertrouwen en voelen zich uitgekotst door vrouwen en de maatschappij. Hoe komt dat? Waar ligt het aan?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:00:01 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967708
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom moet er meteen iets "mis" zijn met mensen als ze niet in een relatie zitten? :?

Ze hebben dan nog niet de persoon gevonden die met ze matcht. Dat gebeurt nu eenmaal.
Nou de incels zijn dus mensen die ervan overtuigd zijn dat geen vrouw hun willen. Het zijn niet normale mannen die gewoon even single zijn en nog niet de juiste hebben gevonden. Er is een verschillende.
pi_178967723
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou deze mannen hebben duidelijk een grotere probleem. Ze zijn niet de typische man die op zoek zijn.

Deze mannen hebben last van chronische depressies, lage eigenwaarde, geen zelfvertrouwen en voelen zich uitgekotst door vrouwen en de maatschappij. Hoe komt dat? Waar ligt het aan?
De enige die invloed heeft op zijn/haar psyche is die persoon zelf. De schuld bij anderen zoeken is echt afschuifgedrag.

En misschien kan therapie bij mensen dan wel helpen om ze weer op de rit te krijgen. Maar dat ligt niet aan de andere sekse.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')