Een prostituee is geen seksrobot, me dunkt. Hoewel, soms welquote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Je bent er weer.
Is dit niet gewoon een herhaling van je hoersubsidie topic?
In pakweg de VS lijkt dit inderdaad een redelijk standpunt, maar in Nederland zet menigeen volop in op een zo egalitair mogelijke samenleving. Waarom dan op dit punt afwijkenquote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:51 schreef Emisys het volgende:
Op reactie op je vraag;Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots?
Daag, je hebt je hand of de rode buurt voor. Persoonlijk zie ik het als iets wat zelf moet worden opgelost, niet door de overheid.
Waarom moet alles zo egalitair? Laat mensen zelf ook nog iets voor elkaar krijgen.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 20:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In pakweg de VS lijkt dit inderdaad een redelijk standpunt, maar in Nederland zet menigeen volop in op een zo egalitair mogelijke samenleving. Waarom dan op dit punt afwijken?
Niemand zal betwisten dat de islamisering van het Westen ook voordelen heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
Dit probleem lost zich vanzelf op: de westerse maatschappij sterft vanzelf uit, o.a. door de seksuele revolutie. De vervangende maatschappij zal niet gestoeld zijn op een vrije seksuele moraal.
En iemand die het huishouden doet.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef Fokpop het volgende:
Ik denk niet dat die robots de problemen van die gefrustreerde internetmaagden oplossen. Ze zullen best seks willen maar wat ze echt missen is een relatie: geborgenheid, wederzijdse zorg, liefde, een toekomstperspectief, een knuffel, door iemand gewild worden, het gevoel volwaardig deel uit te maken van de maatschappij.
quote:Op zaterdag 5 mei 2018 22:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Niemand zal betwisten dat de islamisering van het Westen ook voordelen heeft.
Tot er een nieuwe Elliot Rodger opstaat hier in NL.quote:Op zaterdag 5 mei 2018 23:53 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zie niet goed hoe incels dingen afdwingen bij de overheid of het grote publiek. Het is een klein clubje mannen die deze problemen heeft in NL.
Ze roepen wat op anonieme forums. Hebben geen invloed.
Ze drinken een glas. En doen een plas. En alles blijft zoals het was.
Zoals TS het wil is idd niet gezondquote:Op zondag 6 mei 2018 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Tot er een nieuwe Elliot Rodger opstaat hier in NL.
Als je echt van mening bent dat seks altijd tot je beschikking moet staan zoals TS dat al in meerdere topics heeft gezegd, dan hoor je in een gesticht thuis.
Volgens mij is dat laatste echt onzinquote:Op zondag 6 mei 2018 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ik vind niet dat het antwoord moet zijn subsidie voor seksrobots.
Maar er jongemannen mogen wel meer training en advies krijgen over hoe ze een vrouw moet versieren en het hof maken.
En vrouwen mogen ook wel meer informatie krijgen over het feit dat omdat niet alleen een man die superknap, getalenteerd en zelfverzekerd is, een goede partner kan zijn. Veels te veel vrouwen die verkeerde mannen kiezen en uiteindelijk alleen blijven, omdat ze te kieskeurig zijn en vooral voor narcistische mannen.
Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.quote:
Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.quote:
Zo las ik t ook maar en reageerde er ook zo opquote:Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.
Maar ik geloof niet dat hij het bedoelt zoals het staat geschreven.
De vrouw heeft in een relatie vaak meer macht dan een man.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.
En wat is verkeerd? Ik vind het zo raar te stellen dat er alleen maar verkeerde keuzes worden gemaakt door een vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.
Boehoehoe!quote:Op zondag 6 mei 2018 10:30 schreef Chivaz het volgende:
De vrouw heeft in een relatie vaak meer macht dan een man.
Macht? Als je je relatie baseert op wie de macht heeft dan gaat er iets goed mis.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vandaar ook dat gedeelte tussen aanhalingstekens gezet. Is ook allemaal subjectief. Ik heb in mijn leven ook de toenadering tot de "verkeerde" vrouwen gezocht. Maar dat blijkt pas achteraf.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat is verkeerd? Ik vind het zo raar te stellen dat er alleen maar verkeerde keuzes worden gemaakt door een vrouw.
Die moet je me even uitleggen. Ik herken dit namelijk niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik bedoelde het idd als aanvulligquote:Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Vandaar ook dat gedeelte tussen aanhalingstekens gezet. Is ook allemaal subjectief. Ik heb in mijn leven ook de toenadering tot de "verkeerde" vrouwen gezocht. Maar dat blijkt pas achteraf.
Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |