abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:47:03 #1
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178958856
De New York Times publiceerde onlangs een opinieartikel waarin wordt gepleit voor 'redistribution of sex'.

Het is een wat lang verhaal, maar samengevat stelt Douthat:
1. In het Westen is seksualiteit haast overal zichtbaar in de samenleving, waarbij seks als een belangrijk onderdeel voor een gelukkig leven wordt gepresenteerd;
2. Tegelijkertijd is er in het Westen een relatief grote groep ongewild seksloze mannen ('incels');
3. Het is onwaarschijnlijk dat 't Westen weer terugkeert naar 'oude normen' van monogamie en een gedeseksualiseerde popcultuur;
4. Een 'linkse' oplossing voor dit probleem zou zijn dat de sociale normen over aantrekkelijkheid moeten veranderen, zodat seks meer gelijk wordt verdeeld;
5. Het is echter onwaarschijnlijk dat dit ideaal ooit realiteit wordt, zodat de opkomst van bijvoorbeeld seksrobots een meer realistische oplossing is.

Uiteraard leidde de column tot veel kritiek, omdat de ongelijke verdeling van seks een van de laatste taboes is. Toch maakt'ie wat mij betreft goede punten. Enige nadeel, voor nu, is dat seksrobots erg duur zijn. Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots? Het lijkt me een redelijke, bij een egalitair land als Nederland passende oplossing :{.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_178958935
Je bent er weer.

Is dit niet gewoon een herhaling van je hoersubsidie topic?
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:50:44 #3
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178958961
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:49 schreef ElDinosaur het volgende:
Je bent er weer.

Is dit niet gewoon een herhaling van je hoersubsidie topic?
Een prostituee is geen seksrobot, me dunkt. Hoewel, soms wel :{.
pi_178958981
Op reactie op je vraag;Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots?

Daag, je hebt je hand of de rode buurt voor. Persoonlijk zie ik het als iets wat zelf moet worden opgelost, niet door de overheid.
Juist.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:52:36 #5
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178959017
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:51 schreef Emisys het volgende:
Op reactie op je vraag;Zou de overheid dit probleem serieus moeten nemen, bijvoorbeeld met subsidies voor (betaalbare) seksrobots?

Daag, je hebt je hand of de rode buurt voor. Persoonlijk zie ik het als iets wat zelf moet worden opgelost, niet door de overheid.
In pakweg de VS lijkt dit inderdaad een redelijk standpunt, maar in Nederland zet menigeen volop in op een zo egalitair mogelijke samenleving. Waarom dan op dit punt afwijken :{?
pi_178959107
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

In pakweg de VS lijkt dit inderdaad een redelijk standpunt, maar in Nederland zet menigeen volop in op een zo egalitair mogelijke samenleving. Waarom dan op dit punt afwijken :{?
Waarom moet alles zo egalitair? Laat mensen zelf ook nog iets voor elkaar krijgen.
Juist.
pi_178959711
Ik denk niet dat die robots de problemen van die gefrustreerde internetmaagden oplossen. Ze zullen best seks willen maar wat ze echt missen is een relatie: geborgenheid, wederzijdse zorg, liefde, een toekomstperspectief, een knuffel, door iemand gewild worden, het gevoel volwaardig deel uit te maken van de maatschappij. Die robots kunnen daar niet voor zorgen.

Hoeren lossen zulke problemen ook niet op, en die zijn al zeker 3000 jaar beschikbaar.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fokpop op 05-05-2018 22:38:55 ]
pi_178960514
Dit probleem lost zich vanzelf op: de westerse maatschappij sterft vanzelf uit, o.a. door de seksuele revolutie. De vervangende maatschappij zal niet gestoeld zijn op een vrije seksuele moraal.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 22:21:56 #9
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178961011
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 22:00 schreef oranjevogel1 het volgende:
Dit probleem lost zich vanzelf op: de westerse maatschappij sterft vanzelf uit, o.a. door de seksuele revolutie. De vervangende maatschappij zal niet gestoeld zijn op een vrije seksuele moraal.
Niemand zal betwisten dat de islamisering van het Westen ook voordelen heeft :{.
pi_178961394
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:22 schreef Fokpop het volgende:
Ik denk niet dat die robots de problemen van die gefrustreerde internetmaagden oplossen. Ze zullen best seks willen maar wat ze echt missen is een relatie: geborgenheid, wederzijdse zorg, liefde, een toekomstperspectief, een knuffel, door iemand gewild worden, het gevoel volwaardig deel uit te maken van de maatschappij.
En iemand die het huishouden doet.
pi_178962908
Wat een tyfus onzin dit zeg :')
pi_178963011
Ik zie niet goed hoe incels dingen afdwingen bij de overheid of het grote publiek. Het is een klein clubje mannen die deze problemen heeft in NL.
Ze roepen wat op anonieme forums. Hebben geen invloed.
Ze drinken een glas. En doen een plas. En alles blijft zoals het was.
pi_178963594
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 22:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Niemand zal betwisten dat de islamisering van het Westen ook voordelen heeft :{.
8)7
  zondag 6 mei 2018 @ 00:34:11 #14
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178963626
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 23:53 schreef Black_Baron het volgende:
Ik zie niet goed hoe incels dingen afdwingen bij de overheid of het grote publiek. Het is een klein clubje mannen die deze problemen heeft in NL.
Ze roepen wat op anonieme forums. Hebben geen invloed.
Ze drinken een glas. En doen een plas. En alles blijft zoals het was.
Tot er een nieuwe Elliot Rodger opstaat hier in NL.

Als je echt van mening bent dat seks altijd tot je beschikking moet staan zoals TS dat al in meerdere topics heeft gezegd, dan hoor je in een gesticht thuis.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
  zondag 6 mei 2018 @ 10:20:59 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966067
Ben je geen MGTOW-er meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_178966115
Het probleem van incels is dat hun standaarden te hoog zijn. Je moet gewoon neuken op je eigen niveau, wil je een stapje hoger dan zul je jezelf moeten verbeteren. Zo simpel is het nu eenmaal, als je een dikke kerel bent zonder sociale skills dan zoek je een dikke meid. Wil je iets beters dan is de sportschool een goed begin.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:25:08 #17
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966132
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 00:34 schreef aeque het volgende:

[..]

Tot er een nieuwe Elliot Rodger opstaat hier in NL.

Als je echt van mening bent dat seks altijd tot je beschikking moet staan zoals TS dat al in meerdere topics heeft gezegd, dan hoor je in een gesticht thuis.
Zoals TS het wil is idd niet gezond :{.

Hij kan heus wel seks krijgen, hij moet er alleen voor betalen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 mei 2018 @ 10:26:33 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966152
Nou ik vind niet dat het antwoord moet zijn subsidie voor seksrobots.

Maar er jongemannen mogen wel meer training en advies krijgen over hoe ze een vrouw moet versieren en het hof maken.

En vrouwen mogen ook wel meer informatie krijgen over het feit dat omdat niet alleen een man die superknap, getalenteerd en zelfverzekerd is, een goede partner kan zijn. Veels te veel vrouwen die verkeerde mannen kiezen en uiteindelijk alleen blijven, omdat ze te kieskeurig zijn en vooral voor narcistische mannen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 mei 2018 @ 10:27:17 #19
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966160
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:

Maar er jongemannen mogen wel meer training en advies krijgen over hoe ze een vrouw moet versieren en het hof maken.

En vrouwen mogen ook wel meer informatie krijgen over het feit dat omdat niet alleen een man die superknap, getalenteerd en zelfverzekerd is, een goede partner kan zijn. Veels te veel vrouwen die verkeerde mannen kiezen en uiteindelijk alleen blijven, omdat ze te kieskeurig zijn en vooral voor narcistische mannen.
Volgens mij is dat laatste echt onzin :).
  zondag 6 mei 2018 @ 10:28:50 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966179
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:

Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.
Maar ik geloof niet dat hij het bedoelt zoals het staat geschreven.
pi_178966186
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:30:47 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966201
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.
Zo las ik t ook maar en reageerde er ook zo op :P.
pi_178966202
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Jep, sowieso is het raar om te stellen dat vrouwen "verkeerde mannen" kiezen terwijl het andersom net zo goed voor komt.
De vrouw heeft in een relatie vaak meer macht dan een man.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:31:39 #24
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966221
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En wat is verkeerd? Ik vind het zo raar te stellen dat er alleen maar verkeerde keuzes worden gemaakt door een vrouw.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:32:09 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966227
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:30 schreef Chivaz het volgende:
Boehoehoe!
  zondag 6 mei 2018 @ 10:33:04 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966242
quote:

[..]

Macht? Als je je relatie baseert op wie de macht heeft dan gaat er iets goed mis.
pi_178966245
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

En wat is verkeerd? Ik vind het zo raar te stellen dat er alleen maar verkeerde keuzes worden gemaakt door een vrouw.
Vandaar ook dat gedeelte tussen aanhalingstekens gezet. Is ook allemaal subjectief. Ik heb in mijn leven ook de toenadering tot de "verkeerde" vrouwen gezocht. Maar dat blijkt pas achteraf.
pi_178966258
quote:

[..]

Die moet je me even uitleggen. Ik herken dit namelijk niet.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:34:27 #29
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966259
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vandaar ook dat gedeelte tussen aanhalingstekens gezet. Is ook allemaal subjectief. Ik heb in mijn leven ook de toenadering tot de "verkeerde" vrouwen gezocht. Maar dat blijkt pas achteraf.
Ik bedoelde het idd als aanvullig :Y.
pi_178966266
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Boehoehoe!
Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.
Mannen zijn wat dat betreft heel triest, bied ze sex aan en wij mannen happen gelijk.
Als man zijnde kun je niet zomaar op een vrouw afstappen en verwachten dat je een date hebt, laat staan dat je direct sex hebt.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:35:26 #31
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966279
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.
Mannen zijn wat dat betreft heel triest, bied ze sex aan en wij mannen happen gelijk.
Als man zijnde kun je niet zomaar op een vrouw afstappen en verwachten dat je een date hebt, laat staan dat je direct sex hebt.
Je had t toch over macht in een relatie :?.
pi_178966283
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Macht? Als je je relatie baseert op wie de macht heeft dan gaat er iets goed mis.
Ik zeg niet dat de relatie gebasseerd is op macht, ik zeg dat een vrouw meer macht heeft in een relatie.
pi_178966318
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Eh, spreek voor jezelf. :{

Je kunt ook gewoon nee zeggen tegen een vrouw die je zelf niet zo ziet zitten. Daar worden ze niet boos of raar om in mijn ervaring hoor.
pi_178966337
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je had t toch over macht in een relatie :?.
Wat ik aanhaalde is een voorbeeldje van de macht van vrouwen over mannen.
Een relatie is natuurlijk wat anders dan een scharrel regelen maar het principe blijft hetzelfde.
Een vrouw heeft vaak meer opties dan een man en er zijn vrouwen die daar misbruik van maken.
Ik las ergens dat de meeste scheidingen worden aangevraagd door vrouwen, dat zegt wel iets over de verhoudingen tussen man en vrouw.
pi_178966347
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:38 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Eh, spreek voor jezelf. :{

Je kunt ook gewoon nee zeggen tegen een vrouw die je zelf niet zo ziet zitten. Daar worden ze niet boos of raar om in mijn ervaring hoor.
Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?
pi_178966381
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?
Geen idee. Los daarvan, dan ligt dat toch echt aan/bij de man, niet de vrouw.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:42:46 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966394
quote:

[..]

Wat ik aanhaalde is een voorbeeldje van de macht van vrouwen over mannen.
Een relatie is natuurlijk wat anders dan een scharrel regelen maar het principe blijft hetzelfde.
Een vrouw heeft vaak meer opties dan een man en er zijn vrouwen die daar misbruik van maken.
Ik las ergens dat de meeste scheidingen worden aangevraagd door vrouwen, dat zegt wel iets over de verhoudingen tussen man en vrouw.
Ja wat zegt dat dan precies?

Volgens mij zoek je nu gewoon dingen om maar een punt te maken. Ik heb nooit het idee gehad dat ik meer 'macht' heb dan de man, ook ik ben afgewezen. Hell ik ben al jaren single en dat is niet omdat ik dat zo graag wil :').
  zondag 6 mei 2018 @ 10:45:44 #38
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966430
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.

Maar ik las bijvoorbeeld dat veel vrouwen alleen 15% van de mannen GEMIDDELD vinden. De andere 85% vinden ze gewoon niet aantrekkelijk, zelfs walgelijk. Het is van nature zo dat vrouwen veel kieskeuriger zijn dan mannen, ook omdat ze meer risico lopen als ze de verkeerde partner kiezen.

En vrouwen krijgen vaak als ze jong zijn een verkeerde beeld van wat een ideale partner moet zijn en hoe ze behandeld dient te worden. Te veel vrouwen die wachten op een perfects prins op een witte paard, ook al zijn ze zelf niet zo speciaal.

Ik denk dat dat ook aan het veranderen is, nu vrouwen het steeds meer geemancipeerd raken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 mei 2018 @ 10:46:04 #39
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178966432
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:

Nee jij en die achterlijke ts moeten eens leren dat niet elke vrouw tot je beschikking staat. Zeker niet als je zo in het leven staat. Als je zo graag een premium insta chickie wilt scoren dan jammer joh, niet voor je weggelegd.
Plus dat een vrouw misschien ook wel haar wensen heeft als het aankomt op een partner en geloof mij dat is echt niet altijd superknap getalenteerd, etc.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:48:35 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966465
quote:

Spoken like a true virgin. Ik zal Hanna Tokkie even voor je regelen, ze ligt over een uurtje klaar.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:48:53 #41
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178966473
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.

Maar ik las bijvoorbeeld dat veel vrouwen alleen 15% van de mannen GEMIDDELD vinden. De andere 85% vinden ze gewoon niet aantrekkelijk, zelfs walgelijk. Het is van nature zo dat vrouwen veel kieskeuriger zijn dan mannen, ook omdat ze meer risico lopen als ze de verkeerde partner kiezen.

En vrouwen krijgen vaak als ze jong zijn een verkeerde beeld van wat een ideale partner moet zijn en hoe ze behandeld dient te worden. Te veel vrouwen die wachten op een perfects prins op een witte paard, ook al zijn ze zelf niet zo speciaal.

Ik denk dat dat ook aan het veranderen is, nu vrouwen het steeds meer geemancipeerd raken.
Dat jij zo'n geilneef bent die op elke vrouw wel een kunstje kan betekent nog niet dat zij die mening met je hoeven te delen. Het zijn mensen en behandel ze dan ook zo in plaats van als een voorwerp wat maar 'normaal' moet doen omdat hun 'normaal' niet in jouw straatje past.
pi_178966543
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Water bij de wijn doen is natuurlijk alleen voor de vrouwen, jij mag wel je eisenlijstje behouden zeker?
  zondag 6 mei 2018 @ 10:55:39 #43
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966604
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:46 schreef aeque het volgende:

[..]

Nee jij en die achterlijke ts moeten eens leren dat niet elke vrouw tot je beschikking staat. Zeker niet als je zo in het leven staat. Als je zo graag een premium insta chickie wilt scoren dan jammer joh, niet voor je weggelegd.
Plus dat een vrouw misschien ook wel haar wensen heeft als het aankomt op een partner en geloof mij dat is echt niet altijd superknap getalenteerd, etc.
Nou het is mij altijd gelukt om knappe vriendinnen te krijgen hoor. Ook nu is er een bijzonder knappe meisje die smoorverliefd op me is.

Verder is het niet mijn bedoeling om vrouwen te beledigen of te insinueren dat vrouwen niet zelf hun keuzes kunnen maken.

Maar er is gewoon iets mis met hoe het nu werkt. Bijvoorbeeld in Japan zijn meer dan dertig percent van de mannen en vrouwen boven de dertig nog maagd. Er is gewoon iets in de hypermoderne en stressvolle maatschappij waardoor veel mannen en vrouwen het gewoon niet lukt om een partner te vinden.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:58:10 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966637
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou het is mij altijd gelukt om knappe vriendinnen te krijgen hoor. Ook nu is er een bijzonder knappe meisje die smoorverliefd op me is.

Verder is het niet mijn bedoeling om vrouwen te beledigen of te insinueren dat vrouwen niet zelf hun keuzes kunnen maken.

Maar er is gewoon iets mis met hoe het nu werkt. Bijvoorbeeld in Japan zijn meer dan dertig percent van de mannen en vrouwen boven de dertig nog maagd. Er is gewoon iets in de hypermoderne en stressvolle maatschappij waardoor veel mannen en vrouwen het gewoon niet lukt om een partner te vinden.
Nou dat doe je wel.
pi_178966647
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja wat zegt dat dan precies?

Volgens mij zoek je nu gewoon dingen om maar een punt te maken. Ik heb nooit het idee gehad dat ik meer 'macht' heb dan de man, ook ik ben afgewezen. Hell ik ben al jaren single en dat is niet omdat ik dat zo graag wil :').
Is dat zo? Wil je mij nu serieus vertellen als je wat leuk naar een man lacht dat hij je afkeurend aankijkt?
Wil je mij nu serieus gaan vertellen dat als je naar een café gaat je totaal geen aanspraak krijgt van mannen?
Of leg je de standaard zo hoog dat je boven je eigen niveau een man probeert te krijgen maar dat dat stelselmatig mislukt.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:59:02 #46
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966655
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef aeque het volgende:

[..]

Dat jij zo'n geilneef bent die op elke vrouw wel een kunstje kan betekent nog niet dat zij die mening met je hoeven te delen. Het zijn mensen en behandel ze dan ook zo in plaats van als een voorwerp wat maar 'normaal' moet doen omdat hun 'normaal' niet in jouw straatje past.
Je reageert overdreven boos en gemeen op me. Ik ben geen geilneef die elke vrouw neukt die hij kan. Ik heb standaarden. Ik geef gewoon een mening, en ik vind sowieso dat veel mannen gewoon bijzonder onaantrekkelijk of acceptabel zijn voor de meeste vrouwen. Ik leg niet alleen de schuld bij vrouwen, dit is een probleem van zowel mannen als vrouwen. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op wat ik heb gelezen over dit onderwerp.
pi_178966664
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Spoken like a true virgin. Ik zal Hanna Tokkie even voor je regelen, ze ligt over een uurtje klaar.
A true virgin met een zoon van 8 jaar.
  zondag 6 mei 2018 @ 10:59:59 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966676
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Is dat zo? Wil je mij nu serieus vertellen als je wat leuk naar een man lacht dat hij je afkeurend aankijkt?
Wil je mij nu serieus gaan vertellen dat als je naar een café gaat je totaal geen aanspraak krijgt van mannen?
Of leg je de standaard zo hoog dat je boven je eigen niveau een man probeert te krijgen maar dat dat stelselmatig mislukt.
Dat beweer ik niet. Lezen.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:00:01 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_178966678
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Chivaz het volgende:

A true virgin met een zoon van 8 jaar.
Ik zou me dus eens achter mijn oren krabben ...
pi_178966734
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet. Lezen.
Je beweert net dat je onvrijwillig jarenlang single bent.
Ik zeg dat het een keuze is, misschien doe je het onbewust maar je hoeft echt niet jarenlang single te zijn als je dat niet wilt.
pi_178966749
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zou me dus eens achter mijn oren krabben ...
-1 erg matige diss.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:05:27 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966770
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou dat doe je wel.
Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.

Maar er is wel iets gaande waardoor te veel mannen en vrouwen moeite hebben bij het vinden van een geschikte partner.

En ik vind ook dat de “struggles” van incels wordt gebagatelliseert. Deze mannen worden afgeschildert als vervelende losers die niks waard zijn en mogen afsterven. Hun argumenten en problemen worden totaal niet serieus genomen en dat ze eronder lijden ook niet. Terwijl ik vind dat we best een poging mogen doen om een hun standpunt en ervaring serieus te nemen.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:07:02 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966803
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik zeg dat het een keuze is, misschien doe je het onbewust maar je hoeft echt niet jarenlang single te zijn als je dat niet wilt.
Dat hoeft ook niet. Maar ik hoef ook niet te settelen voor iemand die niet bij me past of waar ik het niet warm van krijg.

Overigens is het wel vrijwillig, want ik kies ervoor omdat ik dus niet wil settelen voor iemand die ik niet leuk genoeg vind. Er zijn genoeg mannen die hetzelfde doen. En terecht.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:08:08 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966816
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.

Maar er is wel iets gaande waardoor te veel mannen en vrouwen moeite hebben bij het vinden van een geschikte partner.

En ik vind ook dat de “struggles” van incels wordt gebagatelliseert. Deze mannen worden afgeschildert als vervelende losers die niks waard zijn en mogen afsterven. Hun argumenten en problemen worden totaal niet serieus genomen en dat ze eronder lijden ook niet. Terwijl ik vind dat we best een poging mogen doen om een hun standpunt en ervaring serieus te nemen.
Als dat standpunt ook een stuk hand in eigen boezem steken is wel.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:09:44 #55
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_178966832
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je reageert overdreven boos en gemeen op me. Ik ben geen geilneef die elke vrouw neukt die hij kan. Ik heb standaarden. Ik geef gewoon een mening, en ik vind sowieso dat veel mannen gewoon bijzonder onaantrekkelijk of acceptabel zijn voor de meeste vrouwen. Ik leg niet alleen de schuld bij vrouwen, dit is een probleem van zowel mannen als vrouwen. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op wat ik heb gelezen over dit onderwerp.
Ja omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt. Mensen hebben hun eigen wil en daar doen ze mee wat ze willen. Als je het nou over de verharding van de samenleving had gehad was ik het volledig met je eens geweest dat de maatschappij daar best wat in mag veranderen. Maar de keuze van een partner? Dear god, ga wat beters doen met je leven.

quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is een keuze en die maakt ze. Ofwel, van een onvrijwillig single zijn is al geen sprake. Dat jij met de eerste de beste bent gesettled betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.

quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:05 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Als je er tegenaan kijkt zoals de incels dat doen, dan ja, zijn het vervelende losers. Er zal vast een achterliggend probleem zijn maar ze verpesten het (wederom) voor zichzelf door zich op een dusdanige manier op te stellen dat je ze al niet meer serieus kunt nemen. Dus nee, voor dat soort idioten ga ik echt geen poging wagen om ze serieus te nemen.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:10:00 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966837
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als dat standpunt ook een stuk hand in eigen boezem steken is wel.
Wat bedoel je daarmee? Ik snap het niet precies.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:10:53 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_178966845
quote:
dat de sociale normen over aantrekkelijkheid moeten veranderen, zodat seks meer gelijk wordt verdeeld;
Dat zijn dezelfde gekkies die vinden dat ik een man die zichzelf een vrouw noemt ook aantrekkelijk moet vinden zeker. Doe ik dat niet dan zit ik fout!
pi_178966855
Denk dat mensen toch wel een enorm zelf de vinger in de pap hebben in het vrijgezel zijn ja of te nee.
pi_178966865
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:07 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet. Maar ik hoef ook niet te settelen voor iemand die niet bij me past of waar ik het niet warm van krijg.

Overigens is het wel vrijwillig, want ik kies ervoor omdat ik dus niet wil settelen voor iemand die ik niet leuk genoeg vind. Er zijn genoeg mannen die hetzelfde doen. En terecht.
Dus wat ik opmaak uit jou post is dus dat je behoorlijk kieskeurig bent.
Aan de ene kant een goede zaak als je op zoek bent naar een partner voor het leven. Aan de andere kant duw je een hoop mannen weg die toch geschikt waren maar je hebt ze toch afgewezen op redenen die misschien niet erg relevant waren.
pi_178966896
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef aeque het volgende:

Het is een keuze en die maakt ze. Ofwel, van een onvrijwillig single zijn is al geen sprake. Dat jij met de eerste de beste bent gesettled betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.

Zijn die stropoppen nu echt nodig om je punt te maken?
pi_178966911
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Aan de ene kant een goede zaak als je op zoek bent naar een partner voor het leven. Aan de andere kant duw je een hoop mannen weg die toch geschikt waren maar je hebt ze toch afgewezen op redenen die misschien niet erg relevant waren.
Hoezo moet een vrouw (Samzz in dit voobeeld) in dit geval genoegen nemen met iemand die niet voldoet aan wat zij zoekt dan? :?

Dat doe je als man toch evengoed niet?
  zondag 6 mei 2018 @ 11:16:32 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966922
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee? Ik snap het niet precies.
Erkennen dat je zelf onderdeel van het probleem bent. Dat is nogal lastig voor incels.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:17:11 #63
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966931
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef aeque het volgende:

[..]

Ja omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt. Mensen hebben hun eigen wil en daar doen ze mee wat ze willen. Als je het nou over de verharding van de samenleving had gehad was ik het volledig met je eens geweest dat de maatschappij daar best wat in mag veranderen. Maar de keuze van een partner? Dear god, ga wat beters doen met je leven.

[..]

[..]

Als je er tegenaan kijkt zoals de incels dat doen, dan ja, zijn het vervelende losers. Er zal vast een achterliggend probleem zijn maar ze verpesten het (wederom) voor zichzelf door zich op een dusdanige manier op te stellen dat je ze al niet meer serieus kunt nemen. Dus nee, voor dat soort idioten ga ik echt geen poging wagen om ze serieus te nemen.
Fuck jou. Ik reageer beleeft op je, misschien verwoord ik het verkeerd maar je hoeft echt niet zo boos en achterlijk te reageren. Probeer beschaaft te blijven, want dat ben ik ook jegens jou.

Verder noem je het zelf al. Er is sprake van verharding van de maatschappij en er is een achterliggende probleem. De incels zijn gewoon niet capabel genoeg om wat ze tegen aan lopen te verwoorden op een manier dat het respect krijgt van anderen. Maar er is dus een grote achterliggende probleem waardoor een relatief grote groep mannen ongewenst single zijn en niet alleen dat, ze voelen zich geisoleerd en afgewezen door de maatschappij. Hierdoor hebben ze vaak last van depressies, eenzaamheid en andere negatieve emotionele pijn. Wat mij betreft mag dat best serieus genomen worden.
pi_178966941
quote:

[..]

Kieskeurigheid komt niet per se van een kant natuurlijk. Als jij wil settelen voor iemand waarbij de klik er net niet is, maar diegene wil dat niet, heb je nog niks.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:17:28 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966947
quote:

[..]

Als jij mijn berichten zo wil uitleggen (behoorlijk kieskeurig zijn), dan zijn we klaar met discussiëren.

Daarnaast vergeet je dat ik ook vermeld heb dat ik ook afgewezen word. That's life.
pi_178966969
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:15 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Hoezo moet een vrouw (Samzz in dit voobeeld) in dit geval genoegen nemen met iemand die niet voldoet aan wat zij zoekt dan? :?

Dat doe je als man toch evengoed niet?
Ik jaag niet op perfectie, ik heb nog nooit een vrouw gehad waar ik alles perfect aan is.
De een is wat minder in bed en de ander is wat minder in het huishouden om maar een voorbeeldje te noemen.
Wat ik vaak merk bij vrouwen is dat ze mannen afwijzen om de meest pietlullige redenen.
Hij werkt in de bouw en daarom kan ik niet met hem gaan.
Hij heeft toen hij dronken was iets vervelends gezegd over een vriendin en daarom.....
Een man is wat dat betreft een stuk coulanter dan een vrouw.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:20:30 #67
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178966983
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik jaag niet op perfectie, ik heb nog nooit een vrouw gehad waar ik alles perfect aan is.
De een is wat minder in bed en de ander is wat minder in het huishouden om maar een voorbeeldje te noemen.
Wat ik vaak merk bij vrouwen is dat ze mannen afwijzen om de meest pietlullige redenen.
Hij heeft toen hij dronken was iets vervelends gezegd over een vriendin en daarom.....
Oh dus je projecteert je eigen ervaringen op mijn posts...

Assumption is the mother of all fuckups, Chivaz.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:21:31 #68
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178966999
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Erkennen dat je zelf onderdeel van het probleem bent. Dat is nogal lastig voor incels.
Uiteraard zijn ze zelf onderdeel van het probleem. Maar in plaats van hen uitkotsen en vernederen, kunnen we proberen te begrijpen waardoor ze dit probleem ervaren en wat eraan gedaan kan worden om hen vooruit te helpen.

Niet elke incel is een Elliot Rodger. Er zullen vast wel sympathieke nerds er tussen zijn die vanwege complexe bio-psycho-sociale factoren het moeilijk hebben in het leven waardoor ze eenzaam en geisoleerd voelen in de maatschappij.
pi_178967006
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Kieskeurigheid komt niet per se van een kant natuurlijk. Als jij wil settelen voor iemand waarbij de klik er net niet is, maar diegene wil dat niet, heb je nog niks.
Helemaal mee eens, maar dat proces hoeft natuurlijk geen jaren te duren.
Tenzij je zelf een wat moeilijk persoon bent.
pi_178967011
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:19 schreef Chivaz het volgende:

[..]

"Ze heeft te kleine tieten"
"Ze wilde niet neuken op de 1e date"

Nee inderdaad, wij mannen zijn echt stukken coulanter :')

Als je alleen in dit soort extreme (onterechte) generalisaties kan denken dan heeft zoals Samzz zegt discussie helaas geen zin nee.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:22:50 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967023
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteraard zijn ze zelf onderdeel van het probleem. Maar in plaats van hen uitkotsen en vernederen, kunnen we proberen te begrijpen waardoor ze dit probleem ervaren en wat eraan gedaan kan worden om hen vooruit te helpen.

Niet elke incel is een Elliot Rodger. Er zullen vast wel sympathieke nerds er tussen zijn die vanwege complexe bio-psycho-sociale factoren het moeilijk hebben in het leven waardoor ze eenzaam en geisoleerd voelen in de maatschappij.
Ik wil best begrip hebben voor iemand die ook de hand in eigen boezem steekt. Ik heb geen begrip voor iemand die de schuld van het onrecht dat hij ervaart volledig buiten zichzelf legt.
pi_178967051
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh dus je projecteert je eigen ervaringen op mijn posts...

Assumption is the mother of all fuckups, Chivaz.
Hoe kun je anders over relaties praten als je niet aan je eigen ervaringen kan refereren?
Maar ik sta open voor jou verhaal waarom het niet lukt.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:25:26 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967079
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoe kun je anders over relaties praten als je niet aan je eigen ervaringen kan refereren?
Maar ik sta open voor jou verhaal waarom het niet lukt.
Beetje laat ;). Het eerste wat je deed is er maar van uit gaan dat ik te kieskeurig ben.
pi_178967100
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

"Ze heeft te kleine tieten"
"Ze wilde niet neuken op de 1e date"

Nee inderdaad, wij mannen zijn echt stukken coulanter :')

[/quote]Ja dat gebeurt zeker, er zijn ook Chinezen die langer worden dan 2 meter.
Het is een feit dat het andersom minder vaak voorkomt.
Ga eens een keer met een leuke vrouw stappen en kijk eens wie er meer aanspraak krijgt.
pi_178967119
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beetje laat ;). Het eerste wat je deed is er maar van uit gaan dat ik te kieskeurig ben.
Is toch geen vreemde aanname als je zelf zegt dat je jarenlang vrijgezel bent.
pi_178967145
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar als een man jarenlang vrijgezel is dan ligt het ook aan de vrouwen zeker. Juist ja.
pi_178967170
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:29 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar als een man jarenlang vrijgezel is dan ligt het ook aan de vrouwen zeker. Juist ja.
Waar beweer ik dat? Als je mijn eerdere post leest zeg ik juist dat mannen die jarenlang vrijgezel zijn en gefrustreerd raken er goed aan doen om zichzelf te verbeteren.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:35:01 #78
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178967224
Seks is een recht, geen plicht.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 11:37:06 #79
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967246
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil best begrip hebben voor iemand die ook de hand in eigen boezem steekt. Ik heb geen begrip voor iemand die de schuld van het onrecht dat hij ervaart volledig buiten zichzelf legt.
Maar is het dan zo dat elke incel niet inziet dat een deel van hun probleem bij zichzelf liggen? Elliot Rodger had dat zeker.

Maar ik denk dat er genoeg “incel” mannen zijn die ook door hebben dat ze niet aantrekkelijk of sociaal capabel zijn om een vriendin te scoren. Maar misschien hebben ze ook een punt dat de maatschappij veels te hard is geworden en misschien is veel van de redenen waardoor het niet lukt buiten hun controle.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:37:45 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967260
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:35 schreef Kamina het volgende:
Seks is een recht, geen plicht.
Niemand die dat beweert.
pi_178967280
Ach als je als man wil, kun je overal wel seks krijgen, kost dan wel wat maar dan heb je wel seks.
Je kan geen relatie afdwingen, je kan een vrouw niet dwingen om je leuk te vinden.
Daarbij hoe 'verkoop' je jezelf. Ben wel op date geweest en toen ik de date in kwestie zag vond ik het spontaan niet zo vreemd dat hij al enige tijd vrijgezel was. Het gebit zag er niet zo geweldig uit.
pi_178967305
Ik snap de term incel sowieso niet. Dat zijn gewoon vrijgezellen die actief zoeken naar een relatie toch? Als je puur kijkt naar wat er nu echt staat?

Waarom moet daar ineens zo'n apart label aan worden gehangen?
  zondag 6 mei 2018 @ 11:40:22 #83
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178967313
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Niemand die dat beweert.
Dat suggereert men wel door te stellen dat de hele samenleving zich maar moet aanpassen voor de kansarme onaantrekkelijke knapen.
1 + 1 = blauw
pi_178967330
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ach als je als man wil, kun je overal wel seks krijgen, kost dan wel wat maar dan heb je wel seks.
Je kan geen relatie afdwingen, je kan een vrouw niet dwingen om je leuk te vinden.
Daarbij hoe 'verkoop' je jezelf. Ben wel op date geweest en toen ik de date in kwestie zag vond ik het spontaan niet zo vreemd dat hij al enige tijd vrijgezel was. Het gebit zag er niet zo geweldig uit.
En net alsof er geen vrouwen zijn die soms op lust ipv liefde handelen.

Dat beeld alsof vrouwen tere bloempjes zijn is ook onterecht. En imho erg denigrerend.
pi_178967368
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:41 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En net alsof er geen vrouwen zijn die soms op lust ipv liefde handelen.

Dat beeld alsof vrouwen tere bloempjes zijn is ook onterecht. En imho erg denigrerend.
Dat zeg ik niet, maar hier hebben we het over mannen, vrijgezelle mannen
  zondag 6 mei 2018 @ 11:43:31 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178967387
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:27 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Jawel. Want je negeert het deel waar ik zeg dat ik ook afgewezen word.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:43:40 #87
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178967395
De wereld is nu eenmaal niet eerlijk. Er moet geselecteerd worden, en dat doen wij aapjes door ons als man aan te bieden aan de vrouw. Die maakt vervolgens de keuze, de man veel minder. Zo is natoer.
pi_178967476
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar hier hebben we het over mannen, vrijgezelle mannen
Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei, want ik deel je mening.
pi_178967500
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik bedoelde het als aanvulling op wat jij zei, want ik deel je mening.
Dan begreep ik het verkeerd. Mijn excuus
  zondag 6 mei 2018 @ 11:50:47 #90
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967544
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:40 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat suggereert men wel door te stellen dat de hele samenleving zich maar moet aanpassen voor de kansarme onaantrekkelijke knapen.
Nee hoor. Dat maak jij daarvan.

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
pi_178967562
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan begreep ik het verkeerd. Mijn excuus
Geen excuses nodig, het stond er wat krom van mijn kant.

Maar gaat het bij incels alleen om de seks, om een relatie in het algemeen of om beiden?

Vind de term nogal ambigue.
pi_178967576
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
Nou dan vinden we het allemaal heel erg voor ze, probleem opgelost.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:52:38 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967580
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:40 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik snap de term incel sowieso niet. Dat zijn gewoon vrijgezellen die actief zoeken naar een relatie toch? Als je puur kijkt naar wat er nu echt staat?

Waarom moet daar ineens zo'n apart label aan worden gehangen?
Bij incel denk ik vooral aan zielige nerdy mannen die veel gepest en buitengesloten worden omdat ze anders zijn dan gemiddeld.
pi_178967595
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen medelijden/empathie moeten hebben met/voor mensen die vrijgezel-en-op-zoek? Die stellingname snap ik gewoon niet.
  zondag 6 mei 2018 @ 11:55:34 #95
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967632
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou dan vinden we het allemaal heel erg voor ze, probleem opgelost.
Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?

Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
pi_178967669
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?

Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
Waarom moet er meteen iets "mis" zijn met mensen als ze niet in een relatie zitten? :?

Ze hebben dan nog niet de persoon gevonden die met ze matcht. Dat gebeurt nu eenmaal.
pi_178967671
quote:
7s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Geen excuses nodig, het stond er wat krom van mijn kant.

Maar gaat het bij incels alleen om de seks, om een relatie in het algemeen of om beiden?

Vind de term nogal ambigue.
Ik denk beiden, sommige mannen ( uiteraard ook vrouwen ) zijn gewoon niet aantrekkelijk, dat kan door uiterlijk komen, persoonlijke verzorging of gewoon een vreselijk karaker ( die laatste heeft nog kans dat iemand ze gaat proberen te 'redden') Dat is gewoon de natuur. We zoeken gewoon de beste partner voor onszelf. Soms zijn mensen dat automatisch niet en soms worden ze niet langer aantrekkelijk, door bv drank/drugs gebruik, verwaarlozing van lichaam of verandering van interesses/persoon
  zondag 6 mei 2018 @ 11:58:42 #98
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967685
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:53 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom zouden mensen medelijden/empathie moeten hebben met/voor mensen die vrijgezel-en-op-zoek? Die stellingname snap ik gewoon niet.
Nou deze mannen hebben duidelijk een grotere probleem. Ze zijn niet de typische man die op zoek zijn.

Deze mannen hebben last van chronische depressies, lage eigenwaarde, geen zelfvertrouwen en voelen zich uitgekotst door vrouwen en de maatschappij. Hoe komt dat? Waar ligt het aan?
  zondag 6 mei 2018 @ 12:00:01 #99
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178967708
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:57 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Waarom moet er meteen iets "mis" zijn met mensen als ze niet in een relatie zitten? :?

Ze hebben dan nog niet de persoon gevonden die met ze matcht. Dat gebeurt nu eenmaal.
Nou de incels zijn dus mensen die ervan overtuigd zijn dat geen vrouw hun willen. Het zijn niet normale mannen die gewoon even single zijn en nog niet de juiste hebben gevonden. Er is een verschillende.
pi_178967723
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:58 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou deze mannen hebben duidelijk een grotere probleem. Ze zijn niet de typische man die op zoek zijn.

Deze mannen hebben last van chronische depressies, lage eigenwaarde, geen zelfvertrouwen en voelen zich uitgekotst door vrouwen en de maatschappij. Hoe komt dat? Waar ligt het aan?
De enige die invloed heeft op zijn/haar psyche is die persoon zelf. De schuld bij anderen zoeken is echt afschuifgedrag.

En misschien kan therapie bij mensen dan wel helpen om ze weer op de rit te krijgen. Maar dat ligt niet aan de andere sekse.
  zondag 6 mei 2018 @ 12:01:40 #101
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_178967735
quote:
5s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:20 schreef Copycat het volgende:
Ben je geen MGTOW-er meer?
Daar past een seksrobot prima bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')