Je had t toch over macht in een relatiequote:Op zondag 6 mei 2018 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.
Mannen zijn wat dat betreft heel triest, bied ze sex aan en wij mannen happen gelijk.
Als man zijnde kun je niet zomaar op een vrouw afstappen en verwachten dat je een date hebt, laat staan dat je direct sex hebt.
Ik zeg niet dat de relatie gebasseerd is op macht, ik zeg dat een vrouw meer macht heeft in een relatie.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Macht? Als je je relatie baseert op wie de macht heeft dan gaat er iets goed mis.
Eh, spreek voor jezelf.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het is een feit, het is voor een vrouw veel makkelijker om een partner te vinden dan andersom.
Mannen zijn wat dat betreft heel triest, bied ze sex aan en wij mannen happen gelijk.
Als man zijnde kun je niet zomaar op een vrouw afstappen en verwachten dat je een date hebt, laat staan dat je direct sex hebt.
Wat ik aanhaalde is een voorbeeldje van de macht van vrouwen over mannen.quote:
Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:38 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Eh, spreek voor jezelf.
Je kunt ook gewoon nee zeggen tegen een vrouw die je zelf niet zo ziet zitten. Daar worden ze niet boos of raar om in mijn ervaring hoor.
Geen idee. Los daarvan, dan ligt dat toch echt aan/bij de man, niet de vrouw.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?
Ja wat zegt dat dan precies?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat ik aanhaalde is een voorbeeldje van de macht van vrouwen over mannen.
Een relatie is natuurlijk wat anders dan een scharrel regelen maar het principe blijft hetzelfde.
Een vrouw heeft vaak meer opties dan een man en er zijn vrouwen die daar misbruik van maken.
Ik las ergens dat de meeste scheidingen worden aangevraagd door vrouwen, dat zegt wel iets over de verhoudingen tussen man en vrouw.
Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik geloof wel dat alleenstaande, narcistische mannen veel vrouwen te kieskeurig vinden.
Maar ik geloof niet dat hij het bedoelt zoals het staat geschreven.
Nee jij en die achterlijke ts moeten eens leren dat niet elke vrouw tot je beschikking staat. Zeker niet als je zo in het leven staat. Als je zo graag een premium insta chickie wilt scoren dan jammer joh, niet voor je weggelegd.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ik vind niet dat het antwoord moet zijn subsidie voor seksrobots.
Maar er jongemannen mogen wel meer training en advies krijgen over hoe ze een vrouw moet versieren en het hof maken.
En vrouwen mogen ook wel meer informatie krijgen over het feit dat omdat niet alleen een man die superknap, getalenteerd en zelfverzekerd is, een goede partner kan zijn. Veels te veel vrouwen die verkeerde mannen kiezen en uiteindelijk alleen blijven, omdat ze te kieskeurig zijn en vooral voor narcistische mannen.
Spoken like a true virgin. Ik zal Hanna Tokkie even voor je regelen, ze ligt over een uurtje klaar.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:39 schreef Chivaz het volgende:
Tuurlijk kun je nee zeggen, maar van de 10 mannen hoeveel zeggen er uit principe nee tegen een makkelijke wip?
Dat jij zo'n geilneef bent die op elke vrouw wel een kunstje kan betekent nog niet dat zij die mening met je hoeven te delen. Het zijn mensen en behandel ze dan ook zo in plaats van als een voorwerp wat maar 'normaal' moet doen omdat hun 'normaal' niet in jouw straatje past.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.
Maar ik las bijvoorbeeld dat veel vrouwen alleen 15% van de mannen GEMIDDELD vinden. De andere 85% vinden ze gewoon niet aantrekkelijk, zelfs walgelijk. Het is van nature zo dat vrouwen veel kieskeuriger zijn dan mannen, ook omdat ze meer risico lopen als ze de verkeerde partner kiezen.
En vrouwen krijgen vaak als ze jong zijn een verkeerde beeld van wat een ideale partner moet zijn en hoe ze behandeld dient te worden. Te veel vrouwen die wachten op een perfects prins op een witte paard, ook al zijn ze zelf niet zo speciaal.
Ik denk dat dat ook aan het veranderen is, nu vrouwen het steeds meer geemancipeerd raken.
Water bij de wijn doen is natuurlijk alleen voor de vrouwen, jij mag wel je eisenlijstje behouden zeker?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Uiteraard mogen vrouwen zelf kiezen wat voor soort mannen ze leuk vinden of willen.
Maar ik las bijvoorbeeld dat veel vrouwen alleen 15% van de mannen GEMIDDELD vinden. De andere 85% vinden ze gewoon niet aantrekkelijk, zelfs walgelijk. Het is van nature zo dat vrouwen veel kieskeuriger zijn dan mannen, ook omdat ze meer risico lopen als ze de verkeerde partner kiezen.
En vrouwen krijgen vaak als ze jong zijn een verkeerde beeld van wat een ideale partner moet zijn en hoe ze behandeld dient te worden. Te veel vrouwen die wachten op een perfects prins op een witte paard, ook al zijn ze zelf niet zo speciaal.
Ik denk dat dat ook aan het veranderen is, nu vrouwen het steeds meer geemancipeerd raken.
Nou het is mij altijd gelukt om knappe vriendinnen te krijgen hoor. Ook nu is er een bijzonder knappe meisje die smoorverliefd op me is.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee jij en die achterlijke ts moeten eens leren dat niet elke vrouw tot je beschikking staat. Zeker niet als je zo in het leven staat. Als je zo graag een premium insta chickie wilt scoren dan jammer joh, niet voor je weggelegd.
Plus dat een vrouw misschien ook wel haar wensen heeft als het aankomt op een partner en geloof mij dat is echt niet altijd superknap getalenteerd, etc.
Nou dat doe je wel.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou het is mij altijd gelukt om knappe vriendinnen te krijgen hoor. Ook nu is er een bijzonder knappe meisje die smoorverliefd op me is.
Verder is het niet mijn bedoeling om vrouwen te beledigen of te insinueren dat vrouwen niet zelf hun keuzes kunnen maken.
Maar er is gewoon iets mis met hoe het nu werkt. Bijvoorbeeld in Japan zijn meer dan dertig percent van de mannen en vrouwen boven de dertig nog maagd. Er is gewoon iets in de hypermoderne en stressvolle maatschappij waardoor veel mannen en vrouwen het gewoon niet lukt om een partner te vinden.
Is dat zo? Wil je mij nu serieus vertellen als je wat leuk naar een man lacht dat hij je afkeurend aankijkt?quote:Op zondag 6 mei 2018 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja wat zegt dat dan precies?
Volgens mij zoek je nu gewoon dingen om maar een punt te maken. Ik heb nooit het idee gehad dat ik meer 'macht' heb dan de man, ook ik ben afgewezen. Hell ik ben al jaren single en dat is niet omdat ik dat zo graag wil.
Je reageert overdreven boos en gemeen op me. Ik ben geen geilneef die elke vrouw neukt die hij kan. Ik heb standaarden. Ik geef gewoon een mening, en ik vind sowieso dat veel mannen gewoon bijzonder onaantrekkelijk of acceptabel zijn voor de meeste vrouwen. Ik leg niet alleen de schuld bij vrouwen, dit is een probleem van zowel mannen als vrouwen. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op wat ik heb gelezen over dit onderwerp.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat jij zo'n geilneef bent die op elke vrouw wel een kunstje kan betekent nog niet dat zij die mening met je hoeven te delen. Het zijn mensen en behandel ze dan ook zo in plaats van als een voorwerp wat maar 'normaal' moet doen omdat hun 'normaal' niet in jouw straatje past.
A true virgin met een zoon van 8 jaar.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spoken like a true virgin. Ik zal Hanna Tokkie even voor je regelen, ze ligt over een uurtje klaar.
Dat beweer ik niet. Lezen.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Is dat zo? Wil je mij nu serieus vertellen als je wat leuk naar een man lacht dat hij je afkeurend aankijkt?
Wil je mij nu serieus gaan vertellen dat als je naar een café gaat je totaal geen aanspraak krijgt van mannen?
Of leg je de standaard zo hoog dat je boven je eigen niveau een man probeert te krijgen maar dat dat stelselmatig mislukt.
Ik zou me dus eens achter mijn oren krabben ...quote:
Je beweert net dat je onvrijwillig jarenlang single bent.quote:
-1 erg matige diss.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou me dus eens achter mijn oren krabben ...
Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.quote:
Dat hoeft ook niet. Maar ik hoef ook niet te settelen voor iemand die niet bij me past of waar ik het niet warm van krijg.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je beweert net dat je onvrijwillig jarenlang single bent.
Ik zeg dat het een keuze is, misschien doe je het onbewust maar je hoeft echt niet jarenlang single te zijn als je dat niet wilt.
Als dat standpunt ook een stuk hand in eigen boezem steken is wel.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.
Maar er is wel iets gaande waardoor te veel mannen en vrouwen moeite hebben bij het vinden van een geschikte partner.
En ik vind ook dat de “struggles” van incels wordt gebagatelliseert. Deze mannen worden afgeschildert als vervelende losers die niks waard zijn en mogen afsterven. Hun argumenten en problemen worden totaal niet serieus genomen en dat ze eronder lijden ook niet. Terwijl ik vind dat we best een poging mogen doen om een hun standpunt en ervaring serieus te nemen.
Ja omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt. Mensen hebben hun eigen wil en daar doen ze mee wat ze willen. Als je het nou over de verharding van de samenleving had gehad was ik het volledig met je eens geweest dat de maatschappij daar best wat in mag veranderen. Maar de keuze van een partner? Dear god, ga wat beters doen met je leven.quote:Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je reageert overdreven boos en gemeen op me. Ik ben geen geilneef die elke vrouw neukt die hij kan. Ik heb standaarden. Ik geef gewoon een mening, en ik vind sowieso dat veel mannen gewoon bijzonder onaantrekkelijk of acceptabel zijn voor de meeste vrouwen. Ik leg niet alleen de schuld bij vrouwen, dit is een probleem van zowel mannen als vrouwen. Ik geef alleen mijn mening gebaseerd op wat ik heb gelezen over dit onderwerp.
Het is een keuze en die maakt ze. Ofwel, van een onvrijwillig single zijn is al geen sprake. Dat jij met de eerste de beste bent gesettled betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je beweert net dat je onvrijwillig jarenlang single bent.
Ik zeg dat het een keuze is, misschien doe je het onbewust maar je hoeft echt niet jarenlang single te zijn als je dat niet wilt.
Als je er tegenaan kijkt zoals de incels dat doen, dan ja, zijn het vervelende losers. Er zal vast een achterliggend probleem zijn maar ze verpesten het (wederom) voor zichzelf door zich op een dusdanige manier op te stellen dat je ze al niet meer serieus kunt nemen. Dus nee, voor dat soort idioten ga ik echt geen poging wagen om ze serieus te nemen.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik verwoord het gewoon verkeerd, heb niet echt tijd/zin om een complexe goed doordachte argumenten te schrijven.
Maar er is wel iets gaande waardoor te veel mannen en vrouwen moeite hebben bij het vinden van een geschikte partner.
En ik vind ook dat de “struggles” van incels wordt gebagatelliseert. Deze mannen worden afgeschildert als vervelende losers die niks waard zijn en mogen afsterven. Hun argumenten en problemen worden totaal niet serieus genomen en dat ze eronder lijden ook niet. Terwijl ik vind dat we best een poging mogen doen om een hun standpunt en ervaring serieus te nemen.
Wat bedoel je daarmee? Ik snap het niet precies.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat standpunt ook een stuk hand in eigen boezem steken is wel.
Dat zijn dezelfde gekkies die vinden dat ik een man die zichzelf een vrouw noemt ook aantrekkelijk moet vinden zeker. Doe ik dat niet dan zit ik fout!quote:dat de sociale normen over aantrekkelijkheid moeten veranderen, zodat seks meer gelijk wordt verdeeld;
Dus wat ik opmaak uit jou post is dus dat je behoorlijk kieskeurig bent.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Maar ik hoef ook niet te settelen voor iemand die niet bij me past of waar ik het niet warm van krijg.
Overigens is het wel vrijwillig, want ik kies ervoor omdat ik dus niet wil settelen voor iemand die ik niet leuk genoeg vind. Er zijn genoeg mannen die hetzelfde doen. En terecht.
Zijn die stropoppen nu echt nodig om je punt te maken?quote:Op zondag 6 mei 2018 11:09 schreef aeque het volgende:
Het is een keuze en die maakt ze. Ofwel, van een onvrijwillig single zijn is al geen sprake. Dat jij met de eerste de beste bent gesettled betekent niet dat iedereen dat maar moet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |