Wanneer iets door een ruim samenspel van factoren wordt beïnvloed, dan is het uiteraard onwaarschijnlijk dat één factor een zeer grote invloed heeft. Dat is nogal een open deur en maakt 't juist extra bijzonder dat het aantal sekspartners wél statistisch significant is.quote:
Klopt idd. Maar ik vind dan ook dat vrouwen hierover mogen klagen, want dat soort dingen zijn gewoon pijnlijk.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dan ben je een zwakke schakel, dat doen mannen trouwens ook, de opmerking van ik zou mijn hond er nog af trappen is dan veel gemaakt.
Ja en zo significant is dat dus blijkbaar niet. Want hoe de huidige relatie loopt is niet afhankelijk van de hoeveelheid partners.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:34 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wanneer iets door een ruim samenspel van factoren wordt beïnvloed, dan is het uiteraard onwaarschijnlijk dat één factor een zeer grote invloed heeft. Dat is nogal een open deur en maakt 't juist extra bijzonder dat het aantal sekspartners wél statistisch significant is.
Het is wél statistisch significant, maar de magnitude van de relatie is klein (wat, zoals gezegd, logisch is gezien 't grote aantal factoren dat een relatie beïnvloedt).quote:Op zondag 6 mei 2018 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en zo significant is dat dus blijkbaar niet. Want hoe de huidige relatie loopt is niet afhankelijk van de hoeveelheid partners.
Na decennia van incel-schap; ik zou er niet voor tekenenquote:Anywho, uiteindelijk komen incels dus ook wel aan hun trekken. Good for them.
Sja, dan blijf je voor eeuwig alleen. Ook een keuzequote:Op zondag 6 mei 2018 12:40 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Het is wél statistisch significant, maar de magnitude van de relatie is klein (wat, zoals gezegd, logisch is gezien 't grote aantal factoren dat een relatie beïnvloedt).
Een relatie met iemand met weinig seksuele partners heeft dus een significant grotere kans van slagen.
[..]
Na decennia van incel-schap; ik zou er niet voor tekenen.
'Alleen' als in geen vaste relatie met een vrouw, correct. Dat zou je ook 'vrij' kunnen noemen.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dan blijf je voor eeuwig alleen. Ook een keuze.
Dat is je eigen keuze. Dus wat is nu het probleem?quote:Op zondag 6 mei 2018 12:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
'Alleen' als in geen vaste relatie met een vrouw, correct. Dat zou je ook 'vrij' kunnen noemen.
Zie de OP.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is je eigen keuze. Dus wat is nu het probleem?
Dus omdat jij een keuze maakt wordt jouw probleem ons probleem?quote:
In de OP, en in de column van NYT, wordt juist een maatschappelijk probleem besproken. Wat mij betreft heeft de overheid een rol in het oplossen hiervan, bij voorkeur middels het subsidiëren van seksrobots. Wat vind jijquote:Op zondag 6 mei 2018 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus omdat jij een keuze maakt wordt jouw probleem ons probleem?
Nee hoor. Los het lekker zelf op
.
Ik ben het daar niet mee eens. Mannen die menen dat ze recht hebben op seks kunnen daar heel makkelijk zelf voor zorgen. Dat hoeft de overheid niet te doen.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:48 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In de OP, en in de column van NYT, wordt juist een maatschappelijk probleem besproken. Wat mij betreft heeft de overheid een rol in het oplossen hiervan, bij voorkeur middels het subsidiëren van seksrobots. Wat vind jij?
Mannen die menen recht te hebben op een huurwoning, zorgverzekering of brood kunnen daar ook prima zelf voor zorgen. Waarom helpt de overheid daar dan wel bijquote:Op zondag 6 mei 2018 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet mee eens. Mannen die menen dat ze recht hebben op seks kunnen daar heel makkelijk zelf voor zorgen. Dat hoeft de overheid niet te doen.
Omdat een huis, zorg en eten primaire behoeften zijn om te overleven. Seks is dat niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mannen die menen recht te hebben op een huurwoning, zorgverzekering of brood kunnen daar ook prima zelf voor zorgen. Waarom helpt de overheid daar dan wel bij?
Bedenk ook, sommigen willen zichzelf niet 'aantrekkelijker' maken, ze willen niet rekening met een vrouw houden, de vrouw moet zich maar aan hen aanpassen. Dit is trouwens ook andersom.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar ik vind dan ook dat vrouwen hierover mogen klagen, want dat soort dingen zijn gewoon pijnlijk.
Uiteindelijk weet je niet wat iemand meemaakt of wat er gaande is waardoor dit soort dingen gebeuren. Ik denk dat er ook veel vrouwen depressief en onzeker zijn, alleen klagen ze minder snel over involuntarily celibate.
Ik kan me voorstellen dat veel incel mannen ook gewoon vaak gepest en buitengesloten zijn voor redenen buiten hun controle, en dit uiten ze door zielig te doen over vrouwen die hen niet willen en gemeen doen.
In mijn geval heb ik me altijd na een psychose omhoog gewerkt op de sociale ladder, waardoor ik veel aandacht kreeg van leuke vrouwen. Maar ik ken mannen met soortgelijke problemen die het niet lukken om zichzelf omhoog te werken. En vrouwen trouwens ook.
Dat idee van seksrobots vind ik fucking dom en walgelijk. Een seksrobot gaat nooit een echt persoon vervangen. Beter wordt er gekeken naar de psycho-sociale factoren waar mensen tegenaan lopen.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:48 schreef 2thmx het volgende:
[..]
In de OP, en in de column van NYT, wordt juist een maatschappelijk probleem besproken. Wat mij betreft heeft de overheid een rol in het oplossen hiervan, bij voorkeur middels het subsidiëren van seksrobots. Wat vind jij?
Daar denkt Maslow anders over: https://en.wikipedia.org/(...)#Physiological_needsquote:Op zondag 6 mei 2018 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat een huis, zorg en eten primaire behoeften zijn om te overleven. Seks is dat niet.
quote:Physiological needs include:
Air (Breathing)
Water
Food
Sleep
Clothing
Shelter
Sex
Uhm, ik las net dat er enorm veel dakloze gescheiden mannen rondlopen, ze vallen allemaal tussen wal en schipquote:Op zondag 6 mei 2018 12:52 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Mannen die menen recht te hebben op een huurwoning, zorgverzekering of brood kunnen daar ook prima zelf voor zorgen. Waarom helpt de overheid daar dan wel bij?
Wie zegt dat een seksrobot bedoeld is om een persoon te vervangen? De robot is slechts bedoeld om aan een fysieke behoefte te voldoen, meer niet. Als je zoekt naar affectie, dan kan je ook vrienden nemen. Of een huisdier, afhankelijk van je eigen voorkeurquote:Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat idee van seksrobots vind ik fucking dom en walgelijk. Een seksrobot gaat nooit een echt persoon vervangen. Beter wordt er gekeken naar de psycho-sociale factoren waar mensen tegenaan lopen.
Klopt idd. Ik sta trouwens best open voor rare hobbies en interesses.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bedenk ook, sommigen willen zichzelf niet 'aantrekkelijker' maken, ze willen niet rekening met een vrouw houden, de vrouw moet zich maar aan hen aanpassen. Dit is trouwens ook andersom.
Ook vooroordelen kunnen enorm tegen werken, sommige onderwerpen moet je even vermijden met de eerste date.
Ik heb bv rond de 60 cavia's als ik dat enthousiast met een eerste date ga vertellen, die man zie ik nooit weer, ik zou ook in mijn hoofd op elkaar gestapelde tralie kooien en overal hooi en stro zien en al in gedachte een hoop gestink ruiken. Als ik hem uitnodig voor een bak koffie en hij komt mijn huis in en het is schoon en ik vertel hem dan pas dat ik als hobby cavia's heb, dan heeft men daar al een heel ander idee bij.
Presentatie is heel belangrijk, helaas vergeten veel dat.
Ja, vanaf hier verschillen wij van mening.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wie zegt dat een seksrobot bedoeld is om een persoon te vervangen? De robot is slechts bedoeld om aan een fysieke behoefte te voldoen, meer niet. Als je zoekt naar affectie, dan kan je ook vrienden nemen. Of een huisdeur, afhankelijk van je eigen voorkeur.
Dan ben je gewoon te kieskeurig.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, dan blijf je voor eeuwig alleen. Ook een keuze.
Als seks een primaire behoefte is (alsof je zonder seks dood gaatquote:Op zondag 6 mei 2018 12:55 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Daar denkt Maslow anders over: https://en.wikipedia.org/(...)#Physiological_needs
[..].
Dat kan toch ook met een prostituee? Ik snap oprecht niet waarom de overheid seksrobots zou moeten financieren omdat je zelf te lui bent een vrouw te regelen.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:56 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wie zegt dat een seksrobot bedoeld is om een persoon te vervangen? De robot is slechts bedoeld om aan een fysieke behoefte te voldoen, meer niet. Als je zoekt naar affectie, dan kan je ook vrienden nemen. Of een huisdier, afhankelijk van je eigen voorkeur.
De meesten niet, moet zeggen toen ik mijn vriend leerde kennen die gilde ook dat hij geen vriendin wilde, vrouwen claimden alleen maar en controleerden je. We zijn nu 5,5 jaar samen, je moet net iemand treffen die er doorheen prikt.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Klopt idd. Ik sta trouwens best open voor rare hobbies en interesses.
Zonder kleding of een dak boven je hoofd ga je ook niet dood.quote:Op zondag 6 mei 2018 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als seks een primaire behoefte is (alsof je zonder seks dood gaat),
Uiteraard, maar aangezien de overheid ondersteuning biedt bij het verwezenlijken van elke andere primaire behoefte, zou dit ook bij seks niet misstaan, hier in ons egalitaire kikkerlandjequote:dan moet je zorgen dat je het krijgt. Ga naar een prostituee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |