Zoals ik al in eerste bericht zei, heel veel mensen hebben zelf de vinger in de pap op het opbouwen van een relatie en het zoeken van een partner.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Waarom zijn deze mannen onvrijwillig single. Wat hebben ze meegemaakt waardoor ze zo wanhopig voelen? Waar lopen ze tegenaan?
Hebben ze een lagere IQ? Hebben ze lichamelijke of psychische aandoeningen? Zijn ze verwaarloosd in hun jeugd?
Natoer is ook dat de zwaksten die niet voor zichzelf kunnen zorgen uitsterven, maar dat accepteren we evenmin. Matig argument dus, al met alquote:Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Nobu het volgende:
De wereld is nu eenmaal niet eerlijk. Er moet geselecteerd worden, en dat doen wij aapjes door ons als man aan te bieden aan de vrouw. Die maakt vervolgens de keuze, de man veel minder. Zo is natoer.
Als er niet voortgeplant wordt sterft de lijn toch uit?quote:Op zondag 6 mei 2018 12:02 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Natoer is ook dat de zwaksten die niet voor zichzelf kunnen zorgen uitsterven, maar dat accepteren we evenmin. Matig argument dus, al met al.
Nou dat eerste ben ik niet mee eens. Iemand’s psyche wordt ook bepaald door omgevingsfactoren. Of door factoren die buiten het controle van die persoon ligt. Natuurlijk hoeven vrouwen niet daarvoor te veranderen of zich aan te passen. Maar je hebt ook steeds meer dat vrouwen gewoon hard en gemeen zijn tegen mannen met een lage sociale status. Soms terecht en soms niet.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:00 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
De enige die invloed heeft op zijn/haar psyche is die persoon zelf. De schuld bij anderen zoeken is echt afschuifgedrag.
En misschien kan therapie bij mensen dan wel helpen om ze weer op de rit te krijgen. Maar dat ligt niet aan de andere sekse.
En wat versta jij dan onder hard en gemeen?quote:Op zondag 6 mei 2018 12:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou dat eerste ben ik niet mee eens. Iemand’s psyche wordt ook bepaald door omgevingsfactoren. Of door factoren die buiten het controle van die persoon ligt. Natuurlijk hoeven vrouwen niet daarvoor te veranderen of zich aan te passen. Maar je hebt ook steeds meer dat vrouwen gewoon hard en gemeen zijn tegen mannen met een lage sociale status. Soms terecht en soms niet.
Ja, maar als jij je tanden niet poetst en als een zwerver gaat rondlopen, en psychische klachten hebt, zou een begripvolle omgeving in ieder geval moeten proberen om jou te helpen toch? Als je daar voor open staat tenminste.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zoals ik al in eerste bericht zei, heel veel mensen hebben zelf de vinger in de pap op het opbouwen van een relatie en het zoeken van een partner.
Als ik gewoon mijn tanden niet meer poets en in een joggingbroek en crocjes rondloop vinden al heel veel mannen mij heel wat minder interessant
Daten is geen prijsschieten.quote:Op zondag 6 mei 2018 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want je negeert het deel waar ik zeg dat ik ook afgewezen word.
Nee, maar als ik zeg single te zijn is dat omdat ik kieskeurig ben. Houd op hoor.quote:
Niet alle vrouwen, maar genoeg kunnen zo zijn. Ik heb het vaak om me heen gezien, maar ook ervaren als man wanneer ik bijvoorbeeld uit een psychose ben en aan het herstellen ben. Vooral toen ik jonger was en van mijn eerste psychose aan het herstellen was, waren vooral veel vrouwen gemeen. Ze begrepen niet zo goed wat er met me mis en zagen dat ik dikker was geworden en slomer en trager en sociaal minder capabel. Veel vrouwen waarom gewoon hard en gemeen. Dat kon ik zien aan hun blikken en hoe ze reageerde op mij of wat ze achter mijn rug zeiden. Het was geen fijn gevoel om dat mee te maken, sterker nog het was gewoon ellendig en pijnlijk voor me.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
En wat versta jij dan onder hard en gemeen?
Menig 'incel'-achtige man plant zich uiteindelijk wel voort, dat is de ironie van 't verhaal. De gemiddelde 30+-vrouw wier uiterlijk voldoende gedeprecieerd is heeft immers best interesse in een man met een cuck-levensinstelling (en een enigszins redelijke baan). Of, zoals de vrouwelijke Facebook-COO Sheryl Sandberg het verwoordt:quote:Op zondag 6 mei 2018 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er niet voortgeplant wordt sterft de lijn toch uit?
Als elke vrouw dit advies volgt -- en steeds meer vrouwen doen dit, zoveel is evident -- dan blijft elke 'incel'-achtige man maagd tot pakweg zijn 35e om dan pas, als vrouwen van zijn leeftijd aan een cuck toe zijn, voor het eerst zijn geslachtsdeel in een versleten, wellicht door ziektes geteisterde vagijn te mogen dippen. Goede deal voor de vrouw allicht, maar waarom zou een grofweg sub-8-man met enig zelfrespect hiermee instemmenquote:When looking for a life partner, my advice to women is date all of them: the bad boys, the cool boys, the commitment-phobic boys, the crazy boys. But do not marry them. The things that make the bad boys sexy do not make them good husbands. When it comes time to settle down, find someone who wants an equal partner.
Als kieskeurigheid bij jou past dan moet je dat vooral doen, feit is wel dat je dan jarenlang single blijft.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar als ik zeg single te zijn is dat omdat ik kieskeurig ben. Houd op hoor.
Jij bent wel een beetje gefrustreerd.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Menig 'incel'-achtige man plant zich uiteindelijk wel voort, dat is de ironie van 't verhaal. De gemiddelde 30+-vrouw wier uiterlijk voldoende gedeprecieerd is heeft immers best interesse in een man met een cuck-levensinstelling (en een enigszins redelijke baan). Of, zoals de vrouwelijke Facebook-COO Sheryl Sandberg het verwoordt:
[..]
Als elke vrouw dit advies volgt -- en steeds meer vrouwen doen dit, zoveel is evident -- dan blijft elke 'incel'-achtige man maagd tot pakweg zijn 35e om dan pas, als vrouwen van zijn leeftijd aan een cuck toe zijn, voor het eerst zijn geslachtsdeel in een versleten, wellicht door ziektes geteisterde vagijn te mogen dippen. Goede deal voor de vrouw allicht, maar waarom zou een grofweg sub-8-man met enig zelfrespect hiermee instemmen?
Waarvan aktequote:Op zondag 6 mei 2018 12:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje gefrustreerd.
Omdat die man weinig meer te kiezen heeft.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:15 schreef 2thmx het volgende:
Als elke vrouw dit advies volgt -- en steeds meer vrouwen doen dit, zoveel is evident -- dan blijft elke 'incel'-achtige man maagd tot pakweg zijn 35e om dan pas, als vrouwen van zijn leeftijd aan een cuck toe zijn, voor het eerst zijn geslachtsdeel in een versleten, wellicht door ziektes geteisterde vagijn te mogen dippen. Goede deal voor de vrouw allicht, maar waarom zou een grofweg sub-8-man met enig zelfrespect hiermee instemmen?
Maar ik ben niet kieskeurig. Dat maak jij ervan. Ik wijs mannen niet snel af op hun uiterlijk, eerder op een levensstijl die niet bij mij past.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als kieskeurigheid bij jou past dan moet je dat vooral doen, feit is wel dat je dan jarenlang single blijft.
Is verder niet mijn probleem maar als je een partner wilt dan zul je of jezelf moeten verbeteren of accepteren dat je oud gaat worden met 4 katten in huis.
Omdat zij wel inzien dat een leuke gelijkwaardige relatie een aanwinst in het leven is?quote:Op zondag 6 mei 2018 12:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Menig 'incel'-achtige man plant zich uiteindelijk wel voort, dat is de ironie van 't verhaal. De gemiddelde 30+-vrouw wier uiterlijk voldoende gedeprecieerd is heeft immers best interesse in een man met een cuck-levensinstelling (en een enigszins redelijke baan). Of, zoals de vrouwelijke Facebook-COO Sheryl Sandberg het verwoordt:
[..]
De man in kwestie is dan grofweg 20 jaar 'incel'. Is dat ook een aanwinst voor zijn leven? De vrouw in kwestie daarentegen draait al een ruim decennium mee op de cock carousel, dus dan mag je gerust de vraag stellen hoe stabiel zo'n relatie überhaupt ooit kan worden. Realistisch gezienquote:Op zondag 6 mei 2018 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat zij wel inzien dat een leuke gelijkwaardige relatie een aanwinst in het leven is?
Dat hij incel is, is iets waar hij zelf invloed op heeft.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
De man in kwestie is dan grofweg 20 jaar 'incel'. Is dat ook een aanwinst voor zijn leven? De vrouw in kwestie daarentegen draait al een ruim decennium mee op de cock carousel, dus dan mag je gerust de vraag stellen hoe stabiel zo'n relatie überhaupt ooit kan worden. Realistisch gezien.
Dan ben je een zwakke schakel, dat doen mannen trouwens ook, de opmerking van ik zou mijn hond er nog af trappen is dan veel gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen, maar genoeg kunnen zo zijn. Ik heb het vaak om me heen gezien, maar ook ervaren als man wanneer ik bijvoorbeeld uit een psychose ben en aan het herstellen ben. Vooral toen ik jonger was en van mijn eerste psychose aan het herstellen was, waren vooral veel vrouwen gemeen. Ze begrepen niet zo goed wat er met me mis en zagen dat ik dikker was geworden en slomer en trager en sociaal minder capabel. Veel vrouwen waarom gewoon hard en gemeen. Dat kon ik zien aan hun blikken en hoe ze reageerde op mij of wat ze achter mijn rug zeiden. Het was geen fijn gevoel om dat mee te maken, sterker nog het was gewoon ellendig en pijnlijk voor me.
Ik probeer je niet aan te vallen he, ik geef slechts mijn mening op basis van wat ik lees.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ben niet kieskeurig. Dat maak jij ervan. Ik wijs mannen niet snel af op hun uiterlijk, eerder op een levensstijl die niet bij mij past.
Ik ben zelf een erg middelmatige vrouw, ik ga niet voor de fotomodellen, maar zoek een karakter dat bij mij past. En dat lukt soms, maar soms ook niet.
Overigens heb ik honden en ben nu 2 jaar single.
Precies. Concessies doen is niet erg, maar het moet wel leefbaar blijven.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik probeer je niet aan te vallen he, ik geef slechts mijn mening op basis van wat ik lees.
En een man past zich vaak wel aan als ze een relatie hebben net zoals vrouwen.
Dankzij prostitutie, inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2018 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hij incel is, is iets waar hij zelf invloed op heeft.
Dat is eenvoudigweg onjuist en is al uitgebreid onderzocht. Zie bijvoorbeeld: https://www.psychologytod(...)ners-should-you-have Samenvatting:quote:En zo'n relatie kan heel stabiel worden. Hoe een relatie is is echt niet afhankelijk van hoeveel seks iemand heeft gehad.
quote:As it turned out, having more sexual partners was associated with less stable relationships and less relationship satisfaction.
quote:Op zondag 6 mei 2018 12:28 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dankzij prostitutie, inderdaad.
[..]
Dat is eenvoudigweg onjuist en is al uitgebreid onderzocht. Zie bijvoorbeeld: https://www.psychologytod(...)ners-should-you-have Samenvatting:
[..]
quote:The correlation between number of partners and relationship stability, for example, was -.17. What this means is that the stability of your current relationship, and your satisfaction with that relationship, is determined by many other variables, besides whether or not you’ve had a lot of prior partners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |