Ook toen was de verdeling scheef hoor. Schever dan nu gok ik. Wat hierboven werd gezegd, er was wel eens een wereldoorlog waar veel mannen van stierven. Ook incels.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:10 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Met 'vroeger' bedoel ik uiteraard pakweg 1900-1950. Niet 2000 voor Christus.
Ja, dat is mijn punt dusquote:Op zondag 6 mei 2018 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die visie heb ik enkel voor wat betreft subsidie op seks en seksrobots.
Ik zou niet weten waarom. Sekslozen hebben genoeg opties om uit hun seksloosheid te geraken.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:13 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn punt dus. Je zou je empathie ook kunnen verbreden, zodat'ie behalve pakweg werklozen ook sekslozen omvat.
Voor mannen tussen pakweg de 18 en 35? Ik betwist 't ten zeerste.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ook toen was de verdeling scheef hoor. Schever dan nu gok ik.
Ja, matig argument wel. Bovendien, zoals hierboven al werd opgemerkt: meer oorlog = minder mannen = hogere vrouw-man-verhouding = minder incelsquote:Wat hierboven werd gezegd, er was wel eens een wereldoorlog waar veel mannen van stierven. Ook incels.
Dat is wensdenken; empirie toont anders. Zo zijn er ook mensen die vinden dat werklozen maar gewoon beter hun best moeten doen. Zelfde verhaal.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Sekslozen hebben genoeg opties om uit hun seksloosheid te geraken.
Meer alleenstaande vrouwen dan?quote:Op zondag 6 mei 2018 15:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Voor mannen tussen pakweg de 18 en 35? Ik betwist 't ten zeerste.
[..]
Ja, matig argument wel. Bovendien, zoals hierboven al werd opgemerkt: meer oorlog = minder mannen = hogere vrouw-man-verhouding = minder incels.
Ik vind iemand die geen seks heeft gewoonweg niet zielig. Iemand die geen huis heeft, dat vind ik wel erg. Iemand die geen geld heeft om eten te kopen, dat vind ik erg.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:15 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat is wensdenken; empirie toont anders. Zo zijn er ook mensen die vinden dat werklozen maar gewoon beter hun best moeten doen. Zelfde verhaal.
Klopt, in een maatschappij met monogamie als norm trekken die in een dergelijke situatie wel aan 't kortste eind.quote:
Daarom wil meneer subsidie op seksrobots, die kunnen niet weigerenquote:Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ja maar je kan mensen niet dwingen om seks te hebben, als mijn vriend dolgraag seks wil en ik heb totaal geen zin dan heeft hij ook pech.
Als een vrijgezelle man heel veel zin heeft en geen een vrouw zit op hem te wachten heeft hij ook pech.
Daarbij zelfs een betaalde sekswerker kan klanten weigeren, zijn er zat die ook zeggen, ja hierbij trek ik de grens zoek maar een ander
Dat is dan niet eerlijk naar die vrouwen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:21 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Klopt, in een maatschappij met monogamie als norm trekken die in een dergelijke situatie wel aan 't kortste eind.
Wellicht omdat je je (als vrouw) beter kan inleven in de een dan in de ander.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind iemand die geen seks heeft gewoonweg niet zielig. Iemand die geen huis heeft, dat vind ik wel erg. Iemand die geen geld heeft om eten te kopen, dat vind ik erg.
Uiteraard.quote:En ook van die persoon vind ik dat diegene alles wat in zijn/haar macht is moet doen om aan een huis te geraken. Mits hij/zij dat wil uiteraard. Er zijn mensen die het dakloze leven prefereren. Zelfde geldt voor eten.
Dat zou grappig zijn als zelfs de seksrobot zou zeggen, Uhw nee bedankt, ik heb hoofdpijn.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom wil meneer subsidie op seksrobots, die kunnen niet weigeren.
Correct. Mocht monogamie als norm ooit hersteld worden en mocht er vervolgens een wereldoorlog uitbreken waardoor een groot deel der mannen sterft, dan mag er voor dat probleem een oplossing bedacht worden.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is dan niet eerlijk naar die vrouwen.
Monogamie heeft niets te maken met dat sommige mannen gewoon niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Correct. Mocht monogamie als norm ooit hersteld worden en mocht er vervolgens een wereldoorlog uitbreken waardoor een groot deel der mannen sterft, dan mag er voor dat probleem een oplossing bedacht worden.
Zou kunnen. Ik vind dat er meer dan genoeg mogelijkheden zijn om aan seks te komen. Werk aan jezelf. Zelfs Seal kon een topmodel aan de haak slaan.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Wellicht omdat je je beter kan inleven in de een dan in de ander.
[..]
Uiteraard.
Precies. Heeft alles te maken met uitstraling.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Monogamie heeft niets te maken met dat sommige mannen gewoon niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen.
Nou zo dacht ik vroeger ook, totdat knee-deep in de GGZ belandde.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind iemand die geen seks heeft gewoonweg niet zielig. Iemand die geen huis heeft, dat vind ik wel erg. Iemand die geen geld heeft om eten te kopen, dat vind ik erg.
En ook van die persoon vind ik dat diegene alles wat in zijn/haar macht is moet doen om aan een huis te geraken. Mits hij/zij dat wil uiteraard. Er zijn mensen die het dakloze leven prefereren. Zelfde geldt voor eten.
Maar hoeveel incels hebben daadwerkelijk een ernstige afwijking of ernstige problemen?quote:Op zondag 6 mei 2018 15:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou zo dacht ik vroeger ook, totdat knee-deep in de GGZ belandde.
Ik vind een normale gezonde persoon die moeite heeft net een partner vinden niet zielig.
Mensen met ernstige afwijkingen of problemen waardoor de hele maatschappij van ze walgt terwijl ze niks aan kunnen doen, of zelf niet hebben gekozen, dat vind ik wel een beetje zielig. Ik spreek ook uit eigen ervaring.
Toch wel; als een vrouw een monogame relatie aangaat, dan is seksuele aantrekkelijkheid, anders dan bij bijvoorbeeld one-night-stands, niet de kernmotivatie. Bovendien, als elke man slechts bij één vrouw kan 'horen', zoals in een monogame samenleving, dan is er minder keuzeruimte voor vrouwen, qua sekspartners. Elementaire logica.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Monogamie heeft niets te maken met dat sommige mannen gewoon niet aantrekkelijk zijn voor vrouwen.
Maar ook voor de monogame relaties geld dat die incells buiten de boot vallen. De meeste mensen zijn namelijk serieel monogaam.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:23 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Correct. Mocht monogamie als norm ooit hersteld worden en mocht er vervolgens een wereldoorlog uitbreken waardoor een groot deel der mannen sterft, dan mag er voor dat probleem een oplossing bedacht worden.
Dat is natuurlijke selectie, vrouwen en mannen zoeken altijd de beste partner. Is een natuurlijk proces voor behoud van een soort.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou zo dacht ik vroeger ook, totdat knee-deep in de GGZ belandde.
Ik vind een normale gezonde persoon die moeite heeft net een partner vinden niet zielig.
Mensen met ernstige afwijkingen of problemen waardoor de hele maatschappij van ze walgt terwijl ze niks aan kunnen doen, of zelf niet hebben gekozen, dat vind ik wel een beetje zielig. Ik spreek ook uit eigen ervaring.
Is 't een mogelijkheid dat je dit denkt omdat je zelf een vrouw bent en 't voor een vrouw geen enkele moeite kost om een man te vinden die seks met haar wil hebben?quote:Op zondag 6 mei 2018 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik vind dat er meer dan genoeg mogelijkheden zijn om aan seks te komen.
Je bedoelt de populaire, rijke, bekende zanger Seal? Wat frappant dat hij een topmodel aan de haak kon slaanquote:Werk aan jezelf. Zelfs Seal kon een topmodel aan de haak slaan.
Het zijn JUIST mensen met ernstige afwijkingen of problemen die onderdeel zijn van de incel community. Zelfs Elliot Rodger was een ernstige afwijkende psychiatrisch patient.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar hoeveel incels hebben daadwerkelijk een ernstige afwijking of ernstige problemen?
Nee, omdat ik enorm veel mannen in mijn vriendenkring heb die ook geen enkele moeite hebben om aan seks te komen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:29 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Is 't een mogelijkheid dat je dit denkt omdat je zelf een vrouw bent en 't voor een vrouw geen enkele moeite kost om een man te vinden die seks met haar wil hebben?
[..]
Je bedoelt de populaire, rijke, bekende zanger Seal? Wat frappant dat hij een topmodel aan de haak kon slaan.
Ik krijg bij TS toch een ietwat andere smaak.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Het zijn JUIST mensen met ernstige afwijkingen of problemen die onderdeel zijn van de incel community. Zelfs Elliot Rodger was een ernstige afwijkende psychiatrisch patient.
Het zijn niet normale ietswat suffe nerds die zielig doen in zo’n community. Maar mensen met autisme, schizofrenie, persoonlijkheidsstoornis, en andere aandoening en afwijkingen. Ook wel lichamelijke afwijkingen.
Hoe langer zo'n 'monogame serie' duurt, hoe kleiner het probleem is, logischerwijs. Dus je onderschrijft mijn punt juist.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Maar ook voor de monogame relaties geld dat die incells buiten de boot vallen. De meeste mensen zijn namelijk serieel monogaam.
Dat zou het dus net zo min oplossen.
Als een one night stand plaats vind is dat gewoon even uit pure fysieke aantrekkingskracht, vaak zijn deze mensen vrijgezel en jagen wat in het rond. Heb dit zelf ook wel gedaan, heb nu toch alweer een 5,5 jaar een monogame relatie. En de mannen waar ik beetje mee heb gescharreld hebben op 1 na allemaal een vriendin gevonden, die eene niet omdat hij een hartstilstand kreeg en er gewoon niet meer is. Deze mannen krijgen het nog niet eens voor elkaar dat vrouwen uit lust ze aantrekkelijk vinden voor een ronde seks.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:27 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Toch wel; als een vrouw een monogame relatie aangaat, dan is seksuele aantrekkelijkheid, anders dan bij bijvoorbeeld one-night-stands, niet de kernmotivatie. Bovendien, als elke man slechts bij één vrouw kan 'horen', zoals in een monogame samenleving, dan is er minder keuzeruimte voor vrouwen, qua sekspartners. Elementaire logica.
Ik heb ook niemand in mijn vriendenkring die zorg- of huursubsidie nodig heeft. Dus maar afschaffen?quote:Op zondag 6 mei 2018 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat ik enorm veel mannen in mijn vriendenkring heb die ook geen enkele moeite hebben om aan seks te komen.
Eh, hij heeft bekendheid en geld... Als hij pakweg bouwvakker was geweest, dan had'ie naar dat topmodel kunnen fluiten. Letterlijk en figuurlijkquote:En ja, die sloeg een eveneens mateloos populair, steenrijk en nog beroemder model aan de haak. Hij heeft namelijk uitstraling.
Ik hoop dat jij nooit een ernstige ongeluk meemaak waardoor je voor goed uit de selectie bent. Je snapt toch ook dat deze groep mannen (en vrouwen) niet veel baat hebben bij de opmerking “het is natuurlijke selectie”? Dat maakt het niet opeens draaglijk voor ze?quote:Op zondag 6 mei 2018 15:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is natuurlijke selectie, vrouwen en mannen zoeken altijd de beste partner. Is een natuurlijk proces voor behoud van een soort.
Oké, bedankt Hans.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Als een one night stand plaats vind is dat gewoon even uit pure fysieke aantrekkingskracht, vaak zijn deze mensen vrijgezel en jagen wat in het rond. Heb dit zelf ook wel gedaan, heb nu toch alweer een 5,5 jaar een monogame relatie. En de mannen waar ik beetje mee heb gescharreld hebben op 1 na allemaal een vriendin gevonden, die eene niet omdat hij een hartstilstand kreeg en er gewoon niet meer is. Deze mannen krijgen het nog niet eens voor elkaar dat vrouwen uit lust ze aantrekkelijk vinden voor een ronde seks.
Moet de overheid daar ook maar in voorzien? Meer dure merkkleding voor kinderen zodat ze op school minder met de nek aangekeken worden?quote:Op zondag 6 mei 2018 14:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je weigert kennelijk te accepteren dat sommige mannen mensen geen 'gratis' seks kunnen realiseren, zoals anderen niet voldoende inkomen uit arbeid kunnen genereren om pakweg zonder overheidssteun een huis te huren merkkleding te kopen.
Nee, want er is aangetoond dat er genoeg minima zijn die die subsidie nodig hebben om te overleven.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Ik heb ook niemand in mijn vriendenkring die zorg- of huursubsidie nodig heeft. Dus maar afschaffen?.
[..]
Eh, hij heeft bekendheid en geld... Als hij pakweg bouwvakker was geweest, dan had'ie naar dat topmodel kunnen fluiten. Letterlijk en figuurlijk.
Merkkleding wordt door Maslow niet tot de primaire levensbehoeften gerekend, meen ikquote:Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moet de overheid daar ook maar in voorzien? Meer dure merkkleding voor kinderen zodat ze op school minder met de nek aangekeken worden?
Nou juist omdat het idee van TS zo dom en wanhopig zielig is, vermoed ik dat TS wel degelijk afwijkend van de norm is. Maar goed, alleen TS kan dat bevestigen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg bij TS toch een ietwat andere smaak.
Maar, mocht dat idd zo zijn, dan is de eerste stap goede GGZ. Niet een subsidie op seksrobots.
Er is empirisch ook aangetoond dat er mannen zijn die geen seks kunnen krijgen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want er is aangetoond dat er genoeg minima zijn die die subsidie nodig hebben om te overleven.
In tegenstelling tot jouw seksrobot.
Dan had-ie seks gehad met vrouwen uit andere regionen. Je punt?quote:Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef 2thmx het volgende:
Eh, hij heeft bekendheid en geld... Als hij pakweg bouwvakker was geweest, dan had'ie naar dat topmodel kunnen fluiten. Letterlijk en figuurlijk .
Nee dat zijn we niet. Anders gaven we de psychisch patient wel een kans.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:33 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij nooit een ernstige ongeluk meemaak waardoor je voor goed uit de selectie bent. Je snapt toch ook dat deze groep mannen (en vrouwen) niet veel baat hebben bij de opmerking “het is natuurlijke selectie”? Dat maakt het niet opeens draaglijk voor ze?
Bovendien zijn wij mensen slim genoeg om onze eigen evolutie te beinvloeden of aan te passen.
Dan moet de overheid mij ook maar even van een Harley voorzienquote:Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Moet de overheid daar ook maar in voorzien? Meer dure merkkleding voor kinderen zodat ze op school minder met de nek aangekeken worden?
Behoefte aan sociaal contact en erkenning wel degelijk. Dat heeft ook te maken met allerlei uiterlijke kenmerken.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Merkkleding wordt door Maslow niet tot de primaire levensbehoeften gerekend, meen ik.
Ja dat weten we. Dus is het zaak dat die mannen iets veranderen/aanpassen zodat ze het wel kunnen krijgen. Bijvoorbeeld een prostituee betalen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:36 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Er is empirisch ook aangetoond dat er mannen zijn die geen seks kunnen krijgen.
Dat zijn 'uitstraling' dus niet hetgeen is waar het topmodel op viel. Excuses dat ik 't punt niet meteen voor jou verduidelijktequote:Op zondag 6 mei 2018 15:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan had-ie seks gehad met vrouwen uit andere regionen. Je punt?
Wel weer voor de vrouwen uit die andere regionen.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat zijn 'uitstraling' dus niet hetgeen is waar het topmodel op viel.
Nope, valt onder 'social belonging', oftewel de derde 'gelukslaag' (waarbij primaire levensbehoeften de eerste laag vormen).quote:Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Behoefte aan sociaal contact en erkenning wel degelijk. Dat heeft ook te maken met allerlei uiterlijke kenmerken.
Jawel. Dat heeft zij namelijk bevestigd.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Dat zijn 'uitstraling' dus niet hetgeen is waar het topmodel op viel. Excuses dat ik 't punt niet meteen voor jou verduidelijkte.
Daar valt seks ook onderquote:Op zondag 6 mei 2018 15:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nope, valt onder 'social belonging', oftewel de derde 'gelukslaag' (waarbij primaire levensbehoeften de eerste laag vormen).
Of minder jezelf neerzetten als slachtoffer of vinden dat seks een basisrecht is en dat die stomme vrouwen je dat niet willen geven.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat weten we. Dus is het zaak dat die mannen iets veranderen/aanpassen zodat ze het wel kunnen krijgen. Bijvoorbeeld een prostituee betalen.
Nee dus, zie: https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needsquote:
En omdat jij zegt dat t om geld draait moet t zo zijnquote:
Hoeveel topmodellen ken je met een bouwvakker als vriend? Hoeveel ken je er met een of andere rijke drommel als vriend? Q.E.D.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
En omdat jij zegt dat t om geld draait moet t zo zijn_!!!
Ja ben je gek, dan moet je je hand in eigen boezem steken.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of minder jezelf neerzetten als slachtoffer of vinden dat seks een basisrecht is en dat die stomme vrouwen je dat niet willen geven.
Seks valt daar natuurlijk ook onder.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:38 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nope, valt onder 'social belonging', oftewel de derde 'gelukslaag' (waarbij primaire levensbehoeften de eerste laag vormen).
Je vergeet mee te nemen dat vrouwen die mannen niet willen. En hoop daarvan zullen liever alleen zijn dan met iemand die ze echt helemaal niets vinden.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:31 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Hoe langer zo'n 'monogame serie' duurt, hoe kleiner het probleem is, logischerwijs. Dus je onderschrijft mijn punt juist.
Nou er zijn wel degelijk vrouwen die bereid zijn om psychisch patient een kans te geven.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee dat zijn we niet. Anders gaven we de psychisch patient wel een kans.
Waarbij de overheid deze mannen hoort te helpen, zoals de overheid dat ook doet met mannen/vrouwen die geen huis kunnen huren. Waarmee de cirkel weer rond isquote:Op zondag 6 mei 2018 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat weten we. Dus is het zaak dat die mannen iets veranderen/aanpassen zodat ze het wel kunnen krijgen. Bijvoorbeeld een prostituee betalen.
quote:Op zondag 6 mei 2018 15:42 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nope, lees je anders even in. https://en.wikipedia.org/wiki/Maslow%27s_hierarchy_of_needs
Als je geen seks hebt ga je niet dood.quote:The position and value of sex on the pyramid has also been a source of criticism regarding Maslow's hierarchy. Maslow's hierarchy places sex in the physiological needs category along with food and breathing; it lists sex solely from an individualistic perspective. For example, sex is placed with other physiological needs which must be satisfied before a person considers "higher" levels of motivation. Some critics feel this placement of sex neglects the emotional, familial, and evolutionary implications of sex within the community, although others point out that this is true of all of the basic needs.[19][20]
Zeker. Mits die patiënten ook hulp hebben.quote:Op zondag 6 mei 2018 15:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou er zijn wel degelijk vrouwen die bereid zijn om psychisch patient een kans te geven.
Maar meer dan dat, we kunnen oplossingen bedenken voor de psychische patient,zodat hij beter in de maatschappij past. Bijvoorbeeld pillen, therapie, en aangepaste omgeving. Ik functioneer op hoog niveau met de juiste pillen en omgeving.
Vroeger konden de meeste slechtziende mannen ook geen vrouw krijgen. Toen werd de bril uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |