abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178969334
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:58 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar een boomhut of pakweg een tent is ook geen woning. Er is een ondergrens die de overheid zou moeten waarborgen. Bij een realdoll denk je dan al snel aan een exemplaar met een aanschafprijs van rond de vijfduizend euro, om 't even concreet te maken :{. Vermoedelijk gaan die apparaten enkele jaren mee, maar met voldoende subsidie voor duurzame seksrobotten is daar vast nog de nodige winst te boeken :{.
Als het alleen om de 'seks' gaat kun je gewoon een fleshlight nemen. Zie dat maar als een 1-kamer huurappartement dan.
pi_178969369
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je gaat maar lekker van je bijstandsuitkering naar een huismoedertje die wat bij wil verdienen door lekker van bil te gaan.

Je drijft echt enorm door in je wil een seksrobot te krijgen. Spaar er maar lekker voor, moet ik ook als ik iets wil.
We hebben 't hier over een maatschappelijk probleem (zie de OP), niet over mij :{.
pi_178969382
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 13:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als het alleen om de 'seks' gaat kun je gewoon een fleshlight nemen. Zie dat maar als een 1-kamer huurappartement dan.
Dat zie ik eerder als een lekkende tent met loszittende haringen. In een welvarend land als Nederland leg je de lat voor een primaire levensbehoefte wat hoger, zou je zeggen :{.
pi_178969422
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:03 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat zie ik eerder als een lekkende tent met loszittende haringen. In een welvarend land als Nederland leg je de lat voor een primaire levensbehoefte wat hoger, zou je zeggen :{.
‘primaire levensbehoefte‘ _O-
  zondag 6 mei 2018 @ 14:08:10 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969436
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:02 schreef 2thmx het volgende:

[..]

We hebben 't hier over een maatschappelijk probleem (zie de OP), niet over mij :{.
In de plaats van het woord 'je' kun je ook 'de mannen die een probleem ervaren' plaatsen.

Die mannen gaan maar lekker voor een 50je de buurvrouw doorsmeren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 mei 2018 @ 14:09:42 #181
39581 Salvad0R
universal
pi_178969452
oja, de NYT :')

pi_178969453
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:08 schreef Samzz het volgende:

[..]

In de plaats van het woord 'je' kun je ook 'de mannen die een probleem ervaren' plaatsen.

Die mannen gaan maar lekker voor een 50je de buurvrouw doorsmeren.
De goedkoopste zorgverzekering kost ook maar iets van 100 euro per maand en toch is er zorgtoeslag. Dus ik vind je argument niet zo sterk :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:10:49 #183
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969466
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De goedkoopste zorgverzekering kost ook maar iets van 100 euro per maand en toch is er zorgtoeslag. Dus ik vind je argument niet zo sterk :{.
100 euro per maand voor iets dat verplicht moet worden afgenomen is wel wat anders dan 50 euro per maand voor een keuze.
pi_178969517
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

100 euro per maand voor iets dat verplicht moet worden afgenomen is wel wat anders dan 50 euro per maand voor een keuze.
Een autoverzekering is ook verplicht, maar daar krijg je geen subsidie voor en huren is dan weer niet verplicht, maar daar bestaat weer wél een toeslag voor. Lijkt me dus evident dat de zorgtoeslag vooral voortkomt uit steun voor een levensbehoefte. Met die logica zou dus, nogmaals, ook bijvoorbeeld een prostitutiesubsidie niet misstaan. Overigens is één maal seks per maand wat karig ingebudget :{.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 14:16:14 ]
  zondag 6 mei 2018 @ 14:18:27 #185
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969539
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een autoverzekering is ook verplicht, maar daar krijg je geen subsidie voor. Lijkt me dus evident dat de zorgtoeslag vooral voortkomt uit steun voor een levensbehoefte. Met die logica zou dus, nogmaals, ook bijvoorbeeld een prostitutiesubsidie niet misstaan. Overigens is één maal seks per maand wat karig ingebudget :{.
Een auto is ook geen primaire levensbehoefte. Maar een luxe.

Een zorgverzekering is verplicht gesteld vanuit de overheid. Mensen met een laag inkomen kunnen hulp krijgen met het betalen van die toeslag. Naar de hoeren moeten kunnen is geen verplichting vanuit de overheid, laat staan een primaire levensbehoefte. Vooral omdat de meeste mensen wel gewoon seks kunnen krijgen of niet gaan lopen miepen wanneer ze er wat voor moeten betalen.
pi_178969567
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:18 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een auto is ook geen primaire levensbehoefte. Maar een luxe.
My point exactly.
quote:
Een zorgverzekering is verplicht gesteld vanuit de overheid. Mensen met een laag inkomen kunnen hulp krijgen met het betalen van die toeslag.
Huren is niet verplicht, maar je krijgt er wel subsidie voor.

De overheid subsidieert dus huren en zorgverzekeringen omdat dit (primaire) behoeftes zijn, dat was slechts mijn punt.

quote:
Naar de hoeren moeten kunnen is geen verplichting vanuit de overheid, laat staan een primaire levensbehoefte. Vooral omdat de meeste mensen wel gewoon seks kunnen krijgen of niet gaan lopen miepen wanneer ze er wat voor moeten betalen.
De meeste mensen kunnen ook een zorgverzekering betalen zonder overheidssteun, dus dat is een wat matig argument. Dat seks wel degelijk een primaire behoefte is, is reeds vastgesteld. Al staat 't je natuurlijk vrij om 't oneens te zijn met Maslow :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:22:31 #187
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969592
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:21 schreef 2thmx het volgende:

[..]

My point exactly.

[..]

Huren is niet verplicht, maar je krijgt er wel subsidie voor.

De overheid subsidieert dus huren en zorgverzekeringen omdat dit (primaire) behoeftes zijn, dat was slechts mijn punt.

[..]

De meeste mensen kunnen ook een zorgverzekering betalen zonder overheidssteun, dus dat is een wat matig argument. Dat seks wel degelijk een primaire behoefte is, is reeds vastgesteld. Al staat 't je natuurlijk vrij om 't oneens te zijn met Maslow :{.
Jij leest echt niet goed he. NAAR DE HOEREN KUNNEN GAAN IS GEEN PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE.

Je kunt je moeite beter steken in leren hoe je vrouwen versiert.

En het is geen matig argument. Subsidie is er om mensen die de zorgverzekering niet of moeilijk kunnen betalen te ondersteunen. Daar is het voor.

Legale prostitutie is er om mensen die geen seks kunnen krijgen van seks te voorzien.

Prima geregeld toch.
pi_178969620
Ik heb nog nooit gehoord dat er mensen waren die zijn overleden aan geen seks, ik weet niet hoor, maar dan lijkt het me niet zo belangrijk dat de overheid dat moet bekostigen.
pi_178969622
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij leest echt niet goed he. NAAR DE HOEREN KUNNEN GAAN IS GEEN PRIMAIRE LEVENSBEHOEFTE.
Seks is een primaire levensbehoefte en een prostituee bezoeken is voor sommige mannen de enige manier om in deze levensbehoefte te voorzien.
quote:
Je kunt je moeite beter steken in leren hoe je vrouwen versiert.
Menig zorg- of huurtoeslagontvanger zou ook zijn (arbeids)inkomen kunnen verhogen in plaats van overheidsgeld te ontvangen. Het is alleen niet voor iedereen realistisch. Dito voor mannen en onbetaalde seks krijgen. Dat is een gegeven; zie ook de column in de NYT.
quote:
En het is geen matig argument. Subsidie is er om mensen die de zorgverzekering niet of moeilijk kunnen betalen te ondersteunen. Daar is het voor.

Legale prostitutie is er om mensen die geen seks kunnen krijgen van seks te voorzien.

Prima geregeld toch.
Niet voor prostitutiebehoeften met een laag inkomen. Mensen met een laag inkomen kunnen ook 'legaal' een huis huren of een zorgverzekering afsluiten, maar krijgen daarnaast nog financiële steun om dit daadwerkelijk te verwezenlijken. Er is nog geen rationeel argument voorbijgekomen waarom deze financiële steun misstaat voor prostitutiebehoeftigen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 14:27:49 ]
  zondag 6 mei 2018 @ 14:27:23 #190
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969649
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:25 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Seks is een primaire levensbehoefte en een prostituee bezoeken is voor sommige mannen de enige manier om in deze levensbehoefte te voorzien.

[..]

Menig zorg- of huurtoeslagontvanger zou ook zijn (arbeids)inkomen kunnen verhogen in plaats van overheidsgeld te ontvangen. Het is alleen niet voor iedereen realistisch. Dito voor mannen en onbetaalde seks krijgen. Dat is een gegeven; zie ook de column in de NYT.
Die mannen kunnen dus voor een paar tientjes hun zaad lozen in een hoer.
pi_178969663
Blijven janken dat je ergens recht op hebt en dat het je in de schoot geworpen zou moeten worden gaat je natuurlijk geen steek verder helpen.

Ben je bijvoorbeeld al lid geworden van een politieke partij om dit oh zo grote maatschappelijke probleem te agenderen?
pi_178969665
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

Die mannen kunnen dus voor een paar tientjes hun zaad lozen in een hoer.
Mensen met een laag inkomen kunnen zich geen regelmatig prostitueebezoek veroorloven, zoals ook zonder overheidssteun een zorgverzekering afsluiten of een huis huren voor sommigen onrealistisch is.
pi_178969679
Ach en er zijn zat mogelijkheden om onbetaalde seks kunnen krijgen, je hebt van die parkeerplaatsen...............
  zondag 6 mei 2018 @ 14:29:58 #194
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969688
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mensen met een laag inkomen kunnen zich geen regelmatig prostitueebezoek veroorloven
Dan heb je pech en moet je t op de gratis manier proberen, door jezelf leuk te kleden, er fatsoenlijk bij te lopen en een vrouw te versieren.

Iets dat met zorgverzekering en een huis pertinent niet mogelijk is.
pi_178969700
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:28 schreef Chai het volgende:
Blijven janken dat je ergens recht op hebt en dat het je in de schoot geworpen zou moeten worden gaat je natuurlijk geen steek verder helpen.

Ben je bijvoorbeeld al lid geworden van een politieke partij om dit oh zo grote maatschappelijke probleem te agenderen?
Het is nóg een te groot taboe om op de politieke agenda te zetten, maar ik vermoed dat een assertief type binnen afzienbare tijd dit taboe doorbreekt. Die rol is helaas niet voor mij weggelegd :{.
pi_178969729
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan heb je pech en moet je t op de gratis manier proberen, door jezelf leuk te kleden, er fatsoenlijk bij te lopen en een vrouw te versieren.
Je weigert kennelijk te accepteren dat sommige mannen geen 'gratis' seks kunnen realiseren, zoals anderen niet voldoende inkomen uit arbeid kunnen genereren om pakweg zonder overheidssteun een huis te huren. Ietwat kortzichtig en weinig empathisch van je :{.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 14:32:04 ]
pi_178969758
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is nóg een te groot taboe om op de politieke agenda te zetten, maar ik vermoed dat een assertief type binnen afzienbare tijd dit taboe doorbreekt. Die rol is helaas niet voor mij weggelegd :{.
Onzin. De seksuele behoeften van hulpbehoevenden zijn ook weleens ter sprake gekomen (en of dat dan uit het PGB kan etc), dus dit kan ook prima.

Maar krijg de indruk dat je liever blijft zwelgen over hoe groot dit taboe is, dan daadwerkelijk iets ondernemen (met als excuus: ja maar daar is het taboe nog te groot voor).
  zondag 6 mei 2018 @ 14:33:33 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969768
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:31 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je weigert kennelijk te accepteren dat sommige mannen geen 'gratis' seks kunnen realiseren, zoals anderen niet voldoende inkomen uit arbeid kunnen genereren. Ietwat kortzichtig en weinig empathisch van je :{.
Dan doen ze er niet goed genoeg hun best voor, durven niet uit hun comfortzone te stappen of vinden het gewoon wel makkelijk lekker te klagen en verder niks te doen.

Genoeg kroegen waar op t eind van de avond een dronken dropje rondloopt dat zelfs nog zou seksen met de hond van de buurman. Sla je slag.

Maar ik snap dat klagen makkelijker is.
pi_178969787
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dan doen ze er niet goed genoeg hun best voor, durven niet uit hun comfortzone te stappen of vinden het gewoon wel makkelijk lekker te klagen en verder niks te doen.

Genoeg kroegen waar op t eind van de avond een dronken dropje rondloopt dat zelfs nog zou seksen met de hond van de buurman. Sla je slag.

Maar ik snap dat klagen makkelijker is.
Heb je de NYT-column waar in de OP aan wordt gerefereerd überhaupt gelezen? Onvrijwillig seksloze mannen zijn een realiteit, geen verzinsel :{.
pi_178969791
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:30 schreef 2thmx het volgende:
assertief type
Chad die opkomt voor incels? Droom verder, kerel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')