abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_178969796
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mensen met een laag inkomen kunnen zich geen regelmatig prostitueebezoek veroorloven, zoals ook zonder overheidssteun een zorgverzekering afsluiten of een huis huren voor sommigen onrealistisch is.
Dan moeten die mannen zich verenigen en elkaar financieel ondersteunen.
Kerel, het door jou geschetste probleem wordt niet als een probleem door de maatschappij gezien.
Jullie moeten elkaar helpen.
pi_178969801
Er is vast wel een reden waarom ze onvrijwillig seksloos blijven en ik heb zo'n idee dat geen van allen eens kritisch naar zichzelf wil kijken
pi_178969827
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Onzin. De seksuele behoeften van hulpbehoevenden zijn ook weleens ter sprake gekomen (en of dat dan uit het PGB kan etc), dus dit kan ook prima.
Eens. Dit haalt de NYT-columnist ook in zijn betoog aan. Dit extrapoleren naar mannen die door de nieuwe normen in de Westerse maatschappij buiten de boot vallen is echter nog een extra stap die gezet moet worden :{.
quote:
Maar krijg de indruk dat je liever blijft zwelgen over hoe groot dit taboe is, dan daadwerkelijk iets ondernemen (met als excuus: ja maar daar is het taboe nog te groot voor).
Het is excuus in deze is eerder dat ik 't voortouw overlaat aan iemand met de hiervoor benodigde assertiviteit en overige skills. Dit ten behoeve van de daadwerkelijke slagingskans :{.
pi_178969832
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Heb je de NYT-column waar in de OP aan wordt gerefereerd überhaupt gelezen? Onvrijwillig seksloze mannen zijn een realiteit, geen verzinsel :{.
Het is overtuigender als je irl daadwerkelijk iets zou doen ipv alleen maar topicjes openen op internet.

Dat eerste toont dat het echt serieus is, topicjes openen laat mensen juist denken dat het onzin is (want waarom doe je er niet echt iets mee?).
  zondag 6 mei 2018 @ 14:37:49 #205
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178969834
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Er is vast wel een reden waarom ze onvrijwillig seksloos blijven en ik heb zo'n idee dat geen van allen eens kritisch naar zichzelf wil kijken
Dat is dus niet perse waar. Ik heb weleens een paar forum-topics van hun gelezen en ze zijn heel erg bewust van het feit dat ze niet aantrekkelijk zijn. Ze weten vaak ook waar het aan ligt. Alleen ze weten niet wat ze eraan moeten doen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 6 mei 2018 @ 14:38:08 #206
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969839
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Heb je de NYT-column waar in de OP aan wordt gerefereerd überhaupt gelezen? Onvrijwillig seksloze mannen zijn een realiteit, geen verzinsel :{.
Waar zeg ik dat ze een verzinsel zijn?

Ik zeg dat de oorzaak bij henzelf ligt. Niet bij de maatschappij.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 6 mei 2018 @ 14:38:22 #207
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178969844
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 11:50 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee hoor. Dat maak jij daarvan.

Wat ik in ieder geval probeer te zeggen is dat de ellende en moeilijkheden die deze groep ervaart serieuzer genomen moet worden. Niet dat ze recht hebben op seks en niet dat vrouwen gedwongen moet worden om hen een kans te geven.
Integendeel, dat doen de huilies die anderen de schuld geven van hun onkunde. Want "als anderen seks hebben dan moeten wij dat ook" en "vrouwen die seks hebben met iedereen behalve de arme incels als ik zijn vieze kechs".

Laat ze zichzelf maar eens serieus nemen (pun intended) en aan zichzelf gaan werken ipv kankeren op de maatschappij. De samenleving is ze NIETS verplicht.
1 + 1 = blauw
pi_178969852
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef Wim_Kieft het volgende:

[..]

Chad die opkomt voor incels? Droom verder, kerel.
Het zou ook een charismatische (en richting incels empathische) homo kunnen zijn :{. Pakweg een Pim Fortuyn voor de incel-beweging :{.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 14:40:18 ]
pi_178969862
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:35 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Dan moeten die mannen zich verenigen en elkaar financieel ondersteunen.
Kerel, het door jou geschetste probleem wordt niet als een probleem door de maatschappij gezien.
Daar verschillen de meningen over :{.
pi_178969865
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:37 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Het is excuus in deze is eerder dat ik 't voortouw overlaat aan iemand met de hiervoor benodigde assertiviteit en overige skills. Dit ten behoeve van de daadwerkelijke slagingskans :{.
Misschien maar stoppen met dit soort topics dan, want hier ga je geen draagvlak voor het aanpakken van dit probleem creëren, maar je bereikt eerder het tegenovergestelde.
pi_178969877
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat ze een verzinsel zijn?

Ik zeg dat de oorzaak bij henzelf ligt. Niet bij de maatschappij.
Ja, dat betwist de NYT-columnist dus. Overtuigend, als je 't mij vraagt :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:40:25 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969890
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Daar verschillen de meningen over :{.
Nee, want anders zou t wel op de politieke agenda staan.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:40:51 #213
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178969897
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ja, dat betwist de NYT-columnist dus. Overtuigend, als je 't mij vraagt :{.
Ja, omdat t in jouw straatje past. Ik vind t niet overtuigend.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:40:55 #214
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178969899
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:38 schreef Kamina het volgende:

[..]

Integendeel, dat doen de huilies die anderen de schuld geven van hun onkunde. Want "als anderen seks hebben dan moeten wij dat ook" en "vrouwen die seks hebben met iedereen behalve de arme incels als ik zijn vieze kechs".

Laat ze zichzelf maar eens serieus nemen (pun intended) en aan zichzelf gaan werken ipv kankeren op de maatschappij. De samenleving is ze NIETS verplicht.
Nou ik heb weleens hun posts gelezen. Niet al die mensen geven de maatschappij de schuld. Sommige weten donderdsgoed dat er iets met ze mis is, maar ze weten niet wat ze eraan kunnen. Soms is er sprake van een aandoening of handicap, waar de maatschappij geen rekening mee houdt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_178969902
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:39 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien maar stoppen met dit soort topics dan, want hier ga je geen draagvlak voor het aanpakken van dit probleem creëren, maar je bereikt eerder het tegenovergestelde.
Je zult een probleem toch eerst aan de kaak moeten stellen :{.
pi_178969912
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat is dus niet perse waar. Ik heb weleens een paar forum-topics van hun gelezen en ze zijn heel erg bewust van het feit dat ze niet aantrekkelijk zijn. Ze weten vaak ook waar het aan ligt. Alleen ze weten niet wat ze eraan moeten doen.
En als je ze advies geeft worden ze boos want dan voelen ze zich op hun pik getrapt.
pi_178969920
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Pakweg het migratieprobleem of, recenter, dierenrechten stonden nog niet lang geleden ook nog niet op de politieke agenda; dat soort zaken kunnen snel veranderen :{.
pi_178969928
quote:

[..]

Ja, omdat t in jouw straatje past. Ik vind t niet overtuigend.
Waarom vind je de NYT-columnist niet overtuigend?
pi_178969945
quote:

[..]

En wat daar wel op staat is de verslechterde sociaal-economische positie van relatief laag opgeleide mannen die vaker alleenstaand zijn, maar ook vaker eenzaam en/of depressief zijn.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:44:35 #220
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178969961
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

En als je ze advies geeft worden ze boos want dan voelen ze zich op hun pik getrapt.
Niet allemaal dus.

Hooguit dat veel niks aan die advies hebben, omdat het niet van toepassing is aangezien hun situatie. Door bijvoorbeeld een aandoening of handicap, of ernstige persoonlijke problemen.
pi_178969966
Okee, stel we zijn het er allemaal mee eens, die arme mannen moeten ook onbetaalde seks hebben, welke vrouwen ga je zo gek vinden om dat te doen? Welke vrouwen staan in de rij om onbetaald seks te hebben met mannen waar ze eigenlijk een afkeer voor hebben?

Ja wie ga je dan vinden om zoiets te doen?
pi_178969970
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:41 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je zult een probleem toch eerst aan de kaak moeten stellen :{.
Ja, via een andere weg. En jij stelt net dat jij de persoon daar niet voor bent. Organiseer een incelmeet en mobiliseer mensen die dat wel zouden zijn.
pi_178970006
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja, via een andere weg. En jij stelt net dat jij de persoon daar niet voor bent. Organiseer een incelmeet en mobiliseer mensen die dat wel zouden zijn.
Eenieder kiest zijn eigen methoden, maar bedankt voor 't meedenken :{.
  zondag 6 mei 2018 @ 14:47:26 #224
456432 Kamina
Tenacious!
pi_178970018
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nou ik heb weleens hun posts gelezen. Niet al die mensen geven de maatschappij de schuld. Sommige weten donderdsgoed dat er iets met ze mis is, maar ze weten niet wat ze eraan kunnen. Soms is er sprake van een aandoening of handicap, waar de maatschappij geen rekening mee houdt.
Laat ze hulp zoeken, de maatschappij biedt daar een breed scala aan mogelijkheden aan daarvoor.
1 + 1 = blauw
  zondag 6 mei 2018 @ 14:47:42 #225
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178970023
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 14:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Okee, stel we zijn het er allemaal mee eens, die arme mannen moeten ook onbetaalde seks hebben, welke vrouwen ga je zo gek vinden om dat te doen? Welke vrouwen staan in de rij om onbetaald seks te hebben met mannen waar ze eigenlijk een afkeer voor hebben?

Ja wie ga je dan vinden om zoiets te doen?
Ik ben niet van mening dat die mannen gratis seks moeten krijgen. Ik ben meer van mening dat hun achterliggende problemen serieuzer genomen moet worden. Door bijvoorbeeld een betere meer efficiente GGZ. Betere ambulante hulp en meer creatieve therapie die hen meer aantrekkelijke gedrag en kwaliteiten leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')