SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2018 20:34:02 ]
Goeie snollebek heeft ze ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Alleen als ik struikel of geduwd word...quote:
je moet eigenlijk de aflevering van gister even bekijken. Daar had ze lingerieshoot en dat rode jurkje MOET IK hebbenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker married @ first sight kijken
#dommehuisvrouwenmeukwanthierisookgeenfucktebeleven
oja mafsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Neh, men zou wel willen... Have fun!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Geen spoilers pls, ik loop achterquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet eigenlijk de aflevering van gister even bekijken. Daar had ze lingerieshoot en dat rode jurkje MOET IK hebben
plaatje?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet eigenlijk de aflevering van gister even bekijken. Daar had ze lingerieshoot en dat rode jurkje MOET IK hebben
Primadonna, not badquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al eeuwen tegen het leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen spoilers pls, ik loop achter
ik zeg verder nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen spoilers pls, ik loop achter
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al eeuwen tegen het leven.
Beter dan omgekeerd kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al eeuwen tegen het leven.
Dat hoeft nou ook weer niet, maar niet wie eruit gaat ofzo. Al zal dat niet superverrassend zijn, maar tochquote:
Is er ook een mannelijke variant? Als het moet kan ik best moeilijk kijken op foto's zoals die modellen kunnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:38 schreef Allures het volgende:
Als het niet op tv zou komen zou ik nog wel mee doen met zoiets![]()
#kapsones
dat was voor mij wel verassend dus ben benieuwd of jij het verassend vind.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, maar niet wie eruit gaat ofzo. Al zal dat niet superverrassend zijn, maar tochDank in ieder geval
ben je fattie?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er ook een mannelijke variant? Als het moet kan ik best moeilijk kijken op foto's zoals die modellen kunnen.
Genoeg fotografen waar je zonder tv-camera terecht kan. Wat houdt je tegen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:38 schreef Allures het volgende:
Als het niet op tv zou komen zou ik nog wel mee doen met zoiets![]()
#kapsones
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is er ook een mannelijke variant? Als het moet kan ik best moeilijk kijken op foto's zoals die modellen kunnen.
Waarom kijk je niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:40 schreef Allures het volgende:
Kijk het hele programma niet maar overweeg nu terug te kijken voor dat jurkje
Ik ga liever voor verrassendquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat was voor mij wel verassend dus ben benieuwd of jij het verassend vind.
druk en denk dat mijn tanden niet mooi genoeg zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Genoeg fotografen waar je zonder tv-camera terecht kan. Wat houdt je tegen dan?
Zie kpd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Genoeg fotografen waar je zonder tv-camera terecht kan. Wat houdt je tegen dan?
nope nopequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh wat leuk!Ga je naar die in R'dam?
Terugkijken, het leek zo'n verrijking, zo'n goed idee. Nooit meer iets missen, nooit meer kloten met opnemen! Maar nou krijg je 40 keer per week te horen: "Oh heb je dat niet gezien? Dat moet je echt even terugkijken hoor hahahahahahaha!", "Heb je dat nog teruggekeken? Huh, waarom niet? *mad*".quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:40 schreef Allures het volgende:
Kijk het hele programma niet maar overweeg nu terug te kijken voor dat jurkje
Niet te riant glimlachen en beter nu shooten nu je nog niet zo verlept bent enzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
druk en denk dat mijn tanden niet mooi genoeg zijn
ja dat is ook wel een dingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet te riant glimlachen en beter nu shooten nu je nog niet zo verlept bent enzo
Het is dan ook een tv-show in de eerste plaatsquote:
ja misschien is het ook zelfbeschermingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is dan ook een tv-show in de eerste plaatsDacht jij wel voor de bijl zou gaan met curvy dames..
Ben benieuwd en hoop dat je wat wil delen tegen die tijd. In ieder geval heel veel plezier toegewenstquote:
Zoals met alle modellenprogramma's geldt ook hier: zo hot zijn ze helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is dan ook een tv-show in de eerste plaatsDacht jij wel voor de bijl zou gaan met curvy dames..
ik heb de dms wel eens gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ga er heel bevooroordeeld maar vanuit dat daar geen eckte fotografen zitten
eind deze maand, ben zelf nog niet heel erg overtuigd want ik vind op de foto gaan toch altijd best ongemakkelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben benieuwd en hoop dat je wat wil delen tegen die tijd. In ieder geval heel veel plezier toegewenst
Zijn ze ook daadwerkelijk curvy?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die curvy wel een beetje een slap aftreksel van hntm, al heb ik maar 1 aflevering gezien.
Juist dan ja. Je kijkt dan anders naar jezelf dan als je naar je eigen spiegelbeeld kijkt. En via andermans ogen als je iemand met een visie achter de lens treft enzo. Kan juist een mooie boost gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is ook wel een dingben al lang over mijn top
Had het serieus moeten doen toen ik 18 was of zo. Maar toen dacht ik juist weer dat ik super lelijk was dus ja
Zonder jurk dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens in m'n jurken op de foto willen. Vintage en zo.
Maar ik durf niet.
Ga op Hos zitten, win-winquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja misschien is het ook zelfbescherming
En bescherming van de bank anders word ie zo nat
Meh.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel meer curves dan de gewone versie maar niet heeeul curvy
Ik help wel met foto's maken. Lopen kloten met van die spiegelfoto's en zelfontspanners is niks.quote:
Ja. Maar geen papzakken of zo.quote:
ow dan laat maarquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee
als ik weer stop met sporten gaat het vast wel een keer die kant op
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik help wel met foto's maken. Lopen kloten met van die spiegelfoto's en zelfontspanners is niks.
Sport al weer een half jaar en voor mijn doen fanatiek, alleen maar vetter gewordenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee
als ik weer stop met sporten gaat het vast wel een keer die kant op
Alleen voor de bijl gaan bij een fotograaf wiens werk je ook echt aanspreekt en die dan inhuren. Dan koop je de foto's af als het ware, zodat je geen gekut krijgt over het eventuele plaatsen van de foto's. Dat heb je dan in eigen beheer.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens in m'n jurken op de foto willen. Vintage en zo.
Maar ik durf niet.
ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestaat de sexy en gewaagd reeks nog?
Wanneer komt die rode jurk voorbij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel meer curves dan de gewone versie maar niet heeeul curvy
Ik geef graag wat terug aan deze behulpzame community, zeker aan iemand zoals jij die zich zo onbaatzuchtig in blijft zetten voor Fok!quote:
Modellen zijn er dan ook vooral om fotogeniek te zijn, dat is iets anders dan hot. "Glamour" en erotische modellen en persoonlijke smaak daar gelatenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals met alle modellenprogramma's geldt ook hier: zo hot zijn ze helemaal niet.
kan er geen plaatje van vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer komt die rode jurk voorbij?
doe ff screenshottenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer komt die rode jurk voorbij?
Nee, ik reis niet over Deventer. Zoals ik vanmiddag al zei... Ik kan vanaf Zwolle de rechtstreekse IC naar Rotjeknor pakkenquote:
Oh ik durf niet omdat ik mezelf niet fotogeniek vindquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen voor de bijl gaan bij een fotograaf wiens werk je ook echt aanspreekt en die dan inhuren. Dan koop je de foto's af als het ware, zodat je geen gekut krijgt over het eventuele plaatsen van de foto's. Dat heb je dan in eigen beheer.
Tja, dan is het een kwestie van wie je eerder gelooft, lot, of de attente, charmante Grrrrrrrr.quote:
Nou, wat liefquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef graag wat terug aan deze behulpzame community, zeker aan iemand zoals jij die zich zo onbaatzuchtig in blijft zetten voor Fok!
Ik ben terug aan het kijken en naar de lingerie-shoot geskipt; zie bij de eliminatie al een paar rode jurken. Is het een van die?quote:
hm okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, ik reis niet over Deventer. Zoals ik vanmiddag al zei... Ik kan vanaf Zwolle de rechtstreekse IC naar Rotjeknor pakken
Lang haar is ook een enigszins separate markt ja. Kun je filmpjes maken en sparen voor nieuwe jurkjes. Pro-tip, laat je fans het wel geseald of via de originele verkooppunten naar je verzendenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb de dms wel eens gehad![]()
Geen idee waarom. Heb hier geen foto's staan. De meeste weten alleen 'dik met lang haar'
Naja is vast ook een markt voor
linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ontkom ik er niet aan vrees ik
Maar ik ken jouw definitie van curvy niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dan is het een kwestie van wie je eerder gelooft, lot, of de attente, charmante Grrrrrrrr.
Wat echt ridicuul isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik durf niet omdat ik mezelf niet fotogeniek vind.
nou zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dan is het een kwestie van wie je eerder gelooft, lot, of de attente, charmante Grrrrrrrr.
Ja, I know.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Modellen zijn er dan ook vooral om fotogeniek te zijn, dat is iets anders dan hot. "Glamour" en erotische modellen en persoonlijke smaak daar gelaten
Hopelijk tref je een leuk team, die jou op je gemak kunnen stellen en je op je leukst vast kunnen leggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eind deze maand, ben zelf nog niet heel erg overtuigd want ik vind op de foto gaan toch altijd best ongemakkelijk
Oh, ehhhhh. Hoi Lot! Hoe gaat het met je?quote:
meisje met lang blond haar neuspiercing.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben terug aan het kijken en naar de lingerie-shoot geskipt; zie bij de eliminatie al een paar rode jurken. Is het een van die?
ik twijfel.. overweeg ov te pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En je pakt toch de auto want makkelijker?
Vetlaag waarbij wel alles nog in normale vrouwelijke verhoudingen zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw definitie van curvy niet.
Oh dan weet ik wel iemand in je provinciequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:47 schreef Allures het volgende:
Ooit ga ik wel van die playboy foto's laten maken. Gewoon omdat het kan
Lijkt me leuk
In lingerie dan he
Oh. Naja ik ga wel eerder want ik wil de markthal zien #nuweertochzijnopmeet Dus een korte detour via Deventer kan natuurlijk welquote:
Ah okay!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vetlaag waarbij wel alles nog in normale vrouwelijke verhoudingen zit.
ik hou me aanbevolen. Ooitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wel iemand in je provincie
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ehhhhh. Hoi Lot! Hoe gaat het met je?
Only one way to find out hèquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik durf niet omdat ik mezelf niet fotogeniek vind.
hoorde van een paar anderen dat ze ook eerder gaan. Ik snap je morgen even hoe en wat. Ik ga dan eerst kijken of eer nog een kaartje isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh. Naja ik ga wel eerder want ik wil de markthal zien #nuweertochzijnopmeet Dus een korte detour via Deventer kan natuurlijk wel![]()
Maar daar gaan wel eerst 3 miljard mislukte selfies aan voorafquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Only one way to find out hèOverigens niet geheel geloofwaardig, aangezien je wel foto's van je hoofd post enzo
En dan mag er best ergens een rolletje zitten, het moeten alleen geen blubberzakken worden. Dat is niet curvy maar fat.quote:
Ik zal t m'n kont zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan mag er best ergens een rolletje zitten, het moeten alleen geen blubberzakken worden. Dat is niet curvy maar fat.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan mag er best ergens een rolletje zitten, het moeten alleen geen blubberzakken worden. Dat is niet curvy maar fat.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
meisje met lang blond haar neuspiercing.
Okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoorde van een paar anderen dat ze ook eerder gaan. Ik snap je morgen even hoe en wat. Ik ga dan eerst kijken of eer nog een kaartje is
maakt niet uit komt goedquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
OkBen morgen wel de hele dag op het stembureau dus ik zal niet vaak op mijn mobiel kijken itt anders
het jurkje niet de chick.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe mij die blonde op de achtergrond maar.
Beter een pro inhuren dan, misschien leer je nog watquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daar gaan wel eerst 3 miljard mislukte selfies aan vooraf.
Geld dat ik terugkrijg van de belastingdienst gaat meteen naar mijn ex-vriendin.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:01 schreef DrMarten het volgende:
Tering he, kan gewoon geen rekeningen meer betalen via de site van ING. Dat moet je dan bevestigen via de ING app, ware het niet dat die koppeling niet werkt
Ergens zwerft nu een betaalverzoek
Maar weer een paar rekeningen betaald en belastingaangifte ingevuld. Meevallertje van ¤ 118
Volgens mij helaas geen natuurlijk rood haar.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe mij die linker maar dan zonder broekpakdinges
mega nep iddquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij helaas geen natuurlijk rood haar.
nicequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een oudje van Versace gescoord
Ach ja, op de meeste slaapkamers matchen de gordijnen ook niet met het tapijt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
shitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach ja, op de meeste slaapkamers matchen de gordijnen ook niet met het tapijt.
We zullen er eerst eens een paar goede foto's van maken voordat we oordelen hè.quote:
Bring back the 80's!quote:
Laminaat, kaal dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
shitik heb blauwe rolgordijnen met grijs laminaat
Dat van mij compenseert enigszins de tandartsrekeningquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld dat ik terugkrijg van de belastingdienst gaat meteen naar mijn ex-vriendin.
Obviously maar nog steeds een leuk koppiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff, ja dan kan het ook hard gaan. Mijn vakantiegeld kan ik wel gewoon zelf houden, daar maar iets leuks van kopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat van mij compenseert enigszins de tandartsrekening
Die waren wel kut ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Allures het volgende:
[..]
ja van die spice girls schoenen waren ook weer hiphad ook niet gehoeven
En zo tig voorbeelden
Dat is echt zo'n jurk die echt heel lelijk is als je iets anders doet dan helemaal netjes rechtop staan.quote:
dat ook ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n jurk die echt heel lelijk is als je iets anders doet dan helemaal netjes rechtop staan.
sta jurk, zit schoenen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n jurk die echt heel lelijk is als je iets anders doet dan helemaal netjes rechtop staan.
Fijne instellingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zullen er eerst eens een paar goede foto's van maken voordat we oordelen hè.
Tot ze 'm opendoetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Obviously maar nog steeds een leuk koppie
Voor het boodschappen doen zou ik sowieso een andere outfit kiezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Allures het volgende:
[..]
dat ook ja...
Boodschappen kun je er niet in doen
Ja alleen dingen van 1 plank
Haha oké. Gevalletje Kim Feenstra soms?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot ze 'm opendoetZe komt dan niet altijd optimaal uit de verf zeg maar
Leuk koppie is belangrijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Obviously maar nog steeds een leuk koppie
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot ze 'm opendoetZe komt dan niet altijd optimaal uit de verf zeg maar
ooo okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee, ging om de creepy lach.
Nee, Kim vind ik best een sympathieke meid eerlijk gezegd. Deze meid heeft nog een en ander te leren, denk ik.. (Meer dus hoe ze iets zeggen dan stem en/of accent dusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haha oké. Gevalletje Kim Feenstra soms?
ik voel me dan ook helemaal niet relaxed omdat je niet 'vrij' voeltquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor het boodschappen doen zou ik sowieso een andere outfit kiezen.Maar voor een feestje of iets dergelijks ben ik ook echt te lomp voor zoiets. En te vadsig overigens.
Nee, maar dan had je ook een jaar of 6-7 terug moeten zoeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maareh die pics van jou zijn die onder dit account gepost?
Ah oké. Ik kan Kim niet uitstaan om haar stemgeluidquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, Kim vind ik best een sympathieke meid eerlijk gezegd. Deze meid heeft nog een en ander te leren, denk ik.. (Meer dus hoe ze iets zeggen dan stem en/of accent dus)
Haar stem komt omdat ze slecht gehoor heeft dacht ik. Kan ze weinig aan doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik kan Kim niet uitstaan om haar stemgeluid
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar dan had je ook een jaar of 6-7 terug moeten zoeken.
Veel te jong voor jou joh.quote:
Snap ik, maar zoals ze in Dream School laatst bezig is dan denk ik fuck it. Zoveel liever dan zo een Fabiënne of hoe heet ze of een van die andere meiden die het ook nog niet snapt..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik kan Kim niet uitstaan om haar stemgeluid
deed ze super leuk en goedquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoals ze in Dream School laatst bezig is dan denk ik fuck it. Zoveel liever dan zo een Fabiënne of hoe heet ze of een van die andere meiden die het ook nog niet snapt..
Klopt, ze kan er weinig aan doen. Maar het is hetzelfde met dat de ene lach aanstekelijk werkt en de ander eerder voor een koude rilling zorgt. Niks ten nadele verder van Kim want die heeft het toch mooi ver geschopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haar stem komt omdat ze slecht gehoor heeft dacht ik. Kan ze weinig aan doen.
That's not a good thing!quote:
Is ook zo. Ik vind die stem ook vreselijk hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, ze kan er weinig aan doen. Maar het is hetzelfde met dat de ene lach aanstekelijk werkt en de ander eerder voor een koude rilling zorgt. Niks ten nadele verder van Kim want die heeft het toch mooi ver geschopt.
doe maar evenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die oude links doen het toch niet meer; enige optie is nieuwe maken.
Dat snap ik dan weer wel. Al kijk ik niet naar Dream School of waar hadden we het over? Hollands Next Top Model en co?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoals ze in Dream School laatst bezig is dan denk ik fuck it. Zoveel liever dan zo een Fabiënne of hoe heet ze of een van die andere meiden die het ook nog niet snapt..
ik heb die geloof ik. Is awesomequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:20 schreef Lot88 het volgende:
Samzz heb jij de Miss Candyfloss Elena 50's Swing Jurk?
ja! O bevalt goed dus? Ik wil hem al heel lang en overweeg hem nu te kopenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:21 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb die geloof ik. Is awesome
Vhals, en een soort v omhoog? Als je snapt wat ik bedoel. Onder je boezem
Kim gaf dit seizoen les op Dream School en dat gebeurt natuurlijk nadat ze geloof ik de allereerste HNTM had gewonnen. Mooie ontwikkeling heeft ze doorgemaakt, nu ook achter de lens enzo. Topquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer wel. Al kijk ik niet naar Dream School of waar hadden we het over? Hollands Next Top Model en co?
Liever iemand die weet hoe de wereld in elkaar steekt ala Kim dan gevallen die meedoen in Dream school, dames in de dop of vier handen op één buik
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:22 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja! O bevalt goed dus? Ik wil hem al heel lang en overweeg hem nu te kopen
hij zit in mijn winkelwagenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:24 schreef Allures het volgende:
[..]een van mijn duurdere jurken (voor een gelegenheid gekocht ook daarom wist ik dat het al 3 of 4 jaar moet zijn nu) maar nog steeds mooi
En kan naar veel gelegenheden vind ik
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Ben ik heel lui als ik zou wensen dat jullie gewoon foto's van die jurken hier posten?
Is het niet de enige echte?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Californium het volgende:
Zit tegenover een Hosti lookalike maar met staartje en hij praat als een nerd
watquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dit vind ik net een correctie jurkje
Hosti praat niet als een nerd.quote:
Ik zou voor de groene gaan, maar ik ken je kledingkast nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik slaap er nog een nachtje overhet gaat tussen die groene en:
[ afbeelding ]
Mindfuckquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Californium het volgende:
Zit tegenover een Hosti lookalike maar met staartje en hij praat als een nerd
Deze vind ik persoonlijk mooierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik slaap er nog een nachtje overhet gaat tussen die groene en:
[ afbeelding ]
Toch wel chocolade meegenomen héquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Zo, bad loopt vol en caafjes lopen los
Tot over een uurtje of twee ofzo.
rood en groen moet er in..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zou voor de groene gaan, maar ik ken je kledingkast niet
je weet de kleur van mijn hoofd tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Hangt ook van (de kleur van) je hoofd af hè, die keuze
ik kan rood echt niet hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Hangt ook van (de kleur van) je hoofd af hè, die keuze
Op een foto.quote:
Haha, dit dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan rood echt niet hebbenvooral niet in grote hoeveelheden
die rode is er ook in groen blauw en zwartquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op een foto.
Ik hoef echt geen rode jurk aan te doen. Geen gezicht
Lief, maar ik heb daar het postuur totaal niet voorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die rode is er ook in groen blauw en zwart
Koop ze allemaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zie door de bomen het bos niet meer samzz
zo zag je op je trouwfoto er niet uit andersquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lief, maar ik heb daar het postuur totaal niet voor
ik wil de groenequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop ze allemaal.
Miss Candyfloss. Ik wil de rode denk ik.
Dit is gewoon geen jurk voor een plat gratenpakhuisquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo zag je op je trouwfoto er niet uit anders
Is ook mooiquote:
vond jou er niet zo mager uit zien gewoon slank toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen jurk voor een plat gratenpakhuis
Gewoon beetje dominant zijn meid.quote:
Ja, maar voor zo'n jurk moet je wat meer dan slank zijn. En dikke tetten hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vond jou er niet zo mager uit zien gewoon slank toch?
Ben je afgevallen dan? Deze jurk is niet optimaal voor je figuur inderdaad, maar je bent nou ook weer geen anorexiapatient ofzo toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen jurk voor een plat gratenpakhuis
klinkt als de jurk voor mijquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar voor zo'n jurk moet je wat meer dan slank zijn. En dikke tetten hebben
OK, dan besluit ik. Rood. Draag hem als je hierheen komt en trek er wat geils onder aan.quote:
Zie mijn toevoeging in die andere postquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:42 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben je afgevallen dan? Deze jurk is niet optimaal voor je figuur inderdaad, maar je bent nou ook weer geen anorexiapatient ofzo toch?
ja maar ik wil ook niet echt opvallenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Superleuke kleur, maar te hip nu. Dan voel ik me niet zo bijzonder meer
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
OK, dan besluit ik. Rood. Draag hem als je hierheen komt en trek er wat geils onder aan.
dacht juist dat jij heel erg van de printjes en kleurtjes wasquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:45 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook niet echt opvallen
Teal is zo ongeveer het meest kleurrijke dat ik heb
Verder zwart bruin en donkerblauw en zo
Voor Malta?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik ga morgen ff nameten of mijn tieten binnen de jurken blijven mbt maat
En dan word het of die rooie (weet nog niet welke kleur dan) of die groene.
Dominant kutwijfquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]ik ga morgen ff nameten of mijn tieten binnen de jurken blijven mbt maat
En dan word het of die rooie (weet nog niet welke kleur dan) of die groene.
Nopequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dacht juist dat jij heel erg van de printjes en kleurtjes was
in mijn geval onmogelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Bij die groene heb ik het idee dat de borsten naar de oksels worden geduwd, vind dat een heel vreemd model
Straks. Air mag zo eerst.quote:
jaaa mooooiquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:
Ik vind deze fantastisch. Helaas is de prijs dat niet.
[ afbeelding ]
Scrollenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie mijn toevoeging in die andere post
Denken dat jij wat te roeren hebtquote:
RSI nu?quote:
Fapfap.quote:
Nou ja...quote:
Ik kwam een ouder H&M tegen in mijn kledingkast, soort teal panterprintplaysuitje. Ik heb naast veel zwart ook veel kleur, maar ik val nu ik ouder ben sowieso niet meer zo opquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:45 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook niet echt opvallen
Teal is zo ongeveer het meest kleurrijke dat ik heb
Verder zwart bruin en donkerblauw en zo
Zo danquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Lotquote:
playsuit dingenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kwam een ouder H&M tegen in mijn kledingkast, soort teal panterprintplaysuitje. Ik heb naast veel zwart ook veel kleur, maar ik val nu ik ouder ben sowieso niet meer zo op
die heb ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zelf deze eens gekocht, ik hou wel van een bloemetje
[ afbeelding ]
Ook mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
succes!! Leukquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Moet zondag meespelen in het muziekkorps. Zenuwachtig.
Echt irritant als je loopt. Die pijpjes die omhoog kruipenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
playsuit dingen![]()
Zo cute, maar durf het zelf niet aan
Liep ook ooit achter een dikker meisje met zo'n ding en dacht 'cute!!' Maar na 10 meter leek het alsof haar foef dat ding aan het opeten was en was het toch erg
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
playsuit dingen![]()
Zo cute, maar durf het zelf niet aan
Liep ook ooit achter een dikker meisje met zo'n ding en dacht 'cute!!' Maar na 10 meter leek het alsof haar foef dat ding aan het opeten was en was het toch erg
Ik ookquote:
Vind het wel leuk maar dat zwarte randje eronder niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |