Fapfap.quote:
Nou ja...quote:
Ik kwam een ouder H&M tegen in mijn kledingkast, soort teal panterprintplaysuitje. Ik heb naast veel zwart ook veel kleur, maar ik val nu ik ouder ben sowieso niet meer zo opquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:45 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ik wil ook niet echt opvallen
Teal is zo ongeveer het meest kleurrijke dat ik heb
Verder zwart bruin en donkerblauw en zo
Zo danquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:
Ik vind deze fantastisch. Helaas is de prijs dat niet.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:46 schreef Voxs het volgende:
Ik vind deze fantastisch. Helaas is de prijs dat niet.
[ afbeelding ]
Hoi Lotquote:
playsuit dingenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik kwam een ouder H&M tegen in mijn kledingkast, soort teal panterprintplaysuitje. Ik heb naast veel zwart ook veel kleur, maar ik val nu ik ouder ben sowieso niet meer zo op
die heb ik ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zelf deze eens gekocht, ik hou wel van een bloemetje
[ afbeelding ]
Ook mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik heb zelf deze eens gekocht, ik hou wel van een bloemetje
[ afbeelding ]
succes!! Leukquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
Moet zondag meespelen in het muziekkorps. Zenuwachtig.
Echt irritant als je loopt. Die pijpjes die omhoog kruipenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
playsuit dingen![]()
Zo cute, maar durf het zelf niet aan
Liep ook ooit achter een dikker meisje met zo'n ding en dacht 'cute!!' Maar na 10 meter leek het alsof haar foef dat ding aan het opeten was en was het toch erg
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
playsuit dingen![]()
Zo cute, maar durf het zelf niet aan
Liep ook ooit achter een dikker meisje met zo'n ding en dacht 'cute!!' Maar na 10 meter leek het alsof haar foef dat ding aan het opeten was en was het toch erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |