OMG...ik was even geshockeerd omdat ik dacht dat je het over mensen hadquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zwarten, dus dat is iets minder afwisselend, maar het blijft zo ontzettend cuteEn hoe die karakters zich ook ontwikkelen
Extra leuk, omdat ik op deze locatie nu lang genoeg ben om eind dit jaar de eerste batch die geboren werd toen ik er kwam terugzie
Sorry.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Echt serieus zijn kan hier ook niet meer he?
mijn hemel
Klinkt als een nuttige dagquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn auto moet naar de garage maar verder niks. Dus als t goed weer is ga ik de woonkamer helemaal soppen en poetsen.
Ja superleuk tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zwarten, dus dat is iets minder afwisselend, maar het blijft zo ontzettend cuteEn hoe die karakters zich ook ontwikkelen
Extra leuk, omdat ik op deze locatie nu lang genoeg ben om eind dit jaar de eerste batch die geboren werd toen ik er kwam terugzie
Niet zo triggered doen joh.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
mijn hemel
Ik wil wel serieus doen. Waar gaan we serieus over doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
mijn hemel
Goede ontwikkeling dat het ook eens op tv komtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
duh. Ik ben er een
Onontdekt nog wel maar kwestie van tijd
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG...ik was even geshockeerd omdat ik dacht dat je het over mensen had
Ik heb een hele fijne allesreiniger met lavendelgeurquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttige dag![]()
Het schoonmaken heb ik nu gedaan. Alles ruikt naar chloor, zo fijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik de TV misschien toch eens vaker aanzetten.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne allesreiniger met lavendelgeur.
Het is inderdaad niet heel inclusief en divers om anno 2018 alleen nog maar zwarte mensen te hebben. Een beetje slavenkudde heeft toch ook wel wat Arabieren en aziaten dunkt me. Transgendertje erbij.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel stemmen morgen. Een stem voor de SP en een stem tegen de Sleepwet. Laat ze die wet eerst maar eens fatsoenlijk voor elkaar maken.
Omdat we niet voor niets een parlementaire democratie hebben. We kiezen een volksvertegenwoordiging, vervolgens gaan we voor enkele onderwerpen die volksvertegenwoordiging voorbij en hebben we een referendum.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet heel inclusief en divers om anno 2018 alleen nog maar zwarte mensen te hebben. Een beetje slavenkudde heeft toch ook wel wat Arabieren en aziaten dunkt me. Transgendertje erbij.
Als buitenstaander op zo een friese hengstenshow met zwartfactor e.d. kun je best rare ideeën krijgen denk ik jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een signaal geeft dat ze nog wat moeten sleutelen. ( Naast het advies van Raad van State. Amnesty etc etc..)quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso tegen de sleepwet
Niet dat het enigzins uit gaat maken want ze drukken die er toch wel door
Dat wel. Maar ik vind het wel belangrijk mijn stem te geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso tegen de sleepwet
Niet dat het enigzins uit gaat maken want ze drukken die er toch wel door
Ik verschalk me met een krukje en een camera uren bij de wei. Mooiste "tv" ooitquote:
Ik twijfel nog wat ik ga stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel stemmen morgen. Een stem voor de SP en een stem tegen de Sleepwet. Laat ze die wet eerst maar eens fatsoenlijk voor elkaar maken.
De ene kieswijzer kwam op VVD, de ander op PvdA.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leefbaar Rotterdam kwam uit m'n kieswijzer, maar ik vind ze te racistisch.
I want a piece of that pie!quote:
Heb je haar uitgeprint en in je bed gelegd?quote:
Nooit in KPD geweest?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat je je chick zo op fok gooit vind ik wel heftig
Ik ben echt bang dat Denk goed gaat scoren hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De ene kieswijzer kwam op VVD, de ander op PvdA.
Denk scoorde bij beide hoog![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oh geweldig jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik verschalk me met een krukje en een camera uren bij de wei. Mooiste "tv" ooitNiet altijd even handig met fotograferen, maar beslist minder wassen dan witte
zou haar doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Maar Leefbaar Rotterdam vind JOU niet te racistisch, ze houden van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leefbaar Rotterdam kwam uit m'n kieswijzer, maar ik vind ze te racistisch.
Interessantere looks dan de reguliere ja. Scheelt ook dat overall iets oudere meiden zijn ook geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Echt he, denk ook niet dat sportmeisje het erg kan waarderen dat ze opeens op teh webz staat....quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |