Niet dat ik de politiek enorm volg maar als ik stem doe ik dat wel met een gegronde reden, niet omdat een kieswijzer zegt waar ik op moet stemmenquote:
Jaaa, lentequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet handig als alledrie de honden tegelijkertijd op schoot willen en er maar twee jack russels zijn, maar ik voelde me wel even erg geliefdOh ik heb zo een zin in lente met alle uitgelaten beestjes weer lekker in de weide enzo
Wahhahaha FARTquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Elvi het volgende:
CL ,ik heb je vliegtuig gevonden!
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, klinkt verstandig. Ik duim ervoor dat je morgen helemaal fris en fruitig wakker wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag ook weer lekker op tijd naar bed, voel me nog een beetje zwakjes, dus dan zal t morgen wel weer top zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef DrMarten het volgende:
Moet ook nog eens wat verkiezingsprogramma's bekijken.
Referendumkaart ligt al bij het oud papier
Oh die arabierenfarm hè ja? Bij ons is de eerste er ook al en de tweede zal denk ik eind deze week of komende komen hopelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, lente. Over de grens zijn de eerste veulens al geboren. Ze verwachten er 75
.
Ik hoop t ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, klinkt verstandig. Ik duim ervoor dat je morgen helemaal fris en fruitig wakker wordt
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die arabierenfarm hè ja? Bij ons is de eerste er ook al en de tweede zal denk ik eind deze week of komende komen hopelijk![]()
Oh lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop t ook. Donderdag ben ik lekker vrij, dus dat is mooi meegenomen.
Waarom dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ik principieel tegen zulke referenda ben
Omdat de mensen tyfusdom zijn natuurlijk. Behalve de mensen die tegen zulke referenda zijn, die zijn allemaal suuuuuuperslim.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat de mensen tyfusdom zijn natuurlijk. Behalve de mensen die tegen zulke referenda zijn, die zijn allemaal suuuuuuperslim.
De fart doet het hem hequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Elvi het volgende:
CL ,ik heb je vliegtuig gevonden!
[ afbeelding ]
Wij hebben alleen zwarten, dus dat is iets minder afwisselend, maar het blijft zo ontzettend cutequote:
Mijn auto moet naar de garage maar verder niks. Dus als t goed weer is ga ik de woonkamer helemaal soppen en poetsen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekkerSpecifieke plannen voor dan of gewoon lekker thuis zijn?
helaas is die tijd al meer dan 7 jaar zoek...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Echt serieus zijn kan hier ook niet meer he?
mijn hemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |