SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Onschuldig? Een cactus prikt hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Zie je? Ik heb het gewoon over een onschuldig plantje en iedereen denkt meteen allerlei vunzige dingen
Een lidcactus nietquote:
Met kerst had de mijne drie knoppen waarvan er maar twee uitgekomen zijn. Nu poging tweequote:
Alleen dat?quote:
Nou, vertel. Waarom moet je er zo vroeg uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
Tijd voor lahmacunEn vanavond vroeg slapen
Das lang geleden dat ik er om 06:00 uur uit moet.
Wat een leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Plantjes toch ook maar eens wat voeding geven. Ben maar een slechte verzorger voor ze
En we hadden laatst in een boeket een bamboestok met zo'n kronkel erin (hardstikke hip man), dus ik dacht: leuk, zet ik in een fles en kijken of er wortels komen. En ze kwamen. En nu weet ik niet wat ik met dat lelijke ding moet doen
#struggles
Ja, de haat voor mensen compenseer ik met de liefde voor plantenquote:
Morgen in het stemhokje muntje opgooien en filmpje van maken, dat ga ik doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:28 schreef MissMSX het volgende:
Oh ja, stemkaartdinges. Waar heb ik die ook alweer gelaten?
Bamboe weet zelf wat het moet doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Plantjes toch ook maar eens wat voeding geven. Ben maar een slechte verzorger voor ze
En we hadden laatst in een boeket een bamboestok met zo'n kronkel erin (hardstikke hip man), dus ik dacht: leuk, zet ik in een fles en kijken of er wortels komen. En ze kwamen. En nu weet ik niet wat ik met dat lelijke ding moet doen
#struggles
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bamboe weet zelf wat het moet doen.
Groeien en vermenigvuldigen. Waarlijk de tribble uit het plantenrijk.
Om te zien hoe mensen stemfies maken in het stemhokje, klagen dat er geen gordijnen zijn, klagen dat de drempel bij de voordeur niet rollatorvriendelijk is (is al jaren zo plus je kunt overal stemmen, ook in het bejaardentehuis niet links de straat uit maar rechts) in een basisschool.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, vertel. Waarom moet je er zo vroeg uit.
Nou ja, fuck bamboe in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bamboe weet zelf wat het moet doen.
Groeien en vermenigvuldigen. Waarlijk de tribble uit het plantenrijk.
Echt werk voor een FOK!ker dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Om te zien hoe mensen stemfies maken in het stemhokje, klagen dat er geen gordijnen zijn, klagen dat de drempel bij de voordeur niet rollatorvriendelijk is (is al jaren zo plus je kunt overal stemmen, ook in het bejaardentehuis niet links de straat uit maar rechts) in een basisschool.
Corked for his?quote:
Fuck, linkje naar het eendetopic niet bij de handquote:
De komkommers sowieso nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:37 schreef MissMSX het volgende:
7 zonnebloemen en 2 komkommers. Benieuwd hoeveel er gaan overleven
Huehue -infinity voorspelbaarquote:
Toch zie ik voornamelijk stembureauleden die zeg 2 jaar van pensionering afzittenquote:
Leuk man, beetje kletsen over vroegah.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Toch zie ik voornamelijk stembureauleden die zeg 2 jaar van pensionering afzittenPas als er vijf stemmentellers vanaf half 9 in de avond bijkomen zijn er meer leeftijdgenoten.
Zit wel in de studentenwijk dus de meeste kiezers zijn wel overwegend van mijn leeftijd.
's Avonds de uitslag kijken op tv terwijl zij je pijptquote:
Stel je aanquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Vanavond de zooi in huis maar weer opruimen dan.
Godsammequote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
's Avonds de uitslag kijken op tv terwijl zij je pijpt
Hardop zitten lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:43 schreef Elvi het volgende:
Waarom komt dit op mn facebook timeline voorbij![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:43 schreef Elvi het volgende:
Waarom komt dit op mn facebook timeline voorbij![]()
[ afbeelding ]
tegen die tijd zitten ze al in de 3e ronde hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
's Avonds de uitslag kijken op tv terwijl zij je pijpt
Geen idee. Jij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Op welke partij ga jij stemmen, miss?
Kan er nog steeds gepijpt worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:45 schreef Weissmania het volgende:
[..]
tegen die tijd zitten ze al in de 3e ronde hoor
Ook mensen die geen plaatjes kunnen posten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:50 schreef MissMSX het volgende:
Alle leuke mensen wonen in Den Haag.
[ afbeelding ]
Hmmmm, deed het met nog welquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ook mensen die geen plaatjes kunnen posten.
Zag ik te laat pasquote:
Fijn zulke mensenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben secretaris.
Er werd wéér op het laatste moment sfgezegd, dus ik zei dat ik het de volgende keer gewoon goed wil doen en niet half half weer snel n vergadering regelen. Reactie:
Harry volgt het voorstel van de secretaris: die maakt de planning, de agenda, de notulen en de uitnodigingen.
Waarbij Harry zijn eigen naam is en hij stiekem suggereert dat het mijn schuld is dat het niet goed geregeld is
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben secretaris.
Er werd wéér op het laatste moment sfgezegd, dus ik zei dat ik het de volgende keer gewoon goed wil doen en niet half half weer snel n vergadering regelen. Reactie:
Harry volgt het voorstel van de secretaris: die maakt de planning, de agenda, de notulen en de uitnodigingen.
Waarbij Harry zijn eigen naam is en hij stiekem suggereert dat het mijn schuld is dat het niet goed geregeld is
en nu is er ook nog iemand die maar blíjft zeggen dat ik vanavond moet komen.quote:
Waarom blijf je erbij eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb nu 9 keer gezegd dat ik vanavond niet kom
Harry is de voorzitter en geeft mij de ‘schuld’ van t feit dat ik er wat van zeg dat de vergaderingen niet lopen en voor mij bijna niet te notuleren zijn en hij vindt het nodig steeds verholen opmerkingen te maken mbt wat ik volgens hem fout doe in de ouderraadquote:
Wat een toewijdingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Na 3x lezen heb ik het ook opgegeven
ik voel me min of meer verplicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom blijf je erbij eigenlijk?
En hoe reageerde hij toen je er wat van zei?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Harry is de voorzitter en geeft mij de ‘schuld’ van t feit dat ik er wat van zeg dat de vergaderingen niet lopen en voor mij bijna niet te notuleren zijn en hij vindt het nodig steeds verholen opmerkingen te maken mbt wat ik volgens hem fout doe in de ouderraad![]()
En er is dus iemand die blijft zeggen dat ik moet komen vanavond
De S is dan ook een vaak verkeerd begrepen letter hier. Serious Chat is het.quote:
dat heb ik al tien keer gedaan hoor, maar hij reageert dan met dat hij het niet zo bedoelt en er verandert niets.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe reageerde hij toen je er wat van zei?
Dit klinkt als de bewonerscomissievergadering van mijn flatquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik al tien keer gedaan hoor, maar hij reageert dan met dat hij het niet zo bedoelt en er verandert niets.![]()
Toen ik vroeg of we ons de volgende keer aan de agendapunten konden houden, vroeg hij waar ik het over hadhele gesprek liep alle kanten op
Ik hoor net dat jij je opgeeft als voorzitter?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik al tien keer gedaan hoor, maar hij reageert dan met dat hij het niet zo bedoelt en er verandert niets.![]()
Toen ik vroeg of we ons de volgende keer aan de agendapunten konden houden, vroeg hij waar ik het over hadhele gesprek liep alle kanten op
Weet ik, maar dat verandert niets aan het feit dat Harry een bazennaam isquote:
Harry wil je. Hard.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me min of meer verplicht.
Harde Harryquote:
dat kan niet, ik ben secretarisquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij je opgeeft als voorzitter?
Hangt van de taal afquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:44 schreef Elvi het volgende:
Het is al een tijd geleden voor mij, dus is het seks of sex?
Dus? Wordt iemand anders secretarisquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat kan niet, ik ben secretaris
NL seks, EN sexquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:44 schreef Elvi het volgende:
Ben jij weleens grensoverschrijdend van pikkenstein geweest?quote:
Je hebt DMquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:44 schreef Elvi het volgende:
Niet jouw probleemquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar is nog minder animo voor dan voor voorzitter.
HET GROOTSTE PROBLEEM IS DAT IK ME ENIGSZINS VERANTWOORDELIJK VOEL.quote:
Fuck verantwoordelijkheidsgevoelquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HET GROOTSTE PROBLEEM IS DAT IK ME ENIGSZINS VERANTWOORDELIJK VOEL.
eN DAT MN CAPSLOCK AAN STAAT
Liever full force agressiefquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ga Harry nog maar eens melden dat ik niet van dat passief agressieve houd
Nee, maar zeg gewoon wat je bedoelt.quote:
Je was okay.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar Three Billboards geweest.
Stil.
Mooi.
Denk aan al die honderden ouders die blijkbaar ook geen neuk geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In dit geval zou ik willen dat ik het wat minder had
Nou ja, kusje eropquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, maar zeg gewoon wat je bedoelt.
JB, ik vind dat jij je werk niet goed doet.
In plaats van daarnaar gaan lopen hinten.
Goh, ik ben echt veranderd het laatste jaar
Wat een vreselijk irritant wijf en onterecht dat ze de Oscar heeft gewonnen. Wel paar keer gelachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:14 schreef CherryLips het volgende:
Naar Three Billboards geweest.
Stil.
Mooi.
Dat is klote jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef gcjoel het volgende:
Buhhh zo stom als je niet lekker bent en Alleen woont.
Ik wil nu gewoon even een knuffel en verzorgd worden
Nee, die geven wel een neuk, maar die 'hebben geen tijd'.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Denk aan al die honderden ouders die blijkbaar ook geen neuk geven.
Alles blijft hetzelfde en dan zal het probleem vanzelf weggaan. Logisch.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:23 schreef MissMSX het volgende:
FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt? #2
Blijft vermakelijk en treurig tegelijk
Awhquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb juist het omgekeerde. Laat me vooral met rust als ik me kut voelquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef gcjoel het volgende:
Kop in het zand werkt altijd!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Alles blijft hetzelfde en dan zal het probleem vanzelf weggaan. Logisch.
Waarschijnlijk woon je al lang alleen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb juist het omgekeerde. Laat me vooral met rust als ik me kut voel
Ondertussen zit ik hier met de kachel op 21 grade, een trui en fleecejas aan, fleecedeken om mijn benen gewikkeld en ik heb het nog koud. Volgens mij ben ik wat ziekig
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef gcjoel het volgende:
Ze was wel een flink kutwijf ja. Maar Sam Rockwell en Woodyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Wat een vreselijk irritant wijf en onterecht dat ze de Oscar heeft gewonnen. Wel paar keer gelachen.
Ja dat ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Vooral handig als iemand ff boodschappen kan doen voor je wanneer je ziek bent.
Dat wel, maar liever ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik mis ook geen knuffel als ik ziekig ben. Alleen iemand die m'n bed verschoont en boodschappen doet. En even vraagt hoe het met me gaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk woon je al lang alleen.
Ik ben dit niet gewend
Afgelopen keer Picknick weer aan laten rukkenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat is ook niet het soort contact dat ik nu zou willen nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat wel, maar liever ook niet.
Toen ik in oktober onder het mes moest heb ik voor 2 weken voer in huis gehaald
Geen zin om dan om de haverklap mensen over de vloer te hebben. Laat mij lekker alleen met de playstation en Netflix.
Mijn moeder heeft op zulke momenten de gewoonte om iedere dag te gaan bellen, doet ze anders nooit. Ontzettend lief en goed bedoeld, maar heb er dan echt geen behoefte aan.
Wat een hell... vooral rustig aan moeten doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat wel, maar liever ook niet.
Toen ik in oktober onder het mes moest heb ik voor 2 weken voer in huis gehaald
Geen zin om dan om de haverklap mensen over de vloer te hebben. Laat mij lekker alleen met de playstation en Netflix.
Mijn moeder heeft op zulke momenten de gewoonte om iedere dag te gaan bellen, doet ze anders nooit. Ontzettend lief en goed bedoeld, maar heb er dan echt geen behoefte aan.
Ik had het gevoel dat ik dood ging toen ik de trappen beklom bij terugkomst.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Afgelopen keer Picknick weer aan laten rukken
Zooo irritant hequote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gelukkig vannacht de laatste vorst zoals het nu lijkt, ben nu inmiddels wel zat van elke keer een schok te krijgen van de deurklink, koelkast en afwasmachine
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is ook niet het soort contact dat ik nu zou willen nee.
Gewoon even knuffelen met iemand die ik lief vind. Geen overbezorgde moeder ofzo.
Dat je met je hand naar de deurklink gaat en denkt "gaan we weer"quote:
Heb per ongeluk Mevrouw Blootje de cavia ook al een schok gegeven, die bleef mij even aankijken van wtf? Shocktherapie?quote:
Van de week had ik weer een goeiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je met je hand naar de deurklink gaat en denkt "gaan we weer"
neuh die vorst komt in april nog wel terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Gelukkig vannacht de laatste vorst zoals het nu lijkt, ben nu inmiddels wel zat van elke keer een schok te krijgen van de deurklink, koelkast en afwasmachine
"ik durf niet"quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat je met je hand naar de deurklink gaat en denkt "gaan we weer"
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:22 schreef gcjoel het volgende:
jij wil mij wel even strafgeven?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent vandaag disciplinaire maatregelen aan het verzamelen?
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:51 schreef MissMSX het volgende:
Zo slecht dat het goed is
https://forum.fok.nl/topic/2431182
quote:
quote:
Waarom is dit een gewoon linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:51 schreef MissMSX het volgende:
Zo slecht dat het goed is
https://forum.fok.nl/topic/2431182
Mevrouw de optimist.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neuh die vorst komt in april nog wel terug.
Wat is er in de ziggodome?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
In de ziggodome
Sorry, niet in de SC
Voel me haast thuis hierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel.
Wel tof
Have fun
veel plezierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voel me haast thuis hier
Dankje, gaat wel lukken
Nog maar een paar methaanwolken de atmosfeer in sturen dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is toch vaak zoijsheiligen is pas half mei.
With pleasurequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Fijn dat je er (nog) blauw bentThank you for your service
Bestaat dat ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:05 schreef Lot88 het volgende:
zag een jurk bij curvy supermodel, wil hebben.
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje ziekjes nog, maar wel genoten van zonnetje en gezellige dieren vandaag
"Jah ik ga nie stemmuh, wilde op die site deed het niet nou dan zoeken ze het toch uit hahahaha"quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nou de site van kieskompas ligt op zijn gat
Moet je nagaan wat voor hellegat die andere zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet toch dat dit de leukste SC van fok is.
Graag gedaan, verpest het nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Jah ik ga nie stemmuh, wilde op die site deed het niet nou dan zoeken ze het toch uit hahahaha"
Daarom snapte ik je post ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh goede, ik moet ook nog even de locals checken jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nou de site van kieskompas ligt op zijn gat
Zulke simpele zielen heb je inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Jah ik ga nie stemmuh, wilde op die site deed het niet nou dan zoeken ze het toch uit hahahaha"
Niet handig als alledrie de honden tegelijkertijd op schoot willen en er maar twee jack russels zijn, maar ik voelde me wel even erg geliefdquote:
quote:
Sooooooow!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zulke simpele zielen heb je inderdaad
#notme
Jawel. Vandaag ook weer lekker op tijd naar bed, voel me nog een beetje zwakjes, dus dan zal t morgen wel weer top zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Beetje bijgekomen van alles?
Niet dat ik de politiek enorm volg maar als ik stem doe ik dat wel met een gegronde reden, niet omdat een kieswijzer zegt waar ik op moet stemmenquote:
Jaaa, lentequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet handig als alledrie de honden tegelijkertijd op schoot willen en er maar twee jack russels zijn, maar ik voelde me wel even erg geliefdOh ik heb zo een zin in lente met alle uitgelaten beestjes weer lekker in de weide enzo
Wahhahaha FARTquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Elvi het volgende:
CL ,ik heb je vliegtuig gevonden!
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, klinkt verstandig. Ik duim ervoor dat je morgen helemaal fris en fruitig wakker wordtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Vandaag ook weer lekker op tijd naar bed, voel me nog een beetje zwakjes, dus dan zal t morgen wel weer top zijn.
Waarom?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef DrMarten het volgende:
Moet ook nog eens wat verkiezingsprogramma's bekijken.
Referendumkaart ligt al bij het oud papier
Oh die arabierenfarm hè ja? Bij ons is de eerste er ook al en de tweede zal denk ik eind deze week of komende komen hopelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaaa, lente. Over de grens zijn de eerste veulens al geboren. Ze verwachten er 75
.
Ik hoop t ookquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig maar, klinkt verstandig. Ik duim ervoor dat je morgen helemaal fris en fruitig wakker wordt
Jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh die arabierenfarm hè ja? Bij ons is de eerste er ook al en de tweede zal denk ik eind deze week of komende komen hopelijk![]()
Oh lekkerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop t ook. Donderdag ben ik lekker vrij, dus dat is mooi meegenomen.
Waarom dan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ik principieel tegen zulke referenda ben
Omdat de mensen tyfusdom zijn natuurlijk. Behalve de mensen die tegen zulke referenda zijn, die zijn allemaal suuuuuuperslim.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Omdat de mensen tyfusdom zijn natuurlijk. Behalve de mensen die tegen zulke referenda zijn, die zijn allemaal suuuuuuperslim.
De fart doet het hem hequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Elvi het volgende:
CL ,ik heb je vliegtuig gevonden!
[ afbeelding ]
Wij hebben alleen zwarten, dus dat is iets minder afwisselend, maar het blijft zo ontzettend cutequote:
Mijn auto moet naar de garage maar verder niks. Dus als t goed weer is ga ik de woonkamer helemaal soppen en poetsen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh lekkerSpecifieke plannen voor dan of gewoon lekker thuis zijn?
helaas is die tijd al meer dan 7 jaar zoek...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
Echt serieus zijn kan hier ook niet meer he?
mijn hemel
OMG...ik was even geshockeerd omdat ik dacht dat je het over mensen hadquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zwarten, dus dat is iets minder afwisselend, maar het blijft zo ontzettend cuteEn hoe die karakters zich ook ontwikkelen
Extra leuk, omdat ik op deze locatie nu lang genoeg ben om eind dit jaar de eerste batch die geboren werd toen ik er kwam terugzie
Sorry.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
mijn hemel
Klinkt als een nuttige dagquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn auto moet naar de garage maar verder niks. Dus als t goed weer is ga ik de woonkamer helemaal soppen en poetsen.
Ja superleuk tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wij hebben alleen zwarten, dus dat is iets minder afwisselend, maar het blijft zo ontzettend cuteEn hoe die karakters zich ook ontwikkelen
Extra leuk, omdat ik op deze locatie nu lang genoeg ben om eind dit jaar de eerste batch die geboren werd toen ik er kwam terugzie
Niet zo triggered doen joh.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
mijn hemel
Ik wil wel serieus doen. Waar gaan we serieus over doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef LovelyLady het volgende:
mijn hemel
Goede ontwikkeling dat het ook eens op tv komtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:16 schreef Allures het volgende:
[..]
duh. Ik ben er een
Onontdekt nog wel maar kwestie van tijd
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
OMG...ik was even geshockeerd omdat ik dacht dat je het over mensen had
Ik heb een hele fijne allesreiniger met lavendelgeurquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een nuttige dag![]()
Het schoonmaken heb ik nu gedaan. Alles ruikt naar chloor, zo fijn
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik de TV misschien toch eens vaker aanzetten.
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een hele fijne allesreiniger met lavendelgeur.
Het is inderdaad niet heel inclusief en divers om anno 2018 alleen nog maar zwarte mensen te hebben. Een beetje slavenkudde heeft toch ook wel wat Arabieren en aziaten dunkt me. Transgendertje erbij.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel stemmen morgen. Een stem voor de SP en een stem tegen de Sleepwet. Laat ze die wet eerst maar eens fatsoenlijk voor elkaar maken.
Omdat we niet voor niets een parlementaire democratie hebben. We kiezen een volksvertegenwoordiging, vervolgens gaan we voor enkele onderwerpen die volksvertegenwoordiging voorbij en hebben we een referendum.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet heel inclusief en divers om anno 2018 alleen nog maar zwarte mensen te hebben. Een beetje slavenkudde heeft toch ook wel wat Arabieren en aziaten dunkt me. Transgendertje erbij.
Als buitenstaander op zo een friese hengstenshow met zwartfactor e.d. kun je best rare ideeën krijgen denk ik jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een signaal geeft dat ze nog wat moeten sleutelen. ( Naast het advies van Raad van State. Amnesty etc etc..)quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso tegen de sleepwet
Niet dat het enigzins uit gaat maken want ze drukken die er toch wel door
Dat wel. Maar ik vind het wel belangrijk mijn stem te geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso tegen de sleepwet
Niet dat het enigzins uit gaat maken want ze drukken die er toch wel door
Ik verschalk me met een krukje en een camera uren bij de wei. Mooiste "tv" ooitquote:
Ik twijfel nog wat ik ga stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel stemmen morgen. Een stem voor de SP en een stem tegen de Sleepwet. Laat ze die wet eerst maar eens fatsoenlijk voor elkaar maken.
De ene kieswijzer kwam op VVD, de ander op PvdA.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leefbaar Rotterdam kwam uit m'n kieswijzer, maar ik vind ze te racistisch.
I want a piece of that pie!quote:
Heb je haar uitgeprint en in je bed gelegd?quote:
Nooit in KPD geweest?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat je je chick zo op fok gooit vind ik wel heftig
Ik ben echt bang dat Denk goed gaat scoren hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De ene kieswijzer kwam op VVD, de ander op PvdA.
Denk scoorde bij beide hoog![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oh geweldig jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik verschalk me met een krukje en een camera uren bij de wei. Mooiste "tv" ooitNiet altijd even handig met fotograferen, maar beslist minder wassen dan witte
zou haar doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Maar Leefbaar Rotterdam vind JOU niet te racistisch, ze houden van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leefbaar Rotterdam kwam uit m'n kieswijzer, maar ik vind ze te racistisch.
Interessantere looks dan de reguliere ja. Scheelt ook dat overall iets oudere meiden zijn ook geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Echt he, denk ook niet dat sportmeisje het erg kan waarderen dat ze opeens op teh webz staat....quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
lig je dan uitgewoond naast je pizzaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Echt he, denk ook niet dat sportmeisje het erg kan waarderen dat ze opeens op teh webz staat....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |