Bestaat dat ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:05 schreef Lot88 het volgende:
zag een jurk bij curvy supermodel, wil hebben.
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Beetje ziekjes nog, maar wel genoten van zonnetje en gezellige dieren vandaag
"Jah ik ga nie stemmuh, wilde op die site deed het niet nou dan zoeken ze het toch uit hahahaha"quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nou de site van kieskompas ligt op zijn gat
Moet je nagaan wat voor hellegat die andere zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik weet toch dat dit de leukste SC van fok is.
Graag gedaan, verpest het nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Jah ik ga nie stemmuh, wilde op die site deed het niet nou dan zoeken ze het toch uit hahahaha"
Daarom snapte ik je post ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh goede, ik moet ook nog even de locals checken jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Nou de site van kieskompas ligt op zijn gat
Zulke simpele zielen heb je inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Jah ik ga nie stemmuh, wilde op die site deed het niet nou dan zoeken ze het toch uit hahahaha"
Niet handig als alledrie de honden tegelijkertijd op schoot willen en er maar twee jack russels zijn, maar ik voelde me wel even erg geliefdquote:
quote:
Sooooooow!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zulke simpele zielen heb je inderdaad
#notme
Jawel. Vandaag ook weer lekker op tijd naar bed, voel me nog een beetje zwakjes, dus dan zal t morgen wel weer top zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Beetje bijgekomen van alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |