Harry is de voorzitter en geeft mij de ‘schuld’ van t feit dat ik er wat van zeg dat de vergaderingen niet lopen en voor mij bijna niet te notuleren zijn en hij vindt het nodig steeds verholen opmerkingen te maken mbt wat ik volgens hem fout doe in de ouderraadquote:
Wat een toewijdingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Na 3x lezen heb ik het ook opgegeven
ik voel me min of meer verplicht.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom blijf je erbij eigenlijk?
En hoe reageerde hij toen je er wat van zei?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Harry is de voorzitter en geeft mij de ‘schuld’ van t feit dat ik er wat van zeg dat de vergaderingen niet lopen en voor mij bijna niet te notuleren zijn en hij vindt het nodig steeds verholen opmerkingen te maken mbt wat ik volgens hem fout doe in de ouderraad![]()
En er is dus iemand die blijft zeggen dat ik moet komen vanavond
De S is dan ook een vaak verkeerd begrepen letter hier. Serious Chat is het.quote:
dat heb ik al tien keer gedaan hoor, maar hij reageert dan met dat hij het niet zo bedoelt en er verandert niets.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En hoe reageerde hij toen je er wat van zei?
Dit klinkt als de bewonerscomissievergadering van mijn flatquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik al tien keer gedaan hoor, maar hij reageert dan met dat hij het niet zo bedoelt en er verandert niets.![]()
Toen ik vroeg of we ons de volgende keer aan de agendapunten konden houden, vroeg hij waar ik het over hadhele gesprek liep alle kanten op
Ik hoor net dat jij je opgeeft als voorzitter?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik al tien keer gedaan hoor, maar hij reageert dan met dat hij het niet zo bedoelt en er verandert niets.![]()
Toen ik vroeg of we ons de volgende keer aan de agendapunten konden houden, vroeg hij waar ik het over hadhele gesprek liep alle kanten op
Weet ik, maar dat verandert niets aan het feit dat Harry een bazennaam isquote:
Harry wil je. Hard.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik voel me min of meer verplicht.
Harde Harryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |