SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Onschuldig? Een cactus prikt hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:14 schreef MissMSX het volgende:
Zie je? Ik heb het gewoon over een onschuldig plantje en iedereen denkt meteen allerlei vunzige dingen
Een lidcactus nietquote:
Met kerst had de mijne drie knoppen waarvan er maar twee uitgekomen zijn. Nu poging tweequote:
Alleen dat?quote:
Nou, vertel. Waarom moet je er zo vroeg uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef Joosie200 het volgende:
Tijd voor lahmacunEn vanavond vroeg slapen
Das lang geleden dat ik er om 06:00 uur uit moet.
Wat een leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Plantjes toch ook maar eens wat voeding geven. Ben maar een slechte verzorger voor ze
En we hadden laatst in een boeket een bamboestok met zo'n kronkel erin (hardstikke hip man), dus ik dacht: leuk, zet ik in een fles en kijken of er wortels komen. En ze kwamen. En nu weet ik niet wat ik met dat lelijke ding moet doen
#struggles
Ja, de haat voor mensen compenseer ik met de liefde voor plantenquote:
Morgen in het stemhokje muntje opgooien en filmpje van maken, dat ga ik doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:28 schreef MissMSX het volgende:
Oh ja, stemkaartdinges. Waar heb ik die ook alweer gelaten?
Bamboe weet zelf wat het moet doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Plantjes toch ook maar eens wat voeding geven. Ben maar een slechte verzorger voor ze
En we hadden laatst in een boeket een bamboestok met zo'n kronkel erin (hardstikke hip man), dus ik dacht: leuk, zet ik in een fles en kijken of er wortels komen. En ze kwamen. En nu weet ik niet wat ik met dat lelijke ding moet doen
#struggles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |