Dat wel. Maar ik vind het wel belangrijk mijn stem te geven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
Sowieso tegen de sleepwet
Niet dat het enigzins uit gaat maken want ze drukken die er toch wel door
Ik verschalk me met een krukje en een camera uren bij de wei. Mooiste "tv" ooitquote:
Ik twijfel nog wat ik ga stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Samzz het volgende:
Ik ga wel stemmen morgen. Een stem voor de SP en een stem tegen de Sleepwet. Laat ze die wet eerst maar eens fatsoenlijk voor elkaar maken.
De ene kieswijzer kwam op VVD, de ander op PvdA.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leefbaar Rotterdam kwam uit m'n kieswijzer, maar ik vind ze te racistisch.
I want a piece of that pie!quote:
Heb je haar uitgeprint en in je bed gelegd?quote:
Nooit in KPD geweest?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
dat je je chick zo op fok gooit vind ik wel heftig
Ik ben echt bang dat Denk goed gaat scoren hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De ene kieswijzer kwam op VVD, de ander op PvdA.
Denk scoorde bij beide hoog![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Oh geweldig jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik verschalk me met een krukje en een camera uren bij de wei. Mooiste "tv" ooitNiet altijd even handig met fotograferen, maar beslist minder wassen dan witte
zou haar doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Maar Leefbaar Rotterdam vind JOU niet te racistisch, ze houden van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:28 schreef Myraela het volgende:
Leefbaar Rotterdam kwam uit m'n kieswijzer, maar ik vind ze te racistisch.
Interessantere looks dan de reguliere ja. Scheelt ook dat overall iets oudere meiden zijn ook geloof ikquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Echt he, denk ook niet dat sportmeisje het erg kan waarderen dat ze opeens op teh webz staat....quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lot88 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |