Beter een pro inhuren dan, misschien leer je nog watquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar daar gaan wel eerst 3 miljard mislukte selfies aan vooraf.
Geld dat ik terugkrijg van de belastingdienst gaat meteen naar mijn ex-vriendin.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:01 schreef DrMarten het volgende:
Tering he, kan gewoon geen rekeningen meer betalen via de site van ING. Dat moet je dan bevestigen via de ING app, ware het niet dat die koppeling niet werkt
Ergens zwerft nu een betaalverzoek
Maar weer een paar rekeningen betaald en belastingaangifte ingevuld. Meevallertje van ¤ 118
Volgens mij helaas geen natuurlijk rood haar.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe mij die linker maar dan zonder broekpakdinges
mega nep iddquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij helaas geen natuurlijk rood haar.
nicequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een oudje van Versace gescoord
Ach ja, op de meeste slaapkamers matchen de gordijnen ook niet met het tapijt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
shitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ach ja, op de meeste slaapkamers matchen de gordijnen ook niet met het tapijt.
We zullen er eerst eens een paar goede foto's van maken voordat we oordelen hè.quote:
Bring back the 80's!quote:
Laminaat, kaal dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef Lot88 het volgende:
[..]
shitik heb blauwe rolgordijnen met grijs laminaat
Dat van mij compenseert enigszins de tandartsrekeningquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geld dat ik terugkrijg van de belastingdienst gaat meteen naar mijn ex-vriendin.
Obviously maar nog steeds een leuk koppiequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff, ja dan kan het ook hard gaan. Mijn vakantiegeld kan ik wel gewoon zelf houden, daar maar iets leuks van kopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat van mij compenseert enigszins de tandartsrekening
Die waren wel kut ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Allures het volgende:
[..]
ja van die spice girls schoenen waren ook weer hiphad ook niet gehoeven
En zo tig voorbeelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |