Ah okay!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vetlaag waarbij wel alles nog in normale vrouwelijke verhoudingen zit.
ik hou me aanbevolen. Ooitquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh dan weet ik wel iemand in je provincie
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, ehhhhh. Hoi Lot! Hoe gaat het met je?
Only one way to find out hèquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik durf niet omdat ik mezelf niet fotogeniek vind.
hoorde van een paar anderen dat ze ook eerder gaan. Ik snap je morgen even hoe en wat. Ik ga dan eerst kijken of eer nog een kaartje isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh. Naja ik ga wel eerder want ik wil de markthal zien #nuweertochzijnopmeet Dus een korte detour via Deventer kan natuurlijk wel![]()
Maar daar gaan wel eerst 3 miljard mislukte selfies aan voorafquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Only one way to find out hèOverigens niet geheel geloofwaardig, aangezien je wel foto's van je hoofd post enzo
En dan mag er best ergens een rolletje zitten, het moeten alleen geen blubberzakken worden. Dat is niet curvy maar fat.quote:
Ik zal t m'n kont zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan mag er best ergens een rolletje zitten, het moeten alleen geen blubberzakken worden. Dat is niet curvy maar fat.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan mag er best ergens een rolletje zitten, het moeten alleen geen blubberzakken worden. Dat is niet curvy maar fat.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
meisje met lang blond haar neuspiercing.
Okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:57 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoorde van een paar anderen dat ze ook eerder gaan. Ik snap je morgen even hoe en wat. Ik ga dan eerst kijken of eer nog een kaartje is
maakt niet uit komt goedquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
OkBen morgen wel de hele dag op het stembureau dus ik zal niet vaak op mijn mobiel kijken itt anders
het jurkje niet de chick.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doe mij die blonde op de achtergrond maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |