ik heb de dms wel eens gehadquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik ga er heel bevooroordeeld maar vanuit dat daar geen eckte fotografen zitten
eind deze maand, ben zelf nog niet heel erg overtuigd want ik vind op de foto gaan toch altijd best ongemakkelijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ben benieuwd en hoop dat je wat wil delen tegen die tijd. In ieder geval heel veel plezier toegewenst
Zijn ze ook daadwerkelijk curvy?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die curvy wel een beetje een slap aftreksel van hntm, al heb ik maar 1 aflevering gezien.
Juist dan ja. Je kijkt dan anders naar jezelf dan als je naar je eigen spiegelbeeld kijkt. En via andermans ogen als je iemand met een visie achter de lens treft enzo. Kan juist een mooie boost gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat is ook wel een dingben al lang over mijn top
Had het serieus moeten doen toen ik 18 was of zo. Maar toen dacht ik juist weer dat ik super lelijk was dus ja
Zonder jurk dan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens in m'n jurken op de foto willen. Vintage en zo.
Maar ik durf niet.
Ga op Hos zitten, win-winquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:44 schreef Allures het volgende:
[..]
ja misschien is het ook zelfbescherming
En bescherming van de bank anders word ie zo nat
Meh.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel meer curves dan de gewone versie maar niet heeeul curvy
Ik help wel met foto's maken. Lopen kloten met van die spiegelfoto's en zelfontspanners is niks.quote:
Ja. Maar geen papzakken of zo.quote:
ow dan laat maarquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee
als ik weer stop met sporten gaat het vast wel een keer die kant op
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik help wel met foto's maken. Lopen kloten met van die spiegelfoto's en zelfontspanners is niks.
Sport al weer een half jaar en voor mijn doen fanatiek, alleen maar vetter gewordenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee
als ik weer stop met sporten gaat het vast wel een keer die kant op
Alleen voor de bijl gaan bij een fotograaf wiens werk je ook echt aanspreekt en die dan inhuren. Dan koop je de foto's af als het ware, zodat je geen gekut krijgt over het eventuele plaatsen van de foto's. Dat heb je dan in eigen beheer.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
Ik zou wel eens in m'n jurken op de foto willen. Vintage en zo.
Maar ik durf niet.
ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bestaat de sexy en gewaagd reeks nog?
Wanneer komt die rode jurk voorbij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:47 schreef Lot88 het volgende:
[..]
wel meer curves dan de gewone versie maar niet heeeul curvy
Ik geef graag wat terug aan deze behulpzame community, zeker aan iemand zoals jij die zich zo onbaatzuchtig in blijft zetten voor Fok!quote:
Modellen zijn er dan ook vooral om fotogeniek te zijn, dat is iets anders dan hot. "Glamour" en erotische modellen en persoonlijke smaak daar gelatenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals met alle modellenprogramma's geldt ook hier: zo hot zijn ze helemaal niet.
kan er geen plaatje van vindenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer komt die rode jurk voorbij?
doe ff screenshottenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer komt die rode jurk voorbij?
Nee, ik reis niet over Deventer. Zoals ik vanmiddag al zei... Ik kan vanaf Zwolle de rechtstreekse IC naar Rotjeknor pakkenquote:
Oh ik durf niet omdat ik mezelf niet fotogeniek vindquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen voor de bijl gaan bij een fotograaf wiens werk je ook echt aanspreekt en die dan inhuren. Dan koop je de foto's af als het ware, zodat je geen gekut krijgt over het eventuele plaatsen van de foto's. Dat heb je dan in eigen beheer.
Tja, dan is het een kwestie van wie je eerder gelooft, lot, of de attente, charmante Grrrrrrrr.quote:
Nou, wat liefquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geef graag wat terug aan deze behulpzame community, zeker aan iemand zoals jij die zich zo onbaatzuchtig in blijft zetten voor Fok!
Ik ben terug aan het kijken en naar de lingerie-shoot geskipt; zie bij de eliminatie al een paar rode jurken. Is het een van die?quote:
hm okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nee, ik reis niet over Deventer. Zoals ik vanmiddag al zei... Ik kan vanaf Zwolle de rechtstreekse IC naar Rotjeknor pakken
Lang haar is ook een enigszins separate markt ja. Kun je filmpjes maken en sparen voor nieuwe jurkjes. Pro-tip, laat je fans het wel geseald of via de originele verkooppunten naar je verzendenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Allures het volgende:
[..]
ik heb de dms wel eens gehad![]()
Geen idee waarom. Heb hier geen foto's staan. De meeste weten alleen 'dik met lang haar'
Naja is vast ook een markt voor
linkje?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ontkom ik er niet aan vrees ik
Maar ik ken jouw definitie van curvy niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dan is het een kwestie van wie je eerder gelooft, lot, of de attente, charmante Grrrrrrrr.
Wat echt ridicuul isquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik durf niet omdat ik mezelf niet fotogeniek vind.
nou zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dan is het een kwestie van wie je eerder gelooft, lot, of de attente, charmante Grrrrrrrr.
Ja, I know.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Modellen zijn er dan ook vooral om fotogeniek te zijn, dat is iets anders dan hot. "Glamour" en erotische modellen en persoonlijke smaak daar gelaten
Hopelijk tref je een leuk team, die jou op je gemak kunnen stellen en je op je leukst vast kunnen leggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eind deze maand, ben zelf nog niet heel erg overtuigd want ik vind op de foto gaan toch altijd best ongemakkelijk
Oh, ehhhhh. Hoi Lot! Hoe gaat het met je?quote:
meisje met lang blond haar neuspiercing.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben terug aan het kijken en naar de lingerie-shoot geskipt; zie bij de eliminatie al een paar rode jurken. Is het een van die?
ik twijfel.. overweeg ov te pakkenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En je pakt toch de auto want makkelijker?
Vetlaag waarbij wel alles nog in normale vrouwelijke verhoudingen zit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ken jouw definitie van curvy niet.
Oh dan weet ik wel iemand in je provinciequote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:47 schreef Allures het volgende:
Ooit ga ik wel van die playboy foto's laten maken. Gewoon omdat het kan
Lijkt me leuk
In lingerie dan he
Oh. Naja ik ga wel eerder want ik wil de markthal zien #nuweertochzijnopmeet Dus een korte detour via Deventer kan natuurlijk welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |