SPOILER: Vreetmeet RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2018 20:34:02 ]
Goeie snollebek heeft ze ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is al stukken beter als de normale "topmodellen". Meer mijn smaak.
Alleen als ik struikel of geduwd word...quote:
je moet eigenlijk de aflevering van gister even bekijken. Daar had ze lingerieshoot en dat rode jurkje MOET IK hebbenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker married @ first sight kijken
#dommehuisvrouwenmeukwanthierisookgeenfucktebeleven
oja mafsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Neh, men zou wel willen... Have fun!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Geen spoilers pls, ik loop achterquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet eigenlijk de aflevering van gister even bekijken. Daar had ze lingerieshoot en dat rode jurkje MOET IK hebben
plaatje?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
je moet eigenlijk de aflevering van gister even bekijken. Daar had ze lingerieshoot en dat rode jurkje MOET IK hebben
Primadonna, not badquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al eeuwen tegen het leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen spoilers pls, ik loop achter
ik zeg verder nietsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Geen spoilers pls, ik loop achter
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al eeuwen tegen het leven.
Beter dan omgekeerd kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat roep ik ook al eeuwen tegen het leven.
Dat hoeft nou ook weer niet, maar niet wie eruit gaat ofzo. Al zal dat niet superverrassend zijn, maar tochquote:
Is er ook een mannelijke variant? Als het moet kan ik best moeilijk kijken op foto's zoals die modellen kunnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:38 schreef Allures het volgende:
Als het niet op tv zou komen zou ik nog wel mee doen met zoiets![]()
#kapsones
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |