dat ook ja...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n jurk die echt heel lelijk is als je iets anders doet dan helemaal netjes rechtop staan.
sta jurk, zit schoenen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n jurk die echt heel lelijk is als je iets anders doet dan helemaal netjes rechtop staan.
Fijne instellingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zullen er eerst eens een paar goede foto's van maken voordat we oordelen hč.
Tot ze 'm opendoetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Obviously maar nog steeds een leuk koppie
Voor het boodschappen doen zou ik sowieso een andere outfit kiezen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Allures het volgende:
[..]
dat ook ja...
Boodschappen kun je er niet in doen
Ja alleen dingen van 1 plank
Haha oké. Gevalletje Kim Feenstra soms?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot ze 'm opendoetZe komt dan niet altijd optimaal uit de verf zeg maar
Leuk koppie is belangrijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Obviously maar nog steeds een leuk koppie
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tot ze 'm opendoetZe komt dan niet altijd optimaal uit de verf zeg maar
ooo okquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee, ging om de creepy lach.
Nee, Kim vind ik best een sympathieke meid eerlijk gezegd. Deze meid heeft nog een en ander te leren, denk ik.. (Meer dus hoe ze iets zeggen dan stem en/of accent dusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haha oké. Gevalletje Kim Feenstra soms?
ik voel me dan ook helemaal niet relaxed omdat je niet 'vrij' voeltquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor het boodschappen doen zou ik sowieso een andere outfit kiezen.Maar voor een feestje of iets dergelijks ben ik ook echt te lomp voor zoiets. En te vadsig overigens.
Nee, maar dan had je ook een jaar of 6-7 terug moeten zoeken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
maareh die pics van jou zijn die onder dit account gepost?
Ah oké. Ik kan Kim niet uitstaan om haar stemgeluidquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, Kim vind ik best een sympathieke meid eerlijk gezegd. Deze meid heeft nog een en ander te leren, denk ik.. (Meer dus hoe ze iets zeggen dan stem en/of accent dus)
Haar stem komt omdat ze slecht gehoor heeft dacht ik. Kan ze weinig aan doen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik kan Kim niet uitstaan om haar stemgeluid
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, maar dan had je ook een jaar of 6-7 terug moeten zoeken.
Veel te jong voor jou joh.quote:
Snap ik, maar zoals ze in Dream School laatst bezig is dan denk ik fuck it. Zoveel liever dan zo een Fabiënne of hoe heet ze of een van die andere meiden die het ook nog niet snapt..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ah oké. Ik kan Kim niet uitstaan om haar stemgeluid
deed ze super leuk en goedquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Snap ik, maar zoals ze in Dream School laatst bezig is dan denk ik fuck it. Zoveel liever dan zo een Fabiënne of hoe heet ze of een van die andere meiden die het ook nog niet snapt..
Klopt, ze kan er weinig aan doen. Maar het is hetzelfde met dat de ene lach aanstekelijk werkt en de ander eerder voor een koude rilling zorgt. Niks ten nadele verder van Kim want die heeft het toch mooi ver geschopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haar stem komt omdat ze slecht gehoor heeft dacht ik. Kan ze weinig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |