Ik zou voor de groene gaan, maar ik ken je kledingkast nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik slaap er nog een nachtje overhet gaat tussen die groene en:
[ afbeelding ]
Mindfuckquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:28 schreef Californium het volgende:
Zit tegenover een Hosti lookalike maar met staartje en hij praat als een nerd
Deze vind ik persoonlijk mooierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik slaap er nog een nachtje overhet gaat tussen die groene en:
[ afbeelding ]
Toch wel chocolade meegenomen héquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Zo, bad loopt vol en caafjes lopen los
Tot over een uurtje of twee ofzo.
rood en groen moet er in..quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zou voor de groene gaan, maar ik ken je kledingkast niet
je weet de kleur van mijn hoofd tochquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Hangt ook van (de kleur van) je hoofd af hè, die keuze
ik kan rood echt niet hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Hangt ook van (de kleur van) je hoofd af hè, die keuze
Op een foto.quote:
Haha, dit dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:36 schreef Allures het volgende:
[..]
ik kan rood echt niet hebbenvooral niet in grote hoeveelheden
die rode is er ook in groen blauw en zwartquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op een foto.
Ik hoef echt geen rode jurk aan te doen. Geen gezicht
Lief, maar ik heb daar het postuur totaal niet voorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:37 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die rode is er ook in groen blauw en zwart
Koop ze allemaal.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik zie door de bomen het bos niet meer samzz
zo zag je op je trouwfoto er niet uit andersquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lief, maar ik heb daar het postuur totaal niet voor
ik wil de groenequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Koop ze allemaal.
Miss Candyfloss. Ik wil de rode denk ik.
Dit is gewoon geen jurk voor een plat gratenpakhuisquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:39 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zo zag je op je trouwfoto er niet uit anders
Is ook mooiquote:
vond jou er niet zo mager uit zien gewoon slank toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen jurk voor een plat gratenpakhuis
Gewoon beetje dominant zijn meid.quote:
Ja, maar voor zo'n jurk moet je wat meer dan slank zijn. En dikke tetten hebbenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
vond jou er niet zo mager uit zien gewoon slank toch?
Ben je afgevallen dan? Deze jurk is niet optimaal voor je figuur inderdaad, maar je bent nou ook weer geen anorexiapatient ofzo toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dit is gewoon geen jurk voor een plat gratenpakhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |